Sari la conținut

semn de circulatie montat nou (1 of 1)

Asa cum stim, semnele de circulatie sunt vitale. Fara ele am circula intr-o varza din asta ciudata in care mica-intelegere s-ar transforma in regula si nesimtirea in varianta principala.

Am mai vorbit despre semne de circulatie inutile, alea de pe Bratianu, legate de distanta minima de circulatie pe un tronson pe care bara-la-bara este un fel perpetuu de-a fi…

Acum uite ca orasul nostru este mai bun. Acum se circula mai bine.

Acum feng-shui-ul a fost restaurat. Acum lucrurile curg pe strada prin rauri de miere, alunecand fericite printre cainii cu covrigi in coada.

Acum orasul nostru are inel central. Ba nu, Inel Principal. Bai, are Inel Principal! Pai va dati seama c-am iesit din belea? Avem Inel Principal!

Inel Central Bucuresti-10-semn de circulatie Inel Central Bucuresti-11 - semn de circulatie

Stati, sa nu credeti altceva… la trafic nu s-a schimbat nimic.

Nu, n-am reusit sa rezolvam nimic din problemele traficului din Bucuresti.

Nu, n-am reusit sa sincronizam macar trei semafoare amarate si sa avem si noi o unda verde, in afara de cea de pe Victoriei (care mi se pare ca are defazari din-ce-in-ce mai dese).

Nu, n-am reusit nici sa fluidizam macar un singur bulevard din oras.

Nu, n-am reusit sa inchidem santierele care gatuie Pasajul Muncii, Calea Vacaresti, sau alte locuri dureroase din oras…

In schimb… suntem happy! Avem inel central!

Desigur, mi-ar placea ca semnele astea noi de circulatie sa rezolve macar una dintre belelele noastre cele de toate zilele. Poate o fi asa, eu stiu? Poate ca tablele astea fac minuni!

Intrebari si comentarii legate de Inelul Principal din Bucuresti?

13 comentarii despre "Imbunatatiri de trafic substantiale pentru Bucuresti"
  1. crisa

    Da, sunt sofer si nu stiu ce inseamna „INEL PRINCIPAL”. Rusine mie! Ce inseamna?

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Sa-ti fie rusine!
      Nici eu nu stiam si m-am informat: este un inel care este principal si care este format din bulevarde cu doua benzi pe sens+linie de tramvai.
      Totusi, el nu este gata pana cand doua santiere majore nu vor fi gata, iar ele au termen de finalizare 2015 (intr-un stil groaznic de optimist).
      Deci semnele au aparut pe strada cu doar doi-trei ani mai devreme.
      E bine…

    • crisa

      Multumesc pentru raspuns. Imi place cum s-au „reapucat” de podul de la Vacaresti acum, iarna. Poate n-o fi tocmai pana in 2015.. Sa speram. Nici nu mai stiu cum arata zona inainte de santierul asta.

    • Cosmin Iacob

      Prost moment mi-am ales să mă apuc de şcoala de şoferi. Să îl întreb şi pe instructor dacă am vreo şansă să îmi pice la sală întrebări referitoare la aceste „inele principale”. Chiar văzusem în seara asta un semn de genul ăsta pe Mihai Bravu, la intersecţie cu Calea Vitan.

    • Cabral Ibacka

      Nu au ce intrebari sa-ti puna, astea intra la semnalistica rutiera generala, nu-ti face griji. ;)

    • Matakus

      Dacă te uitai la Trilogia Stăpânul Inelelor sau mai nou, la Hobbit, ai fi știut cum e cu preciousssssss… Inelu’.E ceva pe care toată lumea-l vrea, da’ nimé nu-l are :)) :))

  2. Copila blonda

    Deci avem inel principal sau n-avem! Aceasta este întrebarea.
    OMG

    răspunde
  3. Anttonia

    Cabral, fara nici o legatura cu inelul de care vorbesti (habar n-am despre ce inel e vorba), ai vrut sa scrii belelele, asa-i? :))

    răspunde
  4. Cosmina

    Inel principal pe strada!? Cred ca au gresit semnul, trebuia pus in Facultatea de Matematica. Acolo noi am invatat despre inele, inele principale si inele care devin corpuri. Pe strada cum sa fie inel principal? Are cumva element neutru sau e simetrizabil in raport cu … bordura?
    Oameni nebuni astia cu indicatorele, oameni nebuni!

    răspunde
  5. ninel

    cat timp in romania decide prostimea asa or sa mearga lucrurile. deocamdata prostimea detine majoritatea deci……..

    răspunde
  6. Serban

    Cabral, aici gresesti putin. Hai sa-ti explic cum e:

    Dezvoltarea Bucurestiului e radiala, cercuri concentrice unite prin raze. Sunt 4 inele: principal, median, periferic si exterior. Ca traficul sa fie cat mai fluent, inelele trebuie sa fie complete si strapungerile intre inele dese. Momentan inelul principal este complet (a fost completat prin construirea Pasajului Basarab), cel median e incomplet, cel periferic e actuala centura, cel exterior e viitoare autostrada care va inconjura Bucurestiul.

    Inelul de care spui tu ca nu este gata este cel median, cel principal e complet.

    Exista in momentul de fata un proiect (care nu stiu exact in ce stadiu este), prin care circulatia in interiorul inelului principal va fi taxata (tocmai pentru scaderea traficului in centru, asa cum este la Londra, de exemplu). Cand se va taxa, normal, va trebui sa stii cand esti si cand nu esti in interiorul inelului principal si tocmai de aceea sunt bune aceste semne. Ma gandesc ca, fiindca au aparut aceste semne, e aproape si taxarea :).

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.