Tunisia. Ziua 1. Sousse.

Am plecat azi-dimineata, la 9 la Baneasa, decolarea la 11. Am zburat cu un charter, compania Nouvelair, cu un Airbus 320 (am inteles ca ne intoarcem tot cu asta). Calculez acum si imi dau seama ca daca e acelasi avion inseamna ca oamenii au plecat pe la vreo 9 din Sousse, asta inseamna ca check-in-ul l-au avut de la 7, deci noi ne vom trezi pe la 6 cand ne vom intoarce. Deci… yuck!

In sfarsit, am aterizat. Si am ajuns in Romania. Dap, tara noastra, acum ceva ani, atunci cand gangavu’ inca ne flutura mana aia scofalcita cand mergea la Faur in “inspectie”.

Am aterizat pe un aeroport cam ca si Baneasa, cu angajati cam sifonati, in parte politicosi, in parte sictiriti. Dar toti miroseau a frica. Frica aia lipicioasa care apare cand toti ii suspecteaza pe toti.

Tara asta e condusa de un nene, Ben Ali, de multi ani. Ales si reales, ii tine pe arabii lui in teroare asa cum eram tinuti si noi. Politie peste politie, “securitatea” omniprezenta, turnatoria in floare si umbra ustensilei lui Damocles deasupra tuturor de la primul dus si pana la ultima saorma… O sa mai revenim la tema asta caci atunci cand uit ca sunt in vacanta si ma uit atent la tunisieni, parca vad cozile si gheata in care am trait noi…

Am mers cu un autocar misto pana la hotel, care e misto si asta. Tv-ul cam mic, are gresie pe jos, aerul conditionat nu pare sa fie in toate mintile lui (dar face totusi ceva racoare). Pana la urma nu ma mut aici, deci e chiar ok. Si daca-l compar cu cosmarul Siebelhoff… e lux pe cea mai inalta treapta!

Sa revenim… vremea e ok, vreo 20 de grade, adie o briza simpatica, balconul camerei da spre piscine si undeva in lateral se vede marea… e chiar ok.

Astazi program de voie, o sa scoatem nasul din hotel si o sa vedem cum e atmosfera pe strazi, sunt curios cum se comporta tunisienii cand ne intalnesc…

A, sa nu uit… au astia o bere senzationala aici, am vazut ca nu le place tuturor da’ io sunt fan déjà… nu e buna ca face butoiul burtoiul mare dar… oameni estem.

Va scriu mai tarziu despre ce-am vazut, avand in vedere ca nu sunt in tara zilele astea ma voi rezuma in a scrie despre ce ni se intampla noua in Tunisia, daca devin plicticos imi pare rau, decat sa scriu despre Romania cand nu sunt acolo… mai bine asa.

Toate bune!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

• ioana

deci are dreptate colega mea…:( nu mai joci mult in seria 2? :((

• cabral
    • 03.06.2008

Acum ca s-a clarificat… putem continua. Ceva mai tarziu, vine continuarea zilei 1 din Tunisia.

• stelistul07
    • 03.06.2008

ce credeau unii ca esti in Tunisia si teai dus ca sa postezi pe blog

• aka

interesant post . 😀 …
    ai avut de ce sa zici enjoy mai inainte 🙂

• bimus
    • 03.06.2008

cel mai tare lucru. sa calatoresti si sa bei berea locului. asa am facut si eu in olanda numai dutch bier am baut .. sau chiar si in romania unde merg beau bere locala si citesc deasemenea un ziar local.. sa ma integrez rapid in spirit:)

• Raavi
    • 03.06.2008

Poze cat mai multe, si cu “gajici”, in rest multa bere la burdihan, dar ai grija cu burta, ca pe urma o sa fii pentru fete o “ciucalata burtoasa”… 😀

• Andu
    • 03.06.2008

Inainte sa dati comentarii aiurea, cititi si posturile anterioare ale omului…sau spam4trafic e baza voastra?

Omu a zis intr-unul din posturile precedente ca va scrie toate insemnarile din calatoria sa in Tunisia.
    Acum este la Bucuresti, deci puteti sa ii faceti cu mana 🙂

• miana
    • 03.06.2008

deci asa ! Securitate si bere buna…una calda, alta rece ! Imi place cand oamenii reusesc sa gaseasca un strop de bine in tot marele rau…sa-ti fie de bine !

• zgubi_eu
    • 03.06.2008

super priveliste….mda ador marea …… bravo tuturor…..

• cabral
    • 03.06.2008

@ radu, OTV, anca pussy – umanior, vedeti postul TUNISIA – EXPLICATIV. Nu sunt plecat nicaieri, am fost acum doua saptamani.

@ ana – dap, stiu de varianta cu escala si am auzit ca e ciufuta rau.