Sari la conținut

Cred în puterea titlului. Înainte de orice… el vinde.

Inițial este irelevant cât de bun este articolul. Este irelevant cât timp de documentare a necesitat materialul. Sunt irelevante riscurile asumate la scrierea și publicarea articolului.

Pentru că atunci când dă click pe titlul unui articol, individul nu se gândește la câtă muncă intră în redactare, cât timp se pierde în documentare sau câți oameni lucrează la material.

Pe cititor îl interesează informația în sine.

Ne enervează titlurile astea…

A tras-o de PAR. Violență DE NEIERTAT în familia lui TUDORICĂ!

Informația DESPRE ROMANIA care i-a făcut pe AMERICANI sa PLANGA în hohote!

Cum românii din Iași CÂȘTIGĂ 1000 de lei PE ZI. LEGAL!!!

Am stat și-am calculat de ce funcționează titlurile astea folosind o schemă matematică complicată.

M-am sfătuit cu profesioniști în domeniu, am dezbătut pe tema asta până târziu în noapte.

Știți de ce e plin netul ăsta al nostru de titluri INCENDIARE și INCREDIBILE?

Pentru că dăm click pe ele în spume!

Cât timp va funcționa metoda asta, redacțiile le vor folosi.

Punct.

Cât timp nu ne putem abține să dăm click la genul ăsta de titlu… ei vor specula reacția noastră.

E normal. E logic.

Mă uitam pe niște audiențe de-ale site-urilor de la noi. Zeci de mii de oameni dau click zilnic unor chestii INCENDIARE, GROAZNICE și pe care NU-ȚI VINE SĂ LE CREZI!!!

Păi dacă facem așa trafic din astea… de ce să ne batem capul să scriem chestii pe bune? Chestii documentate, serioase, apăsate?

Ce poate fi făcut din punctul nostru de vedere, al consumatorilor?

La mine e simplu: dacă-s pe Fb atunci unfollow/unfriend cui dă share la așa ceva. Pe Twitter unfollow. Pe mail trimis rapid în junk.

Și te încurajez să faci la fel atunci când dai de conținut care nu are legătură cu tine. Poate mâine mă ia capul și-o dau și eu în INCENDIAR, GROAZNIC și NEMAIVĂZUT. Te încurajez să-l scoți din listele tale pe cel care-mi dă SHARE.

Și gata. Altfel degeaba ne văităm.

E la fel ca la TV… ne dăm cu fundul de pământ că sunt fel de fel de emisiuni pe care le categorisim degrabă ca fiind nasoale. Dar ne uităm la ele, vorbim despre ele. Păi și-atunci chiar te-aștepți ca cineva să le scoată din grilă?!

Nici gând… vor rula fin în continuare. ;)

 

9 comentarii despre "De ce se folosesc atât de mult titlurile INCENDIARE și INCREDIBILE?"
  1. BYTZA

    Ca bine zici tinere…….
    Sa speram ca pe viitor apetitul publicului nu va mai fi la fel de ridicat pentru acest gen de stiri „bomba”.

    răspunde
  2. Hapi

    Total de acord. Și pe lângă asta, am putea scrie unii, din când în când: vă rog să nu mai promovați titlurile care promit lucruri incendiare în tabloide și oriunde altundeva, scandalurile și toate mizeriile. In afară de faptul că păreți circari, nu îmbunătățiți nimic sheruind așa ceva.
    Păi…?
    La cum ne plângem de invitațiile la jocuri și pe asta o putem face.

    răspunde
  3. Gio

    #CONSPIRATIE!
    Sariti ACUM! Dati SHARE & LIKE, pls.
    :D

    răspunde
  4. Emil Calinescu

    Exista si site-uri unde gasim stiri normale, gen gandul, unde avem titluri bombastice. Ca idee: n-ar mai trebui sa frecventam Gandul pt ca unele stiri sunt impachetate astfel?

    răspunde
    • Catalin C.
      Catalin C.

      Du-te, ma, cu gandul tau. Stiri normale? Serios? Juma’ de site e ‘cross-promo’ si restul fix mizeriile descrise in articol.

    • david

      Da… nu mai citesc nici gandul si nici evz. Nu pot sa stau mai mult de 2 minute pe siteurile astea fara sa ma intepe inima de nervi. Pt sanatatea mea, mai bine nu.

  5. mirela

    Off, de cate ori mi-am luat teapa asta pana m-am lecuit! Si tot mai ma ard cateodata! :)))

    răspunde
  6. Laura

    Da, ştiu. E trist. Mai ales pentru noi, bloggerii. Eu încerc mereu să scriu chestii interesante, povestioare amuzante şi nu reușesc să depășesc 300 de vizualizări de postare. Am scris acum câteva săptămâni ceva despre o emisiune, am pus şi o poză cu Mirela Boureanu Vaida şi am depășit 1000 de vizualizări… N-am putut să mă bucur. Am impresia că oamenilor nu le mai place „frumosul”.

    răspunde
  7. Julie

    INCENDIAR , raspunsul lui CABRAL te va lasa MASCÃ.

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.