Sari la conținut

accident dacia Cotroceni, dimineata devreme, traficul clasic bucurestean…

Semaforul functioneaza, din culoarea verde o schimba in galben, Fordul franeaza hotarat, Dacia omite sa faca acelasi lucru. Dacia saruta Fordul. Pe fund.

Scenariu des intalnit pe meleagurile noastre, galbenul a ajuns un fel de verde tarziu, de toamna. Adica trecem si daca ne opreste nenea cu pijama reflectorizanta vedem noi cum facem.

Sau incercam sa trecem si daca dam de unu’ cretin (citeste corect) ii tragem una sanatoasa, sa se invete minte!


accident dacia

12 comentarii despre "De ce nu e bine sa franezi pe galben in Bucuresti…"
  1. kiddo

    ai f mare dreptate ;)

    răspunde
  2. fabricaderas
  3. raluca

    da poate-i plac fundurile de ford! intotdeauna am zis ca-s sexy, acum clar nu-s singura nebuna =))

    răspunde
  4. Monica

    Nu poţi compara o frână de ford cu una întârziată de dacie crocantă.

    răspunde
  5. alexandru

    Nu e bine sa franezi pe galben niciunde , eu stau intr-un oras foarte mic si tot e nenorocire.. a fost chestia atunci cum bancile cand se acordau credite foarte usor , normal.. tot romanul viseaza la o masina straine. Deci vreau sa zic , ca in 2 ani de zile sa schimbat circulatia total in Targu Jiu, multi soferi foarte prosti , strazile inguste, nebunie la semafor , ce sa mai .. asta nu e circulatie.

    răspunde
  6. iperu

    Reguli pentru mersul in siguranta:
    Daciile nu se depasesc decat daca vin la pachet cu alta masina in fata, care trebuie depasita deasemenea. In caz contrar mersul in spatele unei Dacii este mult mai productiv.
    Cand se apasa pedala de frana, ochii trebuie sa fie in oglinda retrovizoare.
    Nu toata lumea stie de ultima versiune a codului rutier. Nu presupune ca participantii la trafic o cunosc.
    Fara miscari bruste in trafic, iar daca le faci, fii sigur ca pentru ceilalti e prea tarziu sa reactioneze in mod negativ, pentru ca altfel o vor face.
    Majoritatea legilor lui Murphy se aplica.
    Drum bun.

    răspunde
  7. Draqos
  8. Cristina

    eu zic ca e foarte corect si bine pentru tine sa franezi pe galben. spun asta pentru ca poate cum tu nu franezi pe galben in acelasi timp pleaca unul pe galben (din celalalt sens), nu mai asteapta verdele si atunci povestea ar fi mult mai urata, nu atat de frumoasa precum cea a unui „sarut”. stiu deasemenea ca intre schimbarea culorii unui semafar de pe un sens este lasat un anumit timp pentru celalalt sens, dar niciodata nu se stie! in cazul de fata vina este a lipsei abs-ului (da…) si poate ca si a reflexelor, atentiei…

    răspunde
  9. Nicole

    Eu locuiesc intr-o metropola (Toronto) si din pacate,chestia se repeta aici,la fel ca si la voi.Cred ca , mai degraba, e vorba de abilitatea fiecaruia de a shofa.Tre’ sa ai fler, sa simti cand poti forta galbenul si cand nu. Degeaba esti tu zmeu(zmeoaica) si te repezi sa-l fortezi atat timp cand in fata ai un afon (a)( a se citi…..)

    răspunde
  10. bimus

    semaforul e vechi, masina ori moare ori e moarta, soferul merita, bucuresti romania

    răspunde
  11. larisa

    heheh in general e ok sa franezi dak ai timp ( parerea mea) dar in nici un caz atunci cand ai o masina in spate care cu siguranta nu poate frana in timp util…asta o zic din proprie experienta

    răspunde
  12. Andrei

    E corect sa opresti cand vezi galben dar unii parca participa la concursul de oprit la galben; adica sunt la 10m de semafor mergand cu 50km/h si vor neaparat sa opreasca. Si patesc ca tipul cu Ford-ul. Cum zicea Nicole iti trebuie si ceva fler.
    Si pentru ca tot s-a vorbit de alte tari, cel mai interesant mi s-a parut in Germania unde aproape intotdeauna trec 1-2 masini pe galben si unde de asemenea se pleaca pe galben (la noi nu prea exista galben dupa rosu asa ca toata lumea doarme si trec 10 secunde pana se prinde primul sofer de la semafor ca e verde si ar trebui sa fie deja de partea cealalta a intersectiei). Dar fiin primul oricum are timp sa treaca, nu? ;-)

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.