Host in Romania.

Am avut zilele trecute un eveniment tip cosmar, articolul il ilustrez cu o poza (fotograf Levente Benko) de la lansarea Hyundai Mega-Motors de acum cateva saptamani (acolo am lucrat cu agentia lui Mihai Turcu, lejeritate si relaxare, omul stie ce face!).

Dupa cum spuneam, acum cateva zile eveniment de cosmar…

Clientul: Da’ chiar aveti nevoie de difuzoare si microfon? Pareti solid asa, ma gandesc ca aveti glas puternic…

Eu (puternicul): Eu pot sa rag la invitatii Dumneavoastra dar sa nu ma intrebati de ce sar la bataie saracii oameni dupa ce racnesc la ei doua ore…

Clientul: Pai daca vorbiti incet o sa fie curiosi ce spuneti si o sa stea cu totii cuminti, nu?

Eu (??!!): ?!

Clientul: Si am vazut ca e pus in buget si un set de doua follow-spot-uri… ce nevoie e de ele?

Eu (?!): Pai in show-room aveti numai neoane cu lumina rece, o sa aratam cu totii ca niste stafii, follow-spot-urile sunt cu lumina calda, in momentul in care cel care vorbeste este luminat de ele va fi… vazut, si in plus arata altfel, ridica nivelul evenimentului…

Clientul: Dar nu putem sa renuntam macar la scena?

Eu: Pai mie mi-e simplu, ma ridic pe varfuri si ma vede toata lumea, eu am 2m, nu am probleme. Dar Dvs… (omu’ nu a fost udat la radacina de mic… de fapt, perioada a fost arid-desertica din cate se pare).

Clientul (mandru): Am comandat artificii si multe sampanii…

Eu: Ok, hai sa va explic…

N-o mai lungesc acum, i-am explicat omului vreo 2 ore, am dat din maini si din picioare, i-am dat exemple, l-am luat de mana si i-am aratat fiecare problema ce putea sa apara in cazul in care facea cum propusese el… pana la urma mi-a propus sa-i produc evenimentul de la cap la coada, si am facut-o.

Dupa eveniment a venit si mi-a spus… Dom’le, bine ca ai gura mare si nu te lasi usor ca altfel aveam un eveniment de nu mai ieseam din casa de rusine. Merci, toata lumea m-a felicitat, a iesit perfect!

Ideea e simpla: tu fa ce te pricepi mai bine. Cand vine vorba de alte lucruri, angajeaza pe altcineva care se pricepe.

Si ca vorbim de evenimente, lucrati oameni buni cu agentiile care se ocupa de asa ceva. Mihai Turcu, George Stirbei, sau daca vorbim de firme Events-ul Pro-ului sau Stage Expert, sau… in sfarsit, ai de unde alege, si de ales e simplu: te uiti la ce evenimente s-au mai facut si vezi cum au iesit. Sau si mai bine, cauti printre prietenii tai despre care stii ca au mai fost clienti de asa ceva si-i intrebi cu ce producator au mai lucrat, cu ce host, si iei cel mai bun feed-back. Ca altfel…

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Valentina
    • 15.08.2008

    Desi nu e legat direct de evenimente sau PR pe Facebook exista un grup care se numeste ‘I’m in advertising… hell yeah’ care are o lista lunga si superamuzanta de comentarii si intrebari de acelasi gen venite din partea clientilor – majoriateta lor din tari cu pretentii (cam 80% USA). Clientul tau ar fi la mare cinste printre alti ‘profesionisti’…

    răspunde-i
  • […] anunta ca primul experiment la CERN a fost unul reusit, plus ca avem ceva romani pe acolo … Cabral ne explica cum sta treaba cu evenimentele – cand ma fac mare poate il angajez sa ma lanseze pe luna .. Post […]

    răspunde-i
  • BlogMeAway
    • 13.08.2008

    Execelent postul! Mentalitate de manageri care nu-si duc masina la service daca o pot repara cu o sarma.
    Mie mi-ai trezit amintiri (apropo de cererile aberante si de intrebari de genu “va trebuie microfon? :)) ) de relatia pe care o aveam in provincie cu patronii care doreau spoturi radio. Brusc se pricepeau la muzica, efecte si alte detalii, vroiau text cat un A4 in 30 de secunde, puneau 3 numere de telefon si un pomelnic de produse din marele SRL din oras, astfel incat la final aveai o ciorba totala.

    răspunde-i
  • Irina
    • 13.08.2008

    Excelent post. Sper să fie din ce în ce mai mulţi oameni profi, care chiar să ştie despre ce e vorba în domeniul lor. Îmi creşte inima când văd pe cineva care e pasionat de munca lui şi o face şi bine! Exact aşa e şi prietenul meu pe domeniul lui. Chapeau.

    răspunde-i
  • ketherius
    • 12.08.2008

    Fenomenul “hai ca iti spun eu cum sa faci” este foarte raspandit. Eu obisnuiam sa le spun clientilor “zi-mi ce vrei, zi-mi cati bani vrei sa cheltuiesti si te chem eu cand e gata”.

    răspunde-i
  • miana
    • 12.08.2008

    e dificil sa lucrezi cu oamenii . Aleluia ca la final clientul tau a fost multumit ! cred ca ti-a pus un pic nervii la incercare

    răspunde-i
  • geretus
    • 12.08.2008

    Bro… te-ai gandit ca poate omu a vrut sa stie pe ce da banii?!?
    Si ashea te-a luat cu chestii simple si la obiect…Din astea la care nu se asteapta nimeni…
    Si iete ashea… l-ai convins…Pentru ca stii intr-adevar ce faci…
    Tu acu, judeci din prisma ta… Ce trebe frate sa-i explic io lu asta cum e treaba…Sa ma lase s-o fac…
    Nee… nu-i ashea… El saracu nu stie ca tu stii cum e treaba… Da’ a aflat…

    răspunde-i
  • silvana
    • 12.08.2008

    Hai ma Cabral ma chiar nu puteai tu sa tipi asa mai tare la oamenii aia :))))

    răspunde-i
  • CLeO
    • 12.08.2008

    omarpluto , a zis-o bine 🙂

    uneori e bine sa ai si gura mare,nu?

    răspunde-i
  • OmarPlutoBlog
    • 12.08.2008

    🙂 HAI SA FACEM CEVA MARE! Da trebuie sa dam si bani ?!?

    răspunde-i
  • Loading...