Sari la conținut

Asta inseamna ca mi-am cumparat un bilet „dus” pentru lumea cealalta. Mi l-am cumparat intrand in fata cozii, ca un nesimtit. Ca mi-am cautat-o, nu?

Ca asa sunt motociclistii, niste nenorociti care merg ca niste insconstienti, care nu se gandesc decat la burn-out-uri, la wheelie si la stopping-uri, nu? Care sfideaza legea si nu au nici un respect pentru ceilalti din trafic, nu?

Ca asa functioneaza mintea omului… ochii vad 3 cretini pe 2 roti facand tumbe prin oras si mintea se grabeste sa traga concluzia: motociclistii sunt cretini.

Si de-aici pleaca tot… daca moare un motociclist majoritatea rade si spune „opaaa, organe noi, donatorul s-a tinut de cuvant!”. Daca un motociclist sau scuterist are un accident… „asa frate, daca si-a cautat-o!”.

Se gandeste insa cineva la dreptate? Mai are legatura dreptatea sau nu ne intereseaza, daca e motociclist si-a cautat-o si-si merita soarta…

De ce intreb asta? Pentru ca a trecut mai mult de-un an si nu s-a schimbat nimic!

Cum le spui motociclistilor? Donatori de organe sau oameni?

70 comentarii despre "Sunt motociclist"
  1. maddy

    tatal meu are un chopper si mi`a spus ca de cand conduce si motocicleta e mult mai atent in trafic (cand e cu masina) la cei cu motociclete, mopede, biciclete.
    e super naspa sa fie numiti „donatori de organe”, sunt oameni si ei si greseli in trafic se pot intampla.

    răspunde
  2. Follenvie

    le spun oameni ;) dar inconstienti ,de ce? pentru ca mi se pare inconstienta totala sa mergi aprox. 80km/h pe dn1 la intrarea in Bucuresti in momentul in care masinile circula bara la bara ! multe masini schimba acolo banda de mers , te uiti in oglinda ai loc sa schimbi banda si te trezesti cu omul inconstient pe doua roti in portiera. cum o fi? (trebuie sa fii cretin sa te bucuri cand moare sau se raneste cineva)

    răspunde
  3. bogdan b

    Eu abia acum am facut scoala pentru A … dar sincer mi-e teama de momentul cand voi conduce efectiv…Singura sansa: ochii cat casa!
    A si referitor la intrebare: nu, le spun „prieteni” si-i salut din „conserva” pe care o conduc de 8 ani

    răspunde
  4. pizzafan

    Dreptatea? Cine a spus ca lumea aceasta este dreapta. Totusi nu pot fi neglijate statisticile. Am citit undeva ca in aproape 80% din accidentele rutiere din Europa este implicat cel putin un motociclist. Hmmm!

    răspunde
  5. add

    bai, imaginea nu o strica 2-3, ci 80%, eu am vazut motociclisti linistiti cat sa-i numart pe degete.

    mie mi-e frica de ei cand sunt la volan, ma crispez cand apar, nu mai conduc relaxat.

    exemplu, dn1, 2 motociclosi, il vad pe unu ca ma depaseste pe dreapta, zic wtf? si trag stanga sa-i fac loc, trag vreo juma de metru, cand vad unu si pe stanga. amandoi cu macar 50km/ora mai mult ca mine.

    plm, pe care din el sa-l aleg? i-o fac aluia care depaseste pe dreapta sau aluia pe dubla continua?

    răspunde
  6. Jimmy

    Bravo, si eu sunt motociclist! Lumea ne vede rau, asta e. Daca un motociclist e implicat intr-un accident, prima concluzie care o trage agentu’ inspector este ca a avut viteza ;)

    răspunde
  7. insulamea

    @Follenvie
    daca s-ar uita in oglinda i-ar vedea si pe motociclisti. problema mai mare pe DN1 cred ca sunt pietonii kamikaze
    nu sustin deloc pustii scuteristi, cocotati cate 2-3 pe un scuter si fara casca
    cat despre motociclisti, parca merg mai ordonat cand sunt cate unu. cand sunt mai multi parca e haos…

    răspunde
  8. marian

    sunt motociclist si conduc cu mare prudenta in trafic deoarece nu prea suntem bagati in seama in trafic.Cand cineva intra de pe o banda pe alta nu se uita in oglinda sa vada ca trebuie sa imi dea mie prioritate.Din fericire nu am avut nici un incident in trafic dar am evitat multi soferi.Si ei zic de noi ca nu conducem prudent.

    răspunde
  9. fanel

    E vorba de bun simt de-o parte si de cealalta a baricadei care lipseste. Poate tu conduci cu grija si incerci sa nu incurci circulatia, dar unu de 19-20 care vrea sa impresioneze incearca sa fie cat mai smecher sa faca scheme cu motoru desi unele simturi motocicliste nu si le-a dezvoltat. Pe partea cealata sunt soferi de categorie B care au si ei specimenele lor de smecheri.

    Ideal ar fi sa constientizam ca trebuie sa fim cat mai precauti si sa incercam sa nu ne mai dam rotunzi pe sosele.

    răspunde
  10. Teniescu

    … cand merge cu 150 km/h prin oras, printre masini, cam putem sa zicem ca si-o cauta. rar am vazut unu care sa mearga cu 50 in oras si sa pateasca ceva.

    răspunde
  11. cireasa

    Nu-i adevarat. Majoritatea sunt nesimtiti in trafic.
    Nu pot sa contest faptul ca sunt prieteni buni, ca au o viata, insa daca esti nesimtit in trafic, iti meriti numele de „donator de organe”.

    Arata-mi tu motociclistul care sta la coada la semafor, linistit in spatele altor 20 de masini. Exista asa ceva? Nu tata … toti trec linia continua pe exterior, curba sau nu, si intra primii. Sau stai … crezi ca un ninja de 600 sta linistit in 50-70 in oras? Fii serios!

    Iar despre scuteristii care si-au luat 2 roti din carrefour si dupa se arunca pe strada cu scuterul neinregistrat, fara casti si/sau protectii … aia’s cei mai periculosi. Din partea mea, la rahat cu ei. Isi merita soarta.

    răspunde
    • George

      mai.mult… doar cele.de viteza implicate…ceea ce confirma ce spui…dar…prea multi.soferi B nesimtiti…sa iti povestesc…eram.banda 2 vroiam.sa fac stanga…semnalizez…stanga ma asigur si astept sa pot schimba banda…cum? ecident mergand pe partea stanga a benzii…din.p.mea..apare un conserva in dreapta mea….pai f.mortii.matii…trebuia sa merg pe centrul.benzii sa vada prostul ca sunt acolo? la fel fac si cu.masina…dau semnal stanga si.usor usor ma duc in stanga asteptand sa ma lase sa schimb banda…dece cu.motorul.ala mai.aa se urce pe mine?….iar intre benzi nu merg decat la stop cu.masinile oprite…in rest…ma comport ca o.masina…ideea e ca daca la Salajan.metrou arunca 100 oameni cate o hartie pe jos vei apune ca sunt toti infecti…dar pe acolo trec zeci sau sute de mii zilnic…infecti sunt doar…0,1% la fel.si aici…perfect adevarat…unii nesimtiti o cauta…dar multi suntem.ok… educati…cum vrei tu…doar ca… pasionati de motoare…reapectul nu tine de nr. rotilor… povestea cineva ca in Turcia…dai semnal…si imediat te lasa sa intrii in trafic…la noi…dai semnal si..si..si.. nimik…pana nimeresti unul amabi…in fine…pacat de prostii in conserve care nu inteleg…mai multe motociclete in trafic inseamna mai putine masini inseamna trafic mai lejer…inseamna timp si bani…daca prostii nu stimuleaza aparitia motociclistilor…prin …si le fac zile fripte…viitori moto vor abandona..actuali vor lua mai des masina…in final…facem 5km in oras in 45 minute…suntem ce meritam… asfalt uscat…fara evenimente si cat mai multi km placuti… suntem la fel…numarul de roti difera

  12. Sabotor

    Cabral (si alti motociclisti) – eu am o parere destul de proasta referitoare la motociclisti. Pentru ca majoritatea de la noi conduc un motor de viteza cu durere-n cuc de regulile de circulatie. Ganditi-va cand ati vazut ultima data un motociclist sa mearga incet sau sa nu se strecoare printre masini (daca cumva aveti indoieli, nu are voie sa faca acest lucru)…. Tot respectul pentru cei ce nu incalca regulile de circulatie. Din nefericire, sunt prea putini.

    PS – am o intrebare: daca un motociclist ce ruleaza cu peste 160 km/h intra intr-o masina ce vira la stanga, intr-o intersectie (deci fara prioritate) pe cine consideri vinovat? soferul sau motociclistul?

    răspunde
  13. Favit

    oameni! in state totusi exista o alta perceptie asupra motociclistilor…cel putin din ce am vazut eu, motociclistii sunt mai respectati si nu sunt vazuti ca donatori de organe…poate o sa invatam si noi sa ne respectam candva…

    răspunde
  14. Sebastian

    Cum spuneam și aici, există mai multe categorii de [motocicliști].
    Unii sunt idioți. Alții nu. Cred că poți înlocui liniștit cuvântul motocicliști cu: români, oameni, femei, țigani, americani, câini etc.

    răspunde
  15. Ayra

    Am multi prieteni care au motor, si pana si ei se impart in doua categorii: cei cu capul pe umeri si cei care se duc ca „smecherii”. Nu prea am vazut motociclisti cuminti in trafic. Mereu ma trezesc cu cate unul in unghiul mort sau facand vreo manevra, ca el are loc printre masini. Unul din ei era pe banda de facut la stanga si el vroia sa mearga inainte si cand era sa il iau pe bord (eu fiind pe banda din drepta, de mers inainte), tot el cu gura mare ca nu stiu sa conduc. Iar exemplele pot continua.
    Dar iarasi, la noi nu exista civilizatie. Si un lucru bun (decongestionarea traficului, rapiditate, mai putin timp pierdut in cozi) la origine, a ajuns sa fie privit ca un teribilism din cauza oamenilor care conduc fenomenul. Parampampam.

    răspunde
  16. pizzafan

    In state exista doua feluri de reguli privind motociclistii.
    1. In unele state (ex: NJ) ei au drepturile si obligatiile celorlalte vehicule de pe drum. Adica n-au voie sa treaca printre masini la semafor, trebuie sa schimbee banda cand depasesc, dar nici o masina n-are voie sa-l depaseasca decat cu schimbare de banda. Mersul lor pe banda trebuie sa fie cat mai pe mijlocul acesteia. Asta e un lucru bun si da multa siguranta mai ales cand trec unii pe langa tine de n-apuci sa le vezi culoarea la geaca (tu mergand la 50 mph).
    2. In alte state (ex: California) ei se pot strecura printre masini ca la noi. I mers sau la semafor. Chiar se supara cand nu le faci loc si-ti fac (fuck!?!) semn cu degetele. Aici e mult mai periculos si e cam ca la noi.

    Mai e un lucru de care tre’ sa tii seama cand faci comparatii d’astea: la ei politia e cam peste tot, americanii sunt paraciosi (dau telefon repede-repede la controlul traficului) si n-ai sa vezi niciodata un participant la trafic (motociclist sau sofer) sa se dea jos la politist spunandu-i: „Da ce-am facut, ma?”

    răspunde
  17. miahi

    Motociclist = din franceza „motocycliste” defineste omul donator voluntar de organe. Definitie aplicabila numai in Romania cu precadere in zona cunoscuta publicului larg drept drum/sosea/cale de rulare

    răspunde
  18. iperu

    bre negrule, cum sa le zic nene la baietii astia care au motoare de minim 1000cc si care cum au viteza mai mica ii vezi ca nu stiu sa-si tina echilibru pe doua roti ?

    PS: nu zic ca au numai casti ultimul tip si echipament de firma din ultimele colectii ca nu e frumos sa barfim fitzo bikerii :D

    răspunde
  19. Favit

    @pizzafan: nu stiam de aceste reguli. eu am fost prin 3 state only… :D stiu de parat dar sincer ar fi bine si la noi sa se parasca putin. am inceput sa vad ceva telefoane scrise pe drum ca sa poti suna in cazul in care un sofer e putin mai furios in trafic.
    exemplu: aveam un tir de ucraina in fata. cum incercam sa il depasesc imi taia fata. chestia asta a continuat cativa km si am zis ca e mai bine sa cedez. nu ma supar repede in trafic, dar chiar nu stiam care e problema lui. daca soferul de tir era suparat pe mine, inteleg. dar poate era obosit/baut/etc. aici cred ca e bine sa avem un nr de tel unde sa sunam si sa atentionam politia. putem preveni un incident in felul asta.

    răspunde
  20. Simona

    Am o cunostinta innebunita dupa motoare. Cu eforturi mari si-a cumparat unul, echipament scump, pregatindu-se oarecum pentru ce avea sa-l astepte pe sosea. In aprilie a luat motoru’; In August a facut accident. Un sofer a virat la stanga (cea mai periculoasa miscare din punctul meu de vedere), fara sa semnalizeze, fara sa se asigure; Cand au intrebat rudele innebunite la spital de un accident de motocicleta, asistenta a intrebat: „care din ele? ca sunt mai multe …….” Tipul e oarecum OK – a scapat cu cateva suruburi in mana. Acum isi cumpara masina.

    răspunde
  21. mihaela

    Viata e frumoasa si trebuie traita din plin.Nu-i tot una „doua roti” cu „patru roti”.La toti le recomand sa-ncerce macar o data si….mai vorbim.

    răspunde
  22. p3psyblue

    Accidente peste accidente se intampla doar in Romania si asta pentru ca la romani e mentalitatea aia „Frate,eu am 4 roti, am prioritate fata de ala pe 2 roti”.

    Imi plac motoarele,dar inca nu am curaj sa-mi cumpar unu.Se petrec prea multe in trafic.Poate cand or deveni soferii mai disciplinati,atunci DA.

    răspunde
  23. Bogdănel

    Chiar daca au o pasiune din a conduce (desii unii au impresia ca piloteaza) o motocicleta, chiar daca uneori o fac cu viteza mai mare decat trebuie, tot oameni sunt. Stupid sa ii numesti donatori de organe sau sa crezi ca „a cautat-o”. Ca uneori ar trebui sa circule mai prudent, de vreo 10 ori macar mai atenti ca soferii care sunt protejati de caroseria masinii, asta e altceva. Multe din accidente sunt cauzate de ei, si greselile lor. Pacat ca tot ei resimt asta cel mai puternic in urma unui eventual accident.

    răspunde
  24. andrey91

    asta zic eu:

    dal in plm daca a fost prost,ia trebuit motor

    răspunde
  25. Grinch

    Ca viitor motociclist nu-mi ramane decat sa va aduc aminte ca generalizarile sunt indispensabile (altfel cum ai stii ca te arzi a doua oara daca nu sufli in ciorba fierbinte) dar in acest caz este o greseala de logica pentru ca nu numai motociclistii sunt participanti la trafic iar influenta celorlati (nb. a conducatorilor de masini pe patru roti) este de cele mai multe ori decisiva in transformarea unui motociclist in „donator de organe”.

    răspunde
  26. mariah carey
    mariah carey

    Nu stiu cum e in Bucuresti, dar in Brasov nu prea am vazut motociclisti nesimtiti.

    răspunde
  27. limpede

    Imi sunt dragi motociclistii si biciclistii :)
    Cand am iesit din tara cu masina prima oara mi se inmuiau picioarele cand vedeam aparand langa geamul meu, in trafic, vrun motociclist sau biciclist pe care eu initial nu-l observasem.
    Erau doua mijlace de transport total ignorate de mine pentru ca nu eram obisnuit cu ele din Romania.
    Apoi m-am obisnuit ca ei sa se strecoare, sa-mi taie fatza (sunt foarte putini cei ce o fac in mod sinucigas) si cel mai important lucru nu mai trag de volan nici un milimetru stanga sau dreapta pana nu ma asigur ca nu e vreunul pe langa mine.
    Acum mi-a intrat in cap sa-mi iau un chopper :)
    Am scris la mine pe blog despre o chestie uluitoare, luna trecuta.
    Eram in Austria spre Italia, pe autostrada si am intalnit cateva sute, poate chiar depaseau doua mii, de motociclisti. Toate felurile d emotoare si toate natiile de motociclisti.
    Era ceva o intalnire de-a lor in Italia pentru ca in fiecare benzinarie erau o suta doua opriti la alimentat sau la o cafea.
    Nu-mi inchipuiam ca exista atatia pasionati :)

    răspunde
  28. Andrei

    @limpede, cred ca ai prins festivalul de la Fakersee , care e o traditie europeana , echivalentul a celei de la Daytona Beach.

    Harley – Davidson

    răspunde
  29. Razvan

    ca viitor motociclist nu le pot spune decat OAMENI!!!

    si sunt unii dintre cei mai OAMENI (ca sa zic asa) dintre toate „vietuitoarele” despre care se poate spune ca au acelasi apelativ…si stiu ce spun…

    respect!

    răspunde
  30. Michelle

    Eu cred ca orice lucru e super OK atata timp cat se incadreaza in anumite limite. Orice padure are uscaturi si nu se poate pune amprenta pe o categorie numai anumitor elemente. Din pmdv motociclistii is cool – mai ales aia enduro si cross he he ;)

    răspunde
  31. ioana.ioana
    ioana.ioana

    cabral esti suparat pe mine?

    răspunde
  32. ketherius

    Cand alegi sa mergi cu un vehicul atat de nesigur cum e o motocicleta, se poate spune ca o cauti cu lumanarea. In cel mai bun caz, iti asumi un risc inutil doar de dragul de a fi cool: stii ca motocicleta este instabila, stii ca nu poti frana brusc, stii ca orice pietricica pe asfalt te dezechilibreaza, stii ca soferii nu iti fac loc si totusi vrei pe motocicleta. Atunci de ce sa te plangi cand devii donator de organe? In plus, mai adaug si faptul ca, in Romania, 3 motociclisti din fiecare 4 pe care i-am intalnit pe carosabil erau inconstienti, bravau si nimeni nu mai era ca ei.

    răspunde
    • George

      dreptul tau de a fii subiectiv…probabil si cand iti iei o geaca sau un telefon tu vrei sa fii cool…noi…iubim.motoarele… cat de atabila e…pai in comperitii cand cade cate unul ai sa vezi cum.motorul continua sa mearga drept…singur…o fii stabil?…pietre in drum…perfecta dreptate ai…pietre..caini…ulei…nisip si prosti…speram sa nu intalnim…dar oare cati au alunecat pe scari iarna? si ei o cautau cu lumanarea? sau cati au foat loviti pe trecerea de oietoni de cretini? si.ei.tot.o cautau?…e dreptul.tau sa fii subiecti… mai ai un drept.. sa fii om.. foloseste-l… bucura-te si savureaza fiecare plimbare cu masina si lasa-ne si pe noi sa ne bucuram de plimbarile noastre. nu suntem in competitie…nici macar de pareri diferite…suntem poate prietenii sau chiar rudele voastre…dar pe 2 roti…

  33. samurai

    nu conteaza cum le spun eu ci conteaza cum aleg ei sa-si spuna…

    răspunde
  34. Adi

    Motociclistii sunt tot oameni, majoritatea deosebiti. Desigur,ca in orice categorie sociala sunt si dezechilibrati. Eu personal cunosc prea putini motociclisti inconstienti si care „o cauta cu lumanarea” cum spunea cineva mai sus. Toti motociclistii cu care am stat de vorba mi-au dat numai sfaturibune zic eu:” sa fii prudent, sa nu faci pe eroul pe strada(pentru asta exista circuitele si spatiile special amenajate)”etc. In trafic din ce vad si eu asa zi de zi soferii incalca regulile de circulatie mult mai mult, mult mai grav si mult mai des decat o fac motociclistii.

    P.S Ii rog respectuos pe cei ce nu au avut nicio experienta pe motor sa nu-si mai dea cu parerea cu privire la inutilitatea unui astfel de mijloc de transport. Devin iritante comentarii de genul „risc inutil de dragul de a fi cool”.

    răspunde
  35. L.I.

    oameni; conducatori in trafic si unii si altii; unii mai responsabili, atii mai putin;
    toti motociclistii pe care ii cunosc au avut accidente; asa ca, ma bucur ca nu te cunosc, cabral, hihihi (asta in cazul in care ai renuntat la 4 roti)

    răspunde
  36. DJAx3L

    Bistrita e plin de motociclisti nesimtiti, se baga peste tot, fac slalom pe bulevard printre masini cu viteza, iar daca le taie unul calea repede si nu apuca sa incetineasca din viteza lor, fac pe mieluseii ca eu conduceau incet. Desigur, exista si exceptii care merg prin oras ca oamenii normali, stau la coada la semafor daca e si nu se baga in fata cu „tricicleta”, dar putini de tot am vazut sa fie asa.

    răspunde
  37. Ioana

    Mi se par ok atunci cand sunt simtiti si cand cunosc regulile de circulatie. Dar cand intra cu 100 la ora in tine, iti pun viata in pericol si apoi nu patesc nimic (politia e de vina aici) atunci…nu mai sunt ok. Pacat de cei 1% constienti.

    răspunde
  38. Ivan

    Motociclistii sunt niste cretini.
    Isi doresc doar sa fie cool
    Se vad niste cavaleri moderni pfoai
    Nu stiu decat sa se dea in spectacol
    Cand moare cate unul zic ca asa trebuia

    de ce sa ma dau eu la o parte? Nu ma dau, sa te vad in stalp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    răspunde
  39. cristi

    cand mi-am luat A-ul, politaiul m-a chemat la el si mi-a zis „felicitari! de azi inainte esti in randul donatorilor de organe” :)

    răspunde
  40. Bogdănel

    andrey91 , nu prea te duce mult capul daca poti sa faci o afirmatie de genul ala. Daca are cineva o pasiune si vrei sa iti iei „motor”, inseamna ca e prost, sau ca merita sa pateasca ceva, si ca merita sa il injuri, asa cum faci tu?

    răspunde
  41. andrey91

    ai pasiuni o faci pe riscul tau iar ca mine spun multi

    răspunde
  42. Mili

    De data asta nu puteai s-o dai mai rau cu batul in balta. Donatori de organe le spun eu. Exact cum ai zis si tu: „ti-ai semnat moartea”.

    Fac acum, o critica constructiva, si nu incerc cu toata vointa sa ofensez pe cineva anume, dar, Motociclistii care spun ca nu e vina lor, ca nu toti sunt la fel ci doar unii sunt dezaxati sunt niste IPOCRITI.

    De ce? Pai din simplul motiv ca tu ai o masinarie care prinde 200km/h cat ai clipi(literalmente) si incerci sa te minti ca tu de fapt mergi incet si prevazator (NU EXISTA PREVAZATOR LA 200/H)? Sau probabil te autocomplaci in „doar de data asta”

    Cand vine vorba de accidente, motociclistii toti sustin ca e vina soferilor ca nu le acorda prioritate (culmea, tot restul lumii spune altfel.) Dar e greu sa te asiguri intr-o intersectie din ambele sensuri sa prevezi ca o sa se teleporteze un debil langa tine cu 300 la ora.

    N-am vazut, si n-am cunoscut bikeri care sa-si propuna sa mearga incet si atent cu motorul. Din nefericire nu vorbesc din auzite, oamenii aia sunt prietenii mei. Si sunt vreo cativa.

    Oricum, iresponsabilitatea este in primele 2 „calitati” necesare pentru a devni biker, chiar daca majoritatea refuza sa recunoasca sau efectiv nu realizeaza.

    răspunde
  43. ketherius

    @Adi: Si care ar fi utilitatea unei motociclete? Ai numai doua locuri, bagaje nu poti sa pui, nu te protejeaza deloc in cazul unui impact, nu iti tine cald iarna, nu iti face racoare vara, nu te protejeaza de ploaie… In afara de faptul ca iti creste productia de adrenalina, face gagicile sa se uite la tine si iti permite sa faci slalom printre masini (ceea ce este, oricum, ILEGAL), ce avantaj iti aduce motocicleta? Nu face decat sa te arate „cool” (sau „kewl”, dupa preferinte) si macho. Si inca un detaliu: motociclistii care circula legal sunt lame si sunt de rasul celorlalti, nu-i asa? Am locuit la Moghioros si in fiecare noapte auzeam si vedeam cursele facute pe Drumul Taberei – asa ca nu imi spune despre motociclistii cuminti.

    răspunde
    • George

      fac 5 min in loc de 20 nu am probleme cu parcatul…intre benzi.doar la semafor cand tu.oricum stai…deci nu te deranjez…bagaje nu am.nevoie pana la minca…de ce as misca 1tona doar pt mine si lenea mea? la ploaie si frig se schimba treaba…utila? la ce sunt utile rolele? parcul e plin…la ce sunt utile bicicletele? din Salajan pana la Unirii fac 25 min din la ora de varf…cu.masina fac 50 ..iti respect pct. de vedere… si sa ne vedem in trafic ca amici nu ca adversari…te respect…ma respecti..amandoi respectam regulile de circulatie si avem avantajele si dezavantajele specifice fiecarui.mijloc de transport…de ce eu mai predispus la donat organe? ai idee cate accidente intre masini? mereu la accident cel putin 1 e cretin vinovat…rar cazuri de defectiuni mecanice…situatii medicale etc…deci? acolo unde mai sunt nesimtitii motociclisti? in fine…

  44. Adi

    E vorba de pasiune,nu vorbeam de uitilitatea motocicletei in sensul ca poti sa cari marfa cu ea.Asta cu magnetul de gagici nu stiu cat de adevarata e. Cred eu ca o „gagica” sta mult mai bine intr-o masina. Si in legatura cu cursele din Drumul Taberei. Ai vazut tu cumva in D T sa fie blocata soseaua de motociclisti ca atunci cand se intalnesc cu totii la Arc? Mai mult ca sigur nu. Aia sunt 100-200 maxim din miile de motociclisti din Bucuresti si imprejurimi.

    răspunde
  45. Adi

    Ketherius tu faci numai lucruri cu o utilitate sporita? Nu integ conceptia ta conform careia o pasiune trebuie sa-ti aduca o utilitate(sa-ti tina de cald, sa te protejeze,sa-ti faca racoare vara etc).

    răspunde
  46. Taw

    Motociclist si eu, o nesimtire ca anul asta nu am vazut niciodata, parca acum 2-3 ani exista un respect mai mare.Si mai putine masini.

    răspunde
  47. Strainu

    Donatori de organe, clar. Nu sunt „3 cretini pe 2 roti” ci sunt vreo 93% cretini.

    Cireasa a rezumat cel mai bine care-i treaba. Pentru aia cu sportive viteza in oras INCEPE de la 50km/h, iar de la aia cu scutere si mopede n-ai ce sa ceri – nu tu casca, nu tu scoala, sunt condamnati din start. De enduro nu mai zic nimic, doamne fereste sa fii turist la munte pe un traseu pe care se „antreneaza” astia.

    La semafor, cand vad ca trece cate unul printre benzi, ii fac loc sa se duca – macar in felul asta stiu sigur ca n-o sa-l omor eu.

    P.S. Macar de-ar dona toti motociclistii morti in accidente organe – in felul asta n-ar mai fi criza.

    răspunde
  48. Florin

    Imi cer scuze ca nu am citit parerile celorlalti si sper sa nu plagiez pe cineva spunandu-mi parerea mea.

    Voi incepe prin a va spune ca in acest weekend un motociclist, cu o Honda CBR de 600 cred sau de 1000 model Repsol, era sa il omor/omoare. Daca tineam cont de regulile de circulatie eu eram pe cedaza trecere pe dn1. Tinand cont ca eram in localitate el avea o viteza cam de 150 – 200 km/h. Cine era vinovat de producere accidentului? Eu desigur care eram pe cedaza si nu el care in localitate pe dn1 trebuia sa circule cu 70 km/h. Un obiect la viteza de 200 km/h parcuge aproximativ 1 km la fiecare 3 secunde. Asta e prostie/inconstineta nu stiu cum sa ii spun dat fiind faptul ca avea si pasagera.

    Si totusi le spun oameni. De ce? Din simplu fapt ca fiecare ne comportam intr-un anume fel cand suntem la coarne(ghidon)/volan. Si aici tine foarte mult de educatia si experienta rutiera pe care o avem. Daca vrem sa murim mergem cu 200 km/h si cu siguranta vom intalni un obstacol mai mare si mai tare ca, capul nostru.

    răspunde
  49. ketherius

    @Adi: Da, eu nu imi asum riscuri doar pentru o pasiune. Era sa mor facand lucruri care ma pasionau si, de fiecare data cand am trecut pe langa moarte, am hotarat ca prefer sa traiesc.

    răspunde
  50. Sabotor

    Florin, la 200 km/h parcurgi 500 de metrii in 10 secunde. Prea mult, totusi, da’ nu un km in 3 secunde.

    răspunde
  51. Sabotor
  52. cristi

    auzi si la ala cu 1km la 3 secunde. deci daca o tin blana, in vreo 10 minute fac iasi – bucuresti, nu? :)

    răspunde
    • George

      n-am-mai-ras demult asa. iti dai seama ce invidiosi sunt cei de pe avioane…

  53. Andrei

    Handicapatii astia de motociclisti cred ca de la 150 km/h in sus se traieste.

    răspunde
  54. Florin

    my bad….
    da mai precis 55.56 m/s….
    trage singur concluzia, cum e sa parcurgi o localitate cu viteza asta….poate ai incercat…

    răspunde
  55. claudiu

    Cabral, in mare parte iti dau dreptate. Nu toti motociclistii sunt niste idioti. La fel cum nu toti romanii sunt idioti. Dar publicul(participantii la trafic, sau strainii, dupa caz :) ) asa percep lucrurile.
    Am un bun prieten care e metociclist. Si, desi are o racheta sub cur, nu zboara prin oras cu 200 la ora, si nici nu schimba benzile fara sa se asigure. Si asta pentru ca are o familie, un copil, la care vrea sa se intoarca.
    Din pacate eu sunt sofer intr-un oras ceva mai mare si mai aglomerat decat Bucurestiul. Si-ti spun sincer ca sunt satul de idioti pe 2 roti pe care trebuie sa-i feresc eu. Si culmea, nu cei care au motoare puternice fac asta, ci pustii si mosii cu scutere.
    Uneori chiar iti vine sa intri deliberat in ei, poate se-nvata minte… Mosii, cel putin, sunt adevarate catastrofe.

    răspunde
  56. Emilian

    Dar biciclistilor cum le spui, carne de tun? Eu, pe bicicleta, am fost lovit de o masina chiar pe trotuar.

    răspunde
  57. Catalin

    Sunt si eu motociclist…si de cand conduc motorul(de ceva ani buni) nu am creat niciun fel de problema pe sosea.
    De ce nu te uiti si tu la TV, sau in oricare loc, unde ai sa vezi tu -pietoni loviti de o motocicleta (in schimb loviti de o masina sunt sute de cazuri), o sa vezi vreodata oameni morti in accidnete din cauza unor motociclisti ? si mult alte exemple…
    Si motociclistii sunt oameni, nu donatori de organe.
    Si probabil si tu…care ai scris asta esti om, da un om care spune ceva fara sa gandeasca !

    răspunde
  58. cabral

    @ claudiu – crede-ma, stiu ca sunt si multi tembeli cu 2 roti, conduc si eu multicel prin oras…

    @ catalin – n-ai inteles nimic.

    răspunde
  59. Gabriela

    Motociclistii, ca si conservarii, fac parte din toate straturile sociale, cu IQ de la mic la mare sau invers. Ca si motociclista, dar si conservara vad lucrurile din ambele parti ale baricadei:
    – nu sunt de acord cu cei care se dau printre masini ca si cum ar fi strada lor, asa-zisi „raceri” (si eu mai depasesc coloane, dar numai atata timp cat sunt oprite la semafor, treapta 1 de viteza pentru ca mai exista si usi, niciodata pe dreapta);
    – nu sunt de acord cu cei din conserve care considera deasemenea ca strada este a lor prin neacordarea de prioritate cand intra pe un drum principal;
    – nu sunt de acord cu cei ce se urca pe motoare fara echipamentul de protectie (minim casca, geaca, genunchere si manusi), nu se stie niciodata ce te asteapta dupa colt;
    – nu sunt de acord ca incepatorii sa se urce pe motoare puternice (nu va reusi decat sa-l duca motorul pe el);
    – nu sunt de acord cu legea din regulament care prevede ca motociclistul sa mearga aproape de marginea drumului pentru faptul ca nu sunt deloc vizibila (ex1: in fata mea masina, in spatele meu o duba, pozitia mea regulamentara pe drum, din spatele dubei intra in depasire alta masina care si-a facut calculul ca intra intre duba si masina din fata mea, iar pe mine ma vede prea tarziu ptr a mai face o manevra in afara de a ma inghesui in sant; ex2: drum cu prioritate, aceeasi pozitie regulamentara, intersectie cu un drum neprioritar in dreapta; cel ce vine din dreapta cu masina ca sa se poata asigura o va face cu jumatate de masina deja inscrisa in intersectie, exact pe linia mea de mers; concluzia mea: traiasca regulamentul de circulatie pentru ca deja din doua situatii posibile m-a facut donatoare de organe fara sa vreau) – de aici si pozitia mea in trafic o am ca si cum as fi cu masina;
    – nu sunt de acord ca orice motorist sa fie bagat in aceeasi oala cu acei „raceri” (de curand am cunoscut o persoana care a amenintat – fara sa stie ca sunt motorista – ca i-ar calca pe toti cu masina; s-a mai domolit doar cand i-am explicat cam ce inseamna motociclismul in viziunea altora).
    Deci, BIZONI detine fiecare tabara, asa ca toti suntem participanti la trafic, toti am dat acelasi examen pentru a fi acolo, ar fi cazul sa ne acceptam si sa incercam sa intelegem ca si toti mai gresim in trafic.
    Scuzati lungimea post-ului, dar asta e doar o mica parte comparativ cu situatiile intalnite zi de zi.
    Gabriela

    răspunde
  60. Gabriel

    Cabral, nu te supara, fara exceptie, acum un an motociclistii conduceau haotic pe bulevarde. Ca sa nu mai vorbim de zgomotul produs noaptea. Ei parca uita uneori ca trebuie sa respecte pentru a fi respectati. Acum parca s-au mai domolit

    răspunde
  61. Damian Razvan
    Damian Razvan

    Salutare Cabral,
    Daca detii cumva un K1600GT sa stii ca arata demential. Nava Enterprise nu gluma :)
    Tocmai te-am salutat in rondou la Universitate (eram cu un Hornet Galben).

    On topic : exista mai multe tipuri de motociclisti, din pacate cei precauti si care fac asta ca hobby/pasiune doar pentru placerea care o ofera mi se par in numar destul de redus. Cu timpul evoluam totusi, sper.

    O zi minunata in continuare iti urez !

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.