Sari la conținut

Sambata a fost ziua pinguinului zburator, Inoke botezat si Inochițu apelat. A facut, pupa-i-ar tac’su nasu’ ala mic, 10 ani.

Sunt adeptul ideii ca sportul rezolva multe, asa ca orice vine din zona asta este primit bine si cu aplauze.

Drept urmare, cadoul solicitat era un waveboard (e un fel de skateboard cu doar doua roti, articulat la mijloc), dar vorbind cu prietenii mei ne-am gandit ca un kart cu pedale ar fi si mai misto.

S-au uitat la stocuri si au gasit exact ce ne trebuia la magazinul din Craiova. Pentru ca trebuia sa ajunga sambata, ca surpriza, s-au hotarat sa-l trimita cu curierul. Pana aici totul era bine, urma sau fiu tatal erou, de-abia asteptam sa-i vad mocuta piticei!

Cand au ales curierul… atunci s-a stricat totul. Au ales Fan Courier si, cu toate ca in acel moment nu parea asa, toata surpriza avea sa se duca in cap.

Kartul trebuia livrat sambata, au anuntat ora 10.00. A fost cineva la primire pana la 12:00, dar pentru ca rugasem la curier sa fim anuntati telefonic inainte de livrare, si pentru ca trebuia pregatita o petrecere, am fugit toti la treaba.

Primul telefon a sunat pe la 12:00, ca e Fan Courier in fata si ca are un colet.

Si a inceput dansul.

Pentru ca nu putea nimeni sa ajunga la adresa am solicitat sa fie livrat la alta adresa, in Bucuresti.

Curierul ne-a spus ca nu se putea, programul se termina la ora 14:00.

Am solicitat sa fie ridicat de noi de la sediu.

Curierul ne-a spus ca nu se putea, programul se termina la ora 14:00.

Am sunat pe telefoanele lor de pe site pana mi-a obosit ficatul, mi-a murit bateria de la telefon si mi s-a tocit ecranul taci-scrin. N-a raspuns nimeni. Stai, ca poate nu a fost destul de evident: NU A RASPUNS NIMENI.  Si am sunat, evident, in cadrul programului de lucru.

A trebuit sa ne rugam, in continuare, de curier…

Am rugat curierul sa mearga la limita sectorului (a zonei lui), astfel incat sa fie preluat pachetul de Luana, care nu avea timp sa ajunga fix pana la adresa, dar putea sa ajunga in sector. A zis ca pachetul nu intra intr-o masina normala (aplicabil doar daca vorbim de Smart, si i s-a explicat omului ca nu e cazul) si ca, oricum, el termina programul la 14:00 si ca nu-l intereseaza. Asta fiind discutie de la ora 13:30. Si, fara exagerare, la ce trafic e sambata ajungi dintr-o parte in alta a cartierului in 30 de minute pe jos. Cu artrita. Si cu un picior in ghips.

Urmarea? Astazi la ora 12 ma suna un alt baiat de la Fan Courier, ca are un colet. Multumesc frumos, acum pot sa ma spal cu el pe cap, sa ma frec pana iese clabuc.

Cum e Fan Courier in rest nu stiu. Si nici nu ma intereseaza. Poate ca o fi misto, dar in ceea ce ma priveste se numeste dezamagire si dezinteres. Situatia se putea rezolva prin putina bunavointa. Foarte putina.

In schimb, am primit un mesaj misto (spus prin fapte, nu prin vorbe):

Lasa ca n-o sa mori, mai clientule, daca astepti putin, ca doar platesti pe livrarea asta doar 103 lei!

Oriunde, dar nu oricand. Fara placere si fara interes!

De-acum incolo nu mai folosesc Fan Courier. Si daca trebuie sa primesc ceva prin curier voi ruga sa nu-mi trimita prin Fan Courier.

Este modul prin care amendez serviciile proaste. Si incurajez pe oricine sa faca la fel: daca este dezamagit de un prestator de servicii… sa nu mai foloseasca in veci serviciile lui.

Oricum, daca stiam ca se va intampla asa dadeam eu o fuga pana la Craiova, si luam eu surpriza cu mana mea…

 

121 comentarii despre "Fan Courier are un serviciu nou, „Oriunde, dar nu oricand. Fara placere si fara interes!”."
  1. Vio

    Eu iti recomand Sprint Curierul umanule, mie mi s-au parut mai simpatici decat Fanul sau Cargusul

    răspunde
  2. nicu

    :) sunt ok si cei de la Porumbelul!!!

    răspunde
  3. Ariel

    Cabral, trebuia sa apelezi la Tribul! Ne-am fi vazut noi cu FanCurierul si ti-am fi adis imensitatea pe bicicleta, daca tot nu incape in Smart. :)

    răspunde
  4. Gina Duminica
    Gina Duminica

    Spune-mi ce s-a intamplat cu cartul cu pedale? Nu a ajuns la micutza ta?! :( ce neseriosi … Daia nu e bine sa dai comenzi de genul asta cu o zi inainte de ziua Z… risti sa ai parte de suprize „profesioniste” pe bani „putini” … Imi pare asa rau…. imi si inchipui ce MEGAsurpriza ar fi fost…

    răspunde
  5. Lia

    Nici Cargus nu vine in intampinarea clientului. O firma era sa piarda o afacere din cauza incurcaturilor facute de agenti dar nu au incercat sa repare gresala nici macar in urma insistentelor telefoane date.
    Lasa mult de dorit anumite firme de curierat din tara. Mai recomand Urgent Curier. Sunt ok.

    răspunde
    • Marcela

      Cargusul lasa de dorit. Eu sunt din Bucuresti. Am vrut sa trimit un plic cu acte care trebuia sa ajunga astazi la Ploiesti la Parchet. Am lansat comanda ieri pe la 12 30 spunand clar ca este foarte important si trebuie sa ajunga astazi pana in ora 10. Am asteptat si am tot asteptat. Abia astazi pe la ora 15 30 a binevoit un agent sa ma sune daca sunt la adresa sa ridice plicul. Care plic? Ala care deja m am dus personal sa l duc?

  6. Catalin

    Lovitura grea pentru imaginea firmei FanCourier!
    Sa te astepti la o scrisoare oficiala cu scuze din partea conducerii si eventual si cu returnarea taxei de transport!
    Daca se respecta vor lua atitudine! Nu vor putea sa ignore expunerea ta publica!

    răspunde
    • George

      Unele greseli pur si simplu nu mai pot fi reparate. Cazul asta pare a fi una dintre acele greseli.

    • Cabral Ibacka

      Asa cum spune si George, scuzele sunt inutile, mai bine si-ar face curat in firma.

      Cat despre returnarea taxei… mai bine costa 206 lei si nu 103, dar livrau coletul cum trebuie.

    • Anonim

      Macar bine ca te-au sunat si ti-au adus coletul (ca nu s-a putut face livrare din cauza incompetentei soferului de la Fan, asta e alta) .Sambata si Vinerea dupa masa foarte greu dai de ei. Eu am un contract cu ei si livrez zilnic, deja am implinit un an de cand colaborez cu ei.
      Doua mari neplaceri am avut: – doua colete nelivrate Sambata (in zile diferite).
      Parerea mea: firma mare, angajati prastie! Si cea mai mare nemultumire legata de serviciul lor de relatii cu clientii e ca nu raspunde nimeni la agentiile regionale Vineri dupa ora 17:00 iar Samabata nu raspunde nimeni nici la sediul central.

  7. Tudor

    Ai dreptate Cabral.Serviciul la Fan Courier lasa de dorit, si te intreaba 1000 de chestii cand trimiti un colet, ti-l desfac in fata, sa vada ei neaparat ce este in el, de parca ar lucra pentru SRI…..am folosit de 2 ori serviciile lor, si a fost pentru ultima data.Acum lucrez cu Cargusul si sunt foarte ok!

    răspunde
    • audi s5

      asta deoarece s-au inmultit tepele. sunt persoane fizice care trimit colete cu ramburs. declara ca trimit iphone si inauntru sunt ziare. iar curierul vine direct la adresa , nu sta de telefoane. nu esti la adresa se livreaza a doua zi sau il ridici din sediu. curierul nu are o singura livrare.

    • Adrian Costin
      Adrian Costin

      Nu stiu ce zici tu, dar eu nu am avut nici o problema cu Fan.
      Sau ceva de genul SRI la colet.
      Ba chiar nu imi cer nici buletin nici nimic, ma intreaba ce scriu suma si pa pa. Maxim 30 secunde !
      Acum depinde de zona si de oameni.

  8. Ioana Chb

    Eu am folosit ultima oara Fan Courier acum vreo 4 ani. Am refuzat sa mai colaborez cu ei pentru ca am avut o problema atunci, in sensul ca asteptam un ramburs de bani si a durat 2 saptamani sa il primesc, timp in care am sunat, am tipat, am amenintat si asa mai departe. In final am aflat ca banii erau la soferu respectiv de ceva timp. De atunci am refuzat sa mai colaborez cu ei :)

    răspunde
  9. alexandra

    cabral eu iti recomand bookurier nu stiu daca ai auzit d ei da sunt super ok plus ca colaboreaza cu tnt ,tce, sprint si gls .

    răspunde
  10. ale

    Foarte urat.bn ca ai scris sa stiu sa ma feresc de ei…de servicile lor foarte bune:))))

    răspunde
  11. George

    Demult de tot, am avut o problema asemanatoare. Angajautul total rautacios, fara pic de buna vointa. Am tinut neaparat sa vorbesc cu cineva interesat si am vorbit cu un jurist care a facut putin dreptate, cel putin asa a spus el. Angajatul a fost dat afara iar eu am primit 5 livrari gratuite.

    Eu cred ca au un departament de resurse umane foarte prost si nici nu se pricep la afacerea asta.

    răspunde
  12. raluca

    toate ca toate…dar sa traiasca inoke, sa fie sanatoasa si fericita!! :*

    răspunde
  13. Jon

    Nasoala intamplarea. Pacat ca n-a iesit surpriza. Nu stiu ce ai facut pana la urma, dar eu i-as fi plimbat putin. Azi nu sunt acasa, maine nu pot, si pana la urma nu mai iau coletul. Ca surpriza s-a dus … Si asa mai frecau si ei niste combistibil, timp, si telefoane. Chiar daca nu l-ar fi interesat pe curier si pe nimeni de la ei, m-as fi simtit mai bine. Firma din Craiova n-are aproape nicio vina.
    Aia avut tu ghinion in ziua care nu trebuia.
    Pacat. Sper ca ai avut backup.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Firma din Craiova este a prietenilor mei, singura vina este ca au ales Fan Courier, cu acceptul meu. Deci, vina alegerii este comune.

      Cat despre back-up… am rezolvat, slava Domnului!

  14. mirey

    Sa se ia de mana cu Posta Romana care pierde scrisorile in timpul transportului (am auzit ca le-ar arunca din tren ) si cu Urgent Curier care anul tecut mi-a scos peri albi pentru niste amarate de asigurari.
    Am avut de suferit din cauza lor si nimeni nu-mi va putea da inapoi timpul si nervii tocati din cauza nemiscarii lor ( la propriu )…nimic nu ii misca mai repede,asa sunt ei !

    răspunde
  15. geno

    Exact asa am patit eu, tot cu Fun-ul: 18.06. 2011 sambata. Duminica, ziua mea, eu plecata din bucuresti, ma intorc duminica seara, cand se presupune ca ar fi trebuit sa imi gasesc cadoul, minunata mea bicicleta, comandata de al meu iubit tocmai de „coletul”, si nici nu raspunde nimeni la telefon , chiar daca erau inca in timpul programului.. (ma miram de ce freaca omu’ telu’ ala atata). Si da, de atunci NU am mai folosit nici macar o data Fun-ul…

    răspunde
  16. Catalin

    Imi pare rau pentru surpriza stricata. Totusi, eu as da vina pe companie doar pentru faptul ca nu au reactii la nemultumirile clientilor. La Bacau, omul care vine la noi la birou e super, chiar daca lucreaza la Fan Courier.

    răspunde
  17. Bogdan

    Joi am trimis niste acte din bucuresti in provincie (mi-am vandut masina si trebuiau sa ajunga vineri de dimineata sa le depuna cineva la fisc) cu fan curier. De aici, din Bucuresti, mi s-a spus ca ajung pana in ora 10 la destinatar. Ghici cand au ajuns actele? Astazi de dimineata.. ca a fost plecat curierul in judet si cand s-a intors a terminat programul si n-a mai livrat si alte colete.

    răspunde
  18. geno

    Exact asa am patit eu, tot cu Fun-ul: 18.06. 2011 sambata. Duminica, ziua mea, eu plecata din bucuresti, ma intorc duminica seara, cand se presupune ca ar fi trebuit sa imi gasesc cadoul, minunata mea bicicleta, comandata de al meu iubit tocmai de la Timisoara.. insa nu a ajuns sambata, si nici nu raspundea nimeni la telefon , chiar daca erau inca in timpul programului.. (ma miram de ce freaca omu’ telu’ ala atata). Si da, de atunci NU am mai folosit nici macar o data Fun-ul…

    răspunde
  19. bogdan @ Redactia4fun

    Nasol…dar poate vina este exclusiv a soferului care avea o zi proasta :D

    răspunde
  20. Adrian

    Cabral, sa-ti traiasca”pinguinul zburator” sa te bucuri de ea multi ani de aici inainte!

    răspunde
  21. alina

    pacat de intamplare… mie baietii din iasi mi se par chiar ok, am colaborat de fiecare data cu ei si au fost chiar amabili

    răspunde
  22. calu lu fat-frumos
    calu lu fat-frumos

    Si nu e bine ca ai de unde alege?

    răspunde
  23. stefi

    Hmm, nu stiam cine-i „pinguinul zburator”, am asteptat comment-urile :D Shame on me! Asadar, la multi, multi ani fericiti pentru voi, o viata frumoasa si un viitor stralucit pentru Inoke si pentru voi. Sunt sigura ca de la prima tura cu cart-ul uita de intarzierea provocata de curier!
    Bine, nu vreau sa sune ca o scuza pentru ei.. am patit-o si noi si mereu cand sunt in spatele unei dubite si citesc „Oriunde, cu placere!” imi apare o grimasa pe chip si-mi scapa o „lauda” printre dinti….
    acu’ poate aude cine trebuie si se vor corecta…. odata!

    răspunde
  24. Marian S

    Una calda, una rece si offtopic.

    Sa-ti traiasca „pinguinul„ si sa mai faci!!!

    „mi-a murit bateria la telefon„. Ooops, era aifonu` patru es sau al cincilea?
    (da, am fost al dracu`, recunosc) :)

    răspunde
  25. C

    Eu am avut probleme si cu urgent si cu fan…

    răspunde
  26. Probiu

    Oare cei de la Fan Courier citesc postul asta? De ce nu-l trimiti pe mail-ul lor, asa sa simta putin sutu-n courier!?

    răspunde
  27. vasilescumihaela
  28. Cristina

    Noi am lucrat la job cu Fan Courier, pana ne-au distrus 2 produse care erau trimise CU ASIGURARE si in loc sa ne despagubeasca au spus ca daca vrem ni le repara.
    Pai cum, mai oameni buni, sa ni le reparati, ca noi nu vindem marfa SH???
    Au spus clar si raspicat ca altfel nu se poate.
    In zilele imediat urmatoare a fost incheiat contract cu Urgent Curier, care, desi cateodata le mai au si ei pe ale lor, per ansamblu sunt mai mult decat ok si marfa ajunge la client cand trebuie si cum trebuie.

    răspunde
  29. Cristina

    P.S. Ambii curieri (si cel de la Fun si cel de la Urgent) care venea/ vine la noi sunt foarte de treaba si intelegatori.
    De restul nu stiu ce sa zic

    răspunde
  30. monica

    eu consider ca nu este vina neaparata a firmei,ci mai degraba a soferului, si uite asa iti strica imaginea o firma. … din pacate sunt mii de angajati care considera ca trebuie sa-si faca munca mecanic fara a cand ca ceilati depind de el…. TRIST

    răspunde
  31. Octavian

    Sprint Curier sunt, poate, cea mai serioasa firma din domeniu. Niciodata sa nu folositi Posta Romana! Repet NCIODATA! In toate cazurile in care am fost nevoit sa folosesc Posta Romana mereu s-a intamplat cate ceva care sa strice tot, la fel ca in cazul tau. In cazul ambelor firme vina, cred eu, este a celor care fac angajarile si a managerilor firmelor.

    răspunde
  32. Alexandra

    Stii cat de minunat e sa stai sambata noaptea in casa asteptand sa iti vina sifonierul nou cumparat de la IKEA? Au zis ca ajunge in jur de ora 20:00. A ajuns la 23:30. Nu ne-a sunat nimeni, nu raspundea nimeni la niciun numar de telefon, etc. Si asta se intampla in Luxembourg, unde dupa ora 10 noaptea nu ai voie sa faci galagie in bloc….

    răspunde
    • Alina-Maria
      Alina-Maria

      Nici in Iasi n-ai voie sa faci galagie in bloc dupa ora 10 noaptea, si nici intre 13 si 16, ia lumea pastile, doarme. Am tipat odata la gol, la un meci din liga campionilor si ne-am trezit cu politia la usa…acum suntem in „evideta” lor

  33. Crizu

    Am folosit Fan de 3 ori pana acum. Am avut acelasi sofer. Foooarte de treaba baiatul. Tb sa primesc un pachet intr-o dimineata si nu am fost acasa. A stat de vb cu mine la telefon, mi-a explicat cand mai poate sa dea o tura, a venit, m-a asteptat fara sa-mi reproseze ceva. Dar eu stau in sectorul 2, acum nu stiu. Imi pare rau.

    La multi ani Pinguinei :)

    răspunde
  34. Jocuri

    „Oriunde, dar nu oricand. Fara placere si fara interes! ” tare asta :))). La Multi Ani ,sa-ti traiasca si sa fie sanatoasa :)

    răspunde
  35. alex

    Asta asa ca sa inveti, nu ca ar mai fi fost cazul, ca lucrul facut cu mana ta este lucrul cel mai bun. Pacat ca s-a stricat surpriza, aiurea in tramvai. Asta e, tragem invatamintele de rigoare si mergem mai departe.

    răspunde
  36. andreea

    la multi ani fetitei…cu intarziere!

    răspunde
  37. mihai

    Eu nu inteleg cu ce a gresit curierul? Era el vinovat ca nu era nimeni acasa? Fiecare curier are zona lui si nu are o singura livrare. Nu poti sa locuiesti in Iancului si sa-i ceri sa-ti aduca coletul la o alta adresa, prin Militari. Faptul ca nu raspund la telefon e de blamat.
    Pe de-o parte spui ca nu se putea duce nimeni sa primeasca coletul iar pe de alta spui ca erai in stare sa te duci la Craiova. Hotaraste-te.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Cred ca ar trebui sa citesti articolul cum trebuie, fara sa sari cuvinte.

    • Denisa

      Mihai sigur e curier. Că s-au mai văzut cazuri în care articolele despre firma X de curierat erau comentate „de bine” de către angajaţii firmei respective.

    • Minnie

      Eu am avut de multe ori o alta adresa unde ma aflam cand trebuia sa primesc ceva, in cu totul alt sector fata de domiciliu si curierul a venit f cuminte si respectuos unde eram. Pana la urma job-ul lui este sa „scape” de toate pachetele, nu? Si sa incaseze banii nu sa se plimne aiurea, sa astepte si sa piarda timpul asteptand pana vine acasa destinatarul, nu?

  38. manu

    de vre-o 3-4 a trebuit sa primesc ceva prin fan curier si de fiecare data am avut aceleasi probleme ca si tine…tinand cont ca este o firma de curierat privata si care are un tarif destul de ridicat ar trebui sa fie mai flexibili la solicitarile clientilor cateodata ca si in cazul tau este vorba de ceva f important care nu suporta amanare si de aia platesc 108 lei ca sa il primesc AZI sambata ca asa vreau eu ca asa am platit….luni poti sa te speli cu el pe cap.

    răspunde
  39. Generalul

    Firma mea foloseste serviciile Fan Courier de vreo 3 ani. Sunt perfecti? Nu, dar in 95% din cazuri nu am probleme. Au fost si incidente neplacute ce-i drept, in care curierul si-a notat gresit un pret pe AWB, mai mare decat trebuia sa plateasca clientul, alta daca cand s-au facut ca „au uitat” de un ramburs ce trebuia sa ne vina, etc. Acum de ce folosim Fan? Pentru ca de exemplu am folosit Sprint inainte, iar daca cumva faceam prostia sa pun un pret in euro, astia mareau cursul de schimb pentru client, cerandu-i mai mult si pasatrandu-si astfel „ciubucul”. Treaba le-a mers bine pana cand au dat de o clienta care le-a cerut chitanta pe acest curs fictiv si ne-a anuntat apoi. Iar despre alte firme nici nu vreau sa intru in detalii… Faptul ca ai avut o experienta neplacuta cu Fan, nu le invalideaza din start serviciul, zic eu. Plus ca intra si factorul uman aici, era si curierul ala obosit, underpayed, etc…

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Cu prima parte a comentariului tau sunt de acord.

      Cu partea a doua, cea cu acel curier obosit si underpayed… pot fi de acord, numai ca astea sunt chestii care apasa exclusiv pe umerii firmei, eu n-am nicio vina ca-si oboseste oamenii sau nu si-i plateste cum trebuie (daca se aplica, nu stiu).

    • Radovan

      Cabral,
      exista o vorba (si nu stiu a cui e):
      Oamenii se despart de Oameni, nu de Companii.

  40. Thomas

    Comparativ: vineri la orele 14:00 (aici) am facut o comanda pe un site din UK, astazi dimineata a sosit instiintarea la posta ca a sosit coletul. Aprox. 2kg greutate – 9 Euro transportul. Da-o-n pisici… ne-am gresit tara unde sa locuim.

    răspunde
  41. Costin

    Folosesc Fan Courier de cca 5 ani, si sincer avem cel putin 20 de colete pe zi. In unele zile si 200-300 de colete. Au fost si mici probleme, dar in general totul e OK. Au un serviciu, numit Red Code. Daca vroiai sa fi sigur de livrare trebuia sa-l folosesti. Daca nu, orele de livrare sunt aproximative, si trebuie sa-ti asumi riscul. La multi ani micutei, si scuze daca nu sunt de acord cu tine, trebuia sa te gandesti ca poate are omul o pana de cauciuc chiar inainte de livrarea ta. Ca o masura de precautie trebuia din start ori livrare cu Red Code ori ridicare de la sediu, si in acest fel erai acoperit.

    răspunde
    • Alexxa

      La multi ani micutei, Cabral! :)

      Costin, sa intelegem ca cele 200 de colete pe care le trimiti zilnic nu sunt urgente sau sunt cu ridicare de la sediu? Sau sunt trimise prin Red Code cu suprataxa?

  42. alexx

    ce sa faci…pana la urma stiu bine ca lucrez in domeniu, sunt clienti cu fel si fel de pretentii , pana la urma ti-se ia de tot felul de combinatii propuse de n luate cate x.Apoi cu un salariu de 13-maxim 14 mil sa te alerge toti cum au ei pretenii..iar nu merge ca iar ti-se ia la un moment dat.Acum ca si in viata si curerii sunt oameni, unii mai de treaba altii deloc.Am cunoscut curieri exemplari, altii care aruncau coletul de zici ca itit fac cine stie ce favor.Pe la fiecare firma sunt din fiecare. Pe viitor cred ca cel mai indicat este sa stii foarte bine serviciile si sa beneficiezi la maxim de ce itit pot oferi ei garantat.

    răspunde
  43. D N I

    Nu mai aruncati cu atata noroi cand intr-o firma cand in alta, au fost, sunt si vor fi probleme la oricare firma de curierat, mica sau mare. Lucrez in domeniu de mult timp, cu experienta de 9 ani la Fan si 5 ani la Sprint. Depinde foarte mult de fiecare oras , traseul curierului, cate expeditii are de livrat/ridicat…
    S-ar putea dezbate aceasta tema la nesfarsit.
    Acel curier care nu a vrut sa vina in alta parte decat la adresa de pe colet pentru ca toate masinile au GPS si sunt monitorizati si taxati pentru plimbarile in X in zona fiecaruia.
    In general curierii sunt angajati simpli, nefiind masina lor, cheltuielile cu masina, in general combustibilul nu ii afecteaza in niciun fel, dar eu am fost tot timpul invers, si am foarte des cazuri cand destinatarul il pune pe expeditor sa ii treaca pe colet adresa de pe buletin ca asa s-a invatat la posta romana, ii este frica sa nu i se livreze coletul, iar omul mai toata ziua este la servici si acolo vrea livrarea daca tot l-am sunat dimineata, iar mie nu imi convine sa fac 2 ture de oras, pentru ca cheltuiala cu combustibilul e dubla, insa pe client nu il intereseaza, insa ii explic frumos, ori livrez la adresa de pe colet adica de acasa sau la servici cand mai am drum prin una din zone, fie vine dupa mine unde sunt sau il ridica de la sediu. Si de aici apar cele mai stupide probleme legate de firmele de curierat sau de acei curieri care sunt rau-voitori ca nu vor sa satisfaca nevoile tuturor clientilor. Nu mai zic ca sunt unii clienti care vor sa verifice marfa inainte sa o plateasca, il pune pe curier sa astepte pana se duce la bancomatul care e la juma de ora de unde locuieste ca nu se astepta sa ii vina comanda asa repede…..
    bla bla bla…
    toata lumea trebuie sa fie maleabila, ca asa au dat firmele de curierat inainte, si ca sa stie toata lumea, ca nu s-au ridicat pe spatele clientilor ci pe spatele angajatilor si francizorilor care au fost multumiti cu putin, si ca sa intelegeti , acu 7-8 ani comisionul unei expeditii era X , iar litrul de benzina/motorina Y … astazi comisionul este tot X, iar litrul de combustibil este 3Y … alt motiv pentru care unii curieri nu vor sa se „plimbe” dupa clientii care sunt ocupati..
    bafta

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Nu da nimeni cu noroi, majoritatea au povestit cate o intamplare traita pe propria piele.
      Despre problemele unei firme de curierat nu sunt interesat, si nu pentru ca sunt nesimtit ci pentru ca… nu e afacerea mea.
      Daca mi s-a spus ca un serviciu costa 103 lei, atunci serviciul ala trebuie executat cum trebuie. Cu un om interesat sa ajute, cu un call-center la care sa raspunda cineva.
      Daca era nevoie de mai multi bani atunci trebuiau sa ceara mai multi bani (astfel incat sa fie acoperite toate comisioanele X si Y de care spui tu).
      Faptul ca „asta este serviciul de 103 lei” nu ma incalzeste cu nimic, eu n-am cerut ieftin ci bun.

    • D N I

      incearca tu TNT , sigur vei fi multumit, dar costurile sunt aproape inzecite… :)

    • Cabral Ibacka

      In cazul asta nu a fost ales curierul pentru pret si pentru faptul ca a garantat un serviciu.

      TNT e mai bun? Tinem minte si data viitoare folosim TNT…

  44. iperu

    deci negrule trebuie sa intelegi ca dintre toti mediocrii de pe piata de curierat din romanica fun kurier sunt in primii trei :))))))
    atitudine tipica de sofer profesionist de tractor care accelereaza doar cand incearca sa-l depaseasca cineva…
    cred ca merita sa fii mai caustic un pic poate incep tractoristii sa se simta pe viitor

    răspunde
  45. iperu

    a, si pentru ca sa nu zica nimeni ca nu am dat si o propunere constructiva:
    outsourcing la call-center
    outsourcing la HR pe performance review, sesizari clienti

    răspunde
  46. Cardreader
    Cardreader

    Bine ca ti-a venit totusi coletul. A fost un caz cu colet trimis intre persoane fizice, iar curierul de la Fan si-a insusit obiectul livrat, urmarea fiind cearta majora intre expeditor si destinatar, unul acuzand ca i s-au livrat reviste in loc de telefon, iar celalat acuzand de calomnie…

    răspunde
  47. bogdan

    Se intampla cred ca peste tot. Fan este un exemplu. Bine ca se comenteaza si ca se vorbeste. Cu siguranta ii doare. Ramane sa vedem si unde.

    răspunde
  48. Tunar

    Poate ca nu am inteles eu bine, dar tu ai scris ca au anuntat ora 10 si ca la ora 12 au sunat ca au ajuns, pana la urma ti-au dat un interval de timp?
    Ca altfel, sa zici ca la 10 si tu sa ajungi la 12 nu este de inteles, ce la pret eu am negociat, adica daca ajungi la 10 iti platesc 130 si daca ajungi la 12 iti platesc 60.
    Sa ceri un pret pentru un serviciu si apoi sa spui ce ce mic e … e de porc, daca nu e rentabil de ce mai esti pe piata, inchide …
    si atitudinea asta o mai au si alte categorii

    răspunde
  49. Gabi

    Macar a ajuns in regula? Si eu am folosit serviciile lor pana in momentul in care am trimis un colet si acel colet a ajuns spart. Nu a fost desfacut ci pur si simplu s-a spart cutia pentru ca nu l-au transportat cu grija. De atunci am trimis colete prin Urgent Curier si pot spune ca nu am avut probleme.

    răspunde
  50. Mihai

    Subscriu. Am vrut sa trimit ieri un colet la emag la garantie prin ei si era asa de scarbos soferu, ca el nu imi asigura coletu ca nu e sigilat in cutie, ca vine maine (nu a putut sa astepte 5 minute pana luam o cutie). Azi cand veni, suna si nu reusi sa raspund. Sunai in 10 minute si imi zise ca nu poate sa mai vina, ca trece maine. Frumos.

    răspunde
  51. Mihai

    Si ca sa ii vorbesc si de bine, am primit in iarna un mini-colet de la tine, Cabral, si nu au fost probleme cu livrarea. Ba chiar a fost foarte de treaba soferul.

    răspunde
  52. Alina-Maria
    Alina-Maria

    Am primit si eu vreo doua pachete de la fun, fara probleme, treceam adresa de la serviciul meu sau al sotului, ca acasa nu prea stam in timpul saptamanii, si a fost ok. dar tot timpul ne-au grabit, ne puneu sa semnam fara sa citim nimic, fara sa verificam nimic, stai asa, hopa..cam asta era senzatia, in graba si cu neprietenie..Acum folosim doar Posta romana si pe cat o hulesc unii din auzite noi am avut doar experiente placute. Trimit hartiuta cand ajunge pachetul , ai timp sa te duci la posta, eu am program flexibil si-mi pot lua oricand liber, sotul se duce dupa serviciu, este deschis si sambata..Problema e ca stai la coada, dar niciodata mai mult de 30 min. Si totul vine ok si la timp, noi colectionam multe chestii, avem si abonament la niste reviste. Odata am primit un colet din Turcia in 2 zile. Am trimis si primit acte, scrisori in tara dar si afara (Italia, Grecia) fara probleme. Alta metoda folosita la noi ar fi banii, pachetul la soferul de autobuz sau de locomotiva, e sigura! dar cred ca suntem noi mai pastratori ai traditiei in Moldova! :D oricum ca sa fii sigur ca ajunge ceva bine ar fi sa-ti iei si o marja de eroare de o zi, doua..cine stie poate e lovit omu’ de ghinion si tot universul comploteaza impotriva lui si a livrarii! La multi ani Inoke!

    răspunde
  53. Teodor Marin

    Servicii romanesti, daca vrei sa iti vina toate la timp trebuie sa te imprietenesti cu curierul de pe zona ta si eventual sa-l mituiesti. Altfel mai bine mergeai tu pana la craiova.

    răspunde
  54. Maria

    Aceeasi problema am avut-o si eu cu Fan… dupa ce am stat toata sambata acasa ca „sigur vin sambata, ca doar au program baietii de pe masina” am hotarat ca, fiind ora 17:00, sa plecam totusi unde aveam treaba si unde eram de ceva vreme asteptati (si, evident, nu aveam semnal). Bineinteles ca baiatul „de pe masina” a sunat fix la 10 minute dupa ce am ajuns in locul cu pricina (unde, din nou, nu aveam semnal). Ma suna luni din nou: „Pai doamna, noi am venit, daca nu ne-ati raspuns la telefon…” Singurul baiat „de pe masina” care este parolist si a venit atunci cand trebuie este cel care livreaza la birou (in zona Floreasca – metrou Aurel Vlaicu). Prompt, amabil si punctual. In rest, nu i-as recomanda.

    răspunde
    • mario

      Nu comentati doar de dragul de a va baga in seama. Nu aveati cum sa fiti sunata sambata la ora 17 pentru ca programul se termina la ora 14 si nu cred ca acel curier era atat de dragut, ca in timpul sau liber ( de maxim 30 de ore) sa livreze si dupa program.

  55. eusebiu

    Bine ca am gasit si eu articolul asta dupa ce am comandat un produs prin Fan.

    răspunde
  56. daniela

    e si cazul URGENT CURIER!! customer service-ul se cearta cu tine la telefonul pentru plicul pe care nu l-au livrat in timpul mentionat!!

    răspunde
  57. lucian

    mda, macar pe tine te-au sunat, ei bine, in sighet, nici macar nu au sunat pentru livrarea specificata „livrare sambata”

    răspunde
  58. mihai

    Am avut o surpriza neplacuta, asemanatoare, cu o alta firma de curierat, una cu sediul prin Magurele. Trebuia sa-mi aduca un premiu castigat la un concurs. Nu stiam in ce zi vine si nici la ce ora. Intr-o zi de miercuri pe la pranz ma trezesc cu un telefon: „Sunt curierul, ajund la dvs. in jumatate de ora”. „Nu se poate (zic), sunt plecat din Bucuresti. Revin saptamana viitoare, incepand cu ziua de marti”. „Bine, am notat” (raspunde curierul). Ei bine, de la acel telefon au trecut vreo doua luni! Si in aceste doua luni am reclamat, telefonic, de trei ori, si tot n-am primit faimosul colet! :(

    răspunde
  59. Pingback: Incurcaturi de birouCe Blog | Ce Blog

  60. andrei andreii
    andrei andreii

    Buna! Lucrez si eu pt fancurier ca si curier. In acel sms pe care fiecare client il primeste cand are de primit plic/pachet, va informeaza ca intre anumite ore ve-ti fi cautat de un curier, aveti si un numar de telefon a curierului care va cauta. Daca nu vreti sa stati blocati in casa dupa curier puteti sa il sunati si sa va spuna o ora la care ajunge la voi. Deci prin urmare nici nu ar trebui sa sune curierul daca vi se trimite sms. Apropo, in Germania si Anglia curierul nu suna deloc clientul ci doar primesc un sms

    răspunde
  61. Diana

    Draga Andrei. Cand suni curierul sa-l rogi sa-ti zica cu aproximatie o ora in care ar putea ajunge (CU APROXIMATIE) , el zice ca are 54895498954 colete si ca nu stie exact. Mie mi s-a intamplat sa stau pana la ora 15:00 in casa , si exact cand m-am dus sa iau paine , atunci o aparut fara sa sune inainte. Abia dupa ce a plecat am primit un sms in care m-a anuntat ca am fost cautata de catre curier. PENIBILLLLLLLLLLLLL!!!!! L-am sunat inapoi , ca sa-mi spuna sa stau si maine acasa tot de la 9:00 la 17:00 ca o sa vina :)))))) Bataie de joc. Sa nu mai vorbim despre faptul ca daca ii refuzi sa cobori tu jocs sa iei coletu , prind ura pe tine si pe viitor te ia la misto. (Exact cum am patit eu ) . Eu una nu va recomand FAn courier . Sunt singurii cu care nu te poti intelege ca oamenii. Dupa ce ca ii platesti , esti si luat la misto.

    răspunde
  62. TTT

    Diana, ACEASI PROBLEMA O PATESC SI EU !!! I-AM SPUS LA IDIOTUL DE MI-A TRIMIS COLETUL NU TRIMITE PRIN FAN COURIER CA LIVREAZA LA 7 SEARA TRIMITE PRIN CARGUS SAU URGET, SI PROSTUL A TRIMIS TOT PRIN FAN COURIER. STI CUM IMI RASPUNDE CAND II ZIC, CAND IMI ADUCI COLETUL? NU STIU DUTE LA SEDIU SA-L RIDICI, SE PARE CA NU SUNT SINGURUL CARE PATESTE ASA, SUNT DIN SIBIU EU. CEI MAI PRAF SUNT !!!!!!!!! NU O SA MAI FOLOSESC NICIODATA FAN !

    răspunde
  63. Client Urgent Curier Timisoara- se poate mai rau ca Fan
    Client Urgent Curier Timisoara- se poate mai rau ca Fan

    Am comandat si eu ceva prin internet (de pe Mycloset) . Trebuia adus la Timisoara. Am primit mesaj intr- o zi (la o saptamana dupa ce am comandat) cum ca sa fiu acasa in intervalul orar x- y, ca VOI FI CONTACTAT (pun accent pe acest lucru, va fi important mai incolo in poveste) .
    Eu nu eram in localitate, am sunat persoanele ce erau acasa, le- am informat, le- am zis de suma, tot tacamul. Au asteptat toata ziua si nimica.
    A doua zi, fiind ocupat am fost contactat de persoana de la Urgent curier Timisoara cum ca este jos in fata locuintei, pachet si alte cele (clasic) . Ii explic frumos ca nu sunt acasa, sa sune cu incredere ca toata lumea stie si il asteapta.
    Trece o zi (nu dau importanta) , sun acasa si aflu cu surprindere ca nimic (n- a sunat nimeni, nu au fost contactati) . Le dau nr. -ul de telefon al individului ce m- a contactat.
    Este sunat dimineata, ajunge seara. Cand ajunge la destinatie (locuinta mea, dar alte persoane) , recunoaste ca nici nu stia unde sa vina, nu stia locatia, s- a ratacit, etc. (nu stie orasul deci) .
    Este rugat sa se verifice un detaliu la colet, refuza. Se agita, vorbeste urat, arogant, cum ca `Nu sta el 10- 15 minute dupa fiecare sa verifice` , `Sa achite inainte dupa se poate verifica` , schimb de replici josnice, arogante din partea unui meltean, care s- au incheiat cu iesirea lui pe usa cu coletul si fara bani.
    Fiind plecat nu aveam acces la e- mail. Am ajuns acasa si am vazut reclamatii de la Urgent cum ca eu nu am raspuns la usa, am refuzat preluarea coletului, etc. . Aceste lucruri le- am citit sambata, raspunzand e- mailurilor cu pricina si explicandu- le situatia reala, inclusiv cea ca atunci cand eu `am refuzat sa deschid usa` , el nici nu stia unde este adresa exacta.
    Luni primesc e- mail ca s- a inaintat la departamentul reclamatii problema. Astept 2- 3 zile, dupa- i contactez si le zic ca eu imi doresc produsul, nu le platesc taxa de inamagazinare si sa rezolve odata.
    Supriza, la telefon sunt pasat si rastpasat de la unul la altul, ma tot prezint, prezint problema, dar toti `Asteptati va facem legatura cu ….` .
    Cand ajung la telefon cu cine trebuie, explic situatia, sunt luat la 11 metri cum ca:
    1. Eu trebuia sa contactez curierul si sa ii spun unde este adresa. Nu trebuie sa astept sa ma contacteze el. Unde am mai pomenit asa ceva?
    Raspunsul meu: Fan curier, concurenta in general. De asemenea am incercat sa ii explic seminficatia verbului `veti fi contactat` din mesajul primit. Dansul insistand ca e de datoria mea.
    2. A inceput sa imi reproseze mie ca nu stia curierul adresa, cum ca `De unde ati dori sa stie` ?
    Raspunsul meu: Cod postal exact al strazii, internet, gps.
    Raspunsul lui (am ramas putin surprins) : Ce legatura are codul postal? Ati dori ca baietii sa stea pe internet?
    Raspunsul meu simplu: Ar trebui sa stie, sa stea cine trebuie si le face traseul, logistica. Ca sunt peste ei sau sub ei, nu ma intereseaza cum va organizati!

    3. Insista ca este vina mea, ca nu am raspuns la usa.
    Raspunsul meu: Intreb daca s- a sinchisit sa citeasca macar reclamatiile mele, ca domnul a mintit, ca s- a comportat necorespunzator, marlan si alte cele.
    El a continuat sa insiste ca nu am raspuns eu (frustrant, meltenesc, tiganesc pe romaneste) .

    Tot ne tatonam noi si ajungem la comun acord ca eu inca doresc produsul sa mi- l livreze.
    Mi- a spus ca voi fi contactat.
    Am fost contactat de o doamna de la Urgent, pentru a stabili ora cand sa fiu acasa. Stabilim noi ora si la sfarsit, inainte sa inchida imi recomanda, cu ton dojenitor sa fiu acasa de data aceasta.
    Mi- am luat foc si am intrebat- o simplu daca a citit reclamatiile mele, la care dansa mi- a raspuns sec `Nu` .
    Fiind deja cu nervii intinsi, am intrebat- o `La ce dracu mai comentati atunci, daca nu stiti povestea? Cititi naibii inainte!` . Dansa a tacut si eu i- am taiat- o scurt ca ii astept.
    Am asteptat degeaba, n- au venit. Am sunat nervos (chiar imi doream si inca imi doresc acel produs) , explicandu- i situatia, explicandu- i ca sunt cei mai neprofesionisti din domeniu intalniti de mine si de asemenea ca imi doresc din tot sufletul si sincer, sa falimenteze.
    Tot dansei i- am spus o alta ora cand sa livreze si alta zi (ea insistand sa mai astepte altii dupa ei) .
    Am stabilit ora, data si continu sa primesc reclamatii pe mail ca nu le deschid.
    Astazi inca astept produsul si pare- mi- se ca nu va veni.

    Morala, nu faceti afaceri cu URGENT CURIER si din pacate orice firma in colaborare cu ei, pe raza Timisorii, sunt TOTAL TOTAL neseriosi

    răspunde
  64. Taca Paca

    Mi-a trimis cineva un colet din Bacau cu aceasta firma de rahat iar dupa 7 zile cand m-am saturat sa astept coletul am incercat sa-i contactez dar raspund foarte greu si au niste texte robotice care se repeta foarte des, infecte si foarte enervante iar cand au raspuns o dadeau cotita in toate modurile posibile fara sa ma lamureasca unde este coletul, daca si cand mai ajunge si cine este responsabil. In plus cred ca sunt nesimtiti si fara respect fata de client si nu ma refer la soferii care livreaza coletele ci la cei din conducere si administratie intrucat au promis ca in maxim o ora dupa terminarea convorbirii ma vor contacta sa imi comunice situatia dar asta nu s-a intamplat, dupa alte 2 zile i-am sunat tot eu dar a raspuns alt operator care habar nu avea de nimic asa ca dupa 10 zile am renuntat si am hotarat ca nu mai vreau sa mai beneficiez de serviciile acestei firme de rahat care in ciuda serviciilor proaste practica si tarife destul de mari….in concluzie NU RECOMAND FAN COURIER…

    răspunde
  65. alex alx

    Sunt un fost angajat al fan courierului si as dori sa va lamuresc cu cateva chestii despre gunoiul acela de FAN.Incepand cu angajarea la firma FAN:Azi bagi CV-ul si tot azi te si suna deoarece tot la saptamana sunt angajati 15 Couriei si dupa 1 saptamana raman 3 angajati,interviul se face in 5 minute ,se vorbeste despre ei excelent ca si cum ar fii singurii Courierati de pe pamant si doar ei sunt cei mai buni.Am inceput job-ul pe data de 1.Am candidat pt postul de sofer,in schimb dupa 1 zi mi s-a comunicat ca nu sunt doar courier ci si gestionar marfa si pe depozit.Ok la interviu mi s-a comunicat ca ca salarul este prima luna de 1200 de lei.programul de la 09:00 19:00 aiurea…programul cu adevarat este 07:50 21:30 .evitati sa trimite-ti/primiti colete prin fan courier deoarece incepand de la incarcarea coletului de la sediul depus si pana la ridicarea lui coletul d-voastra sufera o gramada de picioare de aruncari,nu se tine cont ca este Fragil sau Nu. Se joaca fotbal cu coletul d-voastra prin sediul FAN COURIER. Sunt multe colete care nici nu mai ajung la destinatar deoarece in sediu coletul destinatarului a fost aruncat din tir (s-a spart,s-a rupt tot din colet)iar atunci prefera sa se comunice destinatarului ca nu stie nimeni de coletul lui,ca poate s-a pierdut iar domnul/na nu va rezolva nimic chiar daca va da in instanta fan courierul deoarece acel colet a trecut prin zeci de maini si judete si cu siguranta nu va dovedi FAN COURIERUL ca este coletul la ei.Si mai sunt foarte multe de povestit dar cu siguranta 50%din Romania stiu cine este FAN COURIER. In concluzie NU RECOMAND FAN COURIER DE NICI UN FEL,SUNT NISTE ORDINARI SI TOTUSI DEPOZITUL ESTE FULL IN FIECARE ZI DE COLETE .

    răspunde
    • Bicicleta si pedale

      Te-ai angajat sofer si dupa o zi te-ai trezit gestionar la depozit ?bine ca nu te-ai trezit director de achizitii ceva )))) fi serios , nici daca dadeai shpaga , nimeni nu ofera posturile astea oricarui nou venit avand in vedere ca exista angajati de ani de zile ca in oricare alta firma dornici sa avanseze sau vanatori de un salariu mai bun , nu oricine devine gestionar dispecer coordonator in vreo firma asa din senin chiar daca vorbim de firme mari mici bune mai putin bune , stimabile fara suparare dar creed ca exagerezi , pe bune programul curierilor este de undeva de la 8 dimineatza pana pe la 16:30 ma vad cu ei in trafic zilnic la ora 17: 00 sunt la sediu si la 17:30 spre casa ei sunt in ture si foarte bine organizati ca la toate firmele de curierat , exista divizie de express pe scutere si biciclete divizia de masini mici gen van care livreaza colete si divizie de baieti cu dube si camiane care se ocupa de livrari si ridicari colete mai voluminoase , vorbim dee toate companiile de curierat mari DPD Cargus , Urgent ,Fan absolut toate , sunt foarte bine organizati
      Mai sunt si esecuri sunt si oameni fara bun simt sau de nimic dar va zic eu , nu am auzit pana acum vreodata ca vre-1 angajat a fost tzepuit la bani sau ceva de genu nic la Fan ,nici la Cargus nici la DPD , am auzit la alte firme care sunt pe black list

    • fasi

      Adevarat,dar… asta este toata tara,si astia sint oamenii din pacate!
      Cu parere de rau, este greu de multumit pe toata lumea, si mai ales in astfel de sistem.
      Noi muncim si in rest… profit si merge si asa.
      Parere de rau …

  66. simion

    Va dau dreptate la toti astia de la fan curier sunt niste GUNOAIE
    In urma cu vreo 3 saptamini mi-au ,,pierdut” o statie de emisie receptie pe care am trimiso la o firma in garantie pt. reparatie.Desi avea doar 7 luni si le-am trimis copie de pe factura cu valoarea statiei (540 ron) ei mi-au aprobat o despagubire de 80 ron (cica de 10 ori valoarea transportului care de fapt ar trebui sa fie cam 180 ron nu 80 nu stiu cum calculeaza ei) o sfidare in toata regula
    Asa ca oameni buni mai ganditi-va inainte dea trimite ceva pe FAN curier
    Concluzia mea oriunde cu oricare DAR NUUUUU CU FAN CURIER

    răspunde
  67. Bicicleta si pedale

    Sincer sa fiu nu cred ca trebuie sa dam intr-o companie oricare ar fi aceasta din cauza unui angajat ,exista posibilitatea ca acest angajat sa fie platit de firma rivala pentru a strica imaginea sau efectiv sa fie un om de nimic , cand avem de-a face cu firme ce au in componenta sute de angajati se pot intampla multe pentru ca din pacate nu toti oamenii sunt oameni , lucrez in curierat de 12 ani si nu la fan , daca un client vine cu o rugaminte eu personal fac tot posibilul sa onorez indif daca este sau nu in sectorul meu de livrare gasesc o solutie impreuna cu acel client sa fie bine pentru toata lumea , daca acest client este multumit cu siguranta iti va multumi si tie chiar daca este vorba de un simplu multumesc un zambet sau tips ,

    O zi frumoasa va doresc

    răspunde
  68. Andreea

    Cei de la Fan Courier sunt nepăsători si nu ii intereseaza de clienti.Am trimis joi un colet la Timisoara ,un cadou pt o prietena,ziua ei fiind azi.A ajuns vineri in Timisoara dar nici azi nu a fost livrat.Am sunat vineri si sambata pe toate numerele de tel de pe site si nu mi-a răspuns nimeni.Azi le-am trimis un e-mail si i-am rugat sa-l livreze azi dar degeaba.Am mai patit sa-mi rătăcească un colet,in loc de Vaslui l-au trimis la Arad si a durat o saptamana pana s-a intors.

    răspunde
  69. fasi

    Este dificil de lucrat cu oamenii… si totusi profitul este pe primul loc in nici un caz OMUL.
    Aceasta este toata societatea si daca totul ar fi perfect nu s-ar mai produce progresul pe pamant.
    Asa ca unde sint oameni,sint MARI PROBLEME !

    răspunde
  70. Maria

    Tocmai m-am ars cu cei de la Fan curier. NESIMTITI e putin spus.

    răspunde
  71. Florin-Adrian
    Florin-Adrian

    Salut Cabral, chiar astăzi am avut o surpriză din partea FanCourier Slobozia.Subscriu și recomand să Nu folosiți serviciile acestei firme !

    răspunde
  72. dan

    Sa va spun eu Cum e în Anglia cu coletăria
    Vine poștașul și dacă nu ești acasă pur și simplu Îți lasă pachetul la ușă .
    Dacă trebuie semnat și nu te găsește iți lasă o hârtie Cum ca nu te -a găsit și sa faci bine sa mergi sal ridici de la sediu .
    Acum aștept un colet trimis prin fan curier și încă nu a venit dar ei specifica ca va fi livrat a doua zi la ora 10 acuma e 11

    răspunde
  73. maryo234

    Salut. Sunt curier. Am lucrat la sagaeata albastra, concorde, fan si pegasus si acum sunt pe bicicleta la o alta firma de curierat. Cand vine curierul sa iti aduca coletul nu poti zice ca esti acasa de la 10 la 10,30 ii trebuie un interval mai mare, dar daca il suna seful si il intreaba de de nu aia si ailalta si ii mai spune si de ceas, sa fii sigur ca nu deviaza de la traseu si mai sunt cei care umbla dupa spaga dar nu ar ,, ridica un pai,, . Fotbal se joaca oriunde cu coletele fragile, dar cum ati impacetat coletul ? Cu credeti ca va ajunge o sticla de vin daca o pui doar intr-o punga? Simplu o asezi in o cutie speciala pt transport si apoi o asezi in izolatie, am trimis si eu asa ceva odata si sa plicitisit pina a scos sticla. Si daca e curier sa nu va ganditi ca sunteti singurul client la care trebuie sa livreze iar data viitoare dac vrei ceva pina la ora 12 spunele ora 11, si intereseazate de colet, vrei sa stii unde e urmarestel pe site-ul companiei, daca vrei sa nu se piarda pune colet cu valoare, platesi mai mult dar merita, vrei sa fie amabil curierul pregatesteti bani din timp nu e obligat curieru sa iti dea rest el trebuie sa iti ia bani daca vrei sa ii lasi e treaba ta iar cand faci o comanda pune o adresa la care esti gasit si daca poti si programul, eu merg cu gps – ul in spate, credeti ca nu se observa orice deviere de traseu si un ultim lucru mesajele primite sunt automate ca eu nu am timp sa trimit mesaje la 80 de persoane, Iar daca un curier a fost necioplit asta nu inseamna ca toti sunt asa, cat de cei de la birou unii sunt niste idioti si mai vand si ,,gogosi cu gem,, cand nu sunt decat niste bucati de covrig bune de aruncat la cos. Si nu uitate de nr de AWB e foarte important. Succes si o zi buna.

    răspunde
    • Catalin

      Esti plin de pilde, curierule! Pe banii nostri voi jucati fotbal cu coletele noastre, fara sa fiti fotbalisti!
      Problema majora este ca in loc de somaj pentru voi, fotbalisti de colete, apare doar golul in buzunarele noastre de fraieri care va platim serviciile mizerabile, acoperiti de regulile foarte stricte si perfect convenabile pentru a justifica toate pagubele pe care le creati!

  74. Florin

    Sunt si eu proaspat „tzepuit” de fan curier (cu litere mici, ca nu merita majuscule). Am o singura intrebare: plangem, plangem, dar ce facem ? Vreunul dintre cei care au scris mai sus au facut ceva in instanta sau macar la ANPC ? Daca nu, bravo celor de la fan courier … se descurca !!!

    răspunde
  75. dan

    Sunt din Campulung Muscel si nici aici Fan Currier nu face exceptie. Doi angajati cu sefa lor de fapt patroana Amzica Domnica cu o Solenza si un Caddy vechi isi bat joc de aceasta meserie. Sunt colete care stau si o saptamana pana le vine randul daca nu cunva clientul isi pierde rabdarea si vine el la sediu, aceasta din zgarcenia patroanei de a mai angaja macar un curier. Oare sefii lor de la Bucuresti nu stiu?

    răspunde
  76. Florin

    FAN CURIER SI CARGUS sunt cele mai penibile firme care pot exista,eu prefer sa stau la coada la posta putin decat sa primesc coletul cu nesimtitii astia !!!! Dupa ce pe banii tai care platesti obiectul,transportul nici nu vine cu el la usa,trebuie sa ai cauti pe strazi,daca nu raspunzi la secunda cand suna,poate esti la baie sau bucatarie in minutul ala ADIO……nu mai vin,eu am sunat in 2 min.inapoi si mi sa spus ca nu mai revine in ziua aia dupa ce am asteptat ORE dupa ei si….bineinteles ca am trimis coletul inapoi!!! Eu pe banii mei nu permit sa isi bata joc toti nesimtitii de soferi de 2 bani care merg la masa,mai la o cafea cu unul si prostii asteapta acasa cu orele ca parca nu avem altceva de facut. E bine sa se evite aceste firme cat se poate fan si cargus sunt printre cele mai proaste din tara cu oameni aroganti si nesimtiti cat se poate de mult,mai si trimit mesaj ca nesimtitii ca coletul se trimite intre 9 si 17 deci calculati cat trebuie sa steie omul dupa ei iar daca nu raspundesti la tel.la secunda dupa 1 minut e deja tarziu!!!! Maine alte 8 ore de asteptare……Sunt PENIBILI !!!!!

    răspunde
  77. Catalin

    Subscriu integral! NU folositi Fan Courier! Joaca fotbal cu coletele tuturor, probabil ca au chiar o placere deosebita sa vada cat rezista ambalajul!
    Am trimis niste pahare in ambalajul original, cel cu care au venit din Bulgaria in Romania. Am pus eticheta fan courier „fragil” pe colet. Credeti ca a ajuns cu un pahar spart? Nu, au ajuns jumatate si bineinteles in retur de marfa. Iar curierul imi spune „cine credeti ca sta sa citeasca eticheta de fragil ?!” Pentru ei, singurul raspuns este ca „ambalajul e necorespunzator”, asa cum zicea si doctor curier de mai sus. In concluzie, vot NEGATIV pentru fan courier!

    răspunde
  78. Ionut

    Da, frumoase servici sunt in Romania. Lucrez de ceva vreme curierat in Germania pot spune ca diferenta este mare. Dpdv cu livrarea pana intr’o anumită ora respecta, iar daca curietul a intarziat cu 2 minute peste termen este amendat cu 200 € . Iar la DpD clintul primeste notificare cu data si intervalul orar de livrare care este de maxim o ora ( exemplu 24.03.2016 ora 9:20 – 10:20 ) . O zi buna

    răspunde
  79. Mirela

    Fun Curier este cel mai groaznic serviciu de curierat cu care . Nu te anunta niciodata inainte macar cu 30 de minute de livrare, ce sa mai vorbim despre interval orar. Mai mult, incurca comenzile, te anunta senini ca au trimis in alta parte si ca iti livreaza in alta zi, sa stai ca prostul 2 zile acasa sa ii astepti. Eu nu inteleg de ce mai fac companiile contracte cu ei, ca isi strica imaginea.
    Comanda pe care o astept acum este ultima cu ei, nu o sa mai accept sa imi fie livrate de catre ei, chit ca achit separat costul daca vreau musai ceva sau renunt la produs. Ce rost are sa cumperi ceva online daca te costa 2 zile si nervi si stres si poate si produsul deteriorat?

    răspunde
  80. Sorin

    Din pacate Dorel are multi frati, iar unii lucreaza la Fan Curier. Chiar astazi unul dintre ei s-a „ocupat” si de coletul meu. Cu alte cuvinte, a asezat bara de Audi A3 care a ajuns la mine, cu partea numarului in sus, iar pe ea a pus alte colete grele crapand-o in 2 locuri in partea de jos a barii sub numar pe toata latimea, adica vreo 10 cm. Carutasul care a facut „ingineria” pare a fi cel de pe ruta Arad-Brasov, pt ca in oras coletele sant putine si nu are ce sa puna pe ea asa greu. Sant convins ca asa a fost crapata, altfel e f greu sa se rupa in acele locuri si fara sa aiba urme de lovire sau zgarieturi din lovire, fiind si f. bine ambalata cu cartoane de protectie pe exterior. Si uite asa nataraii de la Fan Curier mi-au facut paguba de 500 lei + transport 50 lei pt ca ploua si nu am desfacut-o in strada de fata cu angajatul. Oricum nici nu ma asteptam sa o gasesc crapata, nu mi s-a intamplat pana acum cu nici un curier, dar de acum voi avea mare grija sa-i evit.

    răspunde
  81. Sorin
  82. X-Ray

    Fan cur-ier este pe ducă, sper din tot sufletul! Nu au ce căuta în peisajul serviciilor de transport urgent. Dacă nu ești capabil să livrezi un colet în aceeași țară în 24-48 de ore, scuzele nu au nicio valoare și nicio importanță. Lasă pe alții care pot. Eu comand frecvent de pe Amazon din Anglia și, dacă am nevoie de produse urgent, plătesc livrare expres. În trei zile lucrătoare este la mine acasă coletul, fără excepție. 3 zile din Anglia, nu de la Ploiești sau București!
    Ultima „aventură” cu Fan Cur-ier a fost vara asta, înainte de a pleca în străinătate, în vacanță. Am comandat un geamantan troler cu vreo două săptămâni înainte, ca să fiu sigur că ajunge la timp.
    Când m-a sunat agentul de la Fan, că are să-mi livreze un colet, eram deja de vreo două săptămâni în Franța :) Chiar au umor băieții, mai rămânea să-mi spună să vin eu după el, că ei sunt ocupați.

    răspunde
  83. alexandra

    Cea mai neserioasa firma posibila. Numa probleme, numa intarzieri, numa „offff 3 cutii”, „offf 4 cutii” dupa ce ca apelez la serviciile lor de 3 ori pe luna, mai si cobor sa ajut la carat, mai au si tupeul sa si intarzie si o saptamana. domnilor daca nu aveti chef de munca, lasati-va dracului, ca nu va obliga nimeni sa lucrati. Inchideti firma si plecati cu totii acasa daca nu sunteti capabili. Prin posta primeam in 3 zile la costuri mici si nici nu stateam dupa curu lor, ca nu stii la ce ora ajunge. Va doresc din tot sufletul sa va pierdeti toti clienti si nici sa nu va mai vad prin oras. NU ALEGETI FAN CUR IER!!!!

    răspunde
  84. Stoica Dan
    Stoica Dan

    FAN COURIER CLUJ NU isi face datoria, NU isi respecta clientii, NU respecta termene de livrare, NU raspunde la telefoane, NU urgenteaza livrari nici macar la solicitarea sediului central, NU comunica expeditorului soarta coletului nelivrat, intr-un cuvant NU are de ce sa mai existe. Cer desfiintarea acestui oficiu de incompetenti si „oameni” rauvoitori. Nimeni de la cluj nu suna sa lamureasca problema privind acest colet. Rusine FAN COURIER! Voi sfatui pe toti cunoscutii mei sa nu mai apeleze vreodata la acest serviciu de curierat „rapid”…

    răspunde
  85. Amalia Poa

    Nu stiu cum de se poate intampla asa ceva cu o firma de curierat in anul 2018. De ce nu ii sanctioneaza nimeni? Nici macar clientii, pentru ca daca exista, inseamna ca sunt oameni (ca mine) care apeleaza la serviciile lor de proasta calitate.
    Nici pana acum nu s-a rezolvat situatia, iar curierul raspunde la tel, spune ca verifica daca are plicul in masina, apoi inchide si nu mai raspunde la telefon.
    Uite ce am patit de curand-> https://amaliapopa.ro/scrisoare-de-bun-ramas-pentru-fan-courier/

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.