Greu de… depasit. I.

In conditiile in care mare parte din soselele Romaniei au o banda pe sens, in situatia in care aceste sosele trec prin toate satele de pe traseu, oare cat timp pierdem la un drum de, sa zicem, 200km?

Decat sa ne aruncam in proiectele (realizabile in ritm romanesc in 25 de ani) unor autostrazi bumbastice, nu ar fi interesant sa investim in variante de ocolire a satelor?

Adica nu ne apucam sa construim de la zero pentru ca e clar ca nu suntem in stare ar cere prea multi bani si prea mult timp, ci pur si simplu facem centuri pentru satele cele mai mari (nu indraznesc sa spun “pentru toate”).

Ar fi o varianta?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • BabyRacy
    • 29.06.2008

    buna varianta mai ales duminica, atunci knd se mai drege romanashu din plin la sat cu o apa de izvor de 40 d grade….shi nu celsius:)))

    răspunde-i
  • anca pussy
    • 26.06.2008

    Da ai dreptate Cabral,dar ei daca se avnta sa faca ceva,fac mai bine o sosea din aceia gata in 50 de ani,si gata.Dar nu o sa vezi tu sa investeasca ei in trasee de ocolire.

    răspunde-i
  • drakiula
    • 25.06.2008

    Eu mi-am pierdut speranta, la stilul de lucru practicat la drumurile noastre.Stil de lucru chitit parca sa vare bete in roate decat sa fluidizeze ceva.

    Ar fi perfect daca am avea sistemul de pe autostrazile din Grecia, cu plata la iesire/intrare. Dar, la starea actuala a lucrurilor, ar trebui sa vina grecii sa ni le faca, altfel nu se va intampla nimic.

    Apropos de coordonare:

    calea Floreasca, ieri dimineata: niste baieti veseli cu pickhammer s-au apucat sa gaureasca asfaltul proaspat pus si marcat, blocand jumatate dintr-un sens de circulatie. Imi pare rau ca nu am facut o poza.

    răspunde-i
  • Andrei Monciu
    • 25.06.2008

    las’ ca si maghiarii cam au problema asta, care vorba aia sunt cu mult peste noi. Noua nu ne trebuie autostrada, ci drumuri cu 2 benzi pe sens si ar fi perfect, teoretic asa ar trebui sa arate drumurile nationale, dar nah, ia-le daca ai de unde

    răspunde-i
  • aka
    • 25.06.2008

    ai vazut ce au facut aseara in bucuresti aia 2 cu lambo ?

    răspunde-i
  • Someone
    • 25.06.2008

    add are dreptate in privinta bulgarilor, drumurile lor ocolesc satele, e la mintea cocosului. Din pacate, variantele de ocolire n-ar costa mai putin decat autostrazile, sunt mult mai multi km adunati si necesita o coordonare enorma… si vointa politica, or aici e dezastru.

    răspunde-i
  • CLeO
    • 25.06.2008

    sunt de acord cu radu george.bine punctat

    răspunde-i
  • Radu George
    • 24.06.2008

    Nu ştiu cât de fezabil ar fi proiectul centurilor pentru satele mai mari. La costurile realizării acestor variante ocolitoare s-ar adăuga şi despăgubirile pentru cei expropriaţi. Şi sumele ar fi foarte consistente deoarece pe fir ar intra rechinii imobiliari care ar deveni peste noapte adevăraţi moşieri în locurile cu pricina.

    răspunde-i
  • anetoiu
    • 24.06.2008

    nu cumva nu e voie ca-i linie continua ? 😀

    răspunde-i
  • Miruna
    • 24.06.2008

    stii vorba aia, stapanul te invata hot?
    ca doar ce sa si faci cu 50km/h cand ai 350km in fata? sa fim seriosi…

    răspunde-i
  • Loading...