Regina Maria are cele mai reușite show-room-uri de mobilă din România

Later edit: m-a sunat de la Regina Maria, Adina. Am apreciat tonul, știe foarte bine să-și facă meseria, a venit cu câteva explicații logice și care se susțin și – asta am apreciat cel mai tare – a fost sinceră și a admis, fără prostii de PR, criticile.

Legat de punctul 3 de mai jos, mesajul a fost simplu, și-l cred: creștem în dimensiuni și astfel apar și sincope. Chiar ne luptăm să fim mai buni.

Eu vă țin pumnii.

===

Nu-mi place să scriu de rău, pentru că atunci când vorbești numai de rău… doar rău ai în jur.

Nu-mi place să scriu nici la nervi, pentru că am tendința să mă apăs prea tare pe cuvinte.

Acum o să scriu, dar nu de rău, ci ca radiografie. Și nici n-o să mă apăs pe cuvinte… dar dacă scapă niște ironii, sper să mă înțelegeți.

Trei chestii:

Unu:

Infecție în gât. Febră mare, gâtul umflat ca un buștean, dureri ca la balamuc. Mă programez la ORL Regina Maria Sun Plaza.

Mă vede o domnișoară, foarte simpatică, îmi dă un tratament.

Îi spun că la mine infecțiile astea în gât sunt păcătoase și s-ar putea ca antibioticul pe care mi l-a dat să nu facă față.

Convenim că dacă nu merge, a doua zi să-i dau un telefon și să ne sfătuim.

A doua zi, la filmare, trăgeam să mor. Febra tot mai sus, nu mai puteam înghiți nici apă, durerile erau deja de filme de groază.

Sun pe infoline-ul Regina Maria, îmi răspunde un domn care-mi zice că domnișoara doctor nu e la serviciu.

Îi explic ce și cum, îl rog cât știu eu de frumos să încerce să găsească o soluție.

Îmi zice că n-are cum să dea de doctoriță.

Îmi cer scuze, îi spun că am febră cât calul, că mi-e rău și că nu pot pleca de la filmare, aș lăsa 120 de oameni să stea ca proștii în stradă.

– Vă rog frumos, dacă nu-mi puteți da numărul dânsei, poate o puteți contacta Dumneavoastră…

Îmi zice că n-are ce să facă, nu poate să-mi dea numărul de mobil.

Îi spun că… dar nu mai am cui. Că-mi închide telefonul.

Mai sun o dată. Îmi răspunde nervos și-mi zice că… ce n-am înțeles?!

Doi.

Andreea e și ea abonată. Sună pentru o programare. Îi spun că nu mai sunt locuri la consultații decât peste vreo trei săptămâni. OK, asta e.

Apoi o roagă mama ei, care nu e abonată, să o programeze și pe ea. Sună tot Andreea… aveau locuri pentru săptămâna imediat următoare.

Deci… dacă plătești abonament lunar mă programezi peste trei săptămâni, dar dacă vin de pe stradă mă iei în trei zile. Da, sună logic. Clar.

Trei.

Ieri se simțea rău fiică-mea. Și pentru că știu ce e pe capul celor de la Ambulanța București (mă rog, SABIF), zic să nu sunăm la 112. Mă sui în mașină și mă duc la… Regina Maria, Spitalul Ponderas.

Spital frumos, luminos, mobilă de vezi doar prin reclame, culori pe pereți și uniforme cu muțunache.

Și doar doi doctori, în condițiile în care aveam în față alți 11 pacienți.

Asta e, așteptăm. Și-am așteptat.

2,5 ore.

La coadă copii de la 6 luni la 14 ani. Cu febră, pneumonii, indigestii. Era și-un băiețel cu mâna luxată sau fracturată, nu știu.

Și în condițiile în care eram deja mulți… tot veneau părinți cu copii în brațe.

Ce trebuie spus din start este că personalul era foarte amabil, binevoitor și atent. Doar că erau mult prea puțini.

Domnișoara doctor la care am intrat a fost foarte mișto. Fetele de la front-desk… foarte mișto.

Dar a durat nepermis de mult.

Au făcut oamenii investiții, nu zic nu. Doar că au investit în mobilă și pereți, oamenii sunt mult prea puțini.

Și faza și mai mișto a fost că după ce am așteptat atât să intrăm la doctor… am mai stat încă 20-30 de minute ca să plătim.

Și n-am reușit, pentru că sus, în Pediatrie, la ora aia se închide casa. Așa că am fost îndrumați să coborâm la parter, unde se făceau și internările. Și-a trebuit să așteptăm. Și să așteptăm. Și să așteptăm.

A mea era tot rău, nu apucaserăm să-i luăm niciun medicament, s-a întins pe niște canapele.

După cât am stat am zis că le plătesc prin bancă, să-mi trimită factura și le dau banii în 2 minute, am de doftoricit un copil… nu să pierd alte ore la coadă.

 

Și ca să fie treaba clară… nu fac parte din gașca de oameni care urlă Am dat bani, e dreptul meu!. Nu suport chestia asta, mi se pare că plătești pentru niște chestii decente, n-ai cumpărat tot spitalul.

Dar una este să fii înțelegător, alta este să atârni ca rufele la uscat, și tu și copilul, ore întregi, la un spital privat.

Spital unde vezi că angajații se chinuie să compenseze prin amabilitate și rapiditate greșelile unui management care are o pasiune evidentă pentru mobilă și pereți.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Andrei Aurelian
    • 19.09.2019

    Salut, ocoliti pe cat se poate Regina Maria/Ponderas.
    Caz 1: Sarcina baietel, supraveghere medic primar Regina Maria (unul dintre acei medici pentru care trebuie sa platesti suplimentar). La 7 luni sotia a pierdut o parte din dopul gelatinos. Am contactat-o pe doamna doctor telefonic, noaptea. Ne-a recomandat sa ne ducem la un spital de stat: Polizu sau Universitar. Fara sa ne recomande un nume de doctor, fara sa ne ofere vreun sfat, sau sa se mai intereseze de noi ulterior. Am ajuns la Polizu, am stat internati o perioada, iar ulterior am nascut cu doamna doctor Tataru, doctorul de garda. Totul ok. La stat. Colac peste pupaza, nu am recuperat banii dati ca avans Reginei Maria, pentru ca: “Decizia a fost a dvs. Din partea doctorului dvs ati primit o recomandare, puteati daca doreati sa veniti la noi”. Eu cerusem macar ca din acel avans sa achit niste analize, copilul fiind nascut premarur.

    Caz 2: Sarcina fetita, venit la Regina Maria Baneasa pentru confirmare la 4 saptamani, la o asistenta universitara. Dupa 15 minute trage concluzia ca sarcina este oprita din evolutie. Am primit reteta de medicamente pentru provocare avort. Mers la BebeTei, cumparat reteta, ajuns acasa, plans…La insistentele unui bun prieten sotia nu a luat medicamentele si am mers pentru o a doua parere tot la Polizu. Rezultatul? Sarcina sanatoasa, fara probleme. Acum suntem in 6 luni si asteptam cu nerabdare sa o tinem in brate.

    Cele bune si va doresc sa nu aveti astfel de probleme. Sau altele. Niciodata.

    răspunde-i
  • tipul
    • 06.05.2019

    Azi am fost la Regina Maria Policlinica Dorobanti cu o durere in urechea dreapta. Doamnele de la receptie au fost foarte dragute, m-au trimis sus in cabinet. Am ajuns la cabinet la 11:41, programarea fiind pentru 11:40. Bat la usa, doamna doctor Violeta Vlad vorbea la telefon despre preturile la un anumit supermarket. Dupa vreo 3-4 minute, a deschis usa si am intrat. Nu a spus nici ,,buna ziua”. I-am explicat problema, m-a examinat si mi-a dat o reteta. In tot acest timp, doamna doctor (de obicei titlul acesta impune un anumit respect, deci imi e greu sa il folosesc pentru ea) a fost extrem de nepoliticoasa, cu o atitudine de tipul ,,eu sunt Dumnezeu, prostilor!”. Sa lucreze la laborator daca nu stie sa vorbeasca cu clientii!!!!! In fine, am plecat si am mers la farmacie cu reteta scrisa de mana. Acolo, 3 farmaciste s-au chinuit impreuna cu mine, timp de 20 de minute, sa descifreze ce a scris dr Violeta Vlad. Nu am reusit. Apoi mi-am adus aminte ca cei de la Regina Maria iti dau si o versiune scrisa pe calculator a retetei, impreuna cu diagnosticul. Am mers la masina sa iau foaia, dar am constatat ca scria doar “cititi pe reteta de mana”! Acum am mers la Sanador, unde am avut norocul de a da de un doctor foarte bun, caruia i-am explicat situatia. DOAMNA DOCTOR VIOLETA VLAD ESTE PLICTISITA SI IRITABILA

    răspunde-i
  • Adrian
    • 22.12.2018

    Bună ziua! După un set de analize efectuat la RM Ponderas în luna ianuarie și la care totul a decurs bine chiar dacă timpul de așteptare a fost destul de mare (4 ore) apare și surpriza după 11 luni primesc acasă un plic de la Kruk în care sunt înștiințat ca o parte din analize (prima analiza efectuata și cea mai scumpa) are o întârziere la plata de 322 zile. Sun la RM, încerc sa aflu mai multe, primesc un singur raspuns, trebuie sa prezentați bonul fiscal sau sa achitați restul de plata, ei nu au nici o dovada ca am platit (au verificat dar nu mai exista înregistrarea, iar pe rola marker nu exista nici o plata similara cu valoarea analizei făcută de mine). Curiozitatea mea este daca cunoașteți persoane care sau trezit restanțieri după o perioada de timp asa încât sa nu isi poată dovedi nevinovăția (poate o strategie bine pusa la punct de a colecta bani suplimentar la buget) sau sunt un caz izolat și atunci e scuzabil?????

    • iulian
      • 30.12.2018

      1. sfatul meu no.1 ar fi sa-i ignorati total pe cei de la kruk care nu prea au ce sa va faca daca nu veti da curs “somatiilor” lor. dupa 3 ani orice “datorie” se prescrie.
      2. daca vreti sa mai dati o sansa bunei credinte a sistemului Regina Maria puteti contacta departamentul facturare la numarul de telefon 0213040408. Exista un istoric al platilor facut de dumneavoastra in sistemul Regina Maria. Solicitati sa va furnizeze istoricul platilor / codul de acces privind platile facute de dumneavoastra in RM. Eu am acces la al meu prin prisma faptului ca am abonament si am primit un cod de acces la acest istoric de fiecare data cand mi s-a emis o factura aferenta abonamentului.

    răspunde-i
  • Pacient Rabdator
    • 12.12.2018

    Va recomand sa faceti plangere la ASF, ANPC si Ministerul Sanatatii pentru aceste asigurari Groupama-Regina Maria cu facturi umflate si nerespectarea legislatiei in vigoare. Atentie caci datorita acestor facturi umflate riscati sa depasiti limita de asigurare foarte repede. ex: un medicament ce se poate achita intr-un singur exemplar de catre oricine de la o farmacie, apare pe factura la pret dublu, in conditiile in care Regina Maria achizioneaza en-gross.
    Groupama de cele mai multe ori se fofileaza de la plata obligatiilor pe ideea oglinzilor sparte in loc de sanatatea si vietile oamenilor. In caz de refuz de plata, aceste asigurari in Parteneriat nu mai exista, nici parteneriatul nu mai exista, Regina Maria te trimite la Groupama cum te-ar trimite un service auto la asigurator, fara nici o opinie, fara nici o implicare desi este vorba de speta medicala. Regina Maria nu verifica clauzele contractelor emise contractele lor prezentate catre clienti ca un parteneriat. Nici nu asigura legalitatea clauzelor, nici nu respecta legislatia in vigoare. E si normal cand focusul lor sunt banii sa neglijeze alte aspecte fundamentale.

    răspunde-i
  • Pacient Rabdator
    • 12.12.2018

    Asigurarea Groupama in Parteneriat cu Regia Maria e o mare teapa. Groupama refuza plata invocand chichite in contract iar Regina Maria se disociaza instant cand este chemata sa dea o parere medicala pe o chichita gen: o infectie cu virus accidentala bineinteles e accident sau e urgenta sau e ambulatoriu. Contractul ca ansamblu nu respecta drepturile copiilor din legea in vigoare. Atentie mare la clauze in special pentru copii si bebelusi unde aproape orice poate deveni o urgenta in urma careia se recomanda spitalizare care are toate sansele sa nu fie decontata de Groupama, care dintr-o data nu mai este in parteneriat. Atentie la costurile exagerate care dupa cateva internari si programari la mari specialisti epuizeaza suma maxima asigurata. Atentie la tot ce semnati si la ce asteptari aveti.

    răspunde-i
  • Ivan
    • 06.05.2018

    Nu apar RM dar nici cu voi “abonatii” nu.mi este rusine absolut deloc,cu mica mentiune ca abonatii care nici macar nu.si platesc ei abonamentul ci firma la care sunt angajati, sunt cei mai pretentiosi aiurea.Cateva exe: la 2 noaptea vrea Amb care sa.i faca RMN ca de asta este ea abonata(nici macar nu spune ce o doare si unde), alta abonata si.a fracturat trahea si si.a pus.o singura la loc, alta abonata nu dezbraca copilul de 1 an cu 41C pt ca citez:nu vezi ca nu vrea, are personalitate”, altul pune inelul cu o ata peste fiole si.i arata ca nu sunt medicamentele bune pt el.Mai am 10000000 de astfel de exe.

    răspunde-i
  • pacientu roman
    • 07.12.2017

    clinicile private sunt unul dintre marile castiguri ale “capitalismului” in Romania. e mare lucru sa te duci la dr. si sa nu te trateze ca pe un vinovat. sigur, omul sfinteste locul peste tot. dar sincer prefer sa dau x lei sa platesc o consultatie si sa beneficiez de expertiza unui dr. cat mai repede posibil si la o ora stabilita (macar intr-o marja) decat sa fiu fiul ploii in spitalul de stat la coada cu multi altii, mai apar urgente grave etc. etc. . unii corporatisti sunt cusurgii rau. dupa ce ca le plateste angajatorul abonamentul la clinica privata ar vrea sa aiba si intaietate la programari. mai usor cu mania persecutiei, clinicile private sunt businessuri. banii din consultatiile “la liber” sunt f buni pentru turnover 😀

    răspunde-i
  • eu
    • 23.10.2017

    Imi vine sa urlu cand vad cum laudati spitalele de stat. Bunica-mea moare cu zile in spitalul de stat zilele astea. Antibiotice i-au cumparat ai mei ca dr. a zis ca-l ancheteaza comisia ca a depasit plafonul. Constant i se spune da’ cat vrei sa mai traiesti? Radiologul nu vine decat 1 zi pe saptamana, tomograf au dar nu e dr. de acord sa i se faca (inca) desi i s-au dat deja vreo 5 milioane. Din pacate nu ne permitem o internare la particular. Imi vine sa urlu, repet. Daca ar veni cineva acum la mine sa laude spitalele de stat l-as sfasia. MOR OAMENII CU ZILE. ATAT. Rusine.

    răspunde-i
  • Matei Tiboc
    • 01.07.2017

    Foarte posibil sa nu se rezolve prea curand abordarea clinicilor..
    Doclandia va rezolva situatiile astea in curand 😉

    răspunde-i
  • jimmy
    • 10.05.2017

    wow cite plangeri…..
    Pot sa confirm problema cu programari amanate pentru ca doctori nu sunt in ziua acea, si nu prea cred ca este asa, mai bine spus ca au nevoie de spatiu pentru platitori. Eu am un abonament ultra si este tot inclus, asa ca de la mine nu prea iau bani si nu i convine sa faca programari in scurt timp.
    Medici sunt destul de ok, dar prea cu impingere spre analize inutile si eventual operatii. Dl aveti un punct negru pe fund si este grav, mai bine sa mergeti la chirurg pentru operatie asa o sa va simtiti mai usor…..da la portofelu :))))
    Cu am spus medici sunt ok, chiar uni foarte profi, spitalul este curat si nu pot sa spun rau de iei ca nu am avut probleme mari.
    Alte hiperclinici nu le cunosc din pacate dar poate ca o sa schimb curind abonamentul sa merg in alta parte. Probleme mari le am intampinat la nastere fetitei mele, sotia a ales nastere naturala dar dna doctor de la Spital Metropolitan o blonda incapabila a pus in risc viata de amandoua. Primul lucru, nici a facut un eco sa verifice pozitia copilul, apoi dupa ore ca travaliu a inceput si uterul nu se deschdese decat 2-3cm, nimica decat ”mai asteaptam” …. asteaptam ce??? Copilul avea inceput sa cobore si nu avea de unde sa iasa, durerile enorme a mamei. Si blonda nimica decat chinuirea mamei si verificarii de groaza. Faza cu asistenta la control, ”uitate aicia ce este asta?…baga si tu mana sa imi confirmi……situatia naspa” cum vorbeste asa un doctor cu pazientul in fata lui????
    Eu sunt o persona cu mare rabdare dar cand am vazut ca uterul nu se deschidea si durerile cresteu, am decis sa dau drum la cezariana repede. Noroc ca a venit sa vada pazientul anestetistul si dupa citeva secunde speriat si de mamei agonizanta si de mine negru a fugit sa cheame chirurgul si sa pregatesca sala. Nu a durat mult…..dar dupa cezariana ce mai aflu, ca cordonul sa desprins si copilul si mamei au riscat sa moara in cursul operatiei……………………………………………………………………………………….
    Multumesc ca a fost dl doctor, acuma nu imi aduc a minte numele, mare profesionist ca sa ocupat de cezariana si le a salvat pe amandoua, apropo nu sa ocupat de operatia dna doctor blonda ca nu stia unde sa puna mana si vazut gravitate situatie aveu cheamat din alt spital cineva de urgenta. Si daca ascultam pe doctorita ce s-ar fie intemplat??? De cum vorbeau asistente dupa nastere (acele doua norocose….s-au salvat pe ultima suta de metri) se intelege ce putea fi.
    Asa ca data viitoare nici platit o sa raman in Romania pentru nastere, o sa aduc sotia in tara la mine unde la un spital de stat se merge fara probleme si totul decurge ca a la carte.
    In rest o sa ma descurc printre clinice dar incredere la vreunu din medici greu o sa dau. Situatia nu este asa de simpla, aveti citeva spitale de stat unde chiar merge binisor dar greu sa ajungeti la locul potrivit pentru problema potrivita.
    Chiar am fost pentru o problema pulmonara in zona tineretului, nu stiu cum se numeste clinica, si au fost foarte ok, au rezolvat problema, foarte multumit de totul cu a decurs. Mai am adus un cumnat pentru probleme la ficat la un spital dupa megamall si au pus in picioare, chiar si iei au ramas uimiti. Asa ca exista locuri bune cu medici excelenti, dar sincer nu la hiperclinici unde interesul este banu.
    Bafta (si mie) …. sper ca niciodata sa fie nevoie de ceva pentru probleme grave

    răspunde-i
  • Loading...