Sari la conținut

Asta am facut-o ieri, aproape de Bucuresti… mie mi s-a parut simpatica imaginea.

Etichete:
33 comentarii despre "Reclama, sufletul comertului"
  1. CountAdy

    Primu coment xD

    In Satu Mare de unde sunt eu , pe drum catre piata de alimente, este tot asa… „un magazin mixt” E detinut de o tanti la 90 de ani. Nu cred ca a mai avut vre-un client de ani buni,plus ca produsele sigur au expirat prin anii 90 :))

    răspunde
  2. ematei.ro

    Foarte tare, mai ales langa capitala. Da ce vinde doamna Dona acolo? Ca inafara de jumatatea aia de manechinuit nu se vede mai nimic. Si tot ce ar vinde e la 12 lei :) Poate vinde toata casa la 12 lei. Sau e toata acasa la 12lei x 5afise :))

    răspunde
  3. ade

    cat de tare:)))) mai vazusem undeva un magazin si in vitrina erau roti si unelte pentru masina si se numea INTIM :))

    răspunde
  4. Ramona L
  5. dragos

    cea mai tare reclama „romaneasca” mi se pare cea la Puterea Ursului
    Deci cado, cado !! sunt 3 variante, insa asta mi se pare cam cea mai amuzanta :D
    Sa tot bei din vinul ala :)) care banuiesc ca e destul de prost …

    răspunde
  6. Cardreader
    Cardreader

    Imprumuta-ma cu niste bani urgent! si zi-mi si unde e magazinul asta ca trebuie sa iau neaparat blugii aia unicat!! Hai repedeeee!
    :))))

    răspunde
  7. dumi

    Asta da reclama:))Tare!

    răspunde
  8. AmZis

    se chinuie sa faca bani omul.nu mai radeti de el:)

    răspunde
  9. Gabriela

    ma uit la poza aceasta si incerc sa o leg de sintagma ” o imagine cat o mie de cuvinte”, insa nu merge. E clar o expresie a esteticii uratului aplicata unei vagi intentii comerciale. Este socanta, stridenta fara substanta purtand doar emblema” ieftin de cea mai proasta calitate”.

    răspunde
  10. David
  11. rocsana

    inspaimantatoare cladire…cand o vezi nici nu mai ai timp sa citesti afisele…o iei la fuga.

    răspunde
  12. Corina

    Fiecare dupa posibilitati :))!

    răspunde
  13. bored

    lasati bietul manechin (ce a mai ramas din el) in PACE. sincer eu il inteleg. dar trebuie sa faca mai mult, sa rupa odata afisele alea care i-au atrofiat simturile…

    te iubim caci toti suntem UNUL dar screme-te mai substantial.

    răspunde
    • corinan

      Asta cu ”toti suntem UNUL ” este esenta, daca ai inteles-o…ai inteles TOT !

  14. Omudelamunte

    Reclama 1/2 manechin, vrea să zică că are un bogat sortiment în pantaloni.

    răspunde
  15. ramona

    mdah made in Romanika cine spunea ca nu orice e posibil la noi???!!! uite exemplu dar de ce nu o fi scos blugii lui dani otil era mai de marketing :)

    răspunde
  16. irina

    Asadar:
    -casa veche si ROZ
    -jumatatea de jos a unui manechin mascul
    -Afise cu tarife ce obtureaza vederea in interior.

    Cu siguranta perechea de blugi este doar un pretext…mult prea sugestiv pentru un bordel :))

    răspunde
  17. bored

    iar va pierdeti in amanunte oamenilor care inca mai vedeti luminita. aveti grija sa nu vi se dea si voua o legitimatie VIP si sa vi se atrofieze gura.

    răspunde
  18. Adrian

    Nu ma mai mira nimic. Distractiva e faza cu renovarea!!! Super meseriasii dau dat cu maglavais si peste numarul de la casa!!!! Asta e tipic romanesc. Adevarat. SUPER!!!!!!

    răspunde
  19. Flori

    Jumatatea de manechin cat e jumatatea de manechin??? :))

    răspunde
  20. bored

    cat sa fie? nu stiu. stai sa o punem pe cantar.

    răspunde
    • rocsana

      „dati-mi si mie va rog 500g de pantaloni, 400g tricouri si de restul pana la 1 kg puneti sosete” :))

    • bored

      sosete nu avem. umblam desculti ca sa rada lumea de noi. sa NU UITI darie!

  21. Stirivedete
  22. Stirivedete
  23. Andrei J

    Asta inseamna marketing adevarat si educatie anteprenoriala. Felul cum e expus manechinul, preturile din vitrina, locatia, aura aceea de bordel iti trezesc interesul si te fac sa cumperi orice produs sau sa le faci reclama gratuita pe internet :)).

    răspunde
  24. Alexandra

    Buna.Citesc deseori blogul acesta, pentru ca ma face sa cred ca nu e totul pierdut asa cum mi se pare uneori…In fine,nu vreau sa bat campii, ci sa cer o mana de ajutor. Poate stie cineva un loc de munca in Iasi si ma poate ajuta. Am terminat facultatea de Litere si incerc sa ma descurc cat de cat pe picioarele mele.Am o problema de sanatate,care banuiesc ca ar fi tremur esential,dar nu am avut posibilitatea sa cercetez mai departe. Aceasta problema ma face sa nu prezint incredere in momentul in care ma prezint la un interviu…Nu mai intru in detalii,dar daca cineva ma poate ajuta cu informatii despre un job, ii multumesc din suflet…

    răspunde
  25. http://sinonime.wordpress.com

    Rozul de pe cladire a fost gandit special de arhitectul spatiului comercial, pentru a induce o stare de bine; jeansii de pe manechinul masculin au fost alesi special (atat jeansii, cat si picioarele masculului) pentru a te duce cu gandul la Discobol. Las Vegas, frate, ce tot ne plangem atat?:))

    răspunde
  26. aleyna

    Mai,fotografia ca fotografia dar comentariile?Mai haioase decat fotografia…:)
    Sunteti de belea,fratilor!(ın sfarşit…am ras!hahaha)

    răspunde
  27. asteka

    Eu zic ca ar trebui sa ne inarmam toti cu cate un aparat foto si sa dam o tura prin Bucuresti. Casa asta e intr-adevar …mai speciala …e roz si un piiic rashchetata pe margini…..si are o juma d manechin decent imbracat…DAR sunt peste tot…mai ales la noi la Bucale…am doar aici langa bloc, unul langa un cazino, altul langa raiffeisen bank…sunt minunate mai ales afisele cu „Intre 3-20 lei orice produs!”…Sa nu uitam totusi ca pe unii ii ajuta astfel de magazine (altfel nu ar functiona)…nu toti isi permit sa isi ia de la intre 50-infinit ron orice produs…si sa nu uitam…au haine „unicat” …cine isi mai ia sacou cu 15 ron sa nu moara iarna d frig? Cine mai poarta blugi la 10 ron? Ei sunt unici:). Nu pentru ca vor…pentru ca nu-si permit…

    răspunde
  28. Leusor

    Asta e o simpla casa de tara . Apoi culoarea roz nu inteleg de ce este deranjanta. Manechinul este de efect. Dar daca ai arata poza fara sa zici tara si fara inscrisurile romanesti tot am recunoaste tipicul. Fotografia asta ne reprezinta .

    răspunde

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.