Haliud carpatin, Gogule! Da’ faza e buna…

Am vazut fel-de-fel de marketing-schinguiri copiate de pe-afara, si marea majoritate erau niste fasuri obosite, copy-paste fara efect.Daca ar fi mai usor advertising-ul asta s-ar apuca toti de el! … aaaa, ma scuzati, deja s-au apucat toti de el… praf l-au facut!

Am avut tendinta sa zic la fel atunci cand am vazut imaginea asta pe geamul masinii, dar cand am auzit ce hahaiala, ce misto-uri si ce buzz era pe frecventa comuna (CB canalul 22*) mi-am dat seama ca ideea a fost foarte buna.

* CB – citizen band (canalul 22) este o frecventa pe care o folosesc in mare parte soferii de camioane pentru a vorbi intre ei, pentru a-si comunica situatii din trafic, probleme, etc.

Discutiile sunt libere iar subiectele variate, autocenzura este singurul mijloc coercitiv (bine, daca derapezi ti se umple frigiderul rapido) si atmosfera este, de cele mai multe ori prietenoasa, colega.

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Marius Serban
    • 18.09.2010

    Noul meu vis este sa ajung acum la Holewood !!

    • adriana
      • 18.09.2010

      marius,acet “halewood”mioritic exista la limita judetului hunedoara cu judetul alba,pe DN7/E68(soseaua deva-sibiu)

    răspunde-i
  • tipic omenesc

    răspunde-i
  • krossfire
    • 17.09.2010

    Surprinzator, advertisingul nu-i nici usor si nici accesibil (de vreo doi ani nu se prea mai intra deloc in el, din fericire). Din pacate, pentru scheme destepte si sketchuri premiate, trebuie si clienti pe masura. Daca 20 de reprezentanti ai clientului zic ”Carpathian Garden” (chit ca nu-i romaneasca treaba), atunci agentia pe asta ramane.

    răspunde-i
  • Serginho
    • 17.09.2010

    Hale de lemn =))
    Misto!

    răspunde-i
  • chiar_ea
    • 17.09.2010

    Vinurile sunt excelente si preturile si mai si. Am fost de multe ori acolo la degustari de vinuri cu turisti straini. Locatia este superba, mancarea gustoasa si domnisoara sau doamna oenolog care face prezentarea este foarte amabila si bine pregatita. Merita!

    răspunde-i
  • scorpio
    • 17.09.2010

    mi se pare o idee foarte buna.
    in germania se practica foarte mult si cum stim..reclama este sufletul comertului..de ce nu?

    răspunde-i
  • doctorultau
    • 16.09.2010

    am fost în cramă, au nişte butoaie mai înalte decît mine (ba chiar şi decît Cabral); ne-au arătat cum se face şampania şi de ce e mai bună decît vinul spumant; în sfîrşit, artă făcută cu ştiință …

    răspunde-i
  • elena
    • 16.09.2010

    La distanta care e intre sosea si plantatia de vita de vie era cam greu sa te faci remarcat altfel. Au fost sfatuiti bine… oricum e amuzant primul contact vizual daca sti putina engleza si nu sti ce se intampla acolo.

    răspunde-i
  • Marius SERBAN
    • 16.09.2010

    Dar unde este facuta poza?

    Cumva pe drumul Pitesti – Bucuresti/Targoviste (soseaua veche)?

    • oana
      • 01.10.2010

      langa Sebeș, Alba 😀

    răspunde-i
  • Belle
    • 16.09.2010

    * au mai multe vinuri bune 🙂

    răspunde-i
  • Loading...