Sunt cel mai terorist client al lui Webfactor

servere onlineAcu’ câteva săptămâni spuneam că s-au făcut… mulți ani de cabral.ro

Ei bine, de la început blogul a fost găzduit la Webfactor.

Acum 30 de minute voiam să intru în căsuța de mail unde aștept pozele pentru concursul cu rapița… evident că am uitat parola.

Caut în stânga, cauta în dreapta… nimic!

Până la urmă zic să intru la Webfactor, să deschid un tichet de suport, să-mi schimbe ei parola din nou (e cont de Microsoft Exchange, altă dambla de-ale mele).

Și deschid istoricul tichetelor de suport… m-am înverzit la față (probabil că pentru voi, oameni albi, nu e greu să vă înverziți. Dar la mine e greu tare, trust me…): cred că s-au strâns de-a lungul anilor peste 200 de tichete!

M-am uitat la primele 14 pagini… un singur tichet era legat de o problemă venită de la ei.

Restul… ba că nu mai știam parola de la mail, ba că nu știam să activez X, ba că nu știam să dezactivez Y… terorist în adevăratul sens al cuvântului!

Cred că atunci când văd creștinii că a intrat tichet nou de la mine se duc direct și dau un cap în gură unei păpuși voodoo… care are, din întâmplare, moaca mea.

Prin aceste rânduri… le mulțumesc că-și fac treaba perfect. Și pentru că mă suportă de atâția ani. Și nici nu se vaită ca nevastă-mea…

S-aude pân’ la Cluj? 🙂

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Horia Vasiliu
    • 18.06.2015

    Prietenul meu cel negru.
    Se aude pana la Cluj.

    In rest, numai de bine si domnului cu plangeri.
    Am sa verific sa vad daca cu cumva mi s-au injumatatit angajatii, la ultimul recensamant plateam oameni sa faca suport si noaptea si in weekend.
    Dar nah, ce sa zic…. Poate ma ajuta cu un numar de ticket, nu de alta dar cei de la tech au ETR, daca sar calul cu raspunsul e o treaba automata care escaladeaza problema.

    Si da, asta e clar un advertorial, l-am mituit pe Cabral cu o saorma cu de toate( fara iute) si cu o copie a manualului de mare angajament ” 1001 freze cu prosopul”.
    Plus promisiunea ca-l plimb in delta cu salupa. La pret promotional, 10 lei 5 minute.

    Recunosc smerit, asta e advertorial, combinat cu product placement, clickbait si alte alea alea..

    Gizas faching craist, advertorial.
    De la un prieten…
    Unii oameni au o vaga problema de perspectiva…

    răspunde-i
  • Florin
    • 06.06.2015

    Nu stiu ce sa zic, postarea ta e clar un advertorial la adresa celor de la Webfactor. Dar nu trebuie sa-i lauzi prea tare cand nu e cazul.

    Si eu am interactionat cu ei, in sensul ca am platit servicii 12 luni, nu pentru un blog, pentru un magazin online, cu baza de date etc. Sincer iti spun, am avut numai probleme, iar mai mult, vad ca tu ai solicitat suport in weekend, crede-ma in weekend nu raspunde nimeni, nici la telefon si nici la email, poate doar pe facebook e unul care se agita daca zici ceva rau de ei. Asa ca, fa un test inainte de a scrie 🙂

    Am scris la cel mai sincer si neeagerat mod. Numai bine!

    • Cabral Ibacka
      • 06.06.2015

      Tu nu știi ce să zici, eu știu… advertorial se numește articolul plătit. Care la mine este întotdeauna marcat prin tab-ul ”pub” și prin publicarea în categoria ”pentru copii”.
      Articolul ăsta nu este nici plătit, nici nu este semnalizat ca reclamă.
      În consecință… e vorba fix despre un feedback dat de un client.
      Mai departe de-atât… numai bine!

    răspunde-i
  • Loading...