Sfaturi pentru dormitul la cort.

Poate ca din titlu cineva poate deduce ca aici gaseste sfaturi pentru dormitul la cort. Sper sa fie asa, dar astea poate vor fi de gasit in comentarii, caci in post… nu vor fi, asta cu siguranta!

Fiica-mea mi-a spus acum ceva timp ca i-ar placea sa dormim macar o data la cort. Nu s-a ivit ocazia pana acum, dar daca tot e sarbatoare am zis ca e cazul sa facem si chestia asta.

Asa ca am imprumutat un cort de la prietenul Vlad (l-am imprumutat cu tot cu mana de lucru, ca daca trebuia sa-l asamblez eu… dormeam sub cerul liber).

Experienta mea in corturi si dormitul la cort este… zero! Am vazut corturi la Discovery Channel si in Vama, dar inafara de a le privi de-afara… nada! Cand a fost vorba de dormit in natura am avut cate un home-mobil sau o rulota auto si din cate imi dau seama treaba este diferita.

Asa ca, in caz ca va pricepeti macar putin la dormit in cort, spuneti-mi si mie daca e ceva special de facut.

Apropos, cortul e pus intr-o curte, nu sunt nici ursi, nici lupi si nici alte animale din astea prietenoase… Cortul este cel din imagine.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

• Zgriptzu
    • 22.09.2011

Prima oara cand am mers cu cortul, n-am fost atenta la cum l-au montat baietii, eram cu fetele in hamacul din camping :)) Apoi in vara ce a urmat am vrut musai la Sighisoara si m-a convins o prietena cu care am mers sa stam la cort. Care cort? Am cumparat unul cu aceasta ocazie + sac de dormit + izopren. Si niciuna nu stia cum se monteaza un cort. Si cu toate astea, far asa intrebam pe cineva, ci doar studiind obiectele componente ne-am dat seama si am rezolvat problema in vreo 10 minute 🙂

• Alex
    • 03.09.2011

Am avut acum aproximativ o luna aceeasi dorinta pe care a avut-o fiica ta… Sa dorm si eu macar odata la cort asa ca concediul de anul asta l-am petrecut prin europa 2 saptamani cu cortul. Am luat un cort care se asambleaza in maxim 2 minute cu tot cu ancorat. Mai mult imi lua sa umflu salteaua gonflabila. Daca nu vrei sa fi dezamagit de experienta incearca un camping din afara tarii. Bafta si vreme buna!

• Bogdan Pater
    • 25.08.2011

Sa fiti siguri ca aveti echipamentul necesar: saltelute/izolire, saci de dormit, lanterne, apa si chestii de rontait – gen jeleuri.
    Apoi sa fiti pregatiti cu ceva poveste groaza inainte de culcare si eventual un joc gen jungle speed.

Si eventual daca vrea sa vada cum e cu cortul in alte locuri decat in curte, poate veni la Cercetasi. 😀

• 18.08.2011

Si pot sa iti mai spun ceva?Pot,nu pot, eu iti spun, mare grija la instructiuni, acum vreo 5 ani,niste amici obositi de pe drum (obositi in adevaratul sens al cuvantului,nu obositi de bere) au montat cortul invers, intrai taras si atat :))

• 18.08.2011

Uitasem: cititul la lanterna in cort e minunat :))

• 18.08.2011

Probabil ca deja iti scriu prea tarziu,dar acum am ajuns sa citesc.
    Ultima mea experienta cu dormitul in cort a fost Luni, pe 8 August, fiind multe persoane cu bagaje si mai multe, intr-un WV Polo, am renuntat la saltele si am luat de acasa o pilota, m-am gandit ca o sa pun pilota jos si daca mi-e frig numai cu patura si hainele,am sa ma infasor in ea.
    Bun,toate erau calculate, numai faptul ca o sa ajung la Sighisoara si o sa gasesc campingul inchis,nu. Asa ca, dupa un drum de la Bicaz la Sighisoara si cu niste escaladari intre timp, am ales montarea corturilor la marginea unei sosele, undeva in apropierea Sighisoarei. A fost cea mai rapida montare de corturi,in nici 10 minute,la lumina lanternelor,s-au montat 3 corturi. Bine, al meu a necesitat maxim 5 minute, cort de o persoana (sau doua slabe ca mine), pilota instalata, tot confortul a fost repede creat.In schimb unul dintre amici, dupa ce a umflat 2 ore la saltea, in 15 minute, de cand s-a asezat pe ea, a stabilit deja contactul cu pamantul.Avantaj eu cu pilota.
    Merita cel putin o noapte la cort,chiar iti recomand sa incerci candva,nu numai in curte.
    Sper ca micului ghemotoc i-a placut experienta.

• alexx
    • 17.08.2011

saltea gonflabila de 2 persoane de la auchan, cora de fapt orice hipermarket..eventual saci de dormit dar merge si cu o patura ca este cald.Merg de 7 ani cu cortul in vama si este super.Il pun pe plaja langa apa si ….timp de o sapt aud doar marea :).Daca ai si pavilion, scaune eventual hamac, gratar ..adica esti ,,dotat” eu unul nu as da viata la cort la munte sau mare pe un hotel de 2 poate chiar 3 stele.La cort simti natura si te rupi complet de betoane.

• Luka
    • 17.08.2011

E interesant de citit…
    Multe sfaturi care acopera cam orice situatie. Trebuie doar sa vedem care e situatia. Daca esti pe munte, trebuie sa iei lucrurile in serios: cort cu tenta dubla, saltea izopren, sac de dormit, pelerina de ploaie, frontala, bocanci, eventual o solutie pt tantari, etc. Daca ne jucam dea campingul (eventual in curte): saltele gonflabile, paturi, perini, pune un prelungitor ca e util, cateva lampi solare, frigider de masina, manele(optional pt cocalari), gratar(si dotari aferente), carti, table, bere,
    Focul la gura cortului si toporisca sub perina (de unde perina) sunt de pe Discovery – fara legatura cu realitatea.

• demodaveche
    • 16.08.2011

1… Foc la gura cortului (și neapărat ceva de băut intre)
    2… Pernă sau perniță (pare penibil sau greu de cărat dar contează mult la confort)
    3… Izopren sau saltea de cort (nu de plajă, e incomodă)
    4… Fermoare inchise ( mare atenție!)
    5… Lanternă
    6… Sac serios de dormit (eventual incă o țoală de rezervă să ai ce pune pe tine)
    7… Sticla de apă
    8… Chitara
    9… Alcool mult (să adormi repede dacă ești in sălbăticie)
    10… Toporișca sub pernă 🙂

• mada
    • 16.08.2011

buna cabral! o prima regula e sacul de dormit, insa cateodata nu e de ajuns. Eu am trait experienta asta si in tara si in danemarca unde locuiesc acum. Cand se iveste o ocazie fugim cu cortul! Am dormit pe plaja, in padure, langa padure, in spatele casei…si cam atat:) E foarte important sa ai o suprafata groasa sub sacul de dormit ( mai ales daca e vorba si despre un copil). Un alt sfat ar fi o chestie…ca o lampa electica pt tantari…sunt si pe baterii. Si la sfarsit, sa nu uiti si de locul propriu-zis. Sa nu fie prea departe de oras, sa ai semnal la telefon si sa fii sigur ca macar o persoana draga tie stie locul unde esti. Niciodata nu stii ce se poate intampla. Sper ca am fost de ajutor. Noapte buna!
    ps: salutari Andreei, si Casa de piatra!