Sari la conținut

In cursa vor participa numai masini DACIA LOGAN care vor suporta urmatoarele modificari:

  electronica – fiecare pilot primeste o electronica(aprinderea)

  filtru de aer sport

  evacuare

  bare de ridigizare

  supensii – reglabila pe inaltime si duritate

 Toate elementele de siguranta sunt cele omologate FIA:

  cusca de siguranta

  scaun

  volan

  extintor automat & manual

  siguranta de capota

Motor – 1,6 l, 8 supape (MPI) – 90 CP.

Viteza maxima: 180 km/h.

 

Intrebari?

17 comentarii despre "Logan Cup."
  1. Frobenius

    Reglaj suplimentar de trioxid de carbon pe centimetrul cub se accepta? Am vazut asa ceva pe un eco-Logan parcat sub Ministerul Mediului.

    răspunde
  2. iulys

    Eu unul personal nu as baga banii itr-o dacie.Bravo lor daca la place adrenalina.

    răspunde
  3. iperu

    Te dai la FIA GT?

    răspunde
  4. Alexandru Giurca
  5. cabral

    @ frobenius – noope, regulamentul e clar, no way hose!

    @ iulys – chiar e treaba. M-am dat cu tigaia si… merita deranjul…

    @ iperu – da :D

    răspunde
  6. cabral

    @ alex giurca – indeed!

    răspunde
  7. OmarPlutoBlog

    @Cabral : Dar la modificarile care le-ai preciazat nu intra si un calut care le tracteaza?!? :)

    răspunde
  8. madalin
  9. iperu

    Vorba unui amic: toti sunt smecheri pana te lasa singur pe strada si e un nene cu cronometru in mina care-ti spune sa mergi cat poti de tare…

    răspunde
  10. OmarPlutoBlog

    @iperu : Tu vorbesti de cei cu masina sau cu Dacie ?!? :)

    răspunde
  11. cos

    Pacat ca nu o sa ajung sa te vad conducand :D

    răspunde
  12. Puiu
  13. lacramioara
    lacramioara

    Cabral,chiar asa…cu dacie?!mie nu imi place….e mai frum si mai buna „micuta”ta masina albastra,”insomnia”.e super hot…aia da masina…dar bineinteles…nu ptr curse…ptr altceva:))

    răspunde
  14. Agamemnon

    BRAVO CABRAL!
    Discutia trebuie sa plece de la un suport real si cel mai bun este insusi regulamentul.
    http://www.acr.ro/pdf/CNAK/CupaASCO/Regulament_tehnic_Cupa_ASCO.pdf
    RACING NICK si X-MOTORS lanseaza o noua competitie automobilistica in Romania, Cupa ASCO PROPERTIES, sub egida A.C.R..
    Comisia tehnica fiind asigurata de CNAK-ACR si X-MOTORS, iar asta nu e deloc in regula, fapt pentru care prezentele straine nu vor onora startul.
    X-MOTORS are interesul sa promoveze sa ocroteasca anumite echipaje, om-autoturism de curse, ce le poarta fesu.
    Inesind din spatele culiselor privirea ne fuge sub capota unde surprizele sunt nenumarate.
    FURT! FURT! FURT!
    Dacia Logan de serie poate fi echipat cu un kit standard “Racing Nick”, la care se pot adauga si elemente optionale, automobilul ramanand in prescriptiile tehnice ale grupei sale. Respectand regulamentul tehnic… ce la randul lui are lacune în cunoştinţele de istorie, literatură şi cultură generală automobilistica.
    Bricolajele sunt binevenite in regulamentul permitand orice nu e interzis.
    Chiar interzise nu sunt interzise, softul e la baietii „destepti”, o mufa si 30 de secunde, schimbarea lui in tura de final catre boxe.
    Carcasa de filtru de aer sparta, rezulta admisie mai libera, garnituri la evacuare lipsa evacuare rapida, galeriile fisurate, Alternator cu excitatia intrerupa care nu mai incarca … aditiv si un nos ascuns pe undeva, o varianta moto ieftina…
    Loganul pe care scrie X-MOTORS si cel cu SKN cate din astea or avea?

    răspunde
  15. Agamemnon

    un soft, admisia sparta, galeria de efacuare fisurata, garnituri arse sau lipsa pe la traseul de evacuare, cu un alternator cu excitatia rupta insemna minim 10-15 cai in plus?

    răspunde
  16. crick

    Felicitari pentru aprticiparea la Logan Cup, sunt distractive masinile, iar modificarile le schimba comportamentul intr-un mod evident. Masian fiind usoara, e destul de vioaie, suspensiile sport aduc un plus de stabilitate binevenit, discuri ep spate si totul era mai mult decat ok. Mi-ar fi placut si mie sa pot conduce un asemenea exemplar, la cat costa, masina ofera o gama de senzatii placute pe care alte marci de prestigiu ti le dau la preturi de 3 ori mai mari. Nu ma refer la clima, materiale din bord si alte detalii cosmetice, o masina in care vrei sa alergi nu are nevoie de asa ceva, ii trebuie doar o caroserie usoara, stabilitate (si corvette-uriel s-au ridicat pe 2 roti exista poze pe net datorita drumului valurit) un motoras nervos si ceva bani de modificat in stanga si in dreapta cate ceva.
    Bafta in continuare si la cat mai multe curse legale si pe la noi!
    Drive safe ppl :)

    răspunde
  17. lucian mihai

    cati cp in plus aduc modificarile la motor?

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.