Sari la conținut

Am avut ocazia să fac parte din echipa multinațională de bloggeri și ziariști invitată să vadă din interior ce înseamnă TechWorld.

Am scris pe canalele de Social Media despre noutățile lansate la TechWorld, acum vreau să vorbesc puțin despre evenimentul în sine.

Cum arată un eveniment de tehnologie cu 3.000 de invitați?

Colosal. Spectaculos. Incredibil.

Lenovo TechWorld 2015-10

În primul rând este înfricoșător entuziasmul. Când s-au deschis ușile au sărit oamenii de parcă se dădea ceva pe gratis. Râdeau așa cum am râde noi la revelion dacă am primi câte o șampanie cadou.

Mai mult de-atât, au rupt rețelele în două. S-au scris peste 1.300.000 de reacții pe Twitter, Facebook, etc. Un milion și trei sute de mii de reacții legate de TechWorld. Asta ca să vedeți nivelul de entuziasm.

Lenovo TechWorld 2015-11

Spectacolul. E clar că lansările au fost altfel de când Steve Jobs a început să apară pe scenă, în jeanși, povestind despre produsele Apple.

La TechWorld treaba a mers mai departe, doi DJ au mixat în warm-up-ul conferinței, pe scenă au fost invitați actori și cântăreți. Plus că l-am văzut de aproape pe Satya Nadella, venit să vorbească despre Windows 10, Cortana și ShareIt. Iar centrul show-ului a fost Yuang Yuanqing, CEO-ul Lenovo.

Care s-a comportat ca un star american, a susținut show-ul, a dat interviuri… apoi a făcut spectacol într-o întâlnire mai… initimă. Eram doar vreo 20. :)

Lenovo TechWorld 2015-12

Fanii. Au fost invitați 700 de fani în public. Și s-a văzut că sunt fani… au făcut gălăgie și s-au bucurat ca toată lumea de pe National Arena când România dădea gol Ungariei.

Locația. Uită-te puțin pe poze și filmări. Ca să nu dau din gură ca televizorul uitat deschis…

Concluzie: lăsând la o parte tehnologiile pe care Lenovo le-a devoalat la TechWorld 2015, oamenii au reușit să organizeze un eveniment care a meritat tot deranjul.

Procesez cât se poate de repede restul de materiale și scriu și despre vizita la Marele Zid chinezesc, cu tot cu poze și filmări. Sper să vă placă…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.