Firmele de curierat din România. Suntem cam la pământ…

Nu-s genul de client care să caute cârcotă. Nu-s genul de partener care vrea să se dea lovit și să se vaite.

Nu-s genul de cumpărător care la prima greșeală să sară de fund și să umple netul de bălăcăreli zgomotoase.

Ba chiar din contră… consider că oamenii au și dreptul să greșească. Cred cu tărie că nimeni nu e perfect. Și mai cred că a sancționa aspru și sonor fiecare nefericeală nu ajută pe nimeni.

Ei bine, am pățit mai multe chestii neplăcute cu firmele de curierat.

– Alo, sunteți la adresă? Ajung în 15 minute. A ajuns după 1,5 ore. Venisem din Victoriei până în Berceni doar și numai pentru asta. Și-a cerut omul scuze. I-am mulțumit și-am sunat mai departe, să-mi anulez ce mai era de făcut.

– Coletul Dvs. va fi livrat în următoarele 24-48 de ore, în intervalul 10:00-18:00. Mă dau de ceasul morții să fie cineva acasă, păzim castelul ca pe Farul din Constanța… pe furtună. Nu vine nimeni. Primesc mesaj: S-a încercat livrarea, nu erați acasă. Dacă mai vreți coletul veniți să-l ridicați.

– Bună ziua, am încercat livrarea de trei ori astăzi. Fusesem acasă.  O întreb pe domnișoară la ce adresă. Nu știu. Dacă vreți coletul veniți să-l luați de la noi de la sediu. Îmi mușc limba și întreb politicos cum fac asta. Vă fac legătura. Îmi bipăie un ton în telefon, începe o melodie imbecilă. Aștept. Și aștept. Și aștept. Închid și mai sun o dată. Bună ziua, ați sunat după încheierea programului, reveniți luni. Week-end plăcut!

Și mai am din astea. Din păcate.

Nu scriu asta ca să arăt cu degetul pe cineva anume.

Dar văd cum se adună la mine comentarii la articole pe tema asta vechi de luni și chiar ani, am citit pe Facebook cred că zeci de comentarii spurcate la adresa mai multor firme de curierat.

Bănuiesc faptul că nu e un business ușor. Problemele, sunt sigur, se adună și la ei.

Până la urmă, totuși, poate că ar fi mai interesant să crești prețul livrării de la 14 la 16, 18 sau 20 de lei ca să ai loc de îmbunătățiri și să fii relaxat că lumea te laudă pentru cei 16, 18 sau 20 de lei… decât să te înjure de 14 lei.

Apropo… scrie într-un comentariu dacă ai avut și ce probleme ai avut cu o firmă de curierat de la noi. Dacă vrei să specifici numele… bine. Dacă nu… nu. Cred că e mai relevant să vedem problemele decât să arătăm cu degetul…

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Sima
    • 18.07.2020

    NEMO EXPRESS INCREDIBIL!Cea mai pe dezgustătoare firma de curierat.E grav, pur și simplu nu rambursează banii, sau platesc foarte-foarte greu daca sunt presati.Am colaborat putin timp cu ei….Incearcă să omită decontări, sar peste plăti.Noi aveam toate sumele de inacasat in cont colector.F foarte greu au platit.Zeci de mail-uri, telefoane(transferuri la departamentele x-y)nimic, nu au raspuns in nicio forma.Pur si simplu nu rambursau banii.I-am amenintat cu ANPC, nimic.Si la asta raman impasibili.Am reusit sa-i ambitionizam doar prin avocat, si o sesizare la ANAF.Aceasta firma de curierat practica acest lucru organizat, la ei este o problema pe care foarta multa lume l-a experimentat.La firma noastra totul merge transparent, cu forme legale, astfel la sesizarea catre ANAF am atasat toate documentele necesare.Doar de ANAF se feresc ei…Cand pur si simplu nu ramburseaza, ei se bazeza pe faptul, ca sunt multi care nu vand fara factura.Astfel acestia nu vor evita sa apeleze la ANAF, sau politia economica, se vor adresa doar ANPC-ului.Ei incearca, si intotdeauna asteapta reactia celui prejudiciat, asteapta sa vada daca merge sau nu.Oricum pana atunci se folosesc de banii necuveniti.Eu cred, daca cineva este in cadrul legalitatii, trebuie sa apeleze la absolut toate organele compete, si sa le faca chiar si o plangere penala.NEMO O MARE MIZERIE, NISTE PENALI …de evitat.Astfel de companii de curierat ar trebui să dispară

    răspunde-i
  • Madalina TUDOR
    • 29.03.2019

    Constant, cu URGENT CARGUS…

    răspunde-i
  • Evitati URGENT CARGUS
    • 09.01.2019

    Evitati URGENT CARGUS!!! le doresc un frumos faliment in 2019!

    • Razvan
      • 28.01.2019

      subscriu ! jet nesimtitilor de la Urgent Cargus!

    răspunde-i
  • Tudor
    • 08.01.2019

    Am avut neplacuta experienta de a expedia un colet cu Urgent Cargus. L-am predat, a ajuns in Bucuresti si zace de mai multe zile in depozitul central. Pe site-ul Urgent Cargus figureaza ca este in tranzit de 6 zile. Am sunat de nenumarate ori, dar nimeni nu raspunde la telefon. Am avut si rabdarea de a astepra 30 minute la telefon pentru ca apelul meu sa fie preluat de un operator Urgent Cargus, dar degeaba. Am expediat numeroase sesizari si emailuri la toate adresele lor de contact, dar degeaba. Nu am primit raspuns la niciuna. In acest moment nu stiu nimic despre colet si nici nu pot afla de la Urgent Cargus, pentru ca nimeni nu raspunde acolo la apeluri, sesizari, reclamatii sau e-mailuri.
    CONCLUZIE: Evitati orice expediere prin aceasta firma de curierat ca sa nu regretati mai tarziu.

    răspunde-i
  • Emil
    • 05.12.2018

    Nu stiu cum sunt altii…dar evitati DPD cat puteti.
    Livrarile se fac si in 4-5 zile lucratoare.
    Dispar / se fura colete dupa ce sunt preluate de agent si ajung in depozit.
    Sistemul informatic este praf…desi generezi AWB-ul, nu apare in sistem. In mod obligatoriu pastrati ‘borderoul’ pe care vi-l elibereaza agentul cand preia pachetele. Asta este dovada pentru coletele care dispar din sistemul informatic.

    răspunde-i
  • Gheorghe Disu
    • 21.11.2018

    SAMEDAY24 cel mai retardat serviciu de curierat care poate exista la noi. Servicii de proasta calitate si intarzieri nesemnificative.

    răspunde-i
  • Corina
    • 14.09.2018

    In 2018 totul este la fel nimic imbunatatit …Angajatii de la birourile companiilor de curierat cu grad mare de aroganta si nesimtire!
    Sefii lor nu raspund la telefon ..nici la email-uri.. Inca isi bat joc …O singura intrebare am la voi …Ca si Companie care colaboreaza cu firma de curierat cui ma adresez daca vreau sa fac o plangere ? Ma puteti ajuta cu un sfat?
    Oare se v-a ocupa cineva de comapniile astea ..Oare o sa avem parte de respect vreodata?

    răspunde-i
  • Bratu
    • 08.09.2018

    Astept un colet din Olanda cu UPS de peste o luna (normal 5 zile maxim conform contractului)
    Conform AWB este undeva in Germania.
    Sun la UPS Romania si sunt mintit ca vine in doua zile,dupa doua zile sun din nou dar nu raspunde decat robotul oricat de mult stau in asteptare.
    In concluzie nu recomand acest serviciu de curierat.

    răspunde-i
  • gugu
    • 10.01.2018

    Incercati si firme mai nou infiintate, eu am incercat de cateva ori X CURIER si afost totul ok, chiar si in perioada sarbatorilor.
    Sunt din Cluj si am avut mai multe experiente neplacute de-a lungul timpului, nu are rost sa dau nume….

    răspunde-i
  • yo.
    • 15.12.2017

    Fan Curier este o companie cu un personal retard,sper sa dea faliment prefer posta decat FAN.

    răspunde-i
  • Loading...