Sari la conținut

Lumea se duce de rapa, bunul simt se face simtit la fel de des ca si anii bisecti, curtoazia e la fel de rara ca si sexul la peste 120 de ani.

Si totusi, pe lumea asta mai exista oameni care vor sa schimbe, macar putin, raul in bine. Si asa se nasc campaniile.

Fara s-o mai lungesc cu proza ofilita… am dat azi peste spotul unei campanii, Parbrizul nu desparte doua lumi. Sloganul e ancorat in realitate si suna bine, ideea e buna. Si chiar de cineva ar putea spune „Ete-na, inca o campanie!” eu cred ca schimbarea se face in timp, cu rabdare si insistand mult timp pe acelasi subiect.

Dar… cand am vazut spotul mi-a trecut cheful. Cu tot respectul, nu asa se face.

Sa spunem ca eu sunt de meserie, ca lucrez la teveu si ca am ochi pentru asa ceva, ba chiar ca as putea fi o soacra mai avizata.

Uite, nu comentez eu acum, o sa spun dupa… spuneti voi: cat de bine facut, cat de eficient vi se pare spotul?

106 comentarii despre "Parbrizul nu desparte doua lumi"
  1. Ramona L

    Slab tare, pentru cit tupeu este in trafic … iti vine sa rizi. Daca faci parte dintre cei care trebuie sensibilizati de campania asta, ma indoiesc ca are efect.

    răspunde
    • mihai

      mie imi place, e chiar haios. si mesajul e usor de retinut. cine vrea „sa ramana socat” sa se uite la stirile de la ora 17.00 la pro. o sa vada acolo numai „spoturi cool”. cu respect.

    • George

      Ramona, se scrie „cat”.

  2. Iulix

    Varza! Adica, care e mesajul? Nu am inteles nimic! Poate alta data.

    răspunde
  3. Cristinel Sofron
    Cristinel Sofron

    Hai frate! Ce-i asta?!

    răspunde
  4. IRINA POPESCU
    IRINA POPESCU

    Mda, sunt convinsa acum.
    Daca il vad pe Titi Aur prin oras si vreau sa-l fac sa mearga in dreapta ma dau cu el la o liniuta

    răspunde
  5. marius

    Pfff! Asta e la misto?!
    Pe cine vrea sa convinga spotul asta?si mai ales ce vrea sa spuna?!

    răspunde
    • google_is_our_friend
      google_is_our_friend

      Am dat si eu un search, ca orice dependent de goagal. Am gasit ceva pe http://www.auto.ro/campanie (cabrale, pun si eu un link, daca te deranjeaza, scoate-l), e un mesaj acolo. Citez: „Suntem civilizati in viata cotidiana si ne place sa ramanem la fel si la volan. Ia atitudine. Alatura-te campaniei: Parbrizul nu desparte doua lumi. Vrem soferi civilizati!Tu ce fel de sofer esti?”.

  6. Carmen

    Tot mesajul spotului se pierde pe drum, desi e clar ca „Parbrizul nu desparte doua lumi”!
    Ar trebui pastrat conceptul si schimbata partea video cu ceva care „sa atinga” si sa ramana in memorie.

    răspunde
  7. Geanina Codita

    Cu tot respectul, însă campania nu va avea succesul scontat.

    Vulgar… mă dusei cu gândul aiurea, noroc că am apucat să citesc ce vor ei …cei care au realizat…nu ştiu cum să definesc ceea ce am văzut.

    O treabă finalizată a acestui post ar fi trimiterea tuturor mesajelor scrise aici, către realizatori.

    Dacă sunt deschişi către părerile sincere, vor reflecta, sper eu ,îndeajuns… cât să facă o campanie cu impact asupra privitorilor.

    O zi de mare frumuseţe, Maestre!

    răspunde
  8. Patience

    Slab! Slab de tot! Am vazut campanii mult mai bine gandite si parca si mai bine realizate. Sa ma ierte nea Titi soferul, dar mesajul e transmis doar la urma in cele doua randuri scrise alb pe negru, filmuletul nu face nimic. Pai asa, faceau economie de bani si bagau numai textul 10 secunde si gata!!

    răspunde
  9. Littlemirela
    Littlemirela

    Nici pe mine nu ma impresioneaza. Ma asteptam la ceva mai bun… si sloganul „Titi Aur e sofer civilizat” zici ca e reclama pt corn si lapte la clasa a 3-a. Mai ramanea sa-l vad pe Titi Aur ca s-apuca sa cante „nu mi-e teama de bau bau”…

    răspunde
  10. neo

    foarte slab facuta,chiar de amatori pot spune.este bine daca ar lua ceva lectii …… http://www.go4it.ro/telefoane-mobile/pericolul-utilizarii-telefonului-mobil-la-volan-videoclip-socant-4779884/

    o zi excelenta!

    răspunde
    • white rose
      white rose

      da..aici se transmite intr-adevar un mesaj..o secunda de neatentie te poate costa viata ta si chiar si a altora..pacat ca inca mai sunt oameni inconstienti..

    • Denisse

      este putin cam socant clipul; prea multa violenta va fi respinsa,si nu se mai uita nimeni, chiar daca transmite corect un mesaj..anyway,cred ca e genul se spot pe care nu trebuie sa il vizionezi de prea multe ori,pt ca oricum iti ramaine in minte.

  11. white rose
    white rose

    nu intelegi absolut nimic din clipuletul asta..nu stiu ce vor sa transmita prin el dar chiar nu au reusit..eu zic sa mai incerce..

    Ganduri bune Cabral..de aici.. de departe..!

    răspunde
  12. Alina

    Domnul Titi Aur are in acest clip fata de mosneag care se duce sa faca piata. Zici ca e filmat cu telefonul.
    Puteau sa faca o treaba mai buna, zic eu.

    răspunde
  13. aspirina

    Cred ca in campania asta ar trebui evidentiate adevaratele probleme din trafic…..aruncatul gunoaielor pe geam, a tigarilor, claxonat-ul de cum se face verde desi esti al tzpelea la la coada si multe altele…le stiti cu totii. Cred ca ar trebui facuta o campanie de promovare a bunului simt, desi sunt convins ca o sa aiba la fel de mare impact ca spotul asta:( Numai bine tuturor!

    răspunde
  14. Andrei

    Ar fi trebuit ca trebuit ca Titi Aur sa-l faca pe ala cu tupeu, eventual animalu sa dea si intr-un stalp… sa te simti cumva razbuna de Titi Aur, dupa care un slogan de genul: „Probabil nu poti conduce ca Titi Aur, dar e mai sanatos sa nici nu incerci”

    răspunde
  15. explorish

    o reclama „de bun simt” :). e facuta de amatori sau profesionisti? pare de amatori, caz în care merită credit pentru încercare – sa zicem ca e un inceput. sper ca macar un lucru bun sa faca traficul bucurestean, sa inspire spoturi mai creative in viitor. desi poate „animelelor” tre’ sa le spui simplu sa inteleaga, ca nu ţin la „metafore”. cum ar fi cea cu cu fetele betele, care mie mi-a ramas in cap, nu stiu daca nu cumva aici am văzut prima data.

    răspunde
  16. george

    :))) „O campanie impotriva nesimtirii din trafic”… Macar de ar fi asa nesimtirea in traficul nostru ( de kkt) bucurestean. Din pacate nesimtirea la noi inseamna sa te dai jos cu bata de baseball sau chiar cu pistolul (nu exagerez absolut deloc). Este o campanie mult prea slaba pentru animalele de care suntem incojurati dimineata de dimineata! O zi buna in continuare…
    PS: Umanule de ceva vreme nimik inainte de culcare?? Ce-i cu tine?

    răspunde
  17. Sarai

    Slabut pentru ceea ce se intampla cu adevarat pe strazile din Romania. Nu transmite mai nimic, in afara faptului ca nu tre’ sa ne punem mintea cu astfel de „vitezomani”. Se putea mult mai bine.

    răspunde
    • Mirel

      Ba, eu cred spotul e facut pentru aia care au ceva minte ca sa nu se lase provocati in trafic de tot felul de manelisti d’astia. Acuma, na’, ca sa-i sensibilizezi pe „nesimtitii din trafic”, cum zic unii dastepti pe-aici, cred c-ar trebui sa dai spotul asta la Stirile de la ora 5, ca acolo se uita toata populimea.

  18. Aurica

    Frmos facut, dar nu stiu cati dintre cei vizati il vor intelege si mai ales il vor lua in seama.

    răspunde
  19. lupzburator

    Si pana la urma ce vrea sa zica? Sunt eu mai prost, da’ chiar nu m-am prins. Ma asteptam ca tipul mai batran sa scoata o legitimatie de politist si sa se ingalbeneasca la fata celalalt. Asa as fi inteles ceva. Sau cand se uita in spate dupa concurent sa pupe un stalp.
    Titi aur vrea sa fie numele unui sofer cu bun simt? Mi se pare mie sau suna cel putin nepotrivit?

    răspunde
    • Crisia

      Titi Aur ESTE numele unui multiplu campion la raliuri.

      Nu ca daca este campion ar fi fost indreptatit sa faca raliu si pe strada. Asta-i si ideea clipului, din pacate pusa in imagine mult prea slab.
      Mai de impact mi s-ar fi parut sa fie aratat cum respecta regulile de circulatie, mai lasa pe altul sa treaca numai ca sa nu se blocheze circulatia, nu intra-n intersectie daca e clar ca n-are timp sa iasa din ea pana se schimba semaforul, atitudini active. Pe maimutoi de genul ochelaristului ii lasi sa se duca-n drumul lor, asta-i atitudine pasiva, nu te indeamna la nimic.

  20. Denisse

    ..pe principiul :”zi ca ei, dar fa ca tine.” nu este foarte rau, dar nu prea se pricepe mesajul doar din clip. spunea cineva mai sus care sunt nesimtirile mai mari in trafic,nu doar muzica foarte tare si invitatiile la liunute. sau sunt mai multe clipuri?

    răspunde
  21. bibilica

    si mesajul care e?

    imi pare rau dar l-am ratat, sau nu a fost pus tot filmul?

    răspunde
  22. lele

    cabraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal lasa parbrizu’…
    unde e asta?mailu?l’ai promis
    „V-am vorbit de Nelu, prietenul meu, v-am spus ca, pana la urma, e un baiat tare misto, nu?

    (pun in zilele ce urmeaza si mailul de la el, sa radeti)”

    răspunde
  23. petro

    E pt. manelisti

    răspunde
  24. Cougar

    băi, ce spot puteau să facă.
    uite-aşa se consumă un „glonţ” formidabil (titi aur), tras complet, dar complet aiurea.

    răspunde
  25. Andra

    Mey oameni buni eu ori is proasta ori…
    N-am inteles nimica nimicutza din spotul asta sau ce a vrut sa fie.

    răspunde
  26. Jademan

    Nu l-am văzut! :D

    răspunde
  27. ion_din_gara
    ion_din_gara

    Mie mi se pare educativ spotul. La o cautare pe google, am vazut ca e o campanie de CSR. Spotul cu gagicile e de senzatie, dar nu cred ca are o mare componenta educativa. Cred ca mesajul e sa nu te lasi provocat de tot felul de neghiobi.

    răspunde
  28. somnulescu

    Buget de criza bestie, ce sa-i faci?
    Au zis si ei ca daca fac un video cu Titi Aur, gata s-au scos si nu tre sa dea o gramada de bani :))

    răspunde
  29. anda oita

    of…asta-i spot publicitar pentru cocalari?

    cum o sa-si schimbe un tembel
    vitezoman obiceiurile dupa ce vede spotul asta?

    nu-mi place umanule… cine l-a gandit si regizat nu a stat prea mult pe ganduri,oare cat a fost platit pentru porcaria asta?

    x

    răspunde
  30. Roxana

    …poate e beta si trebuie lucrata:))…nu imi inspira nimic,mesajul e ok, dar pus intr-o cu totul alta lumina si evidentiat mai bine…

    răspunde
  31. sys

    Omule, da’ nu ne-ai mai spus ce crezi tu de clipul Pupett?

    răspunde
  32. Cezar

    Bunuţă ideea. Prost pusă-n practică…

    răspunde
  33. Tipa Blonda
  34. Lup Alb

    Domnu, alo, domnu’….
    Ma dusei sa vaz clipu’ pe YouTube, si am ajuns mai apoi la Sexy braileanca – Puiul de Crevedia.
    Oare ce lagatura sa fie?????
    Asta e paranormal antidextral pe bune!

    răspunde
  35. Say Chese

    Ideea este buna, numai ca m-a pufnit rasul la urma.Filmuletzul asta de zici ca e facut cu o camera de filmat de la telefon vor ei sa numeasca CAMPANIE? Ma scuzi,dar sa se uite pe YouTube ca o sa gaseasca baietii cum se face o campanie care sa atraga atentia si sa il impresioneze cu ceva.

    răspunde
  36. Sorin Moroianu
    Sorin Moroianu

    naspa, penibil si fara esentza.. :)) am pufnit in ras de cat de prost este facut.. :))

    Tota stima .. >:D<

    răspunde
  37. Alex Khan

    E ca si cum ai spune ca petitiile online sunt utile la ceva.
    Nesimtirea nu se vindeca prin campanii. Ele folosesc doar la deturnare de fonduri.
    Acelasi televizor care ti-o da pe Braileanca, Nikita & co vrea sa te invete si de bun simt si conduita in trafic? Sa fim seriosi.

    răspunde
  38. LUIGY
  39. Lao Mayer

    Perfect de acord cu ce spune si Alex Khan, cu completarea ca aceasta educare in trafic se va schimba dupa muulte generatii, cu conditia ca ea sa aiba loc inca din perioada scolii de soferi. Daca va spun ca peste 95% dintre instructorii auto din RO ar pica un eventual test facut in strainatate, sunteti de acord cu mine? Pana nu se schimba ceva acolo, la radacini, nimic nu se va vedea/simti pe strazi.

    răspunde
  40. Attilla

    Hmmmmmmmmmm……nu ma pot abtine sa nu comentez…so :

    1. Comentariu la clip …. VARZA. Mie mi-ar fi placut un clip cu Titi pe offroad la o proba de raliu cu masina de concurs (facand ce stie si cum stie el mai bine) si apoi acelasi Titi cu aceeasi masina dandu-se corect prin oras (Sunt locuri speciale pentru adrenalina, traficul/soseaua este al/a tuturor. Respecta regulile si vei fi respectat)

    2. Comentariu la comentarii (parerile legate de traficul din Buc)….

    A. Se plangea Lao Mayer ca 95% dintre instructori ar pica examenul in alta tara…nu e vorba de instructor…e vorba de proaspetii soferi…ei trebuie sa-l ia nu instructorii. Cand am facut eu scoala de soferi (si ma indoiesc ca s-au schimbat multe de atunci) instructorul te invata doar sa ti covrigul drept, un mers cu spatele si 2 tipuri de parcari si…cam atat. Restul !??!….veneau cu experienta. Nici un instructor de scoala de soferi din lumea asta nu scoate Titi (asta trebuia sa fie pluralul, da stiu ca Omul Negru nu e de acord cu tz).

    B.Se plangea mai multa lume de trafic…dar nimeni nu-si pune o intrebare de bun simt….DE UNDE NAIBA APARE ACEST TRAFIC ?
    Adica….o aglomeratie la 8 dimineata si una pe la 6 seara sunt de inteles ca na…vine si pleaca romanul de la munca…dar in Buc e aglomeratie tot timpul..cati someri sunt oare frate in orasul asta ? (sau patroni…sau comis voiajori…)

    C. Zicea cineva ca nu se simte pe strazi….mie mi se pare ca s-a mai civilizat lumea comparativ cu un …2006 sa zicem…a inceput lumea sa te mai si lase sa intri in coloana cand esti cu conserva si e mai atenta un pic la tine cand esti pe doua roti..
    (asta e o parere pur personala…nu are la baza un studiu :D)

    răspunde
  41. Attilla

    aaaaaaaaaaaaaaaa….si inca un lucru…asta mi-a scapat…
    de cand naiba are „cocalarul” Honda Civic !?!??!…era mai credibila cu un BMW sau cu „stapanul inelelor”

    răspunde
  42. lala

    hmmm…nu ma pricep, dar poate spotul le ofera o varianta celor care „nu stiau” cum sa evite astfel de „tentatii” in trafic.take care.

    răspunde
  43. Alexandra

    O fii ora,dar io personal n-am inteles nimic :-??

    răspunde
    • diamir

      subscriu—cadrele sunt aiurea si nu inteleg unde a ajuns titi sau ce a facut titi – sau nu asta era ideea? sa se vada ca ramane in urma?

  44. Alter Ego Blog

    Initiativa este ladudabila, dar radacinile raului sunt mult mai adanci si nu m-ar mira ca singurele rezultate ale acestei campanii sa fie doar niste bani cheltuiti…

    răspunde
  45. Alexei

    Salut Cabral,

    Clipul mi s-a parut comic, dar cred ca ar trebui sa mai incerce sa-l faca din nou ca sa-si atinga tinta bine de tot. Mi-ar place sa vad si o varianta facuta de catre tine cu aceeasi idee.

    răspunde
  46. Clau

    Mda, se pierde esenta. Acu’ nu poti avea pretentia de la Titi Aur sa fie teatral ca totusi e pilot, nu actor, dar genul de ghertoi care face d’astea la semafor nu e in nici un caz cineva cu o masina japoneza care asculta hip-hop. Daca puneau pe unu’ cu camasa de la Dani&Gabi, cu un „bemweu dizal” cu maneaua la maxim, cruciulite pe parbriz si o pitzi blonda in dreapta era mult mai realist.

    răspunde
  47. law

    O campanie facuta cu bani putini. Idee buna dar daca nu ai bani sa o promovezi cum trebuie, „se pierde pe drum!”
    :)

    răspunde
  48. Cougar

    uite-aşa ne pricepem noi să tragem un „glonţ” formidabil (titi aur) cu o puşcă stricată în direcţia văzduh. pfai, ce putea să iasă şi ce-a ieşit

    răspunde
  49. evergreen

    http://www.youtube.com/watch?v=a8QxZJZfU5Q

    uite imagini care sa impresioneze. filmate bine, transmit senzatii, arata ipostaze…

    răspunde
  50. Ana Sandu

    Hey…hello!
    Hai sa vedem…in primul rand, nu stiu ce campanie este asta, nu am vazut-o inca la TV(cam nu prea am timp pt tv,deci nu ma prea uit)…insa, nu mi se pare ca au investit suficient la capitolul imagine, nu stiu, nu pot da detalii legate de modalitati tehnice, insa…e clar, nu arata bine, nu e profi si arata ca si cum a fi facut de mine pe cand eram studenta..:):P
    Ca si idee, au pornit de la ceva credibil, Titi Aur este un model pentru toti cei pasionati de masini, viteza, jumbuslucuri,…bla,bla, deci ar putea capta atentia publicului tinta, insa, nu intotdeauna cei care se dau smecheri pe la semafoare(start-ul lor) vad soseauna din oras ca pe o pista de curse, n-are nici o legatura cu asta, nu vor sa scoata in evidenta cat de buni sunt ei in asta ci, mai degraba, sunt mandri de ceea ce conduc si vor sa atraga atentia asupra masinii mai mult si mai mult; eu zic ca ar fi fost bine sa se foloseasca niste masini tari, si sa creeze discrepanta acolo(un om de cariera, civilizat, etc) si un cocalar ce si-a dat ultimii bani pe masina si acum nu stie cum sa faca sa arate lumii ceea ce poseda el.:) Si….cred ca ar fi trebuit sa fie realizat cumva printr-un final neasteptat, dar…dur. Tot timpul campaniile cu final dur au atingere.
    Inca o data, cei pasionati de curse merg la curse, pe circuit, la Karturi, etc…se inscriu la debutanti…nu se dau in spectacol prin oras…acolo este vorba despre altceva.
    Deci…din punctul meu de vedere, nu vizeaza publicul tinta asa cum trebuie campania asta, deci..nu prevad ca va avea „atingere”.
    Cam asta am avut de zis..cred….eu am terminat doar Sociologie, nu Publicitate:P
    Aaa…apropo…la Brasov week-endul asta se organizeaza Raliul „Tara Barsei”…daca esti interesat…:)
    O zi faina,
    Ana, Bv

    răspunde
  51. ana

    Nu are nici un impact. Nu impresionează şi nu mi se pare că atinge scopul propus. Nici măcar amuzant nu este. E sec şi dacă nu s-ar termina cu avertizările de rigoare, aş putea crede uşor că e încă una din publicităţile nereuşite de pe la noi. Aa şi dacă nu mă înşel, astfel de publicităţi se mai folosesc când vor să promoveze o marcă nouă de maşină.

    răspunde
  52. Gy

    Mie nu-mi place pentru ca nu transmite nimic.Si, mai mult, la sfarsit constat ca ei ii fac reclama lui Titi Aur.Si trebuie sa admit faptul ca in general campaniile de la noi nu sunt convingatoare si asta poate pentru ca nu investesc suficent de multi bani. Dar sa recunoastem, nici ideile nu sunt stralucite.Decat asa, mai bine deloc. Daca vreti, cautati pe youtube „Asa se face o campanie” sa vedeti cat de reusit este clipul( asta daca nu l-ati vazut deja) , cat de real pare si cat de mult te poate pune pe ganduri.

    răspunde
  53. iperu

    actoria e de nivel de film porno

    răspunde
  54. Pucca

    http://www.youtube.com/watch?v=O1XCL5MID_I

    campanie geniala, imposibil sa nu impresioneze

    răspunde
  55. Niggerul
  56. doggystyle
    doggystyle

    Buna Cabral!
    Am lucrat si eu in televiziune, in spatele camerelor, unde vedeam clar cum trebuie facute anumite lucruri, cadre, etc. Nici nu imi permit sa comentez asta in detaliu…doar ca este infect, cel putin din punctul asta de vedere. Dupa care, ca si idee, e foarte misto, incet incet, lumea o sa invete sa se poarte in trafic..dar trebuie rabdare. Sa fim serios, poate unu e mai cu bun simt, dar cand vede ca ceilalti sunt niste nesimtiti, o sa inceapa sa se poarte la fel fiindca o sa zica ” da-o-n colo de treaba, ca pe mine nu ma lasa nimeni”. Si Spotul asta, in particular, pe langa faptul ca este prost facut, este hmm cum sa zic…nu inspira nimic, faptul ca l-a ales pe nenea ala care se vede cat de crispat e, influenteaza destul de mult. Puteau sa ia totusi niste oameni care sa fie mai nonsalani in fata camerelor(stiu ca nu se nasc toti cu chestia asta, dar vorbim aici de o campanie care trebuie sa influenteze, nu sa te faca sa razi cand o vezi).
    Per total, foarte naspa, cu idee buna
    Sper ca s-a inteles ceva din ce am cotcodacit aici :D
    Te pup

    răspunde
  57. bubi

    Nu stiu fratilor, amu nu-i clipu perfect, dar nici sfarsitul lumii nu e. Pana la urma, nu cred ca e de dat pe TV, se vrea un viral, pentru net e ok.
    @pucca: pai cu banii bagati in clipu ala, facea porumboiu un film de cannes.

    răspunde
  58. contristu

    Am o idee pentru astia cu spotul: platiti ba la protv sa dati o stire, ca la udrea a mers.

    răspunde
  59. koma

    sa-mi puna cineva subtitrare, ori am pierdut eu cadre, ori nu se stie unde-a disparut nea` Titi megastarul. Mesajul se pierde in zambetul tamp al gorilei, ideal ar fi fost sa intre intr-un camion, intr-o groapa prost semnalizata, etc.

    răspunde
  60. nnonny

    Nu ma asteptam la nimic spectaculos si sincera sa fiu, nici macar la ceva cat de cat reusit. La noi, in tarisoara, se investesc bani grei (ca deh domne, facem campanie), insa rezulatul este in 99,9% din cazuri, un adevarat fiasco. De ce? Pentru ca desi se investesc bani, „smecherii” angajeaza amatori pe care ii platesc prost, iar grosul banilor le ramane in buzunar.

    răspunde
  61. carmen

    Nu am un ochi „avizat”, dar mie chiar imi place. Singurul defect ar fi faptul ca nu pare a fi o campanie impotriva nesimtirii ci mai degraba a teribilismului la volan.

    răspunde
  62. GabiR

    O campanie trebuie sa polarizeze, sa faca oamenii sa se identifice cu personajul pozitiv, cu victima etc.

    Ma intreb cine se va identifica cu Titi Aur sau cum il cheama …

    Din ochiul meu de nepriceputa, arata foarte amatoricesc spotul.

    răspunde
    • Paul

      Cred ca mai degraba in astfel de situatii trebuie aruncata o umbra asupra personajului negativ, iar clipul pe asta se bazeaza. Mie mi-a placut, dar sunt 2 probleme cu el: 1) e facut la nivel amator, ceea ce face ca mesajul sa fie ascuns bine printre cadre; 2) „Titi Aur nu se sperie” – sloganul e mai amator decat tot clipul la un loc, mergea ceva mai clar, poate in versiunea 2.0.

  63. krossfire

    Din perspectiva de planner, actualmente copywriter in activitate spun doar ca pe langa lipsa savorii oamenii au irosit cel putin 20 de secunde din air-time.

    Mai eficient e spotul radio antipiraterie : ”Esti genul care imparte tot cu prietenii sai ? O sa-ti placa sa impartiti celula…”

    răspunde
    • Shotgun

      Amice, din perspectiva unui oarecare, esti cam prostut! Okay, am inteles, te-ai laudat, ti-ai facut p.r.-ul, dar ce legatura are online-ul cu air-time, si comparatia aia cu spotul radio… Esti pe langa total. Dar daca vrei o diploma pentru perspectiva de copywriter, scoatem ceva la imprimanta.

    • krossfire

      Vezi, daca nu erai un oarecare, poate se obosea prostutul de mine sa-ti dea o lectie.

      Pe de alta parte, daca lucrezi in vreo agentie, da un pup de pe-acum recunoasterii, ca n-o mai prinzi.

      P.S : Are legatura, pentru simplul motiv ca dilurea unui mesaj cat se poate de simplu de conceput in 50 de secunde este o tampenie , indiferent daca spotul ajunge sau nu pe tv. Nu e o campanie de informare a carei amploare sa justifice spotul.

  64. CAIAC

    Nu prea e cine stiee ce…:| mi se pare aiurea rau de tot spotul!

    răspunde
  65. Mtz

    sincer la fel cum ai spus si tu: alt spot?
    Daca cei care au creat spotul la semafor se comporta ca si Titi atunci campania si-a indeplinit scopul; altfel …

    răspunde
  66. ozana b

    f tare spotul…..incep sa te urmaresc….imi place cum pui problemele.

    răspunde
  67. Andreea Caprescu

    Nu numai ca mesajul nu este clar transmis. Iar impactul care ar trebui sa miste un sofer idiot este inexistent. Acest spot este sau imi pare a fi mai mult o forma de publicitate pentru Titi Aur. Care a revenit in centrul atentiei dupa ce doua vedete de la Antena i-au croit drum prin tv. Nu neaga nimeni palmaresul acestui automobilist convins care acum are propria scoala de pilotaj, dar, imaginea sa, corelata cu valoarea si performanta puteau fi imbinate intr-un spot mai inteligent. Ca sa nu spun educativ…

    răspunde
  68. thedaniel

    Foarte tare, dar si foarte real spotul.
    La mine in oras s-a intamplat ceva asemanator, dar cu o masina „tunata” (am uitat marca, oricum una foarte scumpa) si o Dacia1310. Cel cu Dacia1310, a plecat calm precum Titi Aur.

    răspunde
  69. strongvaleriana

    Clipul e bine facut, alert, dar asa cum a remarcat si Carmen, ideea nu e clara – anti-teribilism asa cum reiese din spot, sau anti-nesimtire (oops, negarea negatiei !)
    Probabil ca s-a dorit ceva cuprinzator, dar …
    Ramane deci sa comentez doar ideea de teribilism

    Ca sa faci comparatia dintre adrenalina ce clocoteste intr-un tip de 20 de ani, cu experienta si calmul unuia de 40 de ani, e o prostie – mesajul va fi receptat prin prisma ”conflictului dintre generatii” adica … nu va fi receptat !
    Era probabil mai de efect daca teribilistul ar fi intrat in posesia unei masinute de jucarie aruncata prin geamul deschis, de catre o fata atragatoare !
    Eventual si o vorba :
    – Data viitoare iti aduc si-un trenulet !

    ps.
    In clipul asta ”anti-nesimtire” (oops)Nea Titi a cam uitat sa dea semnal atunci cand a virat ! :)

    răspunde
  70. jim

    mie imi place,nu e sa ramai uauuuuu (cum a fost spotul cu tipele si dricul)dar reiese bine ideea
    si in plus este o situatie comuna,multi ne putem identifica cu ea,eu care mai conduc si motocicleta intilnesc des tot felul de ciolani ce ma tot provoaca in aceeasi maniera la liniute si alte prafuri ca sa aiba pe cine impresiona

    răspunde
  71. Balumba

    Honda este o masina pentru oameni inteligenti, selecti, culti nu pentru cocalari. Trebuiau inversate rolurile, domnul Titi Aur sa conduca ce i se cuvine, adica Honda Civic, iar taranul roman sa conduca Golf, si asa sunt sute probabil mii de tarani care conduc golf si passat.

    răspunde
  72. DALA

    bre!! mie imi place!…cand am urmarit spotul parca retraiam faza!…mi s a intamplat odata,la semafor,eram cu cineva n masina…deci?!cred!!k s a inspirat din realitate!!…acum depinde de fiecare cum”percepe”ceea ce vede…te pupic si te iuby..dala

    răspunde
  73. Alexandra

    Si mie imi place spotul…chiar se intampla foarte des „liniute” de astea si cred ca realizatorii asta au vrut sa sublinieze. Au folosit si un pilot, tocmai pentru a pune si mai bine in valoare ideea. Daca ar face mai multe spoturi, cu teme diferite, s-ar putea alcatui un set de reguli de bun simt ale soferului, care sa fie si ilustrate.

    răspunde
  74. mihai

    E o CAMPANIE DE CSR, FRATILOR. am cautat si eu campania e net. e mult mai mult decat acest spot. cred ca ati tratat cu multa rautate si ma asteptam la mai mult din partea dumneavoastra domnule Cabral.

    Acesta e mesajul campaniei: „Noi nu injuram la volan, noi nu ascultam muzica deplorabila data la un nivel periculos de tare si nu claxonam nervos si fara sens. Ne plac cursele de masini,
    pilotii de raliuri si festivitatile de premiere. Ocolim cursele ad-hoc, planificate in fata semaforului. Noi nu credem ca parbrizul este o masca. Suntem civilizati in viata cotidiana si ne place sa ramanem la fel si la volan.
    Tu ce fel de sofer esti?”

    E CLAR E O CAMPANIE DE CSR! NU E UNA DE FACUT SENZATIE CUM E ALA CU PROASTELE ALEA BETE si nu cred ca trebuie sa fie spectaculos.

    Eu am vazut spre exemplu campaniile PETROM SAU ALE FUNDATIEI PATRICIU care la fel, nu sunt f spectaculoase pentru ca sunt de CSR. Mie imi place iar initiativa e f buna. Cine se pricepe la campanii stie ca trendul nu e spre ceva spectaculos ci spre chestii educative. Dar ce sa faci, astea plictisesc!

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Rautate?!

      Spotul este de porc! Facut in cel mai amatoricesc mod posibil, filmat oribil, montat groaznic, nu are story’line, multe cadre in plus, este total gresita amplasarea camerelor si unghiurile, sarituri peste ax… spot de genul asta nu vezi nici la ATF la anul I!

      Asta este rautate, am incercat sa fiu cat mai domol in post, sa nu dau cu parul.
      Dar, daca vorbim intre noi, ala nu e spot, e o…

    • mihai

      Dvs sunteti om de tv. La marketing viral nu prea va pricepeti, sincer. Spotul poate nu e de 10 dar sigur e de web. Si ca sa spunem ca nu e bun, ar trebui sa stim ce scop are campania, ce obiective intermediare ca sa facem niste criterii de evaluare. WEB-UL E ALTCEVA. Asta ca nu e de teve nu ma convinge. Cu toata stima.

    • Cabral Ibacka

      1. Hai sa vorbim pe „per-tu”, nu ma simt nici destul de batran si nici de inteligent pentru a primi in piept Dvs.-ul respectiv.
      On topic:
      – indiferent pentru ce anume se face, o productie video ramane o productie video. Si regulile de regie, montaj, scenariu… sunt aceleasi in orice fel de productie video, ca e campanie tv, virala, parodie sau oricre altceva; din punct de vedere executie spotul e praf;
      – multi-valenta unei productii video este data tocmai de posibilitatea de a „transporta” mesajul prin orice fel de transmisie a continutului; diferenta dintre „spot tv” si „marketing viral” nu este data de productia in sine, ci de modalitatea de difuzare;
      – marketing viral; am creeat eu insumi vreo 3 virale mari; daca nu ma impaunez cu ele nu inseamna ca nu stiu despre ce-i vorba;
      – cat despre criteriile de departajare in functie de informatiile suplimentare despre spot… numai si problema pusa asa demonstreaza ca spotul nu si-a atins menirea; daca, dupa ce te uiti la el, te intrebi ce-a vrut sa zica (asa cum faci tu, spunandu-mi ca ar trebui sa stim ce scop are campania, ce obiective intermediare are, etc.) inseamna ca doar video-ul nu a transmis nimic.

      Si ca si concluzie: nu mai faceti diferenta intre spoturi pentru tv si cele pentru web.
      Diferentele sunt cu totul altele decat cele vizibile, pana la urma insa numitorul comun trebuie sa fie impactul.
      Care, in cazul acesta, nu prea este…
      Cu toata stima.

  75. silvia

    e ok spotul……….dar parca tot ii lipseste ceva…..m-a lasat oarecum rece, sincer.

    răspunde
  76. Magda

    E ok spotul, mie imi place. :D

    răspunde
  77. maniak

    Faceam un spot mai reusit cu buget zero. Stim cu totii cine e Titi Aur, cu siguranta este un sofer civilizat , are si un circuit si ceva masinute unde poate fi cat de necivilizat vrea el .
    Sloganul nu se identifica cu spotul . Desigur , daca zbura grasu` prin parbriz era problematic :) dar spunea ceva :) Mult mai directe erau campaniile facute de Politia Romana, acel gen de reclame ar trebui sa circule pentru sensibilizare .
    Cred ca atunci s-a dat drept exemplu chiar asta de la strainezi : http://www.youtube.com/watch?v=EmMNcOWhjWM&feature=fvw , nu e chiar asta dar ceva similar. Nu prea te mai dai cu masina dupa ce o vezi.

    răspunde
    • Ado

      Mai pui si tu sare pe rana… Nu poti face un spot cu 2 camere handycam si montaj realizat pe un Pentium 3.
      La colajul facut de straini iti dau lacrimile, mai ales la ultimul spot…

      Asta trebuia si la campania facuta de romani: imagini care sa sensibilizeze. De exemplu, cel cu ochelari sa plece de la semafor cand inca era rosu si sa fie lovit de o masina, in timp ce Titi Aur ramane acolo, ca un sofer responsabil ce se afla, dar…deh, „traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul”

  78. cipslim

    ideea e buna si clipul se adreseaza categoriei sociale luata in vizor. Cei care au realizat clipul nu sunt profesionisti. De la prima vizionare nu mi-am dat seama ca Aur a tras dreapta, nu vad care e treaba cu honda aia zapacita, filmarea e pe trepied-ostila si insipida.
    Repet conceptul e bun finalizarea e proasta.
    parca e un videoclip de-al lui Paulica de la Roman

    răspunde
  79. ada

    care sunt cele 3 virale mari, cabral?

    răspunde
  80. Andrei

    idei banale(ca sa nu spun idioate) si mai putin complexe decat ideile unui copil fara buletin, puse in aplicare fara a fi premeditate. ceva in genul reclamei

    -ce ai facut draga astazi?
    -eh..mai nimic

    TranzActiv
    nu inteleg cine finanteaza spoturile astea

    răspunde
  81. Adriana

    Toata lumea incearca sa vada prin ochii tai clipul…daca tu spuneai ca e genial la fel si colegii mei cititori, daca ai spus un lucru negativ toti incearca sa vorbeasca despre cum se putea mai bine…Mie imi place si Titi Aur chiar este un om mai mult decat civilizat si foarte comic. A participat la raliul din Onesti acum cativa ani si am avut ocazia sa primim de la el (eu si prietenii mei) niste replici foarte amuzante cand ne-a auzit ca vorbim de el :)

    răspunde
  82. bobu

    Eu gasesc clipul prost realizat.

    Ca o alternativa propun un clip in care se arata un caz de urgenta intr-o ambulanta careia nu i se acorda prioritate in trafic.
    In plus infiintarea unui oficiu unde se pot trimite semnalari cu privire la nesimtirea in trafic: descriere fapt, poza/film, numar masina. In plus introducerea unui sistem de amenzi pentru nesimtiri, iar din bani sa se construiasca in mod transparent parcari supraetajate.

    SF, nu-i asa?

    răspunde
  83. Danny

    In general pilotii de raliu sunt foarte calmi in trafic .Ei stiu bine ca daca ai ceva de demonstrat tre demonstrat pe pista nu pe strada cu ciini pe margine sau copii si baba pe trecerea de pietoni.

    răspunde
  84. Beavy

    dupa numele spotului/campaniei.. ma asteptam sa se cioneasca, sa existe o coliziune.. o chestie, ceva.. care sa mearga cu numele. e „moale” rau altfel. nu vad ce atitudini sa schimbi cu un asemenea spot, cu o asemenea campanie.

    răspunde
  85. Piticu21

    pana si eu … adica ma stii … fac civicul ala la orice ora si in orice moment, deci nu si-au ales bine masina :)

    răspunde
  86. Maria

    Sincer niki mie nu mi se pare cine stye ce mai ales ca m-ai intai i-am dat play si apoi am citit ce spuneai cabral…..si eu sincer nu mi-am dat seama ca e pt o campanie …

    răspunde

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.