Sari la conținut

Wiesmann Roadster MF5. A1 si A43, Munster-Dusseldorf-Munster. Cauciucuri Michelin Super Sport 2. O noapte intreaga doar omul, masina si autostrada.

Traire pura. Zbor. Bucurie. Supradoza de adrenalina in siguranta, poate relativa. Fericire in portii mari. Si violente. Cu intrerupator la picior. Sub forma de pedala.

Pe traseul respectiv sunt cateva restrictii de viteza, dar apoi redevine Autobahn-ul la care viseaza toti: soseaua aia de viteza fara de limita.

Masina este incredibila, cauciucurile sunt incredibile, soseaua este incredibila

Masina are 555 de cai, un sistem de rulare supersport, un post de condus ca intr-un monopost, indicator handling close to perfection. Cutia este un dublu ambreiaj de BMW (ca si motorul), dar pe o caroserie spectaculos de usoara si cu niste setari speciale. Plus niste forme care-ti dau fiori si cand stai pe loc, cu motorul oprit, d-apai cand o arunci in curbe pline de umbre.

E Batmobil-ul in varianta de costum de gala, nu costum de liliac.

Demarajul este efectiv breath taking (ma scuzati, rapitor de suflare), handling-ul la 300 km/h (294 ca sa fiu mai exact) nu-ti da emotii deloc, franele sunt inspaimantatoare prin eficienta si brutalitate. Dar toate aceste senzatii nu ar fi existat fara cauciucurile alea incredibile, Michelin Pilot Super Sport 2.

Cauciucurile sunt din gama Daca n-ai supercar n-are rost sa te gandesti la ele. Si cu toate ca masina se livreaza de serie si cu Michelin Pilot Sport, asta pe care am smotocit-o avea gumele care a doua zi urmau sa ne dea dureri de cap din cauza franarilor dureros de violente. Cauciucurile astea reusesc sa puna jos incredibil de eficient cei 555 de cai. Mai mult, il franeaza pe MF5 in asa hal incat simti cum trupul se opreste… iar gandurile o iau in fata capului. Pe cateva bucle de acces pe autostrada am incercat sa vad cum se agata de sosea. M-am convins si-atunci si a doua zi, pe circuit, ca masina e tramvai. Adica sta pe sosea cum sta tramvaiul pe sine. Cel german. La tramvai ma refer.

Soseaua este un monstru cu 3 benzi pe sens, plus banda de urgenta. Pustie la ora aia, am intalnit doar cateva camioane. Semnalizata ca un aeroport, semne de circulatie si ochi reflectorizanti peste tot, benzi despartitoare cu avertizare sonora dar fara pierdere de aderenta ca ale noastre, reflectorizante si ele.

O sa revin cu video cu top speed, pana atunci va las cu niste poze si cu gandul ca pretul bijuteriei este de peste 240.000 de euro:

41 comentarii despre "Fericirea in portii mari. Si violente."
  1. gAnY

    Cutia DSG nu era la VW ? Imi cer scuze dacã gresesc.. :)

    răspunde
    • gAnY

      In ceea ce priveste masina îmi dau seama cã este o bestie.. De curiozitate, max speed ai încercat cu plafonul deschis sau cu el închis?

    • Cabral Ibacka

      CU el deschis 280, cu el inchis 294. Dar vitezele nu au legatura cu rooftop-ul ci cu faptul ca primele incercari, cele pana la 280, au fost facute pe un tronson de drum mai virajat, pe care nu-l stiam. Si nici nu ma obisnuisem cu masina…

    • Cabral Ibacka

      Avand in vedere ca DSG I a iesit din fabricatie, e pe langa rau…
      Tocmai scrisesem un articol despre cutii de viteze si ambreiaje si am vorbit destul de mult despre DSG incat urmarea a venit natural…

  2. Bogdan Laslo

    DSG-ul e la BMW din cate stiu eu.

    răspunde
  3. Restaurantul Wiessmann

    Era frumos daca produceam noi masini din astea.. ;)) Oricum este superba si apoi speachless…

    răspunde
  4. alioja

    300 km/h ?

    cat are animalul ala in bord?

    răspunde
  5. Marian S

    Şofer sau doar pasager?

    răspunde
  6. Alex

    Ford Focus 1,6. Zalau – Bucuresti, cauciucuri mixte Goodyear intrate in al doilea an de viata. O noapte intreaga (+ cateva ore din zi) doar omul, masina si strada auto.
    Traire pura (aka ochii beliti in 7D). Zbor (peste cate o groapa). Bucurie (cand mai vezi cate uin bec prin sate). Supradoza de adrenalina (pfuai mama sa vezi cand iese caruta din intuneric la 50 de metri in fata ta…). Fericire in portii mari (toti sfintii din calendar coborati din 10 in 10 km). Si violente (aici nu mai comentez ca n-are rost). Cu intrerupator la picior. Sub forma de pedala (de frana).
    Pe traseul respectiv sunt cateva (sute) restrictii de viteza (la 50 km/h), dar apoi redevine Autogangbangul-ul cu care ne-am obisnuit.

    No, beat this!

    răspunde
  7. iperu

    deci sa-i zic lui Mos Craciun sa-ti aduca de-asta, da ? :)

    răspunde
  8. Eugen

    „I’m speechless. I am without speech.” Atat citatul de mai sus cat si masina sunt pentru cunoscatori. Nu neaparat cunoscatori ai ambelor. Dar, in mod sigur, pentru a-ti permite masina aia (superba, by the way), trebuie musai sa ai COE (Cu ce sa O iEi). Totusi, putem visa la pestisorul de aur sau la un castig la loto si sa includem si masina asta pe-acolo, nu?

    răspunde
  9. pentru barbati

    Clar tre sa ajung milionar :)

    răspunde
  10. nenea popa

    tare de tot numarul de inmatriculare:))

    răspunde
  11. Probiu

    Doamne cum arata bestia…Maine imi sparg Loganul :)

    răspunde
  12. Stelian Detailing
  13. albinuta veninoasa

    M-am uitat atent la poze sa-mi dau seama daca ai spus adevarul. La o asemenea viteza si franari bruste trebuie sa se intample ceva, care putini stiu. Sireturile se dezleaga singure.
    Ai spus adevarul ! Io verific :)

    răspunde
  14. calu lu fat-frumos
    calu lu fat-frumos

    Singura parere de rau e ca n-a fost ziua. Sa vezi linia intrerupta cum devine continua :D Cat despre autobahnuri sunt useless ca in curand apare teleportarea. Stim noi ce stim de nu ne grabim cu A4 (top secret laserul de la Magurele :D )
    PS. Jocu asta il gasesc si-n play store? :D

    răspunde
  15. Cristian

    Foarte tare, dar eu cred ca viitorul arata asa: fisker karma ecosport (o masina sport propulsata doar de electricitate).

    răspunde
  16. Pingback: Audi | Alioja

  17. CTL
  18. Revo

    Sa inteleg ca baiatul din poza 3 nu prea e de acord cu masina ?

    răspunde
  19. Mihai

    Esti norocos ca ai condus o astfel de masina,dar nu inteleg daca nu e a ta si nici a prietenilor cum ai ajuns sa o conduci

    răspunde
  20. Pingback: Wiesmann – ediție foarte limitată | George Buhnici

  21. Andrei

    O intrebare…ai facut cumva pozele cu Sony Nex pe care l-ai prezentat in urma cu ceva vreme? :)

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.