Sari la conținut

O iau de la cap ca sa se inteleaga cat mai bine.

La Cupa Logan de la FIA GT – Bucharest City Challenge au participat doua natiuni de Loganuri, cele modificate de Racing Nick si cele modificate de George Grigorescu.

Modificarile sunt cam aceleasi, diferentele vin de la suspensie, cele de la Racing Nick au garda la sol mai mica in timp ce cele de la George Grigorescu sunt ceva mai inalte.

La motor nu se face nimic, au 90cp, interiorul este golit la amandoua, au roll-bar (sistemul ala de bare la interior care te protejeaza in caz de accident), gume semi-slick, evacuarea finala ceva mai free-flow si cam atat… daca va intereseaza va dau o lista completa cu modificarile.

O parte din masini au fost inchiriate sau cumparate din alte tari (Cupa Logan exista in mai multe tari europene, unul dintre cele mai tari campionate de debutanti este cel din Germania, Logan ADAC Junior Cup se numeste).

A mea a venit din Germania si este… primul Logan de Cupa preparat. I se spune Baba, prima facuta pentru disciplina asta.

E, eu asteptam un Logan din Polonia, am inteles ca e mai intepat dar nu se stia ce scaun are si erau sanse sa nu am loc in el si in plus nu eram siguri ca ajunge si am optat pentru Baba.

Care nu a venit luni, asa cum ne asteptam, ci joi seara.

Deci n-am avut timp sa verificam nimic, sa facem ceva teste ci joi seara am colantat-o si vineri dimineata am iesit la antrenamentele cronometrate.

Norocul a fost ca Baba are scaun culisant, deci macar partea de scaun nu a trebuit lucrata.

La antrenamente am scos un nesperat 1 min 58 secunde, in timp ce locul 1 a scos 1,54, deci onorant.

Partea nasoala a fost ca mi-a urcat temperatura la motor pana sus, se pregatea de fierbere asa ca a trebuit sa merg cu caldura la interior la maxim si cu ventilatorul la fel (in asa fel se mareste circuitul de racire al masinii), dar avand geamurile inchise am murit inauntru!

Ai mei au inceput sa spere, eu inca nu aveam curaj, concurenta (30 de masini, in afara de noi 5 – Roxana Ciuhulescu, George Vintila si eu plus cei doi castigatori ai concursului We’re looking 4 drivers) toti ceilalti 25 erau piloti cu experienta, deci concurenta era prea strong ca sa sper la ceva.

Toti mi-au spus „man, la tine e ok daca vei termina concursul, nu te agita si nu spera mai mult”. Eu, modest si cu nasul la inaltimea care trebuia, am zis la fel.

Dupa antrenamente insa toti ai mei au inceput sa spere.

Sambata dimineata… calificarile. Aveam 30 de minute sa alergam fiecare in plata lui incercand sa obtinem un timp cat mai bun, si astfel sa ne pozitionam cat mai bine pe grila de start.

Am plecat de la standuri si dupa primul viraj… mi s-a deschis usa dreapta! M-au apucat toate spumele, am lasat-o moale, bagat avarii, si pentru ca nu vroiam sa trag la boxe (pierdeam timp) mi-am dat drumul din o parte din centuri (sunt 5) si m-am intins pana la usa si am trantit-o.

Gata, pe cai! Am facut un tur de incalzire a gumelor, am luat viteza inainte de linia de start si am inceput primul tur rapid.

La prima sicana… s-a deschis din nou usa! Iar borboroseli, muscat din volan, invocat Manitou, iesit din o parte din centuri, trantit usa… degeaba!

Nu se mai inchidea. Am mai pierdut cateva tururi asa, trantind usa, s-a inchis pana la urma, am incercat iar un tur rapid, s-a deschis din nou usa… am deschis toate centurile, am deschis si geamul din dreapta, am apucat muncitoreste de usa si am trantit-o mai ceva ca Chuck Norris, am zis c-o rup.

S-a inchis pana la urma, am mai facut doua tururi sa incalzesc gumele, am mers doua tururi cat de tare am putut si… a expirat timpul alocat calificarilor!

Am iesit de pe circuit cam dezamagit, mi-am zis ca in alea dua tururi nu puteam sa fac mare lucru… m-am clasat pe 17!

Simteam ca se poate mai bine dar tot eram multumit ca in doua tururi am facut atat. In plus scosesem cu 2 secunde mai putin decat vineri (1,56 pe tur), deci sa spunem ca nu era chiar rau.

Din nou aparuse problema cu incalzirea motorului, cu toate ca era dimineata si nu era asa cald…

Sambata la pranz, prima cursa.

Startul luat aiurea de catre majoritatea, nu cunoasteau regulamentul si ei au plecat in turul de incalzire crezand ca pleaca in cursa, a iesit o mare bulibaseala, ne-am intors la start si… l-am luat bine.

Am depasit in primul viraj prima masina, am ajuns din spate inca una si cand ma pregateam sa atac a intrat Safety Car-ul… n-ai voie sa depasesti asa ca am stat cuminte pana am vazut ca cel din fata mea mergea prea incet si lasa un spatiu prea mare intre el si cel din fata. Am inceput sa dau din maini si sa claxonez dar nimic, cand s-a reluat cursa era un spatiu de vreo 700m intre el si cel din fata lui!

Eram in spume, am depasit inainte de prima sicana si a inceput o cursa de urmarire, aveam de recuperat imens pana la urmatorul!

Motorul deja era in rosu la temperatura, am dat drumul si la ventilator (ca sa fiu sigur ca nu ard garnitura de chiulasa am plecat in cursa cu caloriferul din masina direct pe cald), in masina era infernal de cald, imi intra transpiratia in ochi dar trageam cat de tare puteam.

La un moment dat nu mai credeam nici eu, stiam ca expira cele 30 de minute de cursa dar… i-am ajuns.

Pana sa se termine cursa am mai depasit si am urcat inca doua pozitii, am terminat pe 13! Bucurie mare la final, topaieli si dansul bucuriei (nu vreti sa-l vedeti).

La oprire au masurat ai mei temperatura din interior, erau 70 de grade! Da, Celsius…

Faza misto a fost ca in toata cursa, atunci cand treceam pe langa tribune faceam halimai, claxoane la greu, facut cu mana la oameni, flash-uri,. etc.

E, cand s-a terminat cursa cei din tribune m-au aplaudat de ziceai ca am castigat cursa de FIA GT cu Loganul!

Oricum, sambata a fost bine, am zis ca daca ma clasez si duminica tot pe-acolo mi-am facut treaba foarte bine ca amator printre profesionisti. In plus, am scazut din nou timpul, am avut 1,53 pe tur, locul 13 la prima cursa.

Duminica, calificarile.

Am pornit masina si… praf! Mergea in 3 cilindri, nu urca in ture, tremura toata, ce mai… m-a luat cu lesin! Cheama-l repede pe Vali (merci man!), schimbat bujiile, dat cheie… nimic!

– Ba, ce e ca la cum face nu pot sa ies la calificari si pierd cursa a 2-a!

– Nu stiu frate, stai sa vedem…

A mai mesterit putin si-a zis:

– Iesi pe circuit, mergi cat de tare poti si dupa 2 tururi vino la boxe. Nu-ti merge un injector si ai probleme si la tacheti, daca injectorul 4 nu intra in treaba la ture multe o sa spargi sigur motorul.

Ok, zis si facut, am iesit pe circuit cu toata lumea, am incalzit gumele si m-am pus pe treaba! Dupa vreo 4 tururi am oprit la boxe.

– Cum e?

– Ai timpul ok, ai scos 1,54 pana acum, deci injectorul merge ok in ture multe. Ai doua variante, iesi din nou si incerci sa faci timp mai bun sau o lasi asa ca sa nu riscam sa dea cu deces final.

– Ba, io risc, ma duc sa ma lupt pentru loc mai bun pe grila! Si dus am fost. Usa nu s-a mai deschis, temperatura a urcat insa, dat drumul la caldura la maxim si da-i nenea!

Cu vreo 5 minute inainte de incheierea calificarilor am oprit iar la boxe.

– Pe cat sunt?

– …

– Baaaa, pe cat sunt???

– E rau negrule, ai mers…

– Hai ba ca am mers beton, trasa la fix, nu am glisat deloc, am prins cateva tururi libere si le-am legat bine, spuneti cat am scos!

– Nu stiu cum sa-ti spun… (si toti stateau aplecat pe amandoua partile ale masinii cu niste priviri ingrijorate si jenate).

– Da’ spuneti odata sa stiu ce am de facut ca se inchid calificarile!

Si au inceput sa danseze isteric pe langa masina, razand in hohote, eu clipeam nauc, apoi au inceput sa cante (unul We are the champions, altul ceva cu negrii, o fata Noi suntem romani, etc), eu abordasem privirea 18 (aia tampa) si ma uitam la ei…

– Esti pe 12!!! Pe 12!!!! Ce-ai facut bah acolo, i-ai rupt! Ai scos 1,52 dementule, ai mers ata!!! 

Am iesit iar pe circuit, am urlat in masina ca mayasii la razboi (cred ca am facut galagie cat o nunta tiganeasca pe stilul la cort), am claxonat la toate tribunele (si nu m-a mai interesat nici regulamentul, am scos mana pe geam), am cantat in masina (de dansat mai greu ca eram in centuri ca nebunii in camasa de forta), am facut doua turui sub-turat sa racesc motorul si am intrat la paddock.

Dansul ploii cu toata lumea de la noi de la stand, a venit Berti Panaiot sa ma felicite, au venit si Bogdan Marisca, Marco Tempestini, Genu Cristea, prietenul Relu si fratele Cricu (la multi ani babeto!), o mare parte din ceilalti piloti, foarte multi oameni din public, ce sa mai, toata lumea!

Parca luasem aurul la Olimpiada!

Adevarul e ca nu se astepta nimeni, nici macar eu inainte de calificari dar mi-am gasit ritmul si… a mers!

Duminica, cursa a doua. Intre calificari si cursa au fost cateva ore, am lucrat la masina la greu (merci Vali si Luchian!) si am fost gata la timp.

Locul 12 pe grila de start, emotii la greu, pentru ca nu vroiam sa risc am dat drumul la caldura inca din turul de incalzire (la final am masurat 75 de grade!), m-am pus la start, semafor rosu… s-a stins… si da-i!

Si a fost omor! In prima curba primele 3 accidente, nimic grav, s-a mers mai departe.

Pana in prima curba l-am depasit pe cel de pe 11 (nu mai stiu cine era) dar la iesirea din prima curba Raspopa a intrat pe interior la rupere si decat sa fac masina praf si sa ies am preferat sa sar peste vibratoare, Raspopa ataca in continuare si trage o bubuiala sanatoasa cu Vali (Vali ramane fara oglinda – rupta de Raspopa cu pragul, caci Raspopa era pe doua roti!), in fata vedeam alte bubuieli, oamenii aveau chef de bataie…

Nu puteam sa ma bag intre cei doi din fata mea caci buseam masina sigur, a trebuit sa ma apar de cateva atacuri ale celui din spate (dar sunt din Bucuresti, asta a fost partea usoara a cursei :D ), am avut rabdare si am avut dreptate… din atatea bubuieli Raspopa a zburat afara, a depasit Vali am trecut si eu de el si da-i inainte!

Inca doua depasiri, a mai fost un accident in fata… am ajuns pe 9!

Nu prea eram sigur de asta dar stiam c-am mai urcat, motorul fierbea deja, indicatoarele erau sus de tot si se aprinsese si rosu in bord, a trebuit s-o las mai moale de frica sa nu crape, cei din fata se indepartau incet, cei din spate se apropiau dar pusesem ceva distanta asa ca m-am relaxat putin.

A, am uitat sa va spun, si sambata si duminica am avut microfonul in masina (eu am fost si host-ul/prezentatorul intregului eveniment Bucharest Ring), sambata insa am fost mai incordat… duminica, halimai!

In dreptul boxelor (acolo avea microfonul semnal) bagam vorbe si comentarii la greu, cand pierdeam semnalul puneam si a doua mana pe volan! :D

Au mai fost cateva accidente, inca vreo 3 tururi cu steag galben, s-a dat verde si imediat a avut Roxana Ciuhulescu accidentul.

In a doua sicana a intrat in parapet. E lovita la un genunchi destul de tare dar nu ceva ce nu se poate repara, slava Domnului! Pentru ca masina bloca circuitul s-a oprit cursa inainte cu 4 minute, nu-mi venea sa cred!

Am oprit la boxe  vorbind deja la microfon, au oprit si castigatorii (o sa pun timpii mai tarziu) si am tinut festivitatea de premiere printre gafaituri si urlete de bucurie…

Cursa a doua am terminat-o pe 9!!! PE NOUA DIN 30! :D Cred ca m-am bucurat mai tare decat cei de pe 1, 2, 3…

Mai erau multe de zis, si de prietenul si colegul Vintila care a mers misto, si de tot week-end-ul dar nu vreau sa va mai plictisesc, si asa e lung postul ca… o zi de post. :D

Daca s-au strecurat greseli… sorry, il public asa cum e ca ma asteapta la sedinta!

49 comentarii despre "Logan Cup, FIA GT – Bucharest Ring City Challenge 2008."
  1. Grinch

    Bravo negrule. Imi pare rau ca n-am ajuns la cursa (probleme in familie) dar ti-am tinut pumnii.

    răspunde
  2. Adrian Soare

    Misto. Cate kg ai slabit in astea doua zile de la caldura aia?

    răspunde
  3. Etherfast

    Palpitant, viata la maxim… :)

    răspunde
  4. cristina

    :)) sincer acum chiar imi place cum povestesti …o gramada de peripetii dar ai iesit cu bine.Ne bucuram pentru tine.Sedinta usoara si plina de „succesuri” ! ;)

    răspunde
  5. Bogdan

    si eu ma vait cand in masina sunt 35 de grade… Bravos, felicitari! Ai un stil de a povesti… mi-a intrat mancarea cu noduri, ca nu eram atent la ce mancam, ci la ce pateai tu… cand accelerai, bagam si eu mai multa mancare, cand erai la standuri mai respiram si eu :)

    răspunde
  6. BabyRacy

    congrats!!!

    răspunde
  7. J. Mihai

    Bravo! Felicitari pentru locul 9, e foarte bun tinand cont de concurenta.

    răspunde
  8. AdrianaG

    Felicitari!

    răspunde
  9. Teniescu

    Vitezomanule ! Mi se pare mie sau chiar e muci Loganul ? Ca parca au fost cam multe probleme la el.

    răspunde
  10. Un blogger mai tare ca Zoso

    @Cabral

    Am vazut ca ti-a murit motorul :lol:

    răspunde
  11. albert's blog

    Adrenalina cat cuprinde. Bravo !!!

    răspunde
  12. Weasel, the Geek

    Bravo omule, ai tot respectul meu! ;)

    răspunde
  13. FuckYouTovarasi.blogspot.com

    George Grigorescu, il cunosc bine, este un super-diliu ca orice pilot, dealtfel.
    Ups, si tu esti pilot !… :P

    răspunde
  14. Bragaru

    Bravo maestre! Sincer, ma asteptam la ceva frumos din partea ta… stiam ca poti uimi… Si esti doar la inceput de drum…
    De Roxana… imi pare rau… dar nu cred ca avea vreo sansa (nu vreau sa fiu rautacios, ci doar sincer).

    PS. ma bucur ca l-ai facut pe vintila :D

    răspunde
  15. geretus

    Bro, da ce nu inteleg io… e cum e frate cu Loganu tunat… care se incalzeste dupa prima tura…
    Pai e tunat pentru ce? pentru carat morti in treapta intai…
    Faza asta cu 75 de grade in habitaclu e de tot rahatu… pe bune…
    Pai te luptai frumos pentru locurile 1-3 daca aveai masina…fie ea si Logan…da facuta cum trebe

    răspunde
  16. cristi

    Felicitari, nene! Ma bucur pentru tine si jur ca m-a bine dispus post-ul asta :)

    La mai mare!

    răspunde
  17. claudia

    BRAVOS!sacrificiul suprem al acestei reuite este faptul ca nu ai intrat pe bolg…FELICITARI DIN NOU!

    răspunde
  18. McGogoo

    man,
    eu nu am carnet pentru ca nu ma intereseaza, nici la masini nu ma pricep… insa tu…
    povestesti atat de frumos ca daca ai sa desfiintezi vrodata blogul asta cred ca am sa te caut si iti dai cauciucurile, iti pun pioneze pe scaun.. purgative in cafea… si alte chestii dragute :D
    ah si te belestem, ma duc la popa si dau spaga sa se roage la doamne doamne…
    pentru ca: exact cand esti mai happy (cursa urmatoare de exemplu)
    sa inceapa sa te stranga pantofii, sa te doara maseaua si sa faci diaree :P
    capisci?

    răspunde
  19. Agamita

    Lung post-ul..dar a meritat sa-l citesc. Am ras la faza cu usa:) Dacia tot Dacie ramane.

    răspunde
  20. andreea
  21. Alexandru Giurca

    Vai ce lung… Foarte greu de citit

    răspunde
  22. Mephisto

    Felicitari. Asteptam si ceva filmulete pentru cei care nu au fost acolo :)

    răspunde
  23. Jamilla

    la cum scoti din anonimat amanuntele acelea mici, dar esentiale, din timpul atmosferei, cum naiba s anu ne bucuramsi noi? mai ca simtitm adrenalina si ni se urca serotonina la creieri si in urechi, cu toata bucuria aia!!!
    bravo, man, ma inveselisi si pe [email protected] si tine-mi pumnii, ca pe 3 sept am examn la scoala de soferi, si am cam prins gustul la soferie…e suparat instructorul ca prea „o calc” ;-)))
    vorbind serios acum, mai vrem vesti din astea!

    răspunde
  24. Jamilla

    ps:” trai-ti-ar stilul de a povesti :P

    răspunde
  25. tavi

    salutare
    am o poza tare faina cu tine de la cupa logan.
    unde ti-o trimit?

    răspunde
  26. street

    bravo eti cel mai tare am vazut i oca se bataia masina ta in sanga si in dreapta cred ca sareai de bucurie app trimite si mio niste poze cu masina ta de concurs din mai multe pozitit ca sa fac o macheta in miniatura

    răspunde
  27. street

    scuze mie* io*

    răspunde
  28. silvana
  29. Crazzy

    Felicitari !!!!
    nu a fost lung deloc…. chiar mi-a fost dor de blogul asta negru :P

    răspunde
  30. Cetateanu Turmentat

    Ai idee cate injuraturi v-ati luat ca ieri la pranz(adica marti) era inca inchis traficul in zona? Iti dai seama ca s-a injurat en-gros, nu doar organizatorii…

    răspunde
  31. Petrisor Socol

    L-am auzit pe un comentator de la PROTV spunand: „bolidul Logan”; m-a bufnit rasul

    răspunde
  32. james crissilv

    Sa mai zica lumea ca e usor in curse….!
    Postul a fost super, ai reusit sa ma faci sa ma vad in masina cu tine.
    Bravo si sincere felicitari pentru locul ocupat.
    o zi minunata iti doresc

    răspunde
  33. Jamilla

    cabraaaaaaaaaaaaaaaaal!

    răspunde
  34. Dany

    Locul 9, super super tare, felicitari :)

    răspunde
  35. andrei0241
    andrei0241

    @geretus … o masina tunata nu presupune o masina fiabila ;) Si oricum, la Logan Cup modificarile nu au avut legatura cu motorul, softul, cutia (doar la cele care faceau parte din Cupa Ursus, din cate am inteles). Asa ca nu esti suparat in directia buna :P

    răspunde
  36. Chubalito

    Bravo micule Lewis Hamilton :-)

    răspunde
  37. geretus
  38. geretus

    @andrei
    Sa inteleg ca cei de pe locurile 1-2 aveau 150 de grade in habitaclu?
    Pentru ca dupa cum vad eu, in afara de faza cu portiera, temperatura motorului a fost cel mai mare impediment pentru „negru’ de fatza aicea” sa se claseze in top…si nu ma refer doar la disconfortul din timpul sofatului ( care conteaza si asta) ci la faptul ca de frica sa nu-i fiarba motorul, a pierdut timp pretios…
    Aia de-au castigat… cum s-au descurcat?
    Ca ma indoiesc ca le-a fiert motorul si ca aveau 70 de grade in habitaclu ( Cabral daca nu deschidea incalzirea in interior, ii fierbea motoru’ dupa juma de tura la sigur)

    răspunde
  39. cabral

    @ Grinch – am simtit eu ceva! :D

    @ Adrian Soare – uite ca nu m-am cantarit, mi-ai dat o idee… ;)

    @ Etherfast – sa stii ca da!

    @ Cristina – merci! La fel…

    @ Bogdan – sorry pentru pranzul tau… sa inteleg ca ti-ai fi dorit sa stau mai mult pe la standuri, eh? :p

    @ BabyRacy – thx!

    @ J.Mihai – daca ma intrebai inainte de cursa daca speram la mai putin de 15 ma bufea rasul. Isteric.

    @ AdrianaG – merci!

    @ Teniescu – probabil ca o sa mai scriu un post pe tema asta, iti raspund aici pe scurt: nu, Loganul chiar nu e muci! Masina mi-a placut la nebunie!

    @ Bloggerul mai tare ca… – huh?! Cand?

    @ Albert – merci!

    @ Weasel – ce sa-ti spun, in primul rand multumesc!

    @ LavYaTovarasi – :D

    @ Bragaru – nu man, nu e nici un incaput, a fost o cursa. Nu ma intereseaza sa ma apuc de asa ceva, am un copil de crescut si nu vreau sa risc mai mult de-atat. Oricum, merci pentru incredere!

    Despre Roxana… din pacate asta a fost. Bine ca a scapat intreaga.

    @ geretus – nu e asa, sa stii… in primul rand masina e golita de tot, inclusiv de aerul conditionat. In al doilea rand nu ai voie sa mergi decat cu geamurile inchise, masura de siguranta. In al treilea rand… la motor nu sunt modificari, adica nu sunt permise de regulament.
    Aia e masina…

    @ cristi – daca ai ras, atunci e bine.
    Merci pentru aprecieri!

    @ claudia – da, da’ ce-as mai fi vrut! :D
    Merci!

    răspunde
  40. cabral

    @ McGogoo – :D hai ca m-ai complimentat asa misto c-o sa zica lumea ca ti-am dat bani pentru asta!
    N-am de gand sa ma opresc, cel putin nu in curand…

    @ Agamita – „ce sa este, asta este!” :D

    @ andreea – merci!

    @ Alexandru Giurca – hmm… data viitoare sa pun mai multe poze si mai putin vorbe? :p

    @ Mephisto – caut, inca sunt in cautari!

    @ Jamilla – vezi ce faci cu soferitul asta… ca uneori e neplacut.
    Bafta la examen!
    Si da, trai-ne-ar stilu de a povesti… ;)

    @ tavi – eu arond cabral punct ro
    MERCI!

    @ street – asta ma chinui sa strang. Cand le am… le pun!

    @ silvana – merci!

    @ Crazzy – atunci… e bine!
    Spune-i si lui Alex Giurca… :D

    @ cetateanul turmentat – pai da, e logic… asa e si la Monte Carlo, asa e si in Spania (unde au inchis o parte de 3 ori mai mare din oras pentru doua saptamani), lumea injura cand vie promovarea, si vin banii, si vine reclama, dar si spectacolul… lasa sa aiba altii, unii se pricep numai la injurat…

    răspunde
  41. cabral

    @ petrisor – hai ca nu e chiar „ca rama-n stanca”…

    @ james crissilv – a, deci din cauza ta am mers asa incet! :p
    Merci si eu!

    @ Dany – merci!

    @ andrei041 – bine zis! Oricum, masina s-a comportat admirabil!

    @ chubalito – Hami, asa sa-mi spuneti de-acum incolo!

    @ geretus – au fost mai multe care-au fiert. Si nu, probabil ca nu m-am exprimat bine, nu cred ca ma puteam clasa si mai sus, chiar daca nu fierbea masina, am lasat-o mai moale ca sa nu crape dar chiar si asa… nu as paria pe mai mult.
    Stii ca-s sincer si nu vreau sa ma dau in barci, a fost unul dintre amanunte, nu cel hotarator.
    Oricum, din cate am auzit sunt pe locul 8, castigatorul a fost descalificat. Inca e zvon, daca aflu ceva spun.

    răspunde
  42. CLeO

    bravo..te-ai distrat.asta conteaza

    răspunde
  43. Crazzy

    acuma fac si pe papagalul :P
    Alex Giurca … nu e prea lung :P e doar inalt :D

    răspunde
  44. ionut

    Cabral,la ce stil misto ai de a povesti poti sa scrii o carte;)..bafta in continuare..foarte tare postu:D

    răspunde
  45. Laurentiu

    Vezi ca are Sabrina de la ProFM nishte poze facute de mine poate pui ceva pe aici. Pana la urma ala avea NOS, sau nu ca nu prea am mai vazut detalii despre eveniment dupa ziua de luni? Oricum daca pe masina nu scria numele nimeni nu ar fi crezut ca esti tu, asa de bine ai mers. Cel putin asa s-a vazut din tribune. Ne vedem in 2009!

    răspunde
  46. Casper
  47. geretus

    @Cabral…
    Bine bro, daca zici tu… :)
    Felicitari oricum

    răspunde
  48. Cristian Todea
    Cristian Todea

    Cabral ma faci sa ma iau de curse. Te rog imi poti da detalii despre pretul masinii si de unde anume ai cumparat-o? Multam.

    răspunde
  49. Vali

    Am pus un filmulet de la Bucharest Ring pe youtube cu toate masinile din cursa 1 de sambata in momentul in care trec prin sicana de la Parcul Izvor:

    Link: http://uk.youtube.com/watch?v=9n6TGAVulTc

    Din pacate e singurul care l-am facut iar pe youtube are o calitate mai slaba decat originalul :(

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.