Un mort pe zi.

De doua saptamani incoace mai pleaca cate un motorist. Bucuresti, Buzau, Iasi, Constanta, iar Bucuresti, Otopeni, iar Constanta, Bucuresti din nou… de doua saptamani mi se strange inima in fiecare zi cand mai aud de alt suflet care a plecat dintre noi mult prea de timpuriu.

Oare se poate face ceva?

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • ReNA
    • 17.07.2008

    Motociclistu din poza n.a murit 🙂

    răspunde-i
  • Staicu Ionut
    • 05.07.2008

    Da, se poate face ceva… Îi spune selecţie naturală 😀

    răspunde-i
  • sandy
    • 05.07.2008

    mda…am si eu o amica…la fiecare 2 saptamani are RIP pt cate o alta persoana la status…si trimite mass cu “A murit motoristul X. Care vine la inmormantare? “. In cazurile bune mai intreaba “Care vine la spital sa-l vizitam pe motoristul X?”

    Ce ma deranjeaza la motoristi e modul in care se dau in spectacol prin Bucuresti. Adrenalina bate-o vina!

    răspunde-i
  • Iosif
    • 04.07.2008

    Mai baieti!
    Eu nu stiu despre ce accident(e) vorbiti voi ca nu ma uit la stirile de rahat. Vad ca e treaba cu motocicletele. Voi uitati un singur lucru. (Ori sunteti blonzi ori aveti motociclete) Cititi si voi de mai multe ori Codul Rutier. Nu am gasit nicaieri ca banda continua are alta semnificatie pentru doua roti. Ni ca daca tu pe doua roti ma depasesti pe dreapta eu sa ma cred vatman si sa merg ca tramvaiul tot inainte. Iar militienii (pentru cei nascuti dupa `85 militian = politai) nu sunt capabili sa vada motocicletele pentru ca astea merg prea repede? Daca nenorocitul alerga cu 150km/ora si eu cu 72, cum dracu` sa-i port eu de grija? Luati-va troshcoletele si fugiti in padure! Acolo nu se tine cont de codul rutier, doar ca copacii au prioritate.
    La multe cazaturi!

    răspunde-i
  • anca pussy
    • 03.07.2008

    Neatentia face victime Cabral,neatentia si bautura,iresponsabilitatea sunt mai multi factori la mijloc,da cred ca am putea face ceva,sa invatam sa mai fim mai responsabili cu viata noastra si cu a celor din jurul nostru,sa invatam ca la volan avem unele mici restrictii de care ar trebui sa tinem cont,si cred ca daca am invata asta ne-am descurca.

    răspunde-i
  • Tragic…ce e mai rau e ca tinerii sunt in fruntea accidentelor 🙁

    răspunde-i
  • CLeO
    • 02.07.2008

    oricum , m-as baga sa ajut daca s-ar face o astfel de campanie .. asa ca , mail-ul meu il ai .. i`m here if you need me 🙂

    răspunde-i
  • CLeO
    • 02.07.2008

    La treaba asta tind sa acord culpa in procentaj egal partilor.motoristi si soferi.de ce?pentru ca de 3 saptamani de cand am inceput scoala de soferi, am vazut multe si mai ales am inteles multe.sunt foarte multi soferi nervosi,grabiti (spre moarte as zice eu) si neatenti.sunt mult prea siguri pe competentele lor si refuza cu desavarsire sa inteleaga ca gresesc..cum sa stea ei la semafor? nu , o iau pe sens invers sa ajunga fix in fata , sa plece el primul..iar motoristii … nu realizeaza ca nu viteza prin oras te ajuta sa ajungi mai repede , ci simplul fapt ca esti pe 2 roti si te poti strecura… nu sunt toti asa, dar in 70% din cazurile vazute de mine … ii dau in bietul motor sa-l rupa , flic-flac-uri printre masini .. etc etc
    ar fi mult de vorbit pe tema asta Cabral,iar pana una alta,in fiecare zi se duce un suflet … cu ce putem sa-i ajutam noi,daca ei sunt la fel de inconstienti ? mai conteaza cine are mai multa vina? soferii sau motoristii ? same shit , if you ask me ..

    răspunde-i
  • Piratul
    • 02.07.2008

    O campanie pentru incurajarea purtarii echipamentului pe motociclete ar fi ajutata mult de prezenta lui Cabral, motociclist si cat de cat cunoscut.

    răspunde-i
  • somnoros
    • 02.07.2008

    imi plac motoarele, dar uneori au si motoristii partea lor de vina.
    duminica am vazut unul plecand de la terasa in mare graba. la 5m de la pornire, motoru’ a facut scheme si a picat; aproape i-a prins piciorul dedesubt, dar s-a ridicat repede si si-a vazut de treaba. norocul lui a fost ca nu era trafic; cum picase in mijlocul drumului, o masina din orice sens ii putea fi fatala.
    realitatea este ca motoristii sunt constienti ca sunt mult mai vulnerabili decat orice alt participant la trafic, dar isi asuma riscul. iar cei care nu sunt constienti, sunt prosti si intervine selectia naturala.

    răspunde-i
  • Loading...