Snowboard la Ischgl – rezumat 1

Am plecat pe 03 ian la 01:00.

Pana ne-am urnit a durat ceva, plecarea era programata la 23:00 (pe 02 ian) dar pana se organizeaza zece bujbeci dureaza…

Traseul era clar, prima oprire la Budapesta, a doua la Viena si apoi ata spre Isghl.

Pe A1 destul de liber, incepuse furtuna dar n-am prins decat o mica parte. Pana la Arad am mers aproape tot timpul pe drum uscat. Am ajuns la Budapesta la 11:00 (12:00 ora noastra).

Ne-am cazat la Hotel Mercure, fix in centru, pe Vaci Uta (strada Vaci, pietonala de shopping).

Am aruncat bagajele din mers si hai la shopping!

Am rupt magazinele, eu mi-am luat 3 chiloti si un fular… preturi mari, marfa putina si identica cu cea de la noi, n-a fost treaba asa c-am dat-o in plimbare, am facut si ceva poze, frumos…

Hai la hotel, un cico la receptie, vorba lunga, galagie, ingrozit nemtii si francezii din hotel, luat la cearta cu un italian care s-a gasit sa urle la telefon langa noi (l-am lasat sa urle cateva minute dupa care ne-am luat toti telefoanele si am inceput sa urlam si noi in ele – inchipuiti-va 10 glasuri care rag din toti plamanii la 01:00 noaptea 😀 ).

Trezirea de dimineata, demolat bufetul suedez, si plecat spre Viena.

Popas la Premier Outlet, pentru shopping. Mare plasa, fiind nou deschis ne-a persiflat cu mute magazine inca nedeschise si cu marfa nasoala.

Abandonat in viteza si plecat spre Viena, unde am ajuns la 13:00 (ora lor, de acum o sa vorbesc de ora lor).

Cazati la Hotel Ananas, aruncat bagajele in camera si tai-o la shoping!

O parte vroia sa mearga la SCS (Shopping Center Sud), cealalta parte pe Hilferstrasse.

SCS-ul este un complex comercial imens, unde gasesti efectiv orice, situat in sudul Vienei, care are avantajul ca e organizat in cateva corpuri mari, astfel incat nu te plimbi prin frig.

Maria Hilferstrasse e bulevardul lor de shoping, numai magazine si shop-uri stanga-dreapta.

Chiar daca era frig am ales Hilferstrasse si ne-am pierdut timpul pe acolo pana pe la ora 20:00. Mare lucru n-am cumparat dar ne-am facut de cap si ne-am prostit prin magazine.

Am pus un pariu pentru o prostie si am pierdut, asa ca a trebuit sa probez un costum de balerina, roz…

Nu va puteti imagina fata vanzatoarei cand am iesit imbracat in nenorocirea aia… si evident ca nu m-am putut abtine sa fac niste gratioase miscari de balet gotic, asa, ca sa fie treaba clara…

Eu sunt fan Viena, mi se pare un oras superb, il recomand oricui, inaintea Londrei, Parisului sau a altor mari orase europene, are un farmec al ei, te indragostesti imediat de ea…

Fiind fan ma duc destul de des, asa incat am ales eu restaurantul unde sa mancam, i-am dus pe toti la Donauturm. Asta e un turn care domina intreaga Viena, si care in varf are un restaurant care se invarte in asa fel incat stai la masa dar vezi de sus toata Viena.

Dedesubt e si un bar (se mananca si acolo) care la fel, se invarte si el. Restaurantul e la 170m inaltime, barul la 155m.

Ne-am cacait sa comandam in engleza pana mi-am dat seama ca pe ecusonul unui ospatar scria Catalin. Am dat-o in romaneste repede si ne-am inteles de minune, am mancat bun-bun, un muschi de vita cu ciumperci mai mult decat delicios.

Am mai dat o tura prin oras si la nani…

A doua zi dimineata trezirea, bagat spaima in mic-dejun, inca o tura de shoping, de data asta pe pietonala de la Dom (nu mai stiu cum o cheama) si decolarea catre Isghl.

Nu stiu ce am facut ca ma tot uit prin pungi si nu mi-am luat mai nimic, o pereche de sneakersi (cum ar fi, popular spus, adidasi), doua tricouri si-o camasa…

Nici nu plecasem pentru cumparaturi asa ca nu-mi pare rau, m-am bucurat ca am revazut Viena.

Dupa niste autostrazi aglomerate si cu tot felul de nemti nesimtiti calare pe ele am ajuns la Isghl pe la 19:30, ne-am cazat la marele hotel de care v-am povestit deja aici.

Dupa ce am rezolvat problemele respective am intrat in rutina schiorilor, trezirea de dimineata, papa la repezeala si sus pe partie!

Dupa primele doua zile in care vremea a fost indoielnica si partiile austriece cam dezamagitoare, ieri ne-am dat in Elvetia si azi la fel. Partii foarte bune, magazine tax-free, slope-bar-uri cu mancare buna, vin fiert… viata e greu!

Astazi a fost incredibil de frumos n-a batut vantul deloc, un soare de primavara, peste noapte au aranjat si partiile de pe partea austriaca, a fost o zi superba de ski si snowboard.

Am bagat o tranta din aia mare, am luat-o la vale intr-o rapa de i-am speriat pe toti, mi s-a cam umflat un genunchi da nu-mi pare rau, ne-am dat cel putin vreo 30 km azi, a meritat…

Acum, avand in vedere ca ieri ne-am imprietenit cu niste irlandezi total dementi si le-am facut cinste cu ceva Stroh (o bautura clasica austriaca de 80 de grade – yuk!), in seara asta ne-au invitat la un pahar in receptie, vom onora invitatia si cred ca asa se va termina seara.

Pana aici asta a fost vacanta, mai avem 3 zile, sper sa ramana vremea asa si sa nu-mi rup gatul in vreo prapastie…

Imi pare rau ca nu pot sa raspund la comentarii in perioada asta dar ma omoara astia cu internetul lor cu lingurita, le iau la rand cand ma intorc.