Idei

In campania electorala mi-am dat seama ca inafara de functiile de baza (alea de care spuneam si cand ne-am lungit la vorba despre OB-uri) creierul meu si-a dezvoltat un soft nou: spam filter. Mergeam cu treaba prin oras si pur-si-simplu nu vedeam panourile publicitare cu “pick me – pick me!“.

Eh, intr-o buna seara cand am mers la un film cu EA ma luara nevoile umane si dadui o fuga pana la toaleta. Intru, ma spal pe maini si o tai spre zona relaxarii trecand pe langa panoul din poza de mai jos.

Dupa ce fac cativa pasi imi zic “ba, erau niste craci misto acolo“. Nedumerit, caci constienta imi spunea ca nu aveam cum sa vad craci misto la buda barbatilor (Doamne fereste sa vezi craci in acel lacas si sa ai impresia, ca barbat, ca ar fi ceva misto la ei!).

Fac ceva pasi inapoi si vad una dintre putinele reclame care, cred eu, trece de protectia la spam a creierului omului modern si foloseste ultima farama de conditionare neprotejata: obsesia barbatului pentru tumi-tumi.

piss-per-view-1Si ca veni vorba de conditionare si de acel amanunt uitat de multi din advertaizing (mda, advertising) care se numeste interactivitate… normal ca am intins mana si i-am pus Doamnei fustele-n cap sa vad ce-are pe dedesubt…

piss-per-view-2

Ai mai vazut in ultimul timp vreo reclama pe care s-o apreciezi?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Ana
    • 18.03.2009

    adica fata asta st cu spatele????
    puteam sa jur ca e din fatza…

    răspunde-i
  • Smarsoft
    • 04.03.2009

    Inseamna ca o reclama poate sa fie interesanta si fara led-uri, display-uri sau neoane:)

    răspunde-i
  • Roxoxox
    • 23.01.2009

    Ciar azi am vazut una, reclama la bere. Nu spui ce marca, dar e pe blog. Intresting point of view 🙂

    răspunde-i
  • silvia
    • 22.01.2009

    e interesanta ideea…….si daca mergem la toaleta femeilor gasim un tip bine facut, care ne zambeste larg? ah, si eventual doar in boxeri? 😀

    răspunde-i
  • exilat
    • 22.01.2009

    hai mah ca cabral ca sunt naiv doar cu femeile.
    pariem dupa ce verific, si pune-te si tu sa dormi, ca o sa incepi sa duci dorul diminetilor.

    răspunde-i
  • cabral
    • 22.01.2009

    @ exilat – pariem? 😀

    răspunde-i
  • cabral
    • 22.01.2009

    @ popescul- eh, nici chiar genii… iscusiti da…

    @ relauxuasabi – 😉

    @ Buddy – cred ca tocmai ai dat o idee pentru urmatoarea campanie.

    @ Sandossu – asta mi-a placut si mie, interactivitatea. 😀

    răspunde-i
  • cabral
    • 22.01.2009

    @ afluntreabix – dap, o stiu, buna ideea.

    @ Rin Tin Tin – dap, smart.

    @ bubulina – misto link, merci!

    @ aiurea in tramvai – dap, misto!

    @ ipo – ha, atunci au o agentie misto simpaticii…

    @ Maria Magdalena – conditionare primara… si a mers. Acum ce-ai fi vrut, o opera de-a lui Klimt?!

    răspunde-i
  • exilat
    • 22.01.2009

    din ciclul: bun bancul , il stiam.
    interesant add-ul ,l-am vazut tot pe blog la Ioan T. Morar. insa nu stiu daca el a recunoscut ca i-a ridicat fusta.

    răspunde-i
  • cabral
    • 22.01.2009

    @ DeMaio – asta zic si eu. Noroc cu filtrul ala anti-reclama ca altfel inebuneam cu atatea mizerii advertizicistice.

    @ amaranda – dap, asa-i, aceeasi reclama.

    @ maniak – :)) nu teee creeed!

    răspunde-i
  • Loading...