Sari la conținut

Am o mica firma si bugetul de publicitate reprezinta mare parte din cheltuielile firmei. Publicitatea o fac in mare parte pe net, am incercat mai multe metode, unele au mers, altele nu au dat randament.

De fiecare data insa am fost atent unde apar ad-urile noastre, pana la urma nu e totul sa fie vazuta reclama, conteaza si focusarea pe target.

De ce? Pentru ca sunt momente cand afisarea unui banner unde nu trebuie creeaza situatii hilare…

Reclama on-lineStudiu de caz: avem un banner SuperBebe,  ceva text (pe care nu-l vezi, dar asta e alta discutie) si o poza unui bebelus cu moaca angelica ce zambeste la tine stirb. Emotionant, nu?

Unde este afisat bannerul respectiv? In mijlocul unui articol despre Nutu Camataru si refuzul autoritatilor de a-l elibera conditionat. WTF?!

5 comentarii despre "Puscaria, bebe-ul si advertising-ul…"
  1. claus

    N-ai inteles, in curand Nutu Camataru va fi la fel de curat ca ala mic din reclama. :D

    răspunde
  2. cabral
  3. Jamilla

    a, nu nu, nu e buna „asocierea” ;-))) deh…chiar! wtf?! ce „curat”…. poate in alta lume ;-)))

    răspunde
  4. Carina

    SuperBebe + Cotidianul = Catavencu. Deci e in familie. Baga si ei unde pot :)

    răspunde
  5. larisa

    eu zic ca e ca in reclamele cu „inainte„ si „dupa„:D

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.