Cand se vrea, se poate.

[Nu e reclama, ca sa se calmeze cei usor oparibili…]

– Buna seara, numele meu este …. ….., cu ce va pot ajuta?

– Buna seara, am probleme cu netul. Ieri mergea, acum nu mai merge, n-a pus nimeni mana pe comp, setarile arata teoretic ok.

– Hai sa vedem. Ce win folositi?

Si discutia merge mai departe, luam setarile la rand, butonam de zor (nu sincron, stia meniul intreg din memorie – nu c-ar fi o mare chestie dar e misto sa vezi ca omul stie despre ce vorbeste), ping-uim modemul, il ping-uim pe Gogu, nu merge! Mai luam setarile la rand o data, iar arata totul ok, resetam serverul… nu merge!

– Stiti, chiar am nevoie de net in seara asta, am de trimis…

– Nu trebuie sa-mi explicati, daca mai aveti chef haideti sa mai luam setarile la rand o data, resetam tot, schimbam porturile, mai dam si-un reset din server… il facem sa mearga!

Si o luam de la capat. De 2 ori. Deja ma gandeam ca inchide telefonul, ca se face ca pierde legatura si cand sun iar ajung la altcineva si scapa omul de mine  (si o iau de la capat cu explicatiile)… dar nu. Si pan’ la urma-i dam de cap, il vad la fata pe victorkapra.ro (si ma bufneste rasul cand vad un post pe tema unei campanii Romtelecom), ii multumesc omului si inchid multumit.

Acum hai sa explic… am doua terminale conectate pe acelasi modem, unul cu XP pe el merge brici si fara de fasoane, asta “mare” face fite o data la cateva saptamani. Si de fiecare data sun la 1930 si dau de cate un baiat iscusit care ma scoate din belea. Pe un ton misto, elegant, oamenii arata ca se pricep si ca stiu despre ce vorbesc, scot prostu’ (recte subsemnatul) din belea si-i pun “.ro”-ul in fata din nou.

Cat de capabil e Romtelecom-ul per-ansamblu nu ma intereseaza, fix-ul nu-l folosesc, ma enerveaza ca in zona mea nu exista retea care sa suporte 20MB/s (am doar 8)… sunt discutii multe si marunte. Dar baietii de la suport tehnic sunt… jos palaria! Merci!

Si mi-aduc aminte acum de acriturile care raspundeau pe vremuri la deranjamente: Alooo, mda, spuneeti! Hmmm, si nu va merge deloc? O sa vina cineva zilele astea sa vada ce se intampla, la revedere. Si “ZDRANG!”  telefonul in nas. Si ramaneai cu fata la peretele din BCA dat cu huma, intrebandu-te daca le dau cumva gratis lamai proaspete la intrarea in tura…

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • gaben.ro
    • 07.03.2010

    scuze daca spun ceva ce stii deja
    de ce nu folosesti o solutie wireless de la apple. stiu ca ai un macbook. air port express – pe langa wireless ăpoti sa transmiti si muzica spre un amplificator
    airport extrem sau time machine cu hard cu tot.
    toate au si porturi usb
    pe langa asta poti sa te mai conectezi si de pe un telefon…
    solutii foarte stabile. am un time machine de 3 ani. nu am mai pus mana pe el de la instalare. am si uitat parolele, daca se stric am pus-o… 🙂

    răspunde-i
  • drunken_butterfly
    • 06.03.2010

    ia nu i-a… scriam in ora de info… graba strica treaba :))

    răspunde-i
  • drunken_butterfly
    • 06.03.2010

    sincer, nu de multa vreme am avut si eu ceva probleme cu internetul (il am de la orange si merge….. nu pot gasi un cuvant care sa exprime cat de incet merge)asa ca am sunat la serviciul clienti, de unde am aflat ca de fapt trebuie sa sunt la un alt numar, de la care am fost directionata spre un al treilea numar, unde in sfarsit am putut sa imi spun si eu oful…:)) eh… pe cand termin eu de povestit cum sta treaba ma i-a operatorul cu tot felul de smecherii cu modemul pe care le facusem deja (si pe care le stiam de un car de ani) ok zic… hai sa mai incerc eu o data poate cine stie… porneste cumva… eh… cum sa nu… nu a pornit, asa ca ma hotarasc sa mai sun o data, de data asta sun direct la numarul cu pricina… raspunde un alt operator, care precum primul ma i-a iar cu “da’ incercati sa restartati PC-ul”, “poate merge daca scoateti modemul”, “da’ care din cele doua tipuri de cabluri il folositi” etc. dupa lungile expliatii total nefolositoare printre care incerc sa spun si eu ca am incercat deja totul, dar nu functioneaza nimic (bineinteles ca fara nici un rost, pentru ca domnul nu avea timp sa asculte si ce spuneam eu) mormai un “multumesc” si un “la revedere” si inchid… dua jumatate de ora de incercari decid sa mai sun si a treia oara, ca de! a treia oara ii cu noroc :)) imi raspunde un operator foarte dragut, care se pare ca avea timp sa mai asculte si ce spuneam eu ;)) si care verifica locatia si niste setari si imi spune “ne pare rau dar internetul nu va functiona in zona dumneavoastra cateva zile deoarece se lucreaza la antenele din zona”… wow!!! a fost nevoie de 3 apeluri ca sa aflu si eu de ce nu imi functioneaza netu’ plus alte 2 apeluri pentru a putea afla la care dintre cele 100 de numere de informatii pe care le au operatorii se ocupa cu problemele legate de internet… super…

    răspunde-i
  • a_r_i_e_s
    • 06.03.2010

    Eu am de 3 ani Clicknet (6Mb) si nu am avut nici o problema cu netul. Nici macar una in 3 ani. Asa ca nu am avut nevoie de suport tehnic si nu as putea sa emit pareri pe tema asta.
    Totusi e ceva ce as vrea sa spun. La un moment dat avand nevoie de Wi-Fi in casa a trebuit s-mi schimb modemul cu unul cu Wi-Fi. La vremea aia modemul lor costa 100 euro asa ca m-am orientat catre unul care face acelasi lucru si care costa 50 euro, dar nu era de la ei, asa ca in momentul cand am cerut sa mi se dea ceva informatii despre configurare, nu au vrut sa ma ajute. Asta nu mi s-a parut tocmai OK, avand in vedere faptul ca, pana la urma, abonamentul lunar tot la ei il plateam.
    Noroc cu Gogu, ca m-a ajutat si m-am descurcat si fara ei. 😉

    • Cabral Ibacka
      • 06.03.2010

      Da, stiu, asa mi-au spus si mie, iti trebuie modemul de la ei ca sa ai suport tehnic.
      A, si nu-ti ofera suport nici pentru Apple.

    răspunde-i
  • Zaza
    • 05.03.2010

    Eu nu-s multumita de cei de la rds deloc. De cate ori am probleme tehnice stau cate jumatate de ora la telefon facand setari inutile, mereu aceleasi ca in final sa-mi spuna ca vor trimite curand pe cineva..

    răspunde-i
  • Leusor
    • 05.03.2010

    Eu merg pe ideea ca tu ai zis cine esti si asta a impulsionat munca operatorului. Recunosc si eu sunt multumit de munca operatorilor.

    • Cabral Ibacka
      • 06.03.2010

      Partea frumoasa e ca n-am zis… 😉 ca asa as fi calculat si eu reactia, dar n-a fost asa…

    răspunde-i
  • georgi
    • 05.03.2010

    Eu am avut numai neplaceri cu cei de la Romtelecom. Adica netul, fixul, cablul merg f bine; dar daca e vreo problema…nu stiu…nu au fost atat de amabili si rabdatori domnii de la capatul firului. Ca sa nu mai zic ca a venit un nene la mine, si a intrat incaltat, plin de noroi prin toata casa (el a ramas la fix, si pe mine m-a trimis la PC, sa vad daca merge modemul. Si m-amm trezit cu el in camera, fara sa bata la usa…si cu bocancii MIZERABILI. Si tot n-a rezolvat problema)

    • Cabral Ibacka
      • 06.03.2010

      Hi hi
      La instalare a incercat nenea sa intre si la mine, la fel… mozolit tot. I-am aratat aspiratorul si i-am zis ca daca mai face un pas moare cu ala legat de mana.
      S-a descaltat cumintel…

    răspunde-i
  • maely13
    • 05.03.2010

    dragii mei, un lucru este foarte clar: romtelecomul si-a schimbat si imaginea si atitudinea.si nu vorbesc din carti. in perioada ’82-’94 am lucrat la ei. si stiu foarte bine si stilul si metoda de lucru. identic, faza cu lamiile!!! dupa ce am plecat, am renuntat si la statutul de abonat. acum(de 2 ani)sint client cu greutate: tlf,dolce, net, pc si restul de harnasamente. schimbare de imagine si de ce mai vreti voi de 180gr.din toate punctele de vedere. deci se poate. la vremuri noi -sigur- oameni noi. si toti profii.

    răspunde-i
  • psyhee
    • 05.03.2010

    @adinutza : sunt doua servicii- asistenta clienti 0800click (GRATUIT) si
    asistenta IT 0903903903 (5 euro/apel)
    daca led-ul DSL e aprins constant – 99% din cazuri se rezolva din apel daca esti in stare sa scrii _ (underline) si nu ai facut pe desteptul/a instaland gen 2-3 programe antivirus

    • a nobody
      • 05.03.2010

      “_” = underscore sau ALT + 95 in cod ASCII iar underline e sublinierea clasica. Denumirea conteaza mai putin, important e sa reusim sa-l tastam.

    răspunde-i
  • adinutza
    • 05.03.2010

    mda…nu stiu unde ati nimerit voi, cert este ca eu am renuntat la serviciile lor dupa ce timp de 2 luni nu mi-a mers net-ul si basca mai costa si vreo 5 euro apelul ca sa reclami o defectiune…asa ca…o fi fost doar ghinionul meu

    răspunde-i
  • Loading...