Cum se vinde o afacere?

Ok, am lucrat in vanzari, teoretic ma pricep la asa ceva.

Iau produsul, il invat pana la ultimul surub, ii cunosc punctele bune si cele mai putin bune si incep sa terorizez lumea.

Dar la partea asta sunt in ceata… cum vinzi o afacere?

Si nu am de gand sa ma invart in jurul degetului de la piciorul mic, e vorba de afacerea mea cu scutere si atv-uri. Ea merge chiar bine, a vandut anul asta binisor spre foarte bine, locul de desfacere s-a dezvoltat si el si “people-flow”-ul e mult mai mare, am reinvestit mare parte din venituri, brand-awarness-ul e deja bine batut in cuie, contabilitatea zambeste cu drag la mine, e de bine.

Dar, si aici e problema, nu mai am timp sa ma ocup. Mi-ar placea in continuare, e si fun, imi place sa ma ocup de asa ceva dar… nu mai e timp. N-am mai trecut pe-acolo de saptamana trecuta si stiu ca oricat de bine ma pricep la angajari si la oameni, daca nu ma ocup cum trebuie va incepe sa se simta si nu vreau asta.

Deci, stie cineva cum se vinde o afacere?

Pe aceeași temă

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Giuco
    • 10.10.2008

    De ce nu incerci sa-ti cauti un actionar, eventual minoritar, care sa se ocupe el, macar pt o perioada, sa vezi cum merge treaba. Astfel e si interesul lui sa mearga. Si nici tu nu renunti la afacerea ce-ti place.
    Si poti sa-l cauti printre prietenii care ii ai, care au mai multa experienta in afaceri, dornici si dispusi (financiar si ca timp) sa vina in afacerea ta.

    răspunde-i
  • Giuco
    • 10.10.2008

    De ce vreo sa o vinzi daca contabilitatea iti surade? (si sa nu-mi zici “I got no time man”)

    răspunde-i
  • TheBride
    • 09.10.2008

    Un plan de afaceri pe urmatorii ani ajuta la vanzare. Niste discutii cu omul care cumpara il vor ajuta pe acesta sa iti evalueze firma daca nu ai facut-o tu deja si stii cat vrei pe ea. Daca nu va intelegeti la pret sau vrea sa stie mai multe decat ii spui tu, auditeaza firma dar va costa destul de mult. Din pacate acum nu cred ca vei avea prea mare cerere. Multi si-au oprit investitiile si tin banii la “ciorap” pana trece tavalugul financiar.

    răspunde-i
  • Amalia
    • 09.10.2008

    Reclama este cheia.Romanii cumpara un produs pentru ca i se face reclama.Fie el cat de prost,se cumpara.Cum spune Etherfast:”dai sfoara-n tara si astepti”.Iar cum scuterele si atv-urile tale sunt cele mai bune,cu siguranta o sa se vanda 😀
    Astea sunt sfaturi date de o fata de 18 ani 😀 nu ma pricep.
    Anyway,good luck! 🙂

    răspunde-i
  • Silviu
    • 09.10.2008

    bravo, ai dat apa la moara la corporatisit. Ma asteptam la mai multi termeni specifici.
    Cabral, probabil nu o sa gasesti raspunsul aici, intreaba prietenii tai la costum.

    răspunde-i
  • luly
    • 09.10.2008

    putin neclara intrebarea ta.
    daca vrei sa gasesti cumparator, in cazul in care nu esti vanat de cumparatori, anunta vanzarea ei (pe site, pe banere, de fapt, intr-un mediu care sa includa potentiali cumparatori).
    daca nu stii la ce pret, fa o evaluare. ce implica/include vanzarea: o firma, un procent din firma, o idee? o evaluare a profitului pe un interval de timp trecut si o estimare pe viitor. o evaluare contabila a investitie.
    🙂 de fapt, nu astepti un raspuns de la noi, dar e o buna tema de gandire.

    răspunde-i
  • @ Cabral: tocmai! da’ pentru asta ai nevoie de mostenitorul ala de care ziceam 😉

    răspunde-i
  • alexandra
    • 08.10.2008

    de unde il scoti? pai daca ai avut personal serios atuci informatiile le poti lua chiar de la ei ….cum ziceam profit, cifra de afacere, la la la….daca nu…cum ti-o fi norocul :)) ca in ziua de azi cu astia de la centrele de afaceri e jale :)) e ca si cum ai da firma de pomana… Good luck! 😀

    răspunde-i
  • Nae
    • 08.10.2008

    “…ea merge chiar bine, a vandut anul asta binisor spre foarte bine, locul de desfacere s-a dezvoltat si el si “people-flow”-ul e mult mai mare, am reinvestit mare parte din venituri, brand-awarness-ul e deja bine batut in cuie, contabilitatea zambeste cu drag la mine, e de bine…”
    Mie imi suna ca o foarte buna reclama, fara a folosi cuvinte mari, cifre si alte rahaturi de contabilitate. Daca e vreunu` dornic de preluat, mai mult ca sigur ca a inteles ideea..

    răspunde-i
  • Sergiu
    • 08.10.2008

    🙂
    Trebuie sa oferi mai multe detalii. Sunt foarte multe aspecte de care trebuie tinut cont 🙂
    La firma respectiva esti asociat sau proprietar, in cazul in care esti proprietar, este asociacie cu raspundere limitata sau nelimitata. in principiu iti estimezi venitul pe o perioada de timp scazi cheltuielile …(angajati, taxe,…garantii)

    **(eu sunt la facultatea de stiinte economice si gestiunea afacerilor, Cluj – Napoca) o sa ma mai interesez pe la profi..etc etc..si revin cu detalii)**
    pana una alta bafta!

    răspunde-i
  • Loading...