Israel – II. Poze.

Am promis, deci… pun acum cateva, caci trebuie sa plec la munca, si-apoi revin cu mai multe (si cu explicatii) mai tarziu sau maine.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

• Mara M
    • 23.06.2010

SUPERBE.Am intrat direct aici fara nici o cautre pe net.felicitari,imi place aici!

• karuna
    • 21.11.2009

Am citit impresiile tale despre Israel si-am zambit pt ca mi-au amintit de mine cand am ajuns in Tara Sfanta : in prima luna mi-era frica sa circul cu autobuzele (le consideram o ruleta ruseasca…), eram ingrozita sa intru intr-un supermarket sau intr-o cafenea care puteau “zbura” pana la fecioarele lui Allah :)) iar cand am vizitat Beitlehem-ul si Zidul Plangerii eram sokata de verificarile de securitate , de cata armata si politie peste tot.
    DAR…au trecut 8 ani de cand locuiesc si muncesc aici si nu incetez sa ma minunez de cat de FRUMOASA si BINECUVANTATA este tara in care S-a nascut Iisus Hristos ! Am invatat sa nu mai judec pe nimeni si nimic , sa fiu receptiva si sa incerc sa inteleg oamenii si lucrurile asa cum sunt !Daca respecti cutumele unei comunitati in care te afli la un moment dat, poti convietui rezonabil.Traiesc de 7 ani intr-un oras cu evrei ultra-religiosi iar daca, pt altii, par bizari si anacronici, pt mine e o lectie vie de istorie a religiilor :))
    Despre Israel e greu sa vorbesti in cateva cuvinte ! Din piatra seaca evreii au ridicat o tara verde! o istorie milenara,traversata si marcata de toate religiile pamantului! O Mediterana cu plaje tulburator de frumoase ! In noptile de vara , cel putin in Tel Aviv, plaja si Marea sunt pline de oameni pana la primele ore ale diminetii :)).Mi se par interesante si mancarea si amestecul de rase de aici, in mai toate orasele pe care le-am vazut am intalnit ceva care sa ma frapeze placut…am cunoscut / vazut si partea mai obscura, sordida a locului dar, facand o medie, pt mine castiga FRUMUSETEA si PROSPETIMEA ! In genere, oamenii sunt relaxati, plini de viata, veseli (daca ai chef de cantat in autobuz, strada etc nimeni nu se uita ciudat la tine :)) ), autostrazile, sistemul lor de sanatate, confortul simplu la nivelul de strict necesar si multe altele ,din pacate, in Ro nu vor fii never…In Romania zilelor noastre nu am curajul sa merg seara pe strazi iar aici, e ceva normal sa vezi femei , tineri, batrani LA ORICE ORA DIN NOAPTE plimbandu-se in parcuri,in oras sau pe plaja.Iluminatul public nocturn te face sa te crezi in Luna Park ,peste tot:)).Evreii nascuti aici sunt fff diferiti de generatiile care au emigrat acum zeci de ani:nu se sinchisesc de manierele si educatia “batranei Europe” dar sunt simpatici si curajosi ! sa faci armata la 19-20 de ani in lupte adevarate…ai nevoie de temeritate !Si am intalnit si arabi de treaba :)) si fericiti pe care nu-i interesa decat sa munceasca,sa se bucure de viata cu familiile lor si sa nu mai fie deranjati de politica … care deranjeaza oriunde s-ar afla ea :))
    Iar Locurile Sfinte ale Crestinatatii : Sf.Mormant, Golgota, Drumul Calvarului, Tabor, Muntele Maslinilor,pleiada de bisericute din Galileea, Nazaret, Marea Moarta si orice loc peste care a pasit Iisus sau sfintii martiri ce I-au urmat, Jerusalemul…ATATA SFANTA FRUMUSETE ! cum sa nu vezi asa ceva !!!
    E ceva in Pamantul asta care te inacarca cu o vibratie miraculoasa! O tara din piatra alba, stralucitoare plina de verde ireal !!!
    SHALOM UVRAHA :))

• Andrada
    • 20.11.2009

😀

• Andrada
    • 20.11.2009

I`m in love with youuu:((((

• raisa

cea mai frumoasa tara am fost de 6 ori si inca nu m-am saturat
    apropo a doua [oza e facuta in netanya 🙂

• Cardreader
    • 19.11.2009

Sincer, no ofense, am oroare de gulerele ridicare in stilul “mexican”.

• Gabi
    • 19.11.2009

Te potrivesti foarte bine in peisaj 🙂

• mdm

da frumos mai esi bre !!! :*

esti*

• Luana Radulescu
    • 18.11.2009

As da orice pentru inca o saptamana petrecuta pe sezlong cu fresh-uri cu umbrelutze 🙂 mai e asa mult pana la vara…

• Luigi
    • 18.11.2009

Iti sta foarte bine cu ochelarii aia cu rama groasa si sapca aia, iti lumineaza fata, la propriu.

Nu sunt eu atotstiutor, dar recunosc cand vad pe cineva care se imbraca bine.