http://helpanca.wordpress.com/

Pana acum am fost cu nasul in lucrare, am lasat-o putin ca mi s-au inbacsit creierii de tehnici manageriale aplicate in sport…

Banuiesc faptul ca ati auzit de drama prin care trece Anca Parghel, sper sa se stranga destui bani si sa se rezolve, cu toate ca nenorocirea asta de boala se joaca murdar cu sansele.

Altceva vroiam sa spun… revenind la “SALVATI O VOCE!” > “http://helpanca.wordpress.com“, cei care au facut blogul n-au nici o legatura cu comunicarea sau cu PR-ul.

Sunt acolo 4 articole, explicatiile sunt laconice, prezentarea celor care s-au apucat de acest proiect (laudabil dealtfel, banuiesc) nu exista, exista o singura modalitate de a dona (prin sms – doi euro) si un post prin care se arata ca au ajuns pe site 8k de oameni in doua zile. In acelasi timp, la “about me” este copiat CV-ul Ancai de pe site-ul ei oficial, unde culmea este ca nu se pomeneste nicaieri de aceasta drama.

Ce incerc sa spun… nu asa se vor strange banii. In primul rand nu exsta legitimitate, nu este clar cine a facut blogul, unde ajung banii, de ce suma este nevoie, care ar fi (stiu ca nu suna bine) un termen, cel mai putin generos.

Cateva comentarii (“ma rog ca tatal meu din cer sa se roage pentru ca tu sa te vindeci…”, “eu o sa ma rog pentru tine … promit”) sunt elocvente… pana la urma e nevoie de bani! Gandurile bune ajuta dar… superficial!

Ce se intampla: daca un astfel de proiect nu este bine implementat, daca relationarea cu vizitatorii si comunicarea nu este gandita unitar, daca sistemul de donare nu este corect si facil structurat, proiectul esueaza. Da, vin mii de vizitatori pe zi, isi fac o cruce, in cel mai bun caz empatizeaza si impartasesc un gand bun cu Anca si apoi… merg pe youtube sa vada niste filme funea.

Care este insa alt rezultat nociv? Un alt proiect de acest gen, chiar daca va fi mai bine implementat, va avea sorti de izbanda schilodite pentru ca mesajul deja va fi diluat de incercarea nereusita.

Eu o tot repet… folositi-va de specialisti, oamenii stiu sa comunice mesajul, sa-l impacheteze, sa-l vanda… pentru ca, si stiu ca suna cinic, de asta este nevoie, de marketing.

Nu se mai poate ajunge la sufletul omului modern cu trei cuvinte, trebuie o poveste. Si mai greu, aici trebuie ajuns la buzunarul omului modern, si asta este si mai greu.

Va aduceti aminte de proiectul Certificate de om bun”? S-au strans 3k de euro in 5 zile. Nu au fost bani multi, dar munca a fost sustinuta si am reusit sa facem cu totii un copil fericit. Acolo am facut eu (copiluldinmine a pus umarul cu drag… 😉 ) si cred ca s-a simtit implicarea personala, dar pana la urma tot un packaging a fost, chiar daca facut cu sufletul. Si am reusit.

E, in acest caz e si mai greu…

Poate ca prin imboldul asta mic al meu sa se schimbe ceva si poate ca va fi salvata… nu o voce ci Anca, un suflet.

Eu o sa ajut cum pot. Doamne ajuta!

 

L.E. M-am uitat si mai bine. Apar si doua conturi, cu numele titularului fiind Ciprian Parghel. Dar asta nu schimba, din pacate, situatia simtitor.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Michelle
    • 10.07.2008

    Ai dreptate in ceea ce priveste modul in care ar trebui condusa aceasta campanie. Din pacate nu am cunostinte in acest domeniu (web). Daca as fi avut… Totusi, daca tu reusesti sa obtii informatiile necesare(esti cel mai aproape de lumea ei) pentru construirea unui blog, eu te ajut cu tot ce pot (adica , ma ocup eu de construirea blogului)! Daca se poate face chiar o pagina web e si mai bine. Aici insa nu ma pricep…
    Las ca exemplu aceste linkuri. Sunt foarte bine construite.
    http://moldovanemil.ro/; http://moldovanemil.blogspot.com/

    răspunde-i
  • hurri
    • 10.07.2008

    Poate ca blog-ul nu e realizat de profesionisti si promovat corespunzator, dar orice suma ajuta. Si se aduna cu cele stranse la campaniile televizate. Azi intre 20 si 23 e un Teledon pe Romantica realizat special pentru acest scop. Si e important ca tu, ca si alti bloggeri, ai ales sa dai mai departe stirea.

    răspunde-i
  • Sincer, mai bine dau bani unei campanii initiate de Ciprian Parghel decat uneia facute doar pentru imagine proprie cum sunt cele ale Mihaelei Radulescu sau Andreei Marin, care cica sunt profesioniste. (La ce ?)

    Pe de alta parte sunt de acord ca nu oricine poate face marketing, PR etc.
    Dacr la noi inca cine vine sa-ti repare frigiderul spune ca poate sa-ti schimbe si tamplaria.

    răspunde-i
  • limpede
    • 09.07.2008

    Cu cateva zila ininte sa apara blogul despre care vorbesti am aflat si eu intamplator de drama aceasta. Nu stiam nici ca e nevoie de bani si nici ca cineva va face o campanie pentru asta dar am ramas impresionat de omul Anca Parghel, de felul senin dar nu simplist in care abordeaza subiectul cancer. E uimitoare aceasta femeie. Scriam la mine pe blog pe marginea filmuletului cu interviul ca ma rusinez de toate lamentarile fara sens din viata mea in fata felului in care omul acesta ia in piept o realitate cruda.

    Probabil ca cei ce au experienta in asemenea demersuri vor face o campanie profesionista pentru sprijinirea ei.

    răspunde-i
  • si Doamne fereste!
    hai sa iti spun ceva. cu riscul de a parea insensibila, chiar cruda. Boala asta e necrutatoare. asta n-am zis-o eu, ci altii mai destepti ca mine. Uite ca exista ceva pe lumea asta care nu se poate cumpara cu bani: viata! Sanatatea e insa pretuita daor cand devine o amintire.

    okay. My point: astept proiectul ALA, the one and only one, care sa stranga bani pentru un copil supradotat. Pentru ala genial, care poate ne va gasi leacul pentru cancer. Si astfel, investim in sanatate.

    răspunde-i
  • lola
    • 09.07.2008

    ai dreptate, traim intr-o lume din ce in ce mai aglomerata cu informatie, din ce in ce mai mult bazata pe tehnologie si implicit mai nesigura.
    problemele sunt clare, exista oameni far nici un scrupul care ar putea transforma o tragedie intr-o miscare gen phising si doi, chiar daca sunt persoane bine intentionate, mesajul trebuie sa explice si sa convinga. marketingul e, vrem nu vrem, omniprezent, de la economie la politica, de la religie la sport ca tot lucreaza cineva la zor intr-o lucrare de management sportiv:)

    răspunde-i
  • Loading...