Sari la conținut
Later update: Dana are frigider nou, de la Arctic. Hai că până la urmă a ieșit bine…
Am primit mailul ăsta de la Dana, o cititoare pe care o am aproape de când am lansat blogul, acum 10 ani. Am încredere că nu minte deloc, m-a întrebat dacă ce mi-a scris își găsește loc la mine pe blog.
Așa că…
Dupa 13 luni de functionare in conditii bune, intr-o bucatarie respectabila, frigiderul ARCTIC NO FROST s-a stricat. Nu-i bai am zis, are cinci ani garantie, se repara. Asa a inceput lupta mea fara sfarsit cu firma ARCTIC, intr-o fatidică zi de marti.
 
MARTI – am sunat la call-centerul firmei ARCTIC sa reclam problema si sa aflu cand poate fi reparat. Mi s-a spus:” O SA VA SUNE CINEVA
MIERCURI: “CINEVA NU M-A SUNAT”. Am revenit la call-centerul firmei ARCTIC si mi s-a repetat ca   “CINEVA O SA MA SUNE”. Si ca singura zi din saptamana cand pot fi programata, ptr ca stau in  Ilfov, este joi.
M-am bucurat enorm pâna am inteles ca nu era joi, a doua zi, ci joi peste o saptamana. M-am resemnat. Oricum mancarea din frigider s-a stricat, ce aveam prin congelator a ajuns fie la gunoi, fie pe la vecni, iar ce se mai putea minca a ajuns in beci. Slava cerului ca am beci, beciul meu devenit frigider.
Am asteptat rabdatoare o saptamana.
S-a facut iar miercuri, miercuri dupa 7 zile, dar  “CINEVA NU M-A SUNAT”.  Am sunat tot eu si mi s-a spus pentru a N-a oara ca  ” O SA VA SUNE CINEVA” si ca cel mai probabil joi, adica zi, ” O SA MA SUNE CINEVA”.
Extrem de deranjata de insistentele mele angajata de la call-center, un fel de director dupa atitudine ca si celelate colege ale ei cu care am vorbit, si ele tot director dupa raspunsuri, mi-a comunicat ca… nu are alte informatii. Altfel spus: eu sa stau acasa si sa astept… poate am noroc, poate is pe lista de reparatii, poate vine cineva… candva… poate
Asa ca azi mi-am luat liber, m-am trezit la prima ora si am asteptat.
Pina la ora  12.00 “CINEVA NU M-A SUNAT”.  Am revenit eu si abia dupa 10 incercari am reusit sa vorbesc iar la call-center “cu o angajata-director”.
Din primele cuvinte mi-am dat seama ca sunt in “Ziua Cartitei” : Cum “NU V-A SUNAT CINEVA? “
Sunteti programata pentru azi, nu stim ora, nu avem alte informatii…
Ora 16.30 –  “CINEVA NU M-A SUNAT”.
Am revenit. Iar. Si mi s-a spus ca  “ADRESA MI-A FOST CITITA” dar ca nu stie la ce ora o sa apara angajatul ARCTIC.
Satula si eu de insistente mele si de lipsa lor de interes am incercat sa ajung cumva la alti angajati ARCTIC.
Am scris pe Facebook, pe contul lor, tot ce am avut pe suflet. Si s-a produs un sfert de minune – doi angajati  ARCTIC, care nu si-au spus functiile, m-au sunat, m-au ascultat si la 30 de minute m-am trezit la poarta cu expertul ARCTIC.
Minune mi-am zis.
Geaba. M-am grabit.
Frigiderul meu cel nou, in garantie, are o problema grava – trebuie comandata o piesa… dureaza.
Si uite asa o sa ajung iar ma mana “angajatelor- director” de la call-center.
Dar nu ma las.
Scriul la compania mama din  Turcia, ca daca nu stiati brandul romanesc ARCTIC a fost cumparat de o firma turceasca.
Si daca nici asa nu se rezolva fac plangere la protectia consumatorilor.
A, si ca sa nu uit… Nu stau la capatul lumii, ci la 5 km de la iesirea din Bucuresti, in Ilfov, in zona cu sfalt.
VA CONTINUA… presimt asta deja.
23 comentarii despre "Saga: Cineva de la Arctic"
  1. ionnis

    de ce nu ai corectat putin textul inainte sa il postezi ?

    răspunde
    • Radu

      Cum vedem noi intotdeauna lucrurile cu adevarat relevante….
      On Topic:
      1.Plangerea la ANPC trebuie facuta a 2-a zi dupa ce „nu te suna cineva”. Preventiv, ajuta si la motivarea furnizorului de servicii. Daca produsul nu este reparat in 15 zile de la constatare chiar trebuie facuta, poate asa se mai educa si romanii nostri in ceea ce priveste serviciile.
      2. Arctic nu are call-center propriu, din cate stiu, ci externalizat, motiv pentru care cei de acolo sunt ….. dupa cum s-a vazut.
      3. Beko, compania care detine brandul Arctic, nu e recunoscuta pentru serviciile post-sales, doar spun, ca sa stie autoarea sa nu isi faca sperante majore.

  2. Razvan

    Salut, Cabral! Iti citesc destul de des articolele si imi esti tare simpatic, asa ca am decis sa ma dau si eu cu parerea si ii recomand cititoarei tale fidele sa apeleze la vanzatorul produsului. A facut foarte bine ca a apelat la service direct(multi dintre consumatori nu inteleg asta sau pur si simplu refuza sa faca acest lucru din comoditate), insa in cazul de fata ori au trecut cele 15 zile calendaristice timp in care produsul trebuia reparat, ori urmeaza sa expire termenul mentionat anterior si clar acest produs trebuie inlocuit cu unul nou(acelasi model daca il mai au pe stoc), sau stornat de catre vanzator si suma restituita. Conform legii consumatorului 449/2003, cap 3, art.11, pct.4 ” (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a [email protected]
    (5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese [email protected]”.

    Asa ca ea va trebui sa sune la vanzator si sa-i expuna aceasta situatie, urmand ca el sa faca demersurile in vederea inlocuirii/stornarii produsului, DACA TERMENUL DE SERVICE A FOST DEPASIT(nu „tip”, insa am vrut sa evidentiez asta pentru carcotasi)

    PS: lucrez in domeniu si daca imi poti trimite un e-mail cu numele vanzatorului si se intampla sa fie angajatorul meu, am sa o ajut cu drag! :)

    răspunde
    • Katerina

      Ce dragut ai explicat. Bine de stiut! Multumesc pentru informatie in numele cititorilor. Eu am retinut! :)

    • Gabriel

      Salut,
      Dacă lucrezi în domeniu ar trebui să ști că decizia de stornare (negația) trebuie eliberată de către service, nici un magazin nu o să îți storneze un produs utilizat, în garanție, fără să aibe o negație de la service-ul autorizat. Negația se dă doar în cazul în care produsul nu mai poate fi reparat sau a fost depășit termenul de servisare, în cazul depășirii termenului trebuie să soliciți negație. Doar după ce obții o negație de la service te poți adresa vânzătorului pentru înlocuirea produsului sau stornarea sumei de pe factură. Nici un magazin nu își asumă pierderi așa de ușor.

    • Razvan

      Salut, Gabriel,

      Daca termenul de service este depasit(asa cum am specificat mai sus, chiar cu majuscule)cu sau fara negatie esti obligat sa stornezi, asta daca nu vrei sa-ti iei amenda de la ANPC – clientul iti aduce dovada ca in data „x” s-a adresat catre service, daca calculul depaseste 15 zile calendaristice si nu lucratoare esti obligat in calitate de vanzator sa-i stornezi/inlocuiesti produsul daca acesta nu a fost reparat.
      Nu am vorbit in necunostinta de cauza, acest lucru este specificat clar inclusiv in legea consumatorului.
      Magazinele care se respecta si vor un customer care excelent isi asuma. :)

  3. Denisa

    Pfuuu…imi pare rau de doamna si de problema dumneai, sper sa se rezolve intr-un final.
    Eu am o patanie de acum 4 ani cu un TV Samsung: a ajuns de 3 ori in service in decurs de o luna si jumatate, in ultimele lui luni de garantie. Dupa multe telefoane si o plangere la call-center cu sublinierea faptului ca service-ul mi-a returnat de doua ori TV-ul (cu mentiunea ca „defectul nu se manifesta”) am fost sunata de un domn de din cadrul Samsung care mi-a promis ca va rezolva situatia. Lucrurile s-au miscat ceva mai alert de data asta iar dumnealui a fost amabil si a sunat si dupa ce tv-ul s-a intors a treia oara dr la repatat sa se asigure ca totul este in regula si daca am fost multumita de servicii.
    In concluzie, se poate. Nu neaparat cu amenintari ci doar cu insistente si muuuulte telefoane. Depinde acum si de companie..

    răspunde
  4. Echipa Arctic
    Echipa Arctic

    Buna ziua,
    Incercam intotdeauna sa fim cat mai prompti in solutionarea cererilor sau sesizarilor venite din partea clientilor nostri. Va asiguram ca suntem constant preocupati de rezolvarea tuturor problemelor clientilor nostri si respectam intotdeauna termenele legale.
    In urma analizarii informatilor primite de la client de la departamentul de service, de la echipa de social media Arctic si de la agentul din teren care a preluat sesizarea, Arctic a intocmit vineri, 31 martie 2017, un raport de inlocuire a produsului pentru data de 4 aprilie 2017, aspect comunicat telefonic clientului in aceeasi zi.
    In cursul zilei de astazi clientul a primit o noua confirmare a livrarii, pentru data de 4 aprilie 2017. Astfel solutionarea problemei se incadreaza in termenul legal de 15 zile.
    Ne pare rau pentru orice inconvenient creat de aceasta defectiune sau de timpii de solutionare a sesizarii clientului.
    Multumim,
    Echipa Arctic

    răspunde
    • Maria

      Echipa arctic, de ce trebuie sa se ajunga prin social media cu unele cazuri pt ca voi sa faceti ceea ce sunteti obligați prin lege sa faceti?
      Credeti ca ati îndreptat greseala cu chestia asta, acum? Asta dupa ce ati adus un om in pragul disperarii.. nu, ati aratat cat de josnici sunteti si ca pana nu se ajunge la slapat rufele in public, nimic nu misca.

    • Eugen

      @Echipa beko-arctic, vedeti ca termenii vostri, respectiv 31 martie pentru inregistrarea sesizarii si 4 aprilie pentru inlocuire, NU bat deloc cu ce a scris clienta in mailul publicat de Cabral. Si ma rezum doar la asta:

      „Am asteptat rabdatoare o saptamana.
      S-a facut iar miercuri, miercuri dupa 7 zile, dar “CINEVA NU M-A SUNAT”. Am sunat tot eu si mi s-a spus pentru a N-a oara ca ” O SA VA SUNE CINEVA” si ca cel mai probabil joi, adica zi, ” O SA MA SUNE CINEVA”. ”

      Stiam eu de ce am trecut fuga pe langa arctic si beko acum 2 luni, cand sosise ceasul inlocuirii vechiului Zanussi…

    • ADRIAN ALBU
      ADRIAN ALBU

      BUNA ZIUA ECHIPA ARCTIC ,am un cuptor electric care s-a defectat ,am luat legatura cu cei de la call center in data de 11 decembrie 2017 azi suntem in 15 ianuarie 2018 si nu am primit nici un raspuns favorabil doar ca nu au piesa pe stoc ,deci asta nu e vina mea ca sunteti incapabili sa va faceti un stoc de piese de ce trebuie sa stau atata timp sa astept ? Au trecut peste 30 de zile de cand produsul e nefunctional

    • NECULA ANICA
      NECULA ANICA

      Dragă echipa ARCTIC!

      Povestea despre experiența cu un produs ARCTIC este aceasta:
      am cumpărat un o COMBINĂ FRIGORIFICĂ în data 6.07.2018, de pe ALTEX, bineînțeles prețul a fost mai mic decât a altor produse și am spus să dăm o șansă și unei mărci care are fabrică în România. Frigiderul era pentru la țară, unde nu se locuiește permanent.
      La un an de zile, la începutul lui IULIE .2019, frigiderul nu a mai funcționat. Nu mai răcea nici congelatorul, și nici compartimentul frigider. Bineînțeles s-a stricat mâncarea, au trebuit duse la vecini produsele din congelator.
      Pe data de 3.07.2019 am făcut o reclamație la telefonul service clienți. . Am fost informată că mă va contacta persoana care se ocupăcu revisarea. Au trecut cele 15 zile și nu am fost contactată. Am revenit cu un telefon la service clienți și mi s-a spus că aș fi fost căutată și nu am răspuns. Le-am răspuns că nu mă contactase nimeni și că venisem special la țară ca să rezolv problema cu frigiderul, dar că nu puteam sta prea mult. Și într-adevăr, într-o zi a venit cineva de la servisare.A fost reumplută instalația cu freon. Și a funcționat. În anul următor, 2020, din luna mai au început din nou aceleași probleme. Am sunat la service clienți și a venit reprezentantul service repede. A fost reumplută din nou instalația cu freon. Suntem la sfârșitul lui iunie și frigiderul nu mai funcționează. În iulie va ieși din garanție.
      Am cumpărat un produs care a funcționat mai puțin de un an de zile și pentru care a trebuit să `muncesc` constant: telefoane, stres, etc.
      Firesc ar fi fost ca produsul să fie schimbat. Desigur că pe viitor mă voi feri de această marcă. Pentru mine a fost o experiență foarte neplacută- poate cu un produs cu vicii de fabricație, poate am avut ghinion, dar cu siguranță partea de garanție și relații cu clienții-zero. Garanția este doar doar o vorbă în vânt pentru clientul ARCTIC.

  5. angela

    Eu am un frigider Beko, care mi-a fost inlocuit in ultima luna din garantie, cu un model mai nou, in conditiile in care eu ma asteptam sa imi inlocuiasca o piesa. Au fost foarte prompt. E usor de pus la zid pe oricine, doar trebuie sa Il arati cu degetul, e sufficient.

    răspunde
  6. vali

    Asa cum spunea un antevorbitor, legislatia romana spune clar ca orice produs aflat in garantie trebuie adus la conformitate in 15 zile de la data anuntarii problemei. Dupa acest interval, CUNPARATORUL decide daca vrea sa primeasca alt produs, sau rambursarea contravalorii produsului defect. Asta cu „piesa care vine de peste mari si tari” e vrajeala lor, pentru ca fie nu ii intereseaza, fie nu au stocuri de piese de schimb, pentru ca blocheaza bani. Intamplator, am avut aceleasi probleme cu o firma turco-damboviteana, care a tinut coada pe sus pentru inlocuirea unui sertar al masinii de spalat vase, pana cand au fost convinsi (cu numarul sesizarii de la ANPC), ca imi doresc contravaloarea produsului. Ok, trecusera 3 ani de la achizitie, dar avea garantie 5 ani. Si uite cum am trecut pe Hotpoint. :)

    răspunde
  7. Robert

    Cabrale, check this out: acum 1 an. Nu mi-a dat prin cap sa-ti trimit mail. Dar promit ca daca mi se mai intampla asa ceva iti inrosesc si mailul si telefonul si inboxul producatorului de la emisiune pana ma bagi in seama :)))

    Cumpar masina de spalat arctic, dau sa faca spalarea de dinainte si se blocheaza usa.

    Ii sun si mi se dau optiuni:

    1. Ai stricat masina se anuleaza garantia.

    Certuri. Avanataj eu.

    2. Vine omu’ si imi repara masina, peste fix 14 zile cu tot cu programare. Inacceptabil, eu am sosetele murdare astazi.

    Pana la urma dupa multe certuri la telefon cu call centerul arctic beko si emag, vin si depanatorii de la arctic si cel de la emag in acelasi timp.

    Ala de la arctic vrea sa imi desfaca toata masina de spalat in apartament ca sa o repare. I-am spus pe un ton de criminal in serie: „Prietene arata cumva casa mea a depozit sau hala de reparatii?”

    Dupa multe alte certuri si amenintari cu directorul de vanzari emag (nu au vrut sa o primeasca inapoi), reusesc sa le-o returnez si sa imi cumpar un alt brand: in speta hotpoint.

    Asadar un mare deget mijlociu arcticului, serviciului de call center arctic/beko si multa „sanatate” -> _|_ directorului de vanzari din emag.

    Va urez o zi buna.
    Eu nu mai cumpar arctic si beko in viata mea.

    răspunde
  8. Brînzei Mihaela
    Brînzei Mihaela

    Am și eu o problema cu un frigider Beko.Am făcut sesizare in data de 7 05 2018 ,a venit să facă constatarea cei de la service Arctic pe data de 15 05 2018 , au spus că nu mai funcționează motorul și că trebuie schimbat .Menționez că frigiderul nu mai era în garanție așa că am întrebat dacă doar aceasta este problema și ce costuri sunt . Domnul care a venit la constatare m- a asigurat că da ,că nu mai sunt alte probleme și nici costuri așa că am acceptat să îl repare .A funcționat frigiderul 2 zile după care aceeași problema , frigiderul nu mai răcea ,am sunat iar la service ,am făcut iar sesizare și de data aceasta am fost programată după alte două săptămâni .Când a venit domnul a doua oară a făcut fix același lucru că și prima dată ,a schimbat motorul și a spus că de data aceasta totul va fii in regulă .A doua oară nu am mai plătit nimic . Surpriză ,peste 2 zile frigiderul nu a mai mers iar ,fiind aceeași problemă .Am sunat iar și mi -a zis că trebuie să fac o cerere pentru că este necesar să schimbe dulapul , cerere pe care cel care a venit mereu să faca reparația mi – a dictat- o și în care m-a pus să scriu că poate avea un termen de 45 zile de stat în service , moment în care înainte să scriu acest lucru l – am întrebat dacă atât îl vor tine in service iar dansul m- a asigurat că nu bineînțeles ,așa e procedura dar că îl vor lua în data de 11 06 2018 aceasta fiind într-o zi de luni și până miercuri îl voi avea acasă sau cel mai târziu la sfârșitul săptămânii .Astăzi când scriu frigiderul este în service și au mai trecut deci 3 săptămâni .Am dat de la începutul acestei ” aventuri ” nenumărate telefoane ,la service și la cel ce a venit și m – a mințit de fiecare dată cînd a spus că o să fie bine și că reparația se va face într-un anumit termen .De fiecare dată am primit acest răspuns : trebuie să mai așteptăm ,nu a sosit piesa ,o să fiți sunată , bineînțeles că dacă eu nu sun ,nu mă caută nimeni sa îmi de-a un răspuns . Concluzia este că după 2 luni de așteptare nu am nici acum un răspuns concret ci doar că trebuie să mai aștept iar cei de la service într-adevăr se comportă că și cum sunt directori iar noi cei ce apelam la dânșii suntem niște proști .Nu mai știu cum să procedez și ce să mai fac .Dezamăgire maximă .

    răspunde
  9. Paula

    Mă regăsesc în plângerile la adresa firmei Beko. Am un aragaz cumpărat de 7 săptămâni, cu o reclamație de 6 săptămâni online, fiindcă nu- i funcționează toate ochiurile. Am găsit aceeași angajată ” director” la call center, care într- un final a răspuns deranjată de căldură sau de problema mea, asigurându- mă că mă va contacta angajatul service, fără a- mi cere un număr de telefon.Încă mai aștept vreo 2 zile, apoi…nu știu ce voi face.

    răspunde
  10. anca

    Ma regasesc si eu in aceeasi situatie.Minunata masina de spalat Beko cumparata in august 2014, 5 ani garantie si 10 ani garantie Prosmart motor a cedat..Sunat la call center in 24.10.2018,a doua zi in technician a sosit prompt sa constate defectiunea: cedat motorul si placa de baza.Dupa 10 zile de asteptari am sunat iar la call center unde mi s-a spus ca s-au comandat piesele, dar ca nu se stie cand vor sosi.Acum sunt in asteptari cu o gramada mare de rufe murdare in baie.Ce propuneti?Sa-i mai sun sau sa astept sa treaca cele15 zile de la sesizare si sa apelez la ANPC?

    răspunde
  11. Doina Bucur
    Doina Bucur

    In 2015 mi-am schimbat electrocasnicele si am fost sfatuita sa aleg…BEKO. De ce? Pentru ca au raport pret/calitate acceptabil si, culmea,…au service bun si fabrica este in tara.
    Am luat plita, cuptor si combina.
    Plita a inceput, dupa 2 ani, sa aiba probleme cu un ochi dar, din lipsa de timp,…am amanat repararea nefiind…o urgenta…desi ma deranja fiind ochiul principal.Aveam alergie la domnii care se ocupa cu depanarea si inainte..
    Combina, cu garantie extinsa la 5 ani…a cedat acum, in noiembrie: mai intai frigiderul, ulterior si congelatorul..nu mai raceau.
    Am sunat la callcenter pe 29.11.2018…si mi s-a propus data de 10 decembrie, data pe care am solicitat sa fie schimbata in 12 decembrie pentru a putea fi acasa(aveam zi libera).
    Surpriza: pe 5 decembrie sunt sunata ca vine pentru plita…Eu…eram la serviciu. Am crezut ca este o eroare si..am asteptat cuminte data de 12.12.
    Pe 10.12 suna telefonul: vine pt combina frigorifica. Eu..la serviciu..Nu aveam cum sa lipsesc. Lucrez in invatamant si nu are cine sa imi tina orele.
    Sun la call center si incerc sa aflu cum este posibil asa o incurcatura. Raspunsul domnisoarei…scurt si dictatorial a fost ca programarea era pt 10.12 si ca ma reprogrameaza pe…24.decembrie. Gluma buna, nu?? Sunt de felul meu pasnica dar am izbugnit si i-am spus ca garantia lor extinsa este o mare minciuna si ca duc frigiderul la gunoi si pun pe el un afis mare…Raspunsul a fost ca suna la centrala din Bucuresti si sa astept telefon de la ei. Nu am fost sunata si am revenit la call center. Am fost asigurata ca pe 12.12 va veni cineva sa repare cele doua produse. A venit dar..pt plita nu avea piese de schimb iar combina s-a dovedit defecta…total.. deci trebuie inlocuita carcasa…dar..sa ma astept ca va dura…Cat? Nu se stie…Oricum trebuie vazut daca se mai produce modelul…trebuie data comanda…trimisa la fabrica, etc. Nimic depre o cerere catre conducerea fabricii. Am aflat intimplator cititind pe net aventurile altora cu service-ul Beko/Arctic. Am sunat iar la call center si..sfatuita sa scriu un email catre [email protected] pentru ca problema mea trebuie rezolvata la nivelul conducerii…Pentru ei nu este o problema..Daca sunt foarte ocupati cu astfel de solicitari inseamna ca produsele sunt proaste daca nu…ar trebui sa intervina imediat si sa inlocuiasca carcasa sau ..de ce, nu, de exemplu, sa schimbe produsul cu unul functional. Am evitat mereu scandalul, dar daca stau de sarbatori cu mancarea pe balcon…ajung la ANPC sau pun afise in toate magazinele…NU CUMPARATI PRODUSE BEKO!!

    răspunde
    • Diesel

      Beko si Arctic se produc in aceeasi fabrica, deci calitate…

    • RAMONA NICULAE
      RAMONA NICULAE

      Acelasi lucru am patit o si eu,insa cu o masina de spalat vase beko! Dupa 3 utilizari s a spart cuva! Au venit de la service,mi au aruncat produsul intr o duba,conditiile de transport nu au fst ok iar distanta pana la service fiind destul de lunga,dupa 2 sapt mi au aruncat masina in poarta fara a face macar verificarile necesare,dupa instalarea masinii am constatat ca nu functioneaza! Am sunat din nou la service si dupa 2 sapt de asteptare am cerut inlocuirea produsului pt ca nu mai st de acord sa nu ma pot folosi de produs,sa fie reparat la infinit si trambalat de n ori la service! Intre timp am trimis si mail uri la service ul lor si n am primit nici un raspuns! Azi voi inainta o sesizare catre Anpc si pe viitor ma feresc a mai cumpara produse Arctic sau Beko!

  12. kamah mioara ionela
    kamah mioara ionela

    aceiasi problema am si eu.am un frigider nefuctional de 1 luna d zile care inca este in garantie si de la sesizarea constata nimeni nu a mai venit sa inlociasca vreo pieasa caci produsul nu imi va fi inlocuit cu altul nou..il vor schimba complet si vor vor monta usile vechi .practic un frigider complet nou cu usile vechi..o nebunie cum numai la noi se poate intampla..insa nu vreau sa las lucrurile asa caci m-am saturat sa accept nimicuri si gainarii doar pentru ca traiesc in Romania.va rog sa ma ajutati cu cateva informatii cum as rezolva chestiunea

    răspunde
  13. Diesel

    Si eu am avut un „monolog” cu ei pe tema pieseleor(butoane aragaz incorporabil), eu am vorbit in romana si ei au raspuns in japoneza, atat cu call center-ul cat si cu slujbasul de la service din Bucuresti, LEMNE frate’ , robotzi.
    Frigiderul l-am dat pe olx, nou, la fel , monolog cu service-ul. Se tot facea mazga pe alimente si eu credeam ca produsele din carefour sunt vechi, am bagat 2 termometre in frigider, electronic si clasic, ultimul fiind verificat metrologic, stupoare, dupa o noapte de functionare temperatura interioara era de fix 14 grade. La toate intrebarile mele pe mail si call-center referitoare la cat trebuie sa fie temperatura in „cutie” , au evitat de fiecare data sa dea un raspuns, punctul culminant face ca intr-un final sa vina cineva de la Arctic sa vada problema, din vorba in vorba am aflat ca era o cunostinta comuna cu tatal meu si mi-a sugerat sa scap cat mai repede de „Gunoi”. Tot atunci am aflat si de nenumaratele probleme legate de calitatea produselor „romanesti” Arctic, faptul ca nici acum nu sunt in stare sa injecteze cu spuma corect carcasele, fapt ce duce la ineficienta energetica, apar puncte de umezeala pe exterior, defecte ale componentelor electronice(buzzer usa deschisa) si multe altele.
    Acum m-am trezit si am trecut pe un produs nemtesc, la un pret pe masura…vis nenicule.
    Arctic=sucks

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.