Uleiul divin.

Daca afla cei responsabili cu marketarea si monetizarea chestiilor divine (stiti la ce institutie ma refer aici) de aceasta incalcare a drepturilor de autor… se lasa cu cearta mare!

Oare cum ar trebui sa sune sloganul brandului?

Te ungem pana sus!“…? Sau… “Gresam divin!“? 😀

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Criss
    • 09.10.2012

    la Hornbach? 🙂

    răspunde-i
  • alex vl
    • 08.10.2012

    ,,te ungem pana sus” buna asta :))

    răspunde-i
  • Taraboste
    • 08.10.2012

    Ai platit taxa separata pentru patriarhie? O fi avand puteri sporite de protectie a motorului de al concentratia mare a aghiasma … 😀

    răspunde-i
  • seba18
    • 08.10.2012

    Haha, am facut si eu misto de ei…unde mai pui ca au si masini brand-uite: 🙂
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=480197458661518

    răspunde-i
  • Loading...