Sari la conținut

Acolo-i doare. Va zic pe scurt: pe Vacaresti santier pornit acum prea multe luni. Au muncit accelerat pana li s-a cam dus avantul, acum pun linii de troleu (da, se prelungeste linia de troleu de la Big Berceni pana la rondul de jos de la Vacaresti – la Lukoil) intr-un ritm de un surub pe zi…

Sinele de tramvai sunt terminate, peroanele de la statiile de tramvai sunt gata si ele, intre peroane s-a pus un gard de sarma.

Avand in vedere ca liniile sunt la nivelul asfaltului strazii, ca nu exista nici un fel de bordura intre sine si sosea (mai discutam pe tema asta, pe Mosilor si pe Fane Babanu’* au facut la fel), avand in vedere si ca inca nu merg tramvaiele (mai au de lucrat toata partea de la Calea Vitan pana la Obor) sunt multi care trec printre peroanele de tramvai.

Veti spune „sa li se ia carnetele ca asa zice legea!„. Asa spun si eu, numai ca e distanta mare pana la „sa li se ia vietile!” si asta nu cred c-o spune nimeni.

Dar asta se intampla… amandoua refugiile de pe Vacaresti, asa cum spuneam, au un gard de sarma intre peroanele de la statii. Si gardul este nesemnalizat. Asa ca in fiecare seara un om (care incalca legea da, dar nu e criminal) ia cate un gard in primire. Politie, salvare, descarcerare, toate pe cheltuiala vietii omului si pe banii nostri.

De ce? Pentru ca nu s-au gandit ca atunci cand aduci o modificare de genul asta TREBUIE S-O SEMNALIZEZI!

Cum e balanta in cazul asta? Am putea spune rece si distant ca „si-o merita” sau**…

* Fane Babanu – Stefan Cel Mare

** va las pe voi sa spuneti si spun si eu, cu toate ca am aratat destul de clar ce cred.

20 comentarii despre "In *ur."
  1. FuckYouTovarasi.blogspot.com
  2. 221

    zici ca asta e pe Vacaresti , cred ca e nou , mai sunt 2 refugii pe Mihai Bravu avariate, intr-unul era sa intram si noi uitandu-ne la cum fusese avariata masina trasa pe dreapta si refugiul….
    se pare ca noile modernizari sunt sortite esecului inainte de a fi date in folosinta…
    si de bani …, sa fim seriosi …, paranoia din mine spune ca tocmai constructori contactati fac astfel de evenimente , pentru ca trebuie sa acopere spaga data pentru noua administratie…, stie toata lumea cum au loc licitatiile …

  3. bimus
  4. SiBlondeleGandesc

    cine-i de vina? -sistemu’. / cine trage ponoasele? -poporu=./ Ce e de facut? …paih da. macar sa ne revoltam suntem datori. sa nu ne obisnuim cu abuzurile astea. pt ca sunt abuzuri.

  5. Grinch

    Eu n-am inteles. Nu sunt semnalizate corespunzator sau masinile nici nu ar trebui sa umble pe acolo ceea ce face inutila semnalizarea lor? Daca e vorba de ultimul caz atunci cred ca selectia naturala se aplica si la civilizatii avansate.

  6. Petrisor Socol

    Pe Vacaresti nu se munceste, ci se face mul friki-friki

  7. cabral

    @ lavyatovarasi – asa zic si io…

    @ 221 – pai cred ca asta-i problema, toti stim si in afara de vaicareli nu facem nimic…

    @ siblondelegandesc – dap, ai agri.

    @ Grinch – daca n-aveai beamveu si nici carnet as fi zis ca… dar asa…!
    Pai nu man, nu e voie, dar asta nu inseamna ca trebuiesc puse capcane. E in legea europeana, pui ceva pe strada ii pui si un mot reflectorizant sau luminat ca sa ti-l arate.

    Daca e un accident pe dreapta si cele 3 benzi sunt blocate legea iti permite s-o iei pe acolo. Si daca o iei si nu e semnalizat gardul ala ti-l aduni pe tot pe genunchi si te intrebi cu ce-ai gresit…

  8. Florin

    @Grinch iti voi explica eu cum sta treava cu acele „garduri” dintre sinele de tramvai. Ele sunt acolo pentru a „impiedica” pietonii sa traverseze dintr-o parte in alta a refugiului. Adica: sa o faca dor pe la unul din capete acolo unde exista si „trecerea de pietoni”. In mod normal masinile nu au ce cauta pe sina de tramvai chiar daca la scoala te invata ca sina de tramvai e banda de circulatie. Conform reglemntarilor in vigoare este cam interzis sa circuli pe sina de tramvai. Daca ai fi atent pe B-ul Stefan cel Mare o sa vezi linie continua langa sina de tramvai.
    Legat de punctul ca nu exista semnalizare rutiera. Pai cand a exista vre-o data? Cabral circuli mult prin tara noastra,draga si scumpa. Poate le explici cate sosele sunt semnalizate corespunzator.
    Corespunzator: marcaje longtudinale(vopsea alba sau mai nou se pune termo plast, stalpi de ghidare(sunt aia de pe marginea soselei pe care ii reperati cam 1 per km, semnele de circulatie(indicatoare rutiere)(de restrictionare, de avertizare, de informare,etc) si marcajele transversale.

    Acum sa revin la partea cu marcaju rutier. In mod normal ar trebui sa existe urmatoarele semne inainte de refugiul de tramvai: atentie statie de tramvai (e un semn albastru cu tramvai pe el), atentie drumul se ingusteaza, atentie trecere de pietoni, ocolire prin dreapta in dreptul refugiului.
    Si gardul respectiv ar trebui semnalizat ca exista acolo, dar …. dupa cum spunea cineva pe la TV (e consacrata)..”Traim in Romanai si asta ne ocupa tot timpul.”

  9. ge0rgian

    Da’ ai văzut că se semnalizează vreodată o lucrare?Câte gropi nu au fost semnalizate de şoferi cu crengi de copaci pentru ca „domnii” de la drumuri si poduri nu sunt în stare..oricum,bine ar fi ca în primul rând şoferul să fie atent şi să nu-şi lase sănătatea pe mâna altuia.

  10. Sabotor

    Mai, eu mi-am rupt intr-o noapte roata intr-un scuar nesemnalizat (dintr-o curba ca nu-s prost s-o iau d-a curmezisul pe strada)…. Pai daca lasa capcane pe mijolcul strazii, pe unde ai voie sa mergi, la ce te astepti pe linia de tramvai :)

    Cum zice si blonda ce gandeste, trebuie sa ne revoltam, trebuie sa luam exemplu de la francezi, iesim in strada si dam foc la masini ca pana la urma guvernului ar trebui sa-i fie frica de noi, nu noua de guvern. Da’ deja m-am indepartat foarte mult de la tema initiala.

    PS. Viva la Revolucion!!

  11. Dan

    Cabral, ai uitat sa precizezi ca noaptea pe Vacaresti e o bezna de nu vezi la 10 m, ca iluminatul stradal nu functioneaza de la Big Berceni pana la Calea Vitan, iar refugiile respective nefiind semnalizate in nici un fel, se mai intampla ce se-ntampla… (bineinteles ca daca circuli cu 60 km/h si esti atent nu ai cum s-o patesti, da’ daca ne place viteza…)

  12. Danielu

    Da ai dreptate. Chiar daca unu e mai prost, sau mai tampit si incalca o regula de circulatie, nu trebuie omorat. ce-ar mai fi daca ar toti astia omorati? Cred ca fiecare sofer ar avea nevoie de 10 vieti.

  13. Grinch

    Bun .. daca nu e voie atunci cum mama naibii arata gardul ala de parca zici ca pe deasupra lui trece autostrada? In cazuri d’astea chiar nu e nevoie sa pui semnalizare. Orice sofer care a terminat scoala pe bune stie ca nu ai ce cauta pe linia de tramvai in dreptul scuarului. Crezi tu ca aia care au dat cu masina in gardul ala nu ar fi dat daca era semnalizat? Nu de alta dar eu sper ca teoria cu „selectia naturala” inca functioneaza :D

    Daca asa cum zici tu e accident si cele trei benzi sunt blocate (greu de crezut dar treaca de la mine) tot iti ramane o banda (sina de tramvai) pe care sa treci. Gardul e deja a 5-a banda.

  14. Grinch

    ah da .. si beamveu meu nu se suie pe garduri nu pentru ca e beamveu ci pentru ca ala care sta la volan a tocit ceva la fizica si stie ca la interactiunea dintre doua corpuri solide din care unul se afla in deplasare se produc deformatii de ambele parti.

  15. Follenvie

    la faza asta cu semnalizatul gardurilor respective banuiesc ca exista niscaiva inspectori angajati de primarie si platiti din impozitele noastre care ar trebui sa verifice si aspectele astea.
    pe domnii soferi care vor sa ocoleasca refugiile de tramvai prin stanga nu-i plang decat daca intra in stalp , un gard din ala nu te omoara dar presupun ca te face mult mai atent pe viitor

  16. ilinca

    pe acolo nu trebuie sa mearga masinile, esti un cocalar!

  17. ketherius

    Lucrarile care incurca traficul nu sunt ceva nemaiintalnit. In Calgary, din cele 6 drumuri de access in zona industriala, 5 sunt in reparatii. Simultan. Ca si cum primaria ar fi incercat sa cheltuiasca tot bugetul de reparatii intr-o singura vara. Jumatate de ora dupa ce ajung la servici si jumatate de ora inainte de a pleca, colegii mei bodoganesc nemultumiti despre lucrarile care blocheaza drumurile.

  18. Somebody

    Ma intreb, cand isi rupe unu masina in gropile alea, daca plateste altcineva in afara de firma de asigurare si bineinteles prostu’ de posesor al masinii ca a indraznit sa iasa cu masina in oras…Primarie sau firma de constructii?

  19. Merlin

    si asa sunt cam multi care nu au ce cauta pe sosea la volan. daca cine va e destul de tampit sa treaca pe acolo….le sugerez celor care le-au montat sa puna si niste stalpi solizi inainte de gard, ca macar pe ala il platim cu totii. dupa ce ca se cred unii mai smecheri si incalca legea, lasandu-ne pe noi, fraierii sa circulam regulamentar, chiar daca asta inseamna viteza mai mica si timp mai mult te astepti sa le plang de mila? nu merci!

  20. Florin

    Revin cu un alt comentariu si totodata probabil cu o scuza pentru firma constructoare (Mari Vila). Daca ati circulat sau veti circula va rog sa va uitati la refugiile inainte de acesta sau dupa acesta depinde de directia de mers. O sa observati ca toate celelalte, 2 la numar, garduri sunt semnalizate corespunzator. Restu ideilor tine de propria logica…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.