Sari la conținut

… si am de gand sa repar asta. O sa scriu si review-ul promis cand mi-am luat masina, acel simpatic Citroen DS4, am zis ca o sa scriu atunci cand trec cu ea de pragul celor 10.000 de km. Tocmai ce-am facut vreo 11.000, pot sa vorbesc despre ea fara teama ca nu stiu ce zic. Dar asta o s-o fac intr-un post separat… Apropos, Citroen Romania a strans deja 10.000 de oameni pe facebook!

Ce mi-a adus aminte de treaba asta este ca unul dintre colegii de pe garajul.ro a reusit o treaba incredibila. Au facut rost in premiera (cel putin pentru Romania, o sa verific si pe international) de pozele mult asteptatului coupe de la Toyota, acel FT-86 (propulsie cu boxer de 200cp).

Vorbind despre reusita alor mei… sunt mandru ca un ciobanesc mioritic privind un bichon maltez, asta da strike pentru echipa garajul.ro!

Vorbind despre masina… arata foarte bine, cred ca si sta foarte bine pe sosea dar… din 2L sa scoti doar 200cp?! Eu am motor de 1,6L pe Citroen si are… tot 200cp! Da, vorbim despre un boxer si-un supra-alimentat, dar daca tot vor ca acest coupe sa-l bata pe Scirocco (si cred ca nu-i va fi usor), as fi crezut ca Toyota va veni pe FT-86 cu ceva macar putin mai puternic decat TSI-ul de 2L si tot 200 cp cu care este echipat Scirocco. In sfarsit, aveti mai multe date despre FT-86 in articolul scris de colegii mei.

Intrebarea cu care vin, acum ca tot am deschis discutia despre masini… ce credeti ca ar modifica in bine traficul din Bucuresti?

– marcaje rutiere gandite in folosul traficului si nu impotriva lui (cum e acum);

– mai multi politisti in intersectii;

– mai multe amenzi.

Ce modifica traficul in bine?

View Results

Loading ... Loading ...
26 comentarii despre "N-am mai vorbit despre masini de ceva vreme…"
  1. alex

    Ma, marcaje rutiere degeaba pune ei,. oricat de bine gandite sunt, daca oricum nu le respecta lumea.Despre amenzi aia da ar prinde bine.Forteaza unu o intersectie dai o amenda ca lumea si/sau iai masina pentru o perioada limitata de timp, sa vezi dupa disciplina in trafic.

    răspunde
  2. carco

    Deci…

    – marcaje cred ca degeaba s-ar face (da, ar fi foarte bune, dar ar folosi tot alora simtiti, pentru ceilalti pentru care mazgaliturile alea de pe benzi sunt optionale, doar zidurile de beton ar ajuta).

    – politistii ar sta ca si acum, cam degeaba. Pai ba cap de creta, daca tot esti in mijlocul intersectiei, da-le draq de semafoare si fluidizeaza traficul, nu-mi fa semn sa trec cand se pune verde si sa ma opresc cand se face rosu.

    Cum fetita nu cred ca sunt, votez c) si d), dar nu se poate (asa ca ramane d) )

    Altfel, eu vroiam doar sa zic „oau” fata de jucaria aia si sa-ti explic ca, chiar daca tot cai se numesc, un pur sange japonez nu se compara cu o martzoaga frantuzeasca ;)

    P.S. /me posesor si fan toyota (asa ca nu lua prea in serios chestia de sus)

    răspunde
  3. Natalia Andreea
    Natalia Andreea

    Ce ti-ai luat bun aseara din Carrefour? :D:D

    răspunde
  4. lex

    interzicerea virajului la stanga, in intersectiile importante, realizarea de puncte de intoarcere dupa o intersectie importanta. Galben intermitent pentru viraj la dreapta, mai multe sensuri giratorii, mai multe puncte de intoarcere pe arterele lungi unde nu se poate intoarce, semnalizare corespunzatoare, gen la urmatoare intersectie urmeaza strada xlescu ( aici vb de alea importante )
    samd.

    răspunde
  5. pejte

    Sunt fetita si nu-mi plac masinutele :)

    răspunde
  6. Bragaru

    Nu ma bag la chestii de reguli de circulatie pentru a nu ma enerva :). In schimb astept cu nerabdare review-ul pt DS4. Chiar sunt curios de performantele minunatului motoras de 1.6 de 200. Cu cat la suta e mai mare consumul real decat cel declarat care e demn de un diesel. :D si de ambiant. O zi minunata!

    răspunde
  7. carco

    Ref. la premiera, pozele sunt de pe Carspyshots.net (scrie in subsolul articoluli)

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Da, si nu erau publicate pe carspyshots cand au fost publicate pe garajul.ro, sau, in cel mai „rau” caz, au fost publicate cam in acelasi timp. Unul dintre baietii de la noi este admin pe un forum strain (unul foarte puternic) si le-a primit printr-o… cunostinta. :D

  8. Bragaru

    Si totusi legat de circulatie… Am ales sa las pe altii sa conduca si sa stau linistit in dreapt sau raman la metrou.
    Sunt sigur ca daca ar exista putina dorinta si pricepere, semafoarele astea ar putea fi si ele corelate sau sa se adapteze la numarul de conducatori. (nu vorbesc de situatiile de aglomeratie crunta cand nu se mai poate face nimic)(asta e, a venit racoarea, nu se mai poate pe bicla). E absolut hilar si enervant cum noaptea, cand e cat se poate de liber pe-afara, mergand absolut legal prind tot splaiul rosu din semafor in semafor. Pt a le lua pe verde tre sa ma tin undeva la 80, ceea ce nu ma face decat sa tresar cand vad cate un logan alb cu grafica pe el. Aproape aceeasi problema cu Iuliu Maniu si… probabil mai sunt si altele.

    Vai, nu mai am loc sa scriu :)

    răspunde
  9. Bragaru

    Dar ca raspuns la obiect pt intrebarea ta. Oamenii(si aici intra multe categorii) prin atitudine si mentalitate. Ei sunt singurii care pot modifica traficul nu numai in Buc. Soferii – care pot face multe la capitolul bun simt dupa ce invata sa conduca. Drumarii prin efectuarea reparatiilor dupa ce mai intai analizeaza impactul la nivel de trafic. Cei responsabili cu semnele de circulatie. Si astia ale caror masini vin cu semnalizarea ca dotare optionala din fabrica si nu si-o permit (ca na, presupune bun simt si nu au.)… Oh, cate sunt de spus si am impresia ca le cam scriu degeaba si ma agit ca in trafic, adica fix fara rost…. Sucul oricum iese din portocala, oricum ar fi ea stoarsa :)

    răspunde
  10. Bragaru

    Am zis ca nu ma bag la trafic si acum vad ca nu mai ma opresc :)… Inca ceva ce m-a salvat in ultima vreme (in afara de bicla si metrou) a fost alegerea intervalului orar de mers cu masina… Plecat mai din vreme si intors mai tarziu…

    răspunde
  11. Haine Online
    Haine Online

    Degeaba cautam noi modalitati de a inbunatati traficul. Conceptia romanului si stilul lui de viata incet si fircos face ca traficul sa in halul acesta.

    răspunde
  12. Bamse

    Salut Cabral! Legat de FT-86…Sub capotă se va afla un motor boxer, aspirat normal, de provenienţă Subaru, care va fi capabil să livreze aproximativ 200 de cai putere. Multa bafta in continuare!

    răspunde
  13. Mihaela

    Obligativitatea de a incheia asigurare la cumparerea masinii: de ex nu ti se da numar de inmatriculare daca nu inchei si polita de asigurare, asigurarea creste cu cateva puncte anual in functie de abaterile de circulatie. Asigurarea este mare pentru incepatori (asa se invata de mic sa ai comportament frumos – asigurarea scade dupa al doilea an de condus).Nu iti revizuiesti polita anual ti se suspenda in prima faza dreptul de a circula +amenda, apoi ti se confisca masina…nu mai zic cat creste asigurarea
    Marcajele mai mult incurca uneori si creeaza confuzie daca sunt prea multe. Factorul financiar te constrange intr-un fel sa fii mai calm.
    Sa mai spun?

    răspunde
  14. calu lu fat-frumos
    calu lu fat-frumos

    Bulevarde noi, largite ar fi una. Cea mai grea. Poate sensuri unice pe niste directii mari. Apoi politisti in intersectii sa nu se bage meltenii si sa blocheze intersectia. Si sincronizarea semafoarelor. Sa nu pleci in tromba de la unu si sa te infigi in rosu la 200 m. Sa ai de exemplu verde de la Universitate pana la Razoare :D Intre 16:00-18:00 si invers dimineata.
    PS. Cine asteapta ca traficu sa se rarefieze cand or face astia benzina 10 RON sa astepte :D

    răspunde
  15. Florin
  16. Bragaru

    Se pare ca va fi o iarna aglomerata dpdv al traficului. Dupa o scurta plimbare pe afara constat ca 70-80% din masini sunt deja echipate cu anvelope de iarna. Ma asteptam sa fie mai liber.

    App de toyota. Vorbim de Toyota, vorbim de fiabilitate in adevaratul ei sens. De ce ar fi pus o turbina la motorul asta, adica un consumabil in plus si deloc putin costisitor. M-ar fi incantat sa aud „naturally-aspirated” cu o putere demna de admirat.

    Scirocco? crezi ca isi propun sa se bata cu scirocco? Fanii japonezelor raman fani, nu cred ca vor trece pe frantuzesti sau nemtesti. O paralela… IOs vs Android (si mai nou vs Wm7)

    răspunde
  17. Alex

    In primul rand multam pentru share. Cristi a reusit sa prinda pozele la fix ;)

    Acum referitor la poll: Marcaje evident. Dar in primul rand semafoare sincronizate cum trebuie.

    In orice caz traficul ar fi mult mai fluid daca am face toti niste lucruri de bun simt: plecat de la semafor mai repede, trecut pe banda 2 cand incearca un amarat sa iasa de pe o straduta, etc. Dar geu sa vezi asta.

    răspunde
  18. Bum

    SPATIU!
    Realitatea e ca e o ingramadeala groaznica si nu e destul spatiu. Dai amenzi abia dupa ce oferi conditii, nu inainte. Indicatoarele puse bine sunt OK, dar nu rezolva nimic daca e aglomeratie.

    răspunde
  19. clauu

    eu cred ca bunul simt ar face traficul mai lejer, insa acesta nu exista in mod egal in fiecare. Dar se poate spori prin amenzi usturatoare. Personal nu as ierta deloc ”jmecheria” gen stau pe banda de facut dreapta cu verde intermitent ca sa iau inainte primul cand se face verde. Sau: e verde dar intersectia e blocata, ma bag si eu cu q7-le ca nu suport sa mai prind un rosu. Ma enerveaza de mor specimenele astea. Eram o data intr-o intersectie, aveam verde dar era blocaj asa ca n-am mai intrat si eu sa blochez si mai mult. S-a facut galben moment in care un ”grabit” din spate s-a proptit cu palma-n claxon si gesticula injurand de zona geografica din care provin si care, din pacate e la nord-est de bucuresti

    răspunde
  20. incalzire in pardoseala

    mult timp va trece pana ce vom reusi sa ne civilizam in trafic..

    răspunde

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.