Social media specialists.

Da, unde mai intorci capul pe netul asta romanesc dai de specialisti. In SEO, in promovare on-line, in campanii publicitare, specialisti sunt, guru tangent.

Dar cei mai multi si cei mai multi sunt social media specilists. Ei o stiu pe-aia cu like-urile, cu share-urile, cu comentariile si cu generarea de buzz, muzz si fuzz.

De fapt, daca-i scuturi putini raman in mouse-ul gol si cu tastatura umflata, caci sunt atat de priceputi ca nu pot promova nimic.

In schimb, oamenii care au abilitati de comunicare, de transmitere a informatiei, care au empatia comunicarii in sange… sunt adevarati social media socialisti proprii.

Vreti un exemplu? Va spun ca este efectiv din alta lume, una cu Doamne si Domni, cu eleganta, vorbe frumoase si o anumita rigiditate a coloanei vertebrale. Cand a aparut facebook-ul la noi se afla deja intr-un punct al vietii cand noul si spectaculosul cotidian n-o mai atrageau deloc. N-are nici studii si nici cursuri speciale de tehnologiile internetului, nu se pricepe la invartit de mouse.

Totusi, cele mai slabe interactiuni pe FB numara cel putin 100 de like-uri. De ce? Pentru ca, desi nu se impauneaza cu titlul de social media specialist, stie sa vorbeasca comunicare.

 

Doamnelor si domnilor, Oana Pellea. De gasit pe Fb aici. Va recomand.

 

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Mihai Duțu
    • 08.11.2012

    păi da, bre, da’ ea a intrat în social media când deja era vedetă. e ca și cum eu aș începe să fac emisiuni la un post tv local (și pirat) și m-aș rupe să te bat la rating. 🙂 dă și matale exemple de oameni care au devenit vedete din online.

    răspunde-i
  • SirDevil
    • 07.11.2012

    Eu o sa fiu mai simplu :
    „conteata calitatea si nu cantitatea”
    Parerea mea 🙂

    răspunde-i
  • Curiosu'
    • 07.11.2012

    @Stefanitza …. Am ajuns sa fim invidiosi pe altii pana si pentru ca primesc like-uri multe si noi nu primim?
    Sunt curios daca ar mai fi scris Stefan toata pledoaria sa daca ar fi avut si el zilnic peste 100 like uri, la o postare de a sa… De fapt, nu mai sunt curios, pentru ca stiu care e raspunsul la aceasta curiozitate a mea…
    Asadar nu mai e nici o curiozitate, e doar o concluzie… Sau cum ar zice unii ” Stefanutzi ”
    ” insensibili „, e ” decat ” o concluzie!
    Mey, despre unii oameni ajungi sa-ti dai seama cine sau ce sunt, chiar si numai la 30 de secunde dupa ce si-au deschis gura sa vorbeasca… Si calificativul oameni adresat multora din cei cu gura mare, e ceva cu totul nepotrivit.

    răspunde-i
  • Pe cand un filmulet de la evenimentul Citroen ? http://www.cabral.ro/din-trafic/divas-rally-si-citroenaritele-divas

    răspunde-i
  • Cabral cate zile esti pedepsit ? Nu de alta, dar vreau sa-ti vad ochisorii care fac legatura cu zambetul 🙂

    răspunde-i
  • mihai
    • 06.11.2012

    Nu sunt de acord aici. Nu cred ca are nici un skill de comunicare online, e vorba doar de faima. Tu poti pune pe facebook cea mai tare fotografie din 2012, daca INNA pune o poza facuta de telefonul ei in buzunar in care nu se vede nimic, o sa primeasca mai multe like-uri decat a ta. Pentru ca ea e mai cunoscuta.

    • Mihai, nu intodeauna conteaza cati fani sau like-uri ai. Conteaza f mult cate lucruri pui in aplicare dupa ce stai de vb cu respectiva persoana.
      Nu-mi spune ca ai comentat de fiecare la un articol pe care l-ai citit, dar din care ai invatat ceva.

    răspunde-i
  • Bomarzo
    • 06.11.2012

    Excelent punctat, Cabral! Pot sa spun cu mana pe inima ca Doamna Oana Pellea este unul dintre oamenii care ma inspira cu frumusetea si nobletea lor. In societatea romaneasca de astazi este … O minune. Si ca sa o parafrazez: va plangeti ca nu mai aveti modele. Vorbiti-le copiilor de Oana Pellea.

    răspunde-i
  • Georgiana
    • 06.11.2012

    Bravo, Cabral! Subscriu la ce ai zis…:)

    răspunde-i
  • nuami
    • 06.11.2012

    stii ca eu nu am fost atenta niciodata la like-uri??cite sint? pentru mine like-insemna ca omul a inteles ce am scris ori i-a placut sau e de acord cu mine …hm! eu chiar nu am nicio treaba cu comunicarea dar imi place sa cunosc oameni, imi face bine sa descopar printre oameni si Oameni …

    răspunde-i
  • Stefan
    • 06.11.2012

    Imi place inversunarea cu care le spui lucrurilor pe nume. Iti dau perfecta dreptate legat de specialistii astia cu degetul in nas. Totusi legat de aceasta stimabila doamna, cu ce o ajuta ca strange peste 100 de like-uri la fiecare interactiune si are peste 2000 de subscriberi?! Eu unul sincer nu vad rostul acestei colectii de aprecieri la la diverse poze luate de pe ici colo de pe net sau citate pentru oameni mai slabi de inima.
    Cunosc copil de clasa a 8 a care adminstreaza o pagina de FB cu peste 15000 de like-uri, bun cu ce il ajuta acest ? 🙂 Îi face vreun subscriber din ala temele? Evident ca nu! Si atunci care e rolul colectionarii de like-uri de la toti sensibili facebook-ului? Unii fac colectie de like-uri pentru a face bani, altii pentru ce?! Oricum in final tot la un mare mare spam se ajunge si daca ai nesansa sa ai prieteni mai sensibili o sa trebuiasca sa le dai unsubscribe la fiecare in speranta ca o scapi sa vezi tampeniile pe care ei le distribuie zilnic…

    • Cabral Ibacka
      • 06.11.2012

      Aduce oameni la spectacole. De teatru, nu de circ.
      Arata oamenilor viata. Partea frumoasa, nu scarbele.
      Eu spun ca e bine.

    răspunde-i
  • Loading...