Ceva cadou pentru ziua mea?

Buna dimineata!

Uite, daca vreti sa strangeti bani si sa-mi faceti o surpriza, uite asta as vrea de ziua mea:

Credeti ca se poate? Va roooog! 😀

Masina este un John Cooper Works Mini Countryman, pilotul sunt eu (ahh, ce mi-as dori asta!)… pilotul este francezul Guerlain Chicherit.

Iar invidiosul sunt eu.

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • corina
    • 19.03.2013

    aaa……cu sau fara pilot vrei masina?….ca sa stiu cati bani sa pun deoparte…!

    răspunde-i
  • Laura
    • 17.03.2013

    Am intrat si pe blogul tau , ca pe cel al Andreei tot intru ! Just to make you happy. Dacă te apuci de gatit revin .
    Love, Laura

    răspunde-i
  • frigider
    • 17.03.2013

    Hai ca punem mana de la mana si ti-o luam … benzina o pui tu …

    răspunde-i
  • Scorpio
    • 16.03.2013

    Ok…o vrei 3D sau doar desenata? Ca sa stiu sa ii spun lui Fimiu sa ti-o faca ,,cadou”… :))))

    răspunde-i
  • Marian S
    • 16.03.2013

    Lasă, bre, îţi zicem “La mulţi ani“ şi luăm un buchet de flori din Piaţa Coşbuc, direct de la angrosişti. 😆

    răspunde-i
  • Claudia
    • 16.03.2013

    Buna,

    Observand intr-un post mai vechi de-al tau ca ai prezentat o situatie de conflict dintre o persoana care a achizitionat un laptop stricat de nou si magazinul care refuza sa ii ofere banii inapoi sau schimbarea produsului, te rog sa imi oferi niste sfaturi pentru situatia in care ma aflu la acest moment si pe care o voi reda succint.
    Sunt studenta la master si pentru a putea sa duc la bun sfarsit proiectele a trebuit sa imi achizitionez un laptop. M-am hotarat sa imi cumpar unul de la Sony Vaio, ceea ce am si facut (laptopul a fost cumparat din Media Galaxy Brasov). Deoarece nu il aveau in magazin a trebuit sa astept putin sa mi-l aduca de nu stiu unde. Am asteptat, mi l-au adus. Cand m-au contactat telefonic sa ma duc dupa produs, m-am prezentat, iar tipul de la raionul cu pricina mi l-a despachetat (surpriza – ecranul avea niste dungi de mazga pe el, tipul s-a speriat deoarece a crezut ca e zgariat), mi-a pregatit windows-ul. Ajung cu laptop-ul acasa, incep sa ma familiarizez cu el si functiile sale. Sa ma familiarizez cu el mi-a fost mai greu deoarece scotea zgomote puternice, precum o masina turata cu toate ca eu imi instalasem pe el doar Mozilla Firefox si yahoo messenger, ma uimea pur si simplu si ma ateptam sa isi ia zborul de pe birou.
    La un moment dat, am avut nevoie sa scriu niste dvd-uri; Avand laptop, am zis sa le scriu cu el si sa nu folosesc calculatorul de birou. Ei bine, nu am avut noroc, laptop-ul meu nu scria nici dvd-uri si nici cd-uri. Trecand numai 2 saptamani de cand l-am cumparat, am zis sa ma duc cu laptop-ul la magazin sa le spun ce produs de calitate indoielnica mi-au vandut. Le-am comunicat problema iar ei m-au pus sa il trimit singura in service deoarece Sony Vaio lucreaza direct cu clientul. Eu le-am spus ca nu e normal sa fac asta din moment ce am cumparat laptop-ul de la ei. Desigur, l-am trimis singura in service, am asteptat 1 saptamana si mi l-au trimis acasa. Pe fisa de service era mentionat faptul ca i s-a schimbat unitatea optica, intr-adevar dupa aceea am putut scrie dvd-uri cd-uri.
    Desi laptop-ul mai prezenta alt defect (suportul pentru mufa de sunet facea contact imperfect) am hotarat sa nu mai mentionez si asta de teama de a nu imi retine laptop-ul in service pentru mai mult timp si de a nu putea sa imi finalizez proiectele pentru facultate. Dupa sesiunea din iarna am hotarat sa profit de vacanta si sa imi trimit laptop-ul in service pentru a ii fi reparat defectul. M-am dus cu laptop-ul la Media Galaxy Brasov sa le arat si lor problema deoarece cand le-am spus prima oara au mustacit si au spus ca poate nu stiu eu sa conectez mufa bine, oricum ceva de genul mi-au dat de inteles. Au ramas si ei mirati cand au vazut deoarece, au spus ca nu s-au mai confruntat cu astfel de situatii. I-am sunat pe cei de la Sony, am creat un caz, le-am dat toate detaliile insa cu toate acestea ei tot nu intelegeau problema laptop-ului, cu toate ca au vorbit si cu tipii de la raionul de calculatoare. La inceput, s-a crezut ca e cablul de vina. Ei bine, cei de la Media Galaxy Brasov au un laptop expus identic cu al meu. Au facut proba si pe el. Supriza, pe acel laptop (sora, frate cu al meu) cablul merge. Au facut proba si pe alte laptop-uri; Si pentru alea e compatibil numai pe al meu nu e. L-am trimis in service, l-au tinut 2 saptamani si l-au returnat la fel, spunand ca nu are niciun defect. Imediat ce mi-au trimis laptop-ul acasa, m-am prezentat cu el sigilat la Media Galaxy pentru orice siguranta. L-a despachetat tipul de la raion, l-a conectat la sursa de curent si o alta surpriza mi-a fost facuta: Imediat ce a fost pornit, ecranul laptop-ului palpaia plus ca prezenta zgarieturi pe capacul de deasupra iar defectul la suportul pentru mufa era tot prezent.
    Cat timp a fost pornit, ecranul laptop-ului palpaia constant, toti se mirau. Dupa ce l-au inchis si repornit, nu ii mai palpaia ecranul. Ii rog pe cei de la Media Galaxy sa sune la service-ul Sony Vaio si sa le comunice cu gura lor nemultumirile privind pseudo servisarea.
    Am hotarat cu cei de la Media Galaxy sa le trimitem celor de la service un filmulet in care sa fie prezentat defectul laptop-ului. La inceput cei de la service au acceptat insa dupa aceea, spuneau ba ca nu au primit filmuletul ba ca nu merge filmuletul, urmand sa spuna ca ei nu accepta laptop-ul inapoi deoarece acesta nu e defect.
    A urmat o perioada in care ma tot minteau si ziceau ca in 24 de ore, maxim 48 va veni cineva sa imi ridice laptop-ul, normal ca nu a venit nimeni. Ieri, sunt anuntata ca, daca vreau sa trimit laptop-ul in service trebuie sa platesc o taxa de 100 si ceva de euro. Am ramas uimita, pentru ce sa platesc daca e datoria lor sa mi-l repare? Cum sa arate atata lipsa de bun simt fata de un client care le-a achizitionat produsul platind cateva mii de lei? Cei de la media Galaxy Brasov mi-au spus ca imi dau ei un alt cablu care merge la laptop si gata. Normal ca le convine mai mult sa imi ofere un cablu mai scump cu cativa lei decat sa imi schimbe produsul sau sa imi ofere banii inapoi. Mentionez ca laptop-ul nu mai e in posesia mea de 4 saptamani.
    Am certitudinea ca nu sunt singura persoana care in calitate de client nu beneficiaza de niciun drept, astfel, te rog frumos sa imi oferi niste sfaturi pentru situatiile de genul, pentru a avea castig de cauza.

    Sper sa dai aceptul pentru comment-ul meu!
    Multumesc!

    răspunde-i
  • Nicolae
    • 16.03.2013

    Super saritura. Tre sa ai ceva sange ca sa faci nebunii de astfel cu o masina. Nu ai gusturi rele.

    răspunde-i
  • Frowz
    • 16.03.2013

    Da, andrenalina si vertebre tasate :)) , Oana eu ma multumesc doar cu privitul 🙂

    răspunde-i
  • Oana
    • 16.03.2013

    Fiecare isi doreste cate ceva, numai ca posibilitatea e diferita. Unii au si altii privesc.

    răspunde-i
  • miere sabadus
    • 16.03.2013

    Pfoai, asta da andrenalina pura !

    răspunde-i
  • Loading...