Sari la conținut

Cum se face reclama la noi?

La inceput pui mesajul asta:

Am creat acest site ca sa va puteti face o parere obiectiva despre noul Jeep Patriot. Decat sa va aratam o reclama plina de efecte speciale, mai relevant ar fi sa va aratam niste filmulete normale, facute chiar de proprietarii de Jeep Patriot si suite pe YouTube. Fara trucaje, fara smecherii, e cel mai bun mod in care va puteti convinge de calitatile „patriotului”.

 Hai sa spunem ca lasam la o parte flomp-urile de genul „filmulete”, „suite pe Youtube”, „smecherii”, chestii normale pe un site de prezentare a unei marci de prestigiu…

Omul intra, se uita pe filmulete si zice “mai frate dar ce posesori infocati are masina asta, inseamna ca-i buna, fuga la leasing sa-mi iau si io!

Dar cand te uiti mai bine la filmulet, ce sa vezi? Nici gand sa fie filmul unui proprietar entuziast, este filmul de prezentare (produs in-house) al unui dealer din Olanda!

Cum ziceam? Fara trucaje, fara smecherii? Mama ei de agentie, de client neatent si de site cu filmulete suite si fara smecherii!

Ce zici?

14 comentarii despre "Reclama mincinoasa."
  1. cristi

    ceea mai buna, reclama.

    răspunde
  2. cristi

    ceea mai buna, reclama. a fi corect, cu altii, inseamna a fi corect cu tine insuti.

    răspunde
  3. monkey

    a…pai si unde sunt dealerii corecti aici?cred mai bine mai citesti odata ;)

    răspunde
  4. .marius

    Hai nu fii rau acuma… Textul e de cacao si parca se adreseaza unor retarzi, dar sunt si filmulete de amatori acolo.

    răspunde
  5. add

    da. nu fiiiiiii rau… cati agramati…

    răspunde
  6. CristinaT

    Emotia descoperirii !!!!…Wow asta era o reclama?!?! :))

    răspunde
  7. Pingback: FFWD 27 martie 2008 | BLOG?

  8. Marius Sescu

    Mda, e Romania.
    Daca e pe net de ce sa ne mai chinuim sa facem noi, cam asa se procedeaza!

    răspunde
  9. larisa

    Fiecare isi alege politica de promovare pe considerente solide , dar cum unii nu pot avea considerente aleg sa „ plagieze „ YOUTUBE ul !

    răspunde
  10. Programare Sociala

    Si de ce ne agitam? Cine e Patriotu asta? Cine este targetul sau in pericol grav de a fi mintit?

    răspunde
  11. magda

    hmm…acum sincer, e vreo reclama care nu e mincinoasa? medicamentele au efecte adverse, mac’ul ingrasa (deci mi se rupe de joburile lor pe perioada nedeterminata), iar spalatul unor oale pline de grasime nu e la fel de fun ca dezlipitul de etichete, oricat de mult ar incerca ei sa ma convinga de asta…

    răspunde
  12. ipo

    Poate nu le stii pe alea cu Nu-stiu-care smecher care si-a luat Nitro. Era prin revistele de scandal, Ciao se ex. Dupa care apare http://www.cinearenitro.ro
    Nu mi se pare o idee rea, dar sa scrie clar ca e P.

    răspunde
  13. cabral

    @ monkey – heh, asta intrebam si eu, unde?

    @ marius – man, daca asa trebuie sa te adresezi targetului acestui masini…eu imi doresc un oltcit!

    @ add – daa, io-s rau ca sunt oamenii incorecti…

    @ CristinaT – nu stiu ce sa zic, daca am putea am intreba creativul (copyright-erul)

    @ Marius Sescu – dap, e Romania, merge… fi-le-ar bugetele cheltuite aiurea de ras!

    @ larisa – ce sa-i faci, dup-aia se mira si spun „nu merge dom’le publicitatea pe net”

    @ Programare Sociala – daca o luam dupa gravitati… ne trezim dimineata si mergem la culcare.

    @ magda – dar vezi, macar Mac-ul nu sustine ca e cea mai sanatoasa mancare si aia cu detergentul de vase nu sustin ca te distrezi ci ca ai spor.
    Dar astia ne prostesc in fata!

    @ ipo – he he Nitro care a aparut in Ciao e dat pentru reclama. Si daca pe pagina de care zici tu apare exact poza cu nenea de care vorbim atunci iar e reclama mincinoasa…
    Good tip, I’ll check it! :D

    răspunde
  14. Octavian

    Apropos de reclame mincinoase. Uite un studiu facut de niste nemti referitor la deosebirile flagrante intre imaginea produsului de pe ambalaj si ceea ce cumperi cu adevarat. http://octavlarisa.wordpress.com/2008/03/28/marketing-vs-reality/

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.