Iar pe langa…

Treaba e simpla: vorbesti cu culii de pe Dorobanti? O arzi in figuri si fite, balete si cuvinte fashionable.

Vorbesti cu Doamnele elegante si pasionate de muzica clasica? Stergi de praf amintirile despre Chopin si te asezi cu o eleganta demna de un jilt din Palatul Stirbei si sorbi afectat un ceai.

Vorbesti cu mecanicul auto? Te pui frate pe injurat primariile si primarii si gropile, si depresia (recte criza) si toate problemele vietii…

Dar atunci cand vorbesti cu tinerii… ce faci? Incerci sa le vorbesti pe limba lor. Iar daca nu poti… gasesti alti tineri si dupa ce le arati despre ce-i vorba o sa-ti spuna ei cum se poate explica pe limba lor.

Stai ca-ti explic acum, ca de nervi iar m-am lungit…

drogurile-strica-tot

Drogurile strica tot! Si punem o poza cu un mar in care intra acul unei seringi! Gata! Ba nu, stai… marul e putrezit acolo unde intra acul! Genial! Si insiram si o lista cu chestii care-i innebunesc pe aia mici, cum ar fi “idealurile, cariera, credinta, respectul, fericirea, libertatea” si suntem ready! Aoleu, ba nu, stai… spune-le sa ne trimita toti siglele pe mail ca sa le punem acolo mari, sa se vada nene cine-a facut asta!

Si acum intreb eu: oare e atat de greu sa petreci o ora cu niste copii de la un liceu, sa stai de vorba cu ei, sa intelegi ce-i sperie pe ei, ce-i misca, ce le place? E atat de greu sa faci un concurs pe net prin care sa vezi care ar fi mesajul care i-ar atinge pe ei? Oare daca vrei sa faci ceva bun trebuie neaparat sa treaca printr-o agentie de copywriteri plictisiti sau printr-o furtuna de creier (mda, brainstorming) ale unor oameni care nu reusesc sa inteleaga tinerii?

Pune tata o poza cu niste vene gaurite, mergi la un centru de dezintoxicare si dupa ce ai acordul fa un prim-plan cu un dependent de droguri, sa vada copiii astia ce inseamna drogurile.

Pune o poza cu un dependent cu antebratele supurande si un fundal cu un party de 1 Mai la mare si scrie cu rosu “Ultimul party la mare!”.

Vino cu ceva care sa-i miste, ca degeaba scoti printurile astea si-ti bifezi in agenda ca ai mai facut ceva!

Ca faci degeaba daca cei pe care vrei sa-i faci sa inteleaga ceva nici macar nu vor ridica din sprancene cand vor vedea marul tau putrezit!

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • […] care se fac la noi sunt degeaba, pentru ca subtilitatile, merele putrezite si sloganele bine ticluite nu il vor atinge niciodata pe […]

    răspunde-i
  • alexsay
    • 31.10.2010

    si inca ceva…bai nu sa gandit nimeni sa taie cuvantul “tot” si sa inlocuiasca cu “mere” ca sa iasa ceva okey…JOS CU MERELE STRICATEEEE \:D/ :-q

    răspunde-i
  • alexsay
    • 31.10.2010

    “drogurile strica tot”…=))) eu in afisu asta inteleg cu totul altceva…gen “drogurile strica…mere” eu vad doar un mar acolo nu vad acel “tot” de care se vorbeste. DECI COPII numai mancati mere “merele sunt stricate” precum si in afis :)))

    răspunde-i
  • […] fost contactat / intrebat prin colegele mele de la departamentul P.R. daca vreau sa fac parte din campania cu merele stricate (imi cer scuze dar asa ii spune toata lumea interesata de fenomen), si am refuzat […]

    răspunde-i
  • high0ctane
    • 02.04.2009

    Si ca sa adaug si ceva in context…decat sa imi tai venele mai bine mi le intep, asta ca sa citez pe niste domni cu initiativa…asa poate creativitatea ne va oferi iluzii placute care amelioreaza ostilitatea realitatii in care traim….sau nu.La urma urmei fiecare face ce vrea cu viata,si-asa e de tot rahatul!

    răspunde-i
  • high0ctane
    • 02.04.2009

    Offtopic: fratilor, voi aveti ceva cu parantezele.Scz dar trebuia sa mentionez…

    răspunde-i
  • D0D0
    • 21.03.2009

    @bored Hai ca ai inteles ce am vrut sa zic nu o mai da de gard asha cu PILLS :d
    mai toti avem niste cunostinte minime de lb engleza, so relax!
    Si referitor la “ocazional” poate ca ai dreptate, frecventza este posibil sa fie alta, nu bag mana in foc pentru asta ca ma ard.
    Cocaina, n-ai inteles , dar nu este pentru nasul lor si nu neaparat din cauza banilor ci mai degraba a stilului.Nu se pupa cu trendul “boem” p care majoritatea “artstilor in d-ale publicitatii” il afiseaza.Iarba si hasis-ul este mult mai la indemana si evident mai cheap.

    răspunde-i
  • Io
    • 20.03.2009

    “there’s no such thing as an old junkie” – o campanie interesanta facuta de un centru de dezintoxicare din Irlanda. Uite aici niste postere si descrierea campaniei: http://zero-zed.blogspot.com/2007/11/if-you-wanna-ride-dont-ride-white-horse.html

    răspunde-i
  • bored
    • 19.03.2009

    @dodo
    sigur? asta consuma ocazional? pills? de care pills? efes sau bergenbier? si de ce doar pills? poate au bani si de cocaina. daca o faceau niste potheazi iesea naibi un afis mai acatarii. ma rog fiecare este liber sa creada ce vrea.

    răspunde-i
  • Maddy
    • 19.03.2009

    sau da`le o doza de hero si dupa ce vomeaza 2 zile si se simt ca naiba probabil 90% nu o sa mai puna mana in viata lor pe asa ceva.

    răspunde-i
  • Loading...