Snack-ul sanatos – a lu’ Nelu!

Ca tot vorbeam la blogdomene de pofta de mancare continua si de neoprit… vin acum cu o idee simpla.

Daca esti din asta pofticios si care ar rontai non-stop ceva… decat sa mananci snacks-uri din cartofi prajiti sau alte feluri de uciganii prajite in ulei, iti dau o alternativa.

Uita-te la prima poza. Vezi acolo 3 chestii care-s de vanzare la orice supermarket mai de Doamne-ajuta! Cel mai bine ar fi sa rontaiti un mix de seminte de genul asta fara sa adaugati si stafide. Daca sunteti insa genul la care gustul trebuie sa fie neaparat si cu dulce… puteti pune si niste stafide, asa, de gust.

Cum se fac? Perfect ar fi sa nu le coaceti si sa le mancati asa cum sunt, crude. Din nou spun… decat sa nu le mancati mai bine le perpeliti putin – cat mai putin – in cuptor. Nu exagerati, ca altfel le mancati degeaba.

Cum arata in castron la sfarsit? Uite-asa…

Eu nu ma prea inteleg cu iodul, caci altfel as fi pus si niste miez de nuca in toata nebunia aia, era si mai bun asa!
Te bagi sau… ramai pe cips?

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Gabitza
    • 09.04.2012

    Mie imi place sa le mananc cu iaurt. Cand ma mai ispitesc chipsuri, imi mai iau din alea coapte, nu prajite. Se numesc Lay’s Rumeniti in cuptor si au mult mai putine grasimi decat cele prajite 🙂

    răspunde-i
  • Desene Animate
    • 02.04.2012

    Pare delicios, cred ca merge si cu lapte 😀

    răspunde-i
  • 1nu
    • 01.04.2012

    Arată exact ca gustarea mea. 😀

    răspunde-i
  • maddy
    • 01.04.2012

    de mentionat ca nucile si alunele, chiar si crude, au foarte multe calorii (100gr au aprox. 550 calorii) dar contin grasimi bune pentru organism, asa ca e recomandat sa mancam o portie de 30 de grame pe zi.

    răspunde-i
  • Claudia
    • 01.04.2012

    Cabral,asa bunatati gasesti la plafar.Acolo le gasesti crude(neprajite si fara sare),asa cum este recomandat sa le consumam.
    Mult succes cu noul stil de viata!

    răspunde-i
  • joyflint
    • 31.03.2012

    Fibrele lor – sanatatea… traseelor 🙂

    răspunde-i
  • NICOLETA
    • 31.03.2012

    As adauga la tot ce zici tu,niste tarate de ovaz,in iaurt sau in diverse combinatii,fara zahar.Eu ma tin de dieta Dukan,de trei saptamani si functioneaza bine.Dar este musai sa eliminam prajeli in ulei sau exces de grasimi,in paralel cu taratele de ovaz.Deci atentie MARE la combinatii si mai ales MISCARE !!!!

    răspunde-i
  • Profa
    • 31.03.2012

    Eu nu as pune stafide. De ce? Nu e bine sa amesteci fructoza cu grasimile astea bune, deoarece acest amestec duce la ingrasare. E bine sa mananci un pumn de nuci = 1 gustare. Vorbesc in cunostinta de cauza, deoarece am invatat cum se slabeste sanatos.
    Si un pont important: renuntati la zahat pentru totdeauna!!! Veti avea doar de castigat…
    O fosta iubitoare de tot ce-i dulce.

    P.S. Sper ca stiti deja ca pentru a slabi trebuie sa aveti 3 mese plus 2 gustari. Pentru mine, o gustare inseamna un mar sau un pumn de migdale.

    răspunde-i
  • RBoy
    • 30.03.2012

    Încetul cu încetul și noi în România vom începe să mâncăm sănătos. Problema majoră la faza asta este nivelul de trai.

    răspunde-i
  • ottilia
    • 30.03.2012

    Cand mi-e pofta de rontait, am niste pungulite cu nuci, alune de padure, arahide, toate nesarate.

    • ottilia
      • 30.03.2012

      Aseara am rontait niste nuci.

    răspunde-i
  • Loading...

Acest web site folosește cookie-uri pentru a furniza serviciile și pentru a analiza traficul, detalii.