Sari la conținut

In campania electorala mi-am dat seama ca inafara de functiile de baza (alea de care spuneam si cand ne-am lungit la vorba despre OB-uri) creierul meu si-a dezvoltat un soft nou: spam filter. Mergeam cu treaba prin oras si pur-si-simplu nu vedeam panourile publicitare cu „pick me – pick me!„.

Eh, intr-o buna seara cand am mers la un film cu EA ma luara nevoile umane si dadui o fuga pana la toaleta. Intru, ma spal pe maini si o tai spre zona relaxarii trecand pe langa panoul din poza de mai jos.

Dupa ce fac cativa pasi imi zic „ba, erau niste craci misto acolo„. Nedumerit, caci constienta imi spunea ca nu aveam cum sa vad craci misto la buda barbatilor (Doamne fereste sa vezi craci in acel lacas si sa ai impresia, ca barbat, ca ar fi ceva misto la ei!).

Fac ceva pasi inapoi si vad una dintre putinele reclame care, cred eu, trece de protectia la spam a creierului omului modern si foloseste ultima farama de conditionare neprotejata: obsesia barbatului pentru tumi-tumi.

piss-per-view-1Si ca veni vorba de conditionare si de acel amanunt uitat de multi din advertaizing (mda, advertising) care se numeste interactivitate… normal ca am intins mana si i-am pus Doamnei fustele-n cap sa vad ce-are pe dedesubt…

piss-per-view-2

Ai mai vazut in ultimul timp vreo reclama pe care s-o apreciezi?

43 comentarii despre "Idei"
  1. silvana

    păi e frumos să ridici fustele domnișoarelor? :))

    răspunde
  2. Nicu

    La ultima mea aterizare la Bran am vazut in bazar niste boxeri tare intresanti cu buci si cu un prohap mare prin care iesea…si anume. Bine ca la ridicarea fustei n-o patisi!

    răspunde
  3. hadean

    ăsta-i semnul că publicitatea mai are o şansă :-))
    în fond, pentru a putea ieşi în evidenţă dintre alte mii de stimuli viziuali inventaţi pentru a vinde (şi pe care deja îi percepem ca atare, deci ne protejăm de ei cum putem), publicitatea trebuie să meargă direct în creierul subiecţilor. care creier, deşi e foarte complex, e destul de uşor de deschis dacă ştii pe ce butoane să apeşi :-)

    răspunde
  4. Parazitu_Nervos
    Parazitu_Nervos

    Deja nu ma mai mira ingenuozitatea oamenilor de publicitate. si adevaru e ca acest tip de reclame isi ating scopu. cele care te amuza peste masura si care iti raman intiparite in minte fara sa vrei.
    Prost e ca aceste reclame sunt rare si doar de cateva ori pe an poti sa zici cu adevarat „frate ce reclama misto”.
    Oricum super reclama…. chiar iti starneste curiozitatea si din punctul meu de vedere sia atins scopu……….
    Good work to the people who made it. (ma intreb oare la toaelata doamnelor ce o fi ;) )

    răspunde
  5. Cardreader
    Cardreader

    @ Parazitu_Nervos : ai vre tu sa stii…
    Ar fi un subiect bun si asta cu ce gandesc barbatii ca ar putea gasi in toaleta femeilor, sau in gentile lor.

    răspunde
  6. Twisted

    Reclama misto era la metrou acum cativa ani, se vedea doar din vagoane de la Unirii la Universitate. Cred ca era la cafea. Se derulau niste imagini…… ik kan niet…..bla bla…flamanda. Ackerman parca…..slo’

    răspunde
  7. Nikoleta

    Da ai dreptate , de mult nu am mai vazut o reclama asa interesanta .
    Dar totusi esti cu EA si ai curiozitatea sa ridici fusta la alta fata … :P Cabral Cabral

    răspunde
  8. sof

    Pana la aparitia reclamelor televizate se investea mult mai mult in reclamele de tip afis! Am vazut niste reclame din anii 40-50 , chiar mi-a ramas inima la ele!
    Aveau mesaj, exprimau ceva! Si reclama peste care tu ai dat…inspira acel „ceva”!

    răspunde
  9. James Crissilv

    Reclame la noi, pe care sa le apreciez, nu.
    Dar nu ne-ai spus ce ai vazut dedesupt….
    O zi minunata iti doresc

    răspunde
  10. Parazitu_Nervos
    Parazitu_Nervos

    @Cardreader : te rog frumos…. in gentile femeilor?? asta este un subiect pe care am putea discuta multi ani de acum incolo… nu vreau sa par nesimtit dar ce poti gasi acolo ar trebui sa te inspaimante. Avand in vedere ca un barbat isi cara cam tot ce are nevoie in viata intro bucata de piele impachetata frumos de marimea unui carnet de elev (exceptand telefonul), te intrebi ce poate avea o femeie acolo….. dar divagam…. sa ramanem totusi la reclame.
    (remarca cu portofelul nu este a mea, dar doamne cat de adevarata e)

    răspunde
  11. laura

    i-ai ridicat fusta doamnei? pe naiba Cabral……..ar fi zis cineva. o zi buna.

    răspunde
  12. frm

    ce ai vazut dedesupt nu conteaza dar ce te asteptai sa vezi sub o fustita? :)
    PS
    daca panoul era in dreptul pisoarelor, utilizatorii nu intarziau cam mult cu scuturatul?

    răspunde
  13. palconi

    Nu am mai vazut in ultimul timp nici o reclama interesanta. Aceasta chiar ca este faina.

    răspunde
  14. nina

    Super reclama, exista si o replica in toaleta doamnelor? Ai verificat?

    răspunde
  15. Baby

    Eu as vrea sa vad campania aceasta desfasurata in toaletele doamnelor. Si cred ca as petrece ceva mai mult timp spalandu-ma pe maini pentru a observa reactiile doamnelor. :)

    Va dati seama ce reactii le-ar incerca pe doamne macinate de curiozitatea a ceea ce se ascunde in spatele slitului :))

    răspunde
  16. amaranda
  17. maniak

    aaaa…. nu.
    Dar nu o uit pe aceea cu pestele de la REAL care era 3d :)

    răspunde
  18. Afluntreabix
    Afluntreabix

    Una din cele mai tari reclame este cea de la Oriflame (parca) de la televizor. O imagine pe care scrie „Oriflame iti ofera 10 secunde de liniste”. Si intr-adevar, 10 secunde nu auzi nimic, nici slogan, nici jingle, nimic. Am ramas surprins de cat de bine m-am simtit in alea 10 secunde.

    răspunde
  19. Rin Tin Tin

    Oriflame si reclama de mai sus – diametral opuse. Una agresiva, kinky, indrazneata si la limita controversei. Cealalta – simpla, tricky, dar centrata pe cuvantul „ofera”. Oriflame nu vinde, ci „ofera”. Both of them smart.

    răspunde
  20. bubulina

    Banner blindness e boala deceniului, n-ai ce sa-i faci. Problema e ca incepe sa ne afecteze din ce in ce mai mult viata si modul de a privi lumea, nu numai in ceea ce priveste publicitatea. Uite un exemplu foarte grav:
    http://www.useit.com/alertbox/banner-blindness-ballot-design.html

    răspunde
  21. aiureantramvai

    E mishto si spotul Amnesty International in care apare Obama. E drept, e de alta factura, e putin cam populista, dar de facut e facuta mishto. Ma intreb cum l’au convins sa stea la filmat.

    Daca nu o gasiti e la uatafac pe blog ( http://www.uatafac.ro/index.php/2009/01/barack-obama-si-amnesty-international/ )

    răspunde
  22. ipo

    LOL, ultima reclama care m-a impresionat a fost fix asta la Auto Bild! Se intampla pe la sfarsitul verii la terasa Cafeneaua Actorilor din Tineretului.
    Si tot atunci m-a impresionat numarul de lilieci din parc la caderea serii! :)

    răspunde
  23. Maria Magdalena
    Maria Magdalena

    cu toate ca lucrez in creatie, sunt imuna la publicitatea ieftina genul celei de mai sus.
    am invatat sa vand vise, nu le mai pot gusta. stiu ce este in spatele lor…BANI si NIMIC!

    insa imi place propaganda, imi place sa vad oameni ce cred cu adevarat intr-un concept si privesc cu dezgust la concepte ce apeleaza instictele primare pentru a-mi excita inteligenta.

    răspunde
  24. Maria Magdalena
    Maria Magdalena

    pardon…am gresit

    * pentru a-mi excita portofelul

    răspunde
  25. aiureantramvai

    @Maria Magdalena: Pai taman de’aia publicitatea este doar partial arta (mai exact putini publicitari si creatii de’ale lor sint artisti si arta). Sensul existentei publicitatii este crearea de plus de vinzari, adica bani. Campaniile sociale (gen „eu n’am sa bat covoare”, „somnul parintilor naste monstri”) sint exceptii si reprezinta un procent minuscul din productiile de gen.

    Si pentru a’si atinge targetul apeleaza la butoane primare. Unirea se vinde cu Dorel. Nu sta nimeni sa faca spoturi in care sa faca filozofia cognacului, la fel cum nu sta sa faca un spot care sa produca scaderea concentratiei de nicotina din sinapse pentru a produce nevoia de tigare.

    Ca esti imuna tu si dezgustata, asta o inteleg. Fiecare avem boli de’astea profesionale.

    răspunde
  26. popescul

    foarte tare.felicitari geniului care a fost cu ideea!

    răspunde
  27. Maria Magdalena
    Maria Magdalena

    @aiureantramvai: apropos de filosofia cognacului.
    chiar mi-a placut un spot publicitar, cred ca era la colectiile Cotidianul, am incercat sa il gasesc…in zadar.
    imi aduc aminte ca m-au atins civintele si felul in care erau spuse.
    si da…campania Coditianului prin insertiile de carte mi s-a parut geniala.

    ce-i drept domnisoara de mai sus tot o insertie de publicatie are :)) nu?!?!

    răspunde
  28. relaxuasabi

    super reclama, nu am mai vazut-o, bestiala idee

    răspunde
  29. Buddy

    Va dati seama ce misto ar fi fost daca sub fusta aia, intre cracii aia, sa se afle uscatorul de maini? (sau am eu o imaginatie prea bogata!?)

    răspunde
  30. Sandossu

    Asta da reclama interactiva. Sigur e mult mai atractiva decat majoritatea.

    răspunde
  31. cabral

    @ silvana – :D Da!
    Si pana la urma ce cauta despuiata asa in buda domnilor?!

    @ Nicu – ptiu, fereasca-ma de surprize de-astea…

    @ hadean – pai da… papa, caca, nani si… iubit!

    @ Parazitu’ nervos – da, ai dreptate. Dar avand in vedere ca reclama era la o revista auto… cred ca la Doamne era un clasic detergent care scoate cele 954 de feluri de pete.

    @ Cardreader – ne gandim… :D

    răspunde
  32. cabral

    @ Twisted – sunt momente cand as merge cu metro-ul, e mai rapid si mai comod. Dar oamenii reusesc sa ma faca sa ma simt ca maimuta Cheetah de la Zoo. Cel putin unii dintre ei…

    @ Nikoleta – pai hotaraste-te… ori e o reclama misto, si atunci mintea mea de barbat nu a avut nici o sansa si am fost conditionat print-un fel de hipnoza sau…
    Ca EA n-are nici o legatura, bloggerul din mine TREBUIA sa vada! :D

    @ sof – am fost la Viena la Belvedere la expozitia lui Gustav Klimt. Printre altele, expozitia fiind mai mare si reveland o parte din miscarea Kunstchau. E, erau acolo niste afise din 1908 de am ramas mut!

    @ James – am pus poza… ;)

    @ laura – n-a zis. A ras. Ma refeream la EA.

    răspunde
  33. cabral

    @ frm – era la ghiuveta. Si in plus, stiam ca n are cum sa fie doar un cur… :D

    @ palconi – ;)

    @ nina – nu are cum, era o reclama la o revista auto.

    @ Baby – nope, problema asta cu imaginatia bolnava o avem doar noi. Ele nu trebuie sa se uite.

    răspunde
  34. cabral

    @ DeMaio – asta zic si eu. Noroc cu filtrul ala anti-reclama ca altfel inebuneam cu atatea mizerii advertizicistice.

    @ amaranda – dap, asa-i, aceeasi reclama.

    @ maniak – :)) nu teee creeed!

    răspunde
  35. exilat

    din ciclul: bun bancul , il stiam.
    interesant add-ul ,l-am vazut tot pe blog la Ioan T. Morar. insa nu stiu daca el a recunoscut ca i-a ridicat fusta.

    răspunde
  36. cabral

    @ afluntreabix – dap, o stiu, buna ideea.

    @ Rin Tin Tin – dap, smart.

    @ bubulina – misto link, merci!

    @ aiurea in tramvai – dap, misto!

    @ ipo – ha, atunci au o agentie misto simpaticii…

    @ Maria Magdalena – conditionare primara… si a mers. Acum ce-ai fi vrut, o opera de-a lui Klimt?!

    răspunde
  37. cabral

    @ popescul- eh, nici chiar genii… iscusiti da…

    @ relauxuasabi – ;)

    @ Buddy – cred ca tocmai ai dat o idee pentru urmatoarea campanie.

    @ Sandossu – asta mi-a placut si mie, interactivitatea. :D

    răspunde
  38. cabral

    @ exilat – pariem? :D

    răspunde
  39. exilat

    hai mah ca cabral ca sunt naiv doar cu femeile.
    pariem dupa ce verific, si pune-te si tu sa dormi, ca o sa incepi sa duci dorul diminetilor.

    răspunde
  40. silvia

    e interesanta ideea…….si daca mergem la toaleta femeilor gasim un tip bine facut, care ne zambeste larg? ah, si eventual doar in boxeri? :D

    răspunde
  41. Roxoxox

    Ciar azi am vazut una, reclama la bere. Nu spui ce marca, dar e pe blog. Intresting point of view :)

    răspunde
  42. Smarsoft

    Inseamna ca o reclama poate sa fie interesanta si fara led-uri, display-uri sau neoane:)

    răspunde
  43. Ana

    adica fata asta st cu spatele????
    puteam sa jur ca e din fatza…

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.