Green Village – Delta Dunarii – 2017 (37 of 44)

Probabil cel mai frumos resort din România stă mândru în Deltă

Am apucat să călătoresc prin ceva locuri. M-am cazat și la o stea (trebuie să scriu și despre asta cândva), am stat și la 5 stele.

Ce spun în titlu este valabil pentru tot ce am experimentat eu la noi, nu spun că este general și absolut valabil. Dar pentru mine ăsta este cel mai frumos resort din România*.

Nu este un post plătit, toate pozele sunt făcute de mine și… da, am de gând să mă întorc acolo cât de des vom putea. Si ca să nu fac un cârnat lung cât toate zilele, o să scriu două articole pe tema asta.

În acesta o să povestesc despre cât de bine arată locul și ce chestii tari au reușit oamenii să facă acolo. În Deltă.

Îmi pare rău că nu m-a dus capul să-mi iau și drona cu mine. Asta e… data viitoare!

De cum pui piciorul înăuntru știi că e o altă poveste decât cea cu care ești obișnuit la noi…

În orice parte întorci capul vei vedea ceva simpatic. Că e vorba de un foișor pus pe marginea apei…

… sau că e vorba de o motocicletă de lemn…

… ceva te face să zâmbești de fiecare dată.

Ce am apreciat din start a fost că locul pare a fi un parc tematic. Toate clădirile joacă în același film, nu e nimic care să te scoată din poveste…

Complexul e mare. Dar îți pare în același timp și intim. Cât despre baie… te poți aventura în Dunăre, desigur. Sau te poți răsfăța în piscină…

Nu știu care e cea mai bună perioadă să vizitezi. Noi am fost într-o toamnă târzie. Într-o simfonie de maro-uri întrepătrunse de un verde liniștit…

Și găsești detalii plăcute peste tot. Într-un șezlong pus pe marginea piscinei…

… sau de un simplu scaun. Pus pe marginea unui mic lac. În liniște.

Dacă ai chef să te plimbi… poți merge pe jos până la vărsarea în Mare. Sau o poți lua peste puntea de lemn, pe marginea Dunării…

… să-ți scârțâi crocșii zâmbind.

Mă rog, poți lua și limuzina…

În fine, îți povestesc de-un loc. Green Village este numele. De vei ajunge acolo… spune-mi și mie dacă am avut dreptate, dacă locul este frumos așa cum mi s-a părut mie.

Dacă ai ajuns… spune cu relaxare dacă ți-a plăcut, sau nu.

*Și dacă ai ajuns în alte resorturi frumoase de la noi… recomandă cu încredere mai jos. Prefer să merg mai degrabă la ai noștri, nu la ai lor.

Mai pun câteva poze mai jos. Revin cu un articol despre oamenii pe care i-am întâlnit acolo. Pentru că merită.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

• Otilia
    • 21.04.2018

Va asteptam pe la noi, Hanul Vatra din Costesti, Vâlcea. A fost si motocicleta

• Dan
    • 19.02.2018

Arieseni: Casa Motului, probabil locul din Romania unde ne-am simtit cel mai bine, si am fost in cam toata tara. Personalul are un comportament cum rar vezi la niste oameni din domeniul asta ( din pacate ). Preparatele lor sunt foarte gustoase. Pretul e decent.

Voineasa: Vila Vox Montis. Foarte aproape de Transalpina Ski. Gazde deosebite. Camere spatioase. Curatenie. Spatiu suficient pentru parcare.

răspunde-i
  • […] bun am mâncat și la Gren Village (au un bucătar complet nebun, ne alerga pe-acolo cu trei feluri la fiecare masă, am scăpat doar […]

• […] povestit deja despre Green Village. Acolo, într-o seară am spus cu jumătate de gură că mi-ar plăcea să trag niște cadre la […]

• Adelina
    • 29.01.2018

Delta Dunarii are un farmec aparte pe care fiecare turist roman ar trebui sa il descopere. Eu va recomand Pensiunea Regina Deltei, o locatie intima si linistita situata pe malul Dunarii, unde peisajele inedite, mesele extraordinar de gustoase de peste, excursiile in Delta si oamenii extrem de caldurosi si primitori ne-au incarcat bateriile pentru inca un an de munca. Va las site-ul lor pentru poze si oferte: https://www.reginadeltei.ro/

• Georgiana
    • 27.01.2018

Prima oara am aterizat in Sf. Gheorghe (TL) in 2008. Am stat la o familie, in gazda, iar tot acolo mancam pranzul. Totul era absolut delicios. Preparate din peste facute ca la ei… Niciunde. Cum-necum, dupa doua zile a inceput si festivalul (cum care festival? Festivalul de Film Anonimul). Evident ca nu stiam nimic dinainte si am fost instant fascinata de atmosfera si de cat de fain poate fi sa stai sub cerul liber si sa te uiti la filme. Am revenit acolo cu acelasi drag si fascinatie si in 2011, 2013 si 2017. Am stat in camping (face parte tot din Green Village), la cort, si nu mi-a lipsit nimic niciodata.

• Rene
    • 26.01.2018

Eu sunt din Sulina si desi avem aceleasi frumuseti de care sa ne bucuram ca si vecinii din Sf. Gheorghe , mergem cu placere de cateva ori pe vara acolo numai pentru acest complex Green Village. Este intradevar cel mai frumos loc de cazare din delta cu activitati multiple si mancare autentica. Multumiri Cabral pentru promovarea lui.

• Dragos
    • 26.01.2018

Gura Portiţei este un loc extraordinar!!!

• Sorina
    • 25.01.2018

Oare cu un lup alb frumos și cuminte,m-ar primi și pe mine, pe acolo?

• Alin Todea
    • 25.01.2018

Va recomand ca o cazare mai cu personalitate La Motica (motzica) la intrare in Apuseni. E o casa traditionala din barne de stejar, cu prispa scupltata, mutata din Maramures (fostii proprietari voiau sa vanda barnele ca si lemn de parket)
    Detalii aici http://turda.ro/2017/02/11/cazare-langa-turda-cabana-de-inchiriat-la-motica/