Sari la conținut

Acum un an romanii deveneau pe net, din hoti si urati… destepti. Si, va zic, mi-a placut nebunia aia… la nebunie! :)

Ma refer, desigur, la campania ROM Autentic, galagia aia mare prin care noi, cei care am pornit campania, am convins 600.000 de romani sa se implice in schimbarea imaginii on-line a Romaniei.

Acum nebunia merge mai departe. Si nu se refera de data asta numai la Google ci la mult mai mult de-atat: la promovarea continutului de limba romana si de calitate existent.

Vorbim despre promovarea valorilor. Vorbim despre promovarea chestiilor bune.

Este vorba, daca vreti, de confirmarea unor prioritati.

ROM Autentic doneaza Romaniei platforma www.romaniisuntdestepti.ro. Din 22 noiembrie platforma se va transforma intr-un agregator care va aduna tot continutul pozitiv despre romani si Romania, generat si etichetat de fiecare dintre noi.

Eu am donat 10 tag-uri cu „romaniansaresmart„, tag-uri puse unor articole de-ale mele mai vechi. Si de-acum incolo, atunci cand voi vorbi despre romani frumosi, despre lucruri frumoase, despre fapte frumoase, tag-ul acesta va fi intalnit si el.

Ce poti face tu?

In primul rand poti interactiona cu romaniisuntdestepti.ro, intra acolo si spune care sunt oamenii, sau care sunt locurile care te fac sa fii mandru ca esti roman.

Apoi, atunci cand postezi pe Facebook poze cu locuri frumoase sau fotografii cu romani care sunt de aplaudat, foloseste expresia „romanians are smart” in postare.

Pe blog poti face si tu ca mine, foloseste tag-ul „romanians are smart” cand scrii o poveste romaneasca frumoasa.

Si putem folosi eticheta asta la orice treaba frumoasa postam on-line, de la Youtube si pana la Twitter si in Instagram.

Treaba e simpla si sper ca va fi cel putin la fel de eficienta ca si campania de anul trecut.

Si stiu cum gandesc multi… Aha, asa isi face ROM Autentic reclama. Da, cred ca este adevarata si chestia asta. Dar mai mult de-atat este ca, asa cum a facut si campania de anul trecut, noua nebunie este menita sa faca mult mai mult, este menita sa aduca in fata, cat mai in fata noastra, toate lucrurile frumoase de la noi.

Pentru ca o tara cu 19 milioane de ambasadori care-si iubesc brandul… este cea mai bine reprezentata tara din toate timpurile!

Si asta… va zic eu, e bini di tăt! :)

11 comentarii despre "Cum ne spălăm de rele si urâte? Frecăm on-line bini di tăt!"
  1. iXuleasca

    O campanie grozava pentru care merita sa privim dincolo de reclama! Frumos! Felicitari celor care au gandit si initiat aceasta campanie!

    răspunde
  2. Cristian

    auzi vere or fira ei 19 „meleoane” in tara dar mai sint vreo alte 4-5 milioane in afara tarii si da sint mindru de originile mele + ca sint inalt , frumos si destept ( cel putin asa mi-a zis mama ) :d

    răspunde
  3. Alex

    A fost de la inceput o campanie extraordinara, si vad ca nu o lasa balta ci continua in forta chiar:)

    Singura problema e ca, aveti un blog de vreo 10000 de unici pe zi care nu face decat sa arunce cu rahat in romani, in proportie de, sa nu exagerez, 70% din articole, in speta, http://www.arhi.ro, acolo romani nu sunt „romani” ci „rromani”, Romania nu e „Romania” ci „rromania”, si multe alte gainarii de genul asta…

    Poate ca a venit timpul sa discutati voi, ceilalti blogari mari, cu el, ca tot se considera „senior al internetului”…

    răspunde
  4. Jonelip

    şi este şi bună:
    atât ideea cât şi rom-ul.

    răspunde
  5. albinuta veninoasa

    Gata, am bagat la cap si am punctat si eu.

    răspunde
  6. Sorin

    Întradevăr o campanie tare, mă bucur să o susțin și eu :)

    răspunde
  7. Pingback: Reducere, fara “black friday 2012″ si alte trucuri. » Miere de Albine Ioan Sabadus

  8. vlad

    romanians are smart -ma uit citesc si raman uimit. Sincer multora le vin usor a gasi o singura persoana sau un loc semnificativ in a spune ca da acesta e de bine si e un adevarat roman. Eu vreau sa spun ca imagine mai frumoasa si mai bun exemplu decat acela al romanilor plecati in strainatate care muncesc si fac din munca lor o adevarata splendoare a locului unde stau. Ex.:cartiere de blocuri in vestul europei, proiecte sanitare in tari bine dezvoltate, proiecte it in u.s.a. , campani socio-culturale si multe altele. Asa ca nu vreau sa filozofez dar sunt o groaza de exemple. P.s. Gemeni petronaus din capitala malaiesiei sunt proiectul unui roman.

    răspunde
  9. Pingback: Reducere, fara "black friday 2012" si alte trucuri. »

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.