Excrocherii proaste si ieftine pe Facebook.

Primesc ieri seara o atentionare plina de scarba la adresa cuiva. Intru sa vad.

Era un apel pentru o fetita despre care se spunea ca a fost pierduta in centrul Bucurestiului.

Da like si share pentru a ajuta la gasirea fetitei, zic ei.

Pana aici nu te gandesti decat la fetita, saraca, ce a ajuns – Doamne-apara! – cine-o mai sti pe unde?!

Asta pana cand dai un scroll-down.

Asa disperat a fii dupa like-uri si share-uri, incat sa inventezi drame din astea?!

Apai… de ce?!

 

Later Edit: daca vrei sa le reclami pagina o gasesti aici.

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Marian
    • 01.12.2012

    titlul e cu X sau cu S? 😉

    • Cabral Ibacka
      • 01.12.2012

      Vezi mai sus.

    răspunde-i
  • răspunde-i
  • Sorin
    • 29.11.2012

    Deși FB are părți bune, acesta e o parte urâtă a lui. Probabil unii se cred mai “celebri” dacă o fac…

    răspunde-i
  • Dan
    • 29.11.2012

    Individul e lipsit de scrupule. Sterge orice comentariu care il da de gol in marea lui aventura de strangere de likeuri. Astept reactia Facebook, cu atat mai mult cu cat are si alte scamuri pe pagina. Le-am scris si un email, dar sincer nu stiu daca se va sesiza cineva.

    răspunde-i
  • Alina
    • 29.11.2012

    Eu am gasit aceasta fotografie ( https://www.facebook.com/photo.php?fbid=449280385128357&set=a.401713553218374.87873.375111155878614&type=1&theater ) la fel de … Nici nu stiu ce cuvant sa folosesc. In primul rand nu vad de ce a folosit ecele cuvinte in descrierea fotografiei. E ca si cum daca esti bolnav nu mai ai dreptul sa fii frumos. Am intalnit aceasta mentalitate destul de des in ultimii ani, de parca daca esti bolnav ar trebui sa stai in pat si sa astepti sa mori. Iar publicarea pe pagina personala a unor astfel de fotografii, fara nume, fara acordul celor din fotografie, mi se pare nesimtire.

    răspunde-i
  • Dan
    • 29.11.2012

    De tot rahatul! Ptiu!

    răspunde-i
  • Ema
    • 29.11.2012

    Iti tare multumesc ca ai dat curs atentionarii. Scarba era inevitabila :))

    răspunde-i
  • Dorin
    • 29.11.2012

    Din cate vad, e vorba despre o pagina care a postat imaginea. Deci, explicatia e simpla: pentru promovare. Daca imaginea devine virala, sunt sanse mari ca si pagina sa devina virala. E un instrument imoral de marketing.

    răspunde-i
  • Taraboste
    • 29.11.2012

    Fel de fel de retardati pe netul asta … iar FB reuseste sa-i concentreze la cote maxime …

    răspunde-i
  • Marius
    • 29.11.2012

    Activez in domeniu. Nu ma axez asa de mult pe promovarea pe retelele sociale, dar uneori le mai folosesc. Niciodata nu am cerut share sau like la ceva ce am postat. Si niciodata nu mi-m dat like la postarile proprii, chiar daca a fost vorba de poza sau ganduri. Ce nu am reusit niciodata sa-mi dau seama, care este ghiseftul faptului ca o poza are 1000000000 de like-uri. Sa zicem ca un profil fals cu o tipa care are 1000000 de prieteni o poti schimba in profilul unei afaceri dupa ce ti-ai facut norma de prieteni si apoi ii bombardezi cu ofertele tale. Dar asa, la o poza de unde vine disperarea in a cere like si share? Care este escrocheria? Exista cineva care ma poate lamuri?
    Good point Cabral.

    răspunde-i
  • Loading...