Sari la conținut

Intru direct în pâine: Dragoș Lumpan. Un român spectaculos prin opera sa, prin ce reușește să creeze.

Este fotograf.

A reușit să producă și să publice un album foto despre transhumanță, un album ce-ți taie respirația prin frumusețea locurilor, spectaculozitatea clipelor surprinse și, mai ales, prin ideile prin care reușește să-și pună în valoare subiectele.

Dacă vreodată ai ocazia să pui mâna pe albumul lui Dragoș Lumpan, Transhumanța, ia-ți câteva zeci de minute, măcar, și răsfoiește-l. Promit să  merite.+

Dragos Lumpan - Ultima transhumanta 3

De opt ani Dragoș Lumpan duce proiectul și mai departe. De opt ani a pus mâna și pe camera de filmat.

Albania, Grecia, Italia, Marea Britanie, Turcia și… România. Mai ales România.

45.000 de kilometri făcuți prin toți coclaurii, toate văile și crestele, având alături ciobani și mioare.

Totul pentru că a crezut într-un proiect artistic ce se apropie acum de reușită.

Un proiect unic, irepetabil, spectaculos.

Proiectul are nevoie de un ultim avânt pentru a fi dus la capăt.

De vrei să dai o mână de ajutor, aici ai cum.

Dacă vrei să ajuți doar prin popularizare… SHARE IT. Cu încredere, chiar merită!

El este Dragoș…:

Dragos Lumpan - Ultima transhumanta 2

2 comentarii despre "Pur românesc 2 – Un român. 45.000 de km. 6 țări. Un film."
  1. Emilian

    Foarte frumos, Cabral! Genul ăsta de articole îmi plac enorm de mult. Mă bucur că își face timp cineva să mai și promoveze țărișoara asta atât de hulită de mulți. Îți mulțumesc, mi-ai făcut seara mai frumoasă!

    răspunde
  2. Oana

    Draga Cabral,

    voiam sa iti multumesc in numele intregii echipe crestemidei.ro pentru promovarea proiectului Transhumanta si pentru indemnul cald de sustinere. Suntem din decembrie 2012 pe piata si stim din experienta ca finantarea proiectelor cere multa energie si promovare (si nu toti initiatorii se pricep la fel de bine la promovare) asa ca noi ajutam fiecare idee de pe platforma sa se promoveze. Pentru Dragos ne-am gandit ca o buna campanie de comunicare ar reprezenta-o asocierea cu Ghita Ciobanul, care ar putea sa devina un fel de ambasador al acestui proiect. Oare ne-ai putea ajuta sa intram in legatura?

    Crowdfunding-ul ca mecanism de finantare e nou pe piata din Romania (si nu numai) iar oamenii finanteaza dupa apeluri repetate la sustinere si dupa ce vad ca o campanie a strans ceva bani (iar Transhumanta e la 15 %). Daca strange suficienti endorseri (ca tine si alte vedete) sansele ii cresc considerabil.

    Inchei cu o mentiune, o campanie de asemenea magnitudine s-a mai finantat pe crestemidei.ro acum un an. CaziNOU a strans 10.000 EUR. Restul proiectelor finantate pana acum au strans inca 40.000 EUR (toate sunt aici: http://crestemidei.ro/explore?locale=ro#successful).

    Cu ganduri bune de la Cluj (sa se opreasca ploaia de la EC:))
    Oana

    răspunde

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.