Sari la conținut

In conditiile in care mare parte din soselele Romaniei au o banda pe sens, in situatia in care aceste sosele trec prin toate satele de pe traseu, oare cat timp pierdem la un drum de, sa zicem, 200km?

Decat sa ne aruncam in proiectele (realizabile in ritm romanesc in 25 de ani) unor autostrazi bumbastice, nu ar fi interesant sa investim in variante de ocolire a satelor?

Adica nu ne apucam sa construim de la zero pentru ca e clar ca nu suntem in stare ar cere prea multi bani si prea mult timp, ci pur si simplu facem centuri pentru satele cele mai mari (nu indraznesc sa spun “pentru toate”).

Ar fi o varianta?

15 comentarii despre "Greu de… depasit. I."
  1. kiddo
  2. Alleksssandra

    Mda…Drumul de la Rm.Valcea pana la Bucuresti e o aventura.Cu siguranta ocolirea satelor,a localitatilor si a aglomeratiilor astora urbane ar fi o solutie,dar cine sa faca asa ceva?Se tot construieste,dar nu se vede nimic.Macar de ar fi toate drumurile cu doua benzi pe sens.Macar atat…nu mai mult.

    răspunde
  3. Ioana.4EVER
    Ioana.4EVER

    Tirul nu intotdeauna este greu de depasit…depinde cine conduce:):*:P

    răspunde
  4. add

    Toata lumea zice de bulgari ca au drumuri nasoale, dar la ei nu trec prin sate, ai o bretea daca vrei sa ajungi in sat.

    Spre exemplu E85, daca n-ar fi satele, ar fi mai bun ca oricare dintre autostrazi.

    răspunde
  5. Etherfast

    Depinde si cand mergi. Mie unul imi place sa merg noaptea, si noaptea mai greu tiruri, si chiar daca dau de tiruri, circulatia pe sens invers e aproape inexistenta.

    răspunde
  6. Miruna

    stii vorba aia, stapanul te invata hot?
    ca doar ce sa si faci cu 50km/h cand ai 350km in fata? sa fim seriosi…

    răspunde
  7. anetoiu

    nu cumva nu e voie ca-i linie continua ? :D

    răspunde
  8. Radu George

    Nu ştiu cât de fezabil ar fi proiectul centurilor pentru satele mai mari. La costurile realizării acestor variante ocolitoare s-ar adăuga şi despăgubirile pentru cei expropriaţi. Şi sumele ar fi foarte consistente deoarece pe fir ar intra rechinii imobiliari care ar deveni peste noapte adevăraţi moşieri în locurile cu pricina.

    răspunde
  9. CLeO

    sunt de acord cu radu george.bine punctat

    răspunde
  10. Someone

    add are dreptate in privinta bulgarilor, drumurile lor ocolesc satele, e la mintea cocosului. Din pacate, variantele de ocolire n-ar costa mai putin decat autostrazile, sunt mult mai multi km adunati si necesita o coordonare enorma… si vointa politica, or aici e dezastru.

    răspunde
  11. aka

    ai vazut ce au facut aseara in bucuresti aia 2 cu lambo ?

    răspunde
  12. Andrei Monciu

    las’ ca si maghiarii cam au problema asta, care vorba aia sunt cu mult peste noi. Noua nu ne trebuie autostrada, ci drumuri cu 2 benzi pe sens si ar fi perfect, teoretic asa ar trebui sa arate drumurile nationale, dar nah, ia-le daca ai de unde

    răspunde
  13. drakiula

    Eu mi-am pierdut speranta, la stilul de lucru practicat la drumurile noastre.Stil de lucru chitit parca sa vare bete in roate decat sa fluidizeze ceva.

    Ar fi perfect daca am avea sistemul de pe autostrazile din Grecia, cu plata la iesire/intrare. Dar, la starea actuala a lucrurilor, ar trebui sa vina grecii sa ni le faca, altfel nu se va intampla nimic.

    Apropos de coordonare:

    calea Floreasca, ieri dimineata: niste baieti veseli cu pickhammer s-au apucat sa gaureasca asfaltul proaspat pus si marcat, blocand jumatate dintr-un sens de circulatie. Imi pare rau ca nu am facut o poza.

    răspunde
  14. anca pussy
    anca pussy

    Da ai dreptate Cabral,dar ei daca se avnta sa faca ceva,fac mai bine o sosea din aceia gata in 50 de ani,si gata.Dar nu o sa vezi tu sa investeasca ei in trasee de ocolire.

    răspunde
  15. BabyRacy

    buna varianta mai ales duminica, atunci knd se mai drege romanashu din plin la sat cu o apa de izvor de 40 d grade….shi nu celsius:)))

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.