Sari la conținut

Prezint multe, dar de ce nu prea ma duc ca invitat la evenimente speciale, mondene (sau cum vrei sa le spui)?*

Filosofia e simpla: avem de prezentat / promovat un produs sau un om.

Ce se face? Se ia o agentie de evenimente si se dau bani (agentiei). Pana aici e normal. Numai ca situatia se strica aici.

De ce? Pentru ca agentiile nu prea mai au idei.

Inchiriaza o sala, vorbesc cu Stage Expert (sau altii mai mici) si inchiriaza echipament, tocmesc un host (de cele mai multe ori unul cu nume dar fara stiinta entertainement-ului), antameaza (dupa buget) una sau doua trupe, iau si un dj si… asta-i tot. Ocazional mai apare si o prezentare de moda sau ceva cu dans-sincron. Uau…

Iar tu, ca invitat, te duci si mori de plictiseala.

Asa ca aleg sa nu ma duc… nu se intampla nimic special, decorurile sunt aceleasi, oamenii sunt aceiasi, discutiile sunt aceleasi… uat for then?!

Accept si ma duc bucuros la o intalnire de bloggeri, la un eveniment unde se intampla lucruri altfel, unde invat ceva nou sau unde incerc niste senzatii.

Dar asa… un fursec, un cico, o poza la gazeta, o discutie pe teme superficiale (nu ca as fi eu vreun profund in viata)… lasati, merci.

Astept si eu cu drag o agentie de evenimente care sa vina cu ceva nou, cu ceva tupeu, cu ceva idei, cu ceva… altfel!

Situatia sta asa dintr-un motiv foarte simplu: imaginatie, experienta si curaj… lipsa. Decat sa riste si sa faca ceva altfel, mare parte a agentiilor aleg sa foloseasca aceleasi retete prafuite la care aduc mici adaugiri.

Si problema nu e numai a agentiilor ci si a clientilor, care refuza inovatia de frica insuccesului. Pentru ca de multe ori oamenii masoara succesul in numarul participiantilor.

Dar daca stai sa gandesti, degeaba ai 300 de oameni la un eveniment de unde vor pleca fara o amintire si fara sa aiba nici cel mai mic chef sa povesteasca despre ce s-a intamplat acolo.

Mai bine faci in asa fel incat sa ai 50 entuziasti care sa promoveze si sa vorbeasca de evenimentul tau cateva saptamani.

Si atunci cei ce n-au fost se vor oftica si la urmatorul eveniment vor trage sa vina, din motive mai mult sau mai putin evidente… curiozitate, empatie, nevoie de cool-ness, sau alte alea.

Haideti umanilor, ceva curaj?

8 comentarii despre "PR. Evenimente speciale."
  1. andrei

    pff nush ce sa fac :))

    răspunde
  2. iperu

    pai decat sa riste sa faca un eveniment bun sau rau mai bine sa nu riste si sa faca un eveniment mediocru…

    răspunde
  3. pure poison
    pure poison

    dar la eveninentul de sambata de la arene(armin only)o sa mergi?eu am fost la armin only in germania anul asta si chiar sunt curioasa sa vad diferentele de organizare….oare vor fi?:-)

    răspunde
  4. Etherfast

    Mai bine mergi la blogmeet-uri :)

    răspunde
  5. Miruna

    mai bine dormi pentru tine decat sa te plictisesti pentru altii! zZzz…

    răspunde
  6. Lizzie

    Si tu cam ce-ai vrea sa faci/sa vezi/sa auzi?Asa-i romanul, mancare bautura si circ daca se poate, mai ales primele doua. Mult succes pe plaiurile mioritice avand nuntile, botezurile si sa nu uitam pomenile:)). Dupa asta se ghideaza si cei care organizeaza evenimente mondene. De forma sa fie.

    răspunde
  7. crys

    Prea putini sunt cei care vor calitate nu cantitate si prea multi cei care vor chestii comune,papa bun,bautura gratis si eventual ceva scalambaiala da cu silicon daca se poate!
    Problema cu agentiile de evenimente este ca nu angajeaza oameni noi cu potential si idei inovatoare,eu nici nu mai merg la astfel de evenimente pentru ca toate sunt identice uneori ieftine si patetice!

    răspunde
  8. Nosfer

    Problema cu imaginatia nu e doar la evenimente. Si blogurile sunt lipsite de imaginatie, si persoanele sunt lipsite de imaginatie cand aleg cum se vor imbraca si muulte alte exemple. Sunt putini astia originali si nu sunt suficient apreciati.

    @ pure poison: la armin intotdeauna a fost misto. nu stiu cat de ok va fi la Arene dar probabil ca setul va tine mult si toata lumea o sa fie multumita. Estimarea mea e ca o sa dureze peste 4 ore mixul.

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.