Cu ce vine nou Clever Taxi – live blogging

Cei de la Clever Taxi mi-au propus să le testez serviciul. Probabil că nu e cea mai inspirată alegere a lor, asta mai ales din cauză că nu sunt un utilizator foarte frecvent și asta mă face mai puțin dispus să închid ochii la greșeli.

Adică am săptămâni în care merg de două-trei ori cu taxi-ul, în altele nu merg decât o dată sau chiar deloc. Asta mă face mai critic în direcția asta.

Când le-am spus asta nu s-au speriat. Ori e vorba de încredere în aplicație și în serviciu, ori inconștiență. Nu știu, vedem după. 🙂

O să împart recenzia în două: aplicație și serviciu.

1. La aplicație apreciez că se poate plăti direct din ea, nu mai trebuie să ai cash la tine. Pentru un amețilă ca mine care n-are aproape niciodată cash la el e o chestie foarte bună. A, și dacă vrei să lași bacșiș… tot din aplicație. E ce trebuie…

Să plătești din aplicație înseamnă că ai un card asociat aplicației sau că plătești prin factura de telefon mobil (doar Orange).

 

De arătat… arată bine, corect. Uzabilitate bună, meniu intuitiv, ajungi repede la ce te interesează. După ce instalezi aplicația ai câteva ecrane de acomodare, îți explică rapid ce și cum poți face. Ecranele astea:

Îmi plac opțiunile pe care le are aplicația, îmi place că poți alege mașini care acceptă animale de companie. Desigur, al nostru cane corso de 50 de kile poate trece și la categoria ursuleți, nu blănoși de companie. 🙂 Alte opțiuni sunt fumător / aer condiționat / loc pentru bagaj / rovinietă.

Ecranul principal de comandă este acesta:

Clever Taxi-8

Aici poți alege serviciul Standard sau Premium. Eu n-am o filosofie și pe tema asta –  cu toate că nevasta zice că eu am câte o filosofie despre orice – dar merg pe Standard. Dacă e vreunul pe-aici care merge și cu taximetre categoria Premium să ne zică și nouă ce are în plus în practică. În teorie… bănuim. 🙂

Ce ar mai fi de îmbunătățit la aplicație? Mi-ar plăcea, de exemplu, să pot comanda taxi și pentru altcineva, care se află în altă parte decât unde sunt eu.

2. Practica.

Azi mă duc la ProFm cu mașina unui coleg, la întoarcere am ocazia perfectă de a testa serviciul. Pe la 20:00 încep cu update-uri live, să vedem cum merge treaba. Să vezi circ… 🙂

L.E. 1. Am terminat directul la opt, dar… suntem vorba lunga. In cateva minute chem taxiul. Revin.

L.E. 2. Gata, am chemat taxiul. M-a localizat la vreo 20 de metri de cladire, e OK.
Vine in 3 minute. Zice ca accepta plata prin aplicație.

L.E. 3. Am iesit in strada. M-a stropit un imbecil de sunt ud pana la choloti. Nu mai am niciun chef.

L.E. 4. Mda. In seara asta sunt baftos… am intrat in cladire sa ma sterg si intre timp a plecat omul. Mai incercam o data… 🙁

L.E. 5. Sunt degerat. Dar m-am suit 8n masina. Fara muzica, fara tigari, soferul e mai vorbaret decat mine. Cred ca ma ia acasa. 🙂

Clever Taxi 2

L.E. 6. M-am razgandit. Daca tot nj sunt cu masina… ma duc la bere cu baietii! 😀

Clever Taxi 2-2

L.E. 7. M-a sunat nefasta. Ca cica sa vin acasa. Nuuuu! 🙂

L.E. 8. Gata cursa. Sunt la Thalia in Victoriei. Am platit prin aplicatie, inclusiv bacsisul. Foarte tare! Sunt curios de comisioane, dar vad maine.

Clever Taxi 2-3

L.E. 9 Am facut capturi de ecran, le pun cand ajung la un desktop. 😉

Ei bine, cam asta a fost. O experiență OK, aplicația merge bine… și chiar dacă am avut semne de întrebare legate de plata prin aplicație, a mers ca unsă. 

Și m-am interesat și de comision… e de 1 leu pentru tranzacție, oricât de lungă e cursa.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Dragos Bucurenciu
    • 27.10.2017

    Sunt sub orice critică, ăştia de la clever! Am chemat maşina şi i-am transmis şoferului că aştept în parcarea din faţa intrării blocului, nu era ceva complicat, trebuia să facă două viraje. Mi-a răspuns că mă aşteaptă la colţul străii… Care colţ, că-s vreo 4? Îl caut pe toate 4 străduţele, îl sun, nu-mi răspunde, o haliima întreagă! În cele din urmă, sun la dispecerat, care m-au ţinut şi ăştia în aşteptare, ca să-mi răspundă unu’ că or să-l dea afară. Pe mine cu ce m-a încălzit? Îi spun tipului că am nevoie de maşină, nu de disponibilizări, şi mă trimite iar la aplicaţie! De cap să le fie, am apelat la „Meridian”.

    răspunde-i
  • Alex Dimitriu
    • 07.12.2014

    Sau cand ploua, sau cand ninge. Atunci nu gaseste nimic, pt ca taximetristii asteapta clienti direct din strada si nu mai folosesc aplicatia.

    răspunde-i
  • Alex Dimitriu
    • 07.12.2014

    Aplicatia e buna, daaar! Iti propun sa incerci sa chemi un taxi dimineata la ore 8.

    răspunde-i
  • Andrei
    • 04.12.2014

    Poti chema taxi si pt altcineva daca poti indica unde se afla pe harta 😉

    răspunde-i
  • Andrei
    • 04.12.2014

    Si eu folosesc aplicatia si sunt foarte multumit de ea.
    In fata barierei si nu in fata la bariera.

    răspunde-i
  • Ale
    • 04.12.2014

    Uzabilitate? hm.

    răspunde-i
  • Cris-Mary
    • 04.12.2014

    Pare ”clever” aplicatia asta 😀 Eu sunt o utilizatoare de aplicatii taxi pentru ca le gasesc mai friendly decat dispeceratele 🙂 Am sa o descarc si eu si vedem ce iese 🙂

    răspunde-i
  • Daniel
    • 03.12.2014

    Cabral, am o curiozitate. Cum te-ai logat? Ti-ai creat cont sau te-ai logat cu Facebook?

    răspunde-i
  • mars
    • 03.12.2014

    Da

    răspunde-i
  • Cristina
    • 03.12.2014

    Intrebare: Oare s-au gandit ca pe viitor sa includa si optiunea scaun pentru copii? stiu ca implica ceva logistica si o cheltuiala in plus dar de exemplu eu as aprecia cand ma grabesc sa ajung undeva, urgent cu bebe mic si mi-ar fi frica sa il tin in brate, mai ales ca stiu ca legislatia obliga punerea copilului in scaun special…u stiu cum se aplica taxiurilor…zic si eu…fiecare cu ce il doare 🙂

    • Daniel
      • 03.12.2014

      Nu cred ca are legatura cu aplicatia. Are legatura cu firmele de taxi.

    răspunde-i
  • Loading...