America. Hotelurile.

Rezervari hoteluri in America.

Vorbind despre hoteluri… noi am luat (era sa zic book-uit) totul prin priceline.com. In primul rand pentru ca sistemul este gandit foarte bine, rezervi orice fel de hotel, confirmarea vine pe loc si ai si ponturi.

Mai mult de-atat, tot timpul prinzi oferte si discount-uri, am vazut uneori ca pretul la ei pe site este cu 25% mai mic decat la receptia hotelului. Deci… e bine.

Stelele hotelurilor in America.

Din punct de vedere al stelelor… daca te bazezi numai pe ele iti mai iei si teapa. Pentru ca doua hoteluri de 3 stele pot fi foarte diferite – nu prea inteleg diferentele astea – incat sa ti se para ca ai gresit hotelul. Te orientezi mult mai bine dupa recomandarile celor care au fost deja acolo, iti faci o idee mult mai clara.

Preturile hotelurilor in America.

Preturile variaza mult in functie si de zona. Langa aeroporturi sunt ieftinakele, poti gasi doua stele de la 40 de dolari hamericani. Nu e lux, stai linistit, echivalentul la noi ar fi de hotel de 3 stele la Neptun. Renovat prin 2005.

Apoi, cu cat vii mai spre centru… cu atat se ridica pretul. Partea misto este ca daca te orientezi si iti alegi bine hotelul, stai in mijlocul actiunii, fara sa dai bani de premium.

De exemplu, in Los Angeles pentru un turist este interesanta zona Hollywood Boulevard. Sunt multe de vazut acolo, ai ceva face si ce vedea. Daca te cazezi pe Hollywood Boulevard, in zona cea mai dorita, gasesti greu un hotel de 3 stele sub 120-130 de dolari. Daca insa te duci cu un bulevard mai jos – pe Sunset, de exemplu, platesti pe acelasi tip de hotel 70 sau chiar mai putin (cu tot cu parcare, mic dejun* si wi-fi).

In New York am stat pe 8 cu 34 (este atat, dar atat de usor sa gasesti o adresa in New york incat n-am folosit navigatia deloc. Pur si simplu… numeri strazile). Daca urcam cu un singur bulevard mai sus, pana pe 6, si ne mai si apropiam cu un block de Times Square, am fi platit inca vreo 50 de dolari pe noapte in plus. Si pentru ce, pentru 8 minute de mers pe jos? Neeah…

*vorbind despre mic-dejun… a scris deja Andreea despre el, eu va spun pe scurt: e de o saracie rar intalnita, fi-le-ar Continentalu’ de ras!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

• Mda
    • 02.04.2012

Buna!
    Poti te rog sa-mi dai numele hotelului la care ai stat si cat ai platit pe noapte. Vreau sa ma duc 2 saptamani acolo si numai cazare scumpa gasesc.
    Adica am de ales intre New York/Las Vegas si Los Angeles.M-am gandit la primul dar si al doilea tare ma tenteaza.
    Astept raspuns,thnx!

• cristina
    • 04.02.2012

Pentru calatorii in State recomand travelocity. E bun pentru ponturi si oferte la pachet: cazare+zbor+masina.

Sunteti bine oricum, mie mi-au trebuit 3 vizite la ei ca sa ajung sa ii iubesc. I-am urat, mi-au mirosit, i-am invidiat, i-am criticat, i-am respectat si acum ii iubesc.

• alx
    • 02.02.2012

Cabral, spune-ne, te rog si cum ai facut rezervarile de avioane, ce companii, ce preturi, cu cat timp inainte. Multzamim!

• Diana
    • 02.02.2012

Locuiesc de ceva timp in LA si nu pot sa-mi aud urechilor(ochilor )când zici ca aici nu gâsesti mâncare buna. Eu sunt o super fitzoasa la mancare(cam 80% din ce mănânc este certified organic) si crede-mă ca mănânc foarte bine in Los Angeles. Am citit ce scrie si Andreea si ceva nu pusca. Acuma este oricum tardiv sa va spun câteva locuri unde la prețuri mici(cca. $15) se mănâncă sănătos si gustos. 🙂 In rest sper ca ați avut fun in vacanța voastre in SUA.

• Ralu
      • 17.04.2015

hello, merg eu in LA si Vegas asadar pls recomandati ceva locuri de mancat nu scumpe, dar sanatos si gustos. 🙂
      ps: pt domnul de mai sus: in londra eu am mancat la Itsu cu 10 lire delicios. recomand
      tks

• gogu_de_departe
      • 04.02.2012

+1 . Locuiesc in OC si sunt de acord ca LA. nu duce lipsa de restaurante unde mancare e gustoasa. Probabil recomandarea prietenilor tai a fost una gresita. Cabral next time call me cand esti in town.

Draga Cabral,

Ai prins tu esenta din ce am vrut sa spun mai sus. Intr-o metropola ca NY unde sunt zeci de nationalitati si bucatarii este foarte usor sa dai peste lucrurile nasoale iar apoi sa aplicam placa: in SUA toata mancarea este proasta, totul e fake, stiam de la cunoscuti ca asa va fi.

Lucrurile astea cu un minim de efort mai ales in generatia noastra se pot rezolva foarte rapid, nu consuma mult timp sau efort din partea noastra ca sa avem o vacanta reusita din toata punctele de vedere, inclusiv gastronomic. Repet, average-ul e majoritar si prost, nicio problema, dar exista solutii de sortare inclusiv a locatiilor average. Trebuie doar sa stii zona in care vei avea sederea si totul se rezolva.

Partea cu restaurantele peste Europa, nu este SF deloc. Sunt considerabil mai multe bune acolo daca vrei sa le cauti, ca acolo trebuiesc un pic cautate din cauza suprafetelor foarte intinse a oraselor.

In Londra nu am mancat deloc de 30 lire sa nu ma ridic de la masa crede-ma. Sunt convins ca prietenii vostrii nu v-au dus la Burger King, dar puteau ei la randul lor sa faca documentarea asta pentru voi ca sa nu veniti acasa cu placa pusa ca mancarea e fake si uleioasa. O seara la grill, o seara la turkish, o seara la thai, una la japonez si tot asa, si nu aveati nimic de pierdut. Eu personal ca este justificata cel putin o masa decenta pe zi intr-o locatie pe care am cautat-o inainte, chiar daca stau si o singura zi in acea destinatie si indiferent cate activitati am in ziua respectiva.

Rodeo Drive nu duce lipsa de locuri average, nici Collins Ave. din Miami si nici Maginificent Mile din Chicago, cum nici centrul vechi din Bucuresti nu duce lipsa de locuri oribile pentru mancat. Data viitoare cand mai calatoriti, ma ofer sa fac o munca pro bono pentru voi si sa va asigur cateva locatii decente vis-a-vis de pret si gustoase oriunde doriti sa mai calatoriti.

Pana acum am reusit sa scap cativa cunoscuti de prejudecatile astea fata de mancare din SUA, poate la urmatoare excursie va scap si pe voi, pentru ca nu sunt gratuit la aceasta afirmatie si stii si tu in sinea ta.

Cand mai ajungi in NY si doresti sa mananci o pizza gustoasa si neuleioasa viziteaza Lombardi’s http://www.firstpizza.com/menu.html iar pentru un mic dejun gustos si sanatos Katz’s Delicatessen http://katzsdelicatessen.com/menus/ sau Di Palo’s Fine Foods pentru niste sandwich-uri pe care nu o sa le uiti prea curand. Toate intra la categoria de pret average dar calitate sunt … way above average 🙂

Vacante placute in continuare.

• mihaela
    • 01.02.2012

Daca nu doresti sa stai la hotel neaparat si vrei sa ai si cateva noutati de la localnici(cu ocazia asta it poti face amici noi) poti cauta pe http://www.airbnb.com/.
    Atentie la toate hotelurile de pe coasta estica si mai ales zona New York. Mai toate sunt pline de plosnite (gogaleste:bed bugs New York si vezi ce-ti iese). Chiar si marile hoteluri sunt pline. Am niste amici de se intorsera in 2010 de la un hotel de 5 stele cu minuni de-astea si nu stiau de unde pana nu au vazut stirile. Le-a trebuit vreo 3 saptamani sa scape de ele.
    Ca o regula generala: cand ajungi la hotel primul lucru pe care-l faci cand inti in camera:bagi bagajele in cada…da in cada de la baie(vana sau jacuzii cum vrei sa o iei) ai vazut bine…e singurl loc safe, poseta in chiuveta, altfel mergi cu ele din hotel in hotel (gazele astea stau in lemnul podelei si in carpeta fara jena). Al doilea lucru:verifica salteaua…..nu cearceaful …ridici salteaua si te uiti pe marginea aia alba sa fie perfect curata fara nici o picatura bruna. Intre rijansa aia alba si saltea sa fie curat si mai ales la zona unde ar trebui sa stea pernele. Daca salteaua are macar o picatica bruna….refuzi hotelul…pleci te duci si nu te mai intorci inapoi nici cu privirea. Astea mici circula prin instalatiile electrice, prin pereti si merg de la o camera la alta….e o nebunie ce va spun dar verificati chiar daca review-urile sunt ok. despre hotel.
    Si uite cam cum stau ei cu invazia:

• 01.02.2012

Bine ca nu mi-ai zis de plosnite inainte, ca nu mai mergeam deloc, am asa o scarba fata de creaturi din categoria asta incat mai bine ma lipsesc…
      Mersi, am bagat la cap…

• Radu Alexandru
    • 01.02.2012

Eu stiu una si buna despre Cotinental Breakfast :). Imposibil sa n-o retii.

Continental Breakfast = SUGAR.

• Geeku'
    • 31.01.2012

Una peste alta,e foarte frumos ca ati ajuns sa vizitati America.Am citit si ceea ce a scris Andreea si pot spune ca stiam in mare parte de mancarea lor…am niste prieteni stabiliti in New York si de cand s-au mutat din Romania acolo s-au ingrasat cu peste 25 kg 😀

• 01.02.2012

A, esti sigur ca ti-a sters comentariul, sau nu a apucat sa ti-l aprobe?
      Asta asa… ca sa punem lucrurile corect.

• 01.02.2012

Să fim serioşi, există sute de restaurante de calitate în USA, inclusiv New York, mult peste unele foarte bune din Europa. Ca nu sunt toate asa ieftine cum ne-am dori noi, e altceva.

O simpla căutare pe opentable.com poate face minuni pentru cine e interesat de restaurante mult peste medie in New York: http://bit.ly/zJn9t0

Mi se pare strigator la cer sa se afirme chestii de tipul “stiam in mare parte de mancarea lor”. Nu pune restaurantele de masa cu cele bune. Iar daca un restaurant este bun nu inseamna ca automat este si scump. Pe opentable veti gasi 1000+, inclusiv meniurile fiecaruia in format PDF.

Am si eu prieteni in New York care locuiesc in Park Slope, Brooklyn cu venituri ceva peste medie si sunt niste “foodies” adevarati care traiesc pentru asta.

Incetati sa faceti astfel de afirmatii nejustificate ca nu e normal, efectiv duceti vorba din gura in gura gratuit.

• Iulya
    • 31.01.2012

Se pare ca ai revenit in forta.Articol dupa articol 😀
    Daca o sa vizitez America o sa consult articolul asta sau scriu direct Agentiei de turism Cabral&Andreea Ibacka.
    A, si mersul pe jos face bine 😀 Mai vezi una alta pana ajungi in centru.Un magazin de maruntisuri, o cafenea draguta.Nu stii niciodata.Oricum nu va grabea nimeni.8 minute de plimbare pana in centru e dragut

• 01.02.2012

In Manhattan am mers numai pe jos, oricum nu merita sa iei masina in NY decat daca ai drum/treaba si prin alte parti decat prin Manhattan.

Cat despre vizitat restuul… iei un double-decker (au doua agentii mari, cu cate 4-5 rute fiecare) si vezi cam tot ce e de vazut…

• 31.01.2012

De bagat la cap la urmatoarea vizita in SUA, http://www.oyster.com , imi multumesti mai tarziu. Asa se face un review la un hotel.