Laran și Cabral

[vlog – auto] Colantare auto 2/2. Cum a ieșit, cum se vede?

Cred că ne-a ieșit cam bine.

Am plecat de la o obosită. Am ajuns la… dă-i un [PLAY] să vezi la ce-am ajuns.

Așa că: șer, coment, săbscraib. Și ce-o mai fi…

Dacă sunt întrebări… shoot! 🙂

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Ionnis
    • 05.11.2018

    Este mai ieftina colantarea decat revopsirea completa ?

    • Cabral Ibacka
      • 06.11.2018

      Depinde unde se fac cele două operațiuni.
      Dar, da… colantarea ar trebui să fie mai ieftină.

    răspunde-i
  • Tibi
    • 25.10.2018

    Da. Buna întrebare . Ce faceți ? Schimbați culoarea in talon ?

    răspunde-i
  • Zorrack
    • 24.10.2018

    cum ati rezolvat la RAR cu colantarea?

    răspunde-i
  • Alex
    • 21.10.2018

    Arata extrem de bine. O varianta buna de a renunta la culorile infecte date de producatori.

    răspunde-i
  • Danut
    • 19.10.2018

    Rezultatul e super!

    răspunde-i
  • Soulseeker
    • 18.10.2018

    Se vede super, super.

    răspunde-i
  • Silviu
    • 17.10.2018

    A iesit foarte fain ! Felicitari. Sinteti amindoi super simpatici in filmulet. Felicitari !

    răspunde-i
  • Aurelian
    • 16.10.2018

    Salut,
    Punctele de coroziune au fost reparate anterior sau au si solutie pentru acoperirea acestora inainte de colantare? Am un GTI din 2007 pe care l-as fi infoliat versus vopsire integrala care presupune costuri si timp mai mare. Multumesc!

    • Cabral Ibacka
      • 17.10.2018

      Treaba a fost în felul următor (pot jura că am făcut și poze, evident că nu le găsesc acum):
      – chituite punctele de coroziune;
      – șlefuite bine chituirile respective;
      – colantare peste (asta ține de tine. Adică poți colanta direct peste, sau poți vopsi “lucrarea” înaintea colantării. În cazul ăsta am colantat direct peste.).

    răspunde-i
  • Loading...