Cum sa NU folosesti Facebook.

Da, am inteles, Facebook is the shit. Acolo se sta de vorba, acolo se spun chestiile pentru public, acolo se spun si chestiile mukles.

Pe Facebook iti faci prieteni, tot acolo iti faci si du5many.

O parte maricica din viata se intampla acolo. In plus, o parte din viata off-line ajunge sa fie traita doar pentru a fi impartasita pe Facebook.

Si asa s-a trezit Facebook folosit pentru orice: retete, poze cu animale/prieteni/familie, depresie/bucurie, sfaturi medicale, confesiuni sexuale, scandal sau mangaiere, injuraturi sau laude. Si e bine, bravo lui.

La ce NU e bun Facebook-ul? La nimic din ceea ce inseamna OFICIAL. Trimiterea unor comunicari oficiale, a invitatiilor la evenimente*… ei bine, astea se fac altfel.

Nu trimiti pe mess-ul de la Facebook si astepti raspuns, ca nu toti ne traim viata pe Fb. Da, multi au conturi. Da, multi folosesc platforma asta. Dar asta nu inseamna ca o rupem in doua 24/24 pe toate inventiile ei.

Si cred ca, inafara de treaba asta cu cat de heavy-user esti pe Fb… e si o treaba de staif.

Daca vrei sa fii luat drept premiant (ca esti un individ, o agentie sau un posibil client)… nu poti, sa dai mesaj pe FB-mess. Mai e un singur pas pana la poke sau buzz pe Y-mess. Si e penibil.

Un mail, un telefon sau chiar si un plic, atunci cand situatia o cere… si vei fi privit misto.

* evenimente – nu ma refer la evenimente unde organizatorii incearca sa stranga cat mai multa lume in piata mare.

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • Gabi
    • 03.10.2012

    Si cand te gandesti ca mai toate televiziunile si emisiunile lor au pagini pe Facebook…:))

    răspunde-i
  • pantilin dan
    • 02.10.2012

    Asta am invatat-o pe pielea mea; am vrut sa irganizez un eveniment sportiv si sa il promovez exclusiv pe facebook, bazandu-ma pe popularitatea acestor actiuni ( ciclism, in mod special) pe FB. Mare dezamagire, laolalta cu cei care evident il folosesc dar nu stiu sa anunte ca nu mai pot veni si nici nu modifica statului din “going” in maybe sau not going.
    Din pacate numarul celor care folosesc FB de fita e muuuult mai mare decat al celor care chiar beneficiaza de rolul de platforma de comunicare. Comunicare reciproca, sa fiu bine inteles, nu a “comunica” unde iti mananci ciorba, cu check-in de rigoare.

    răspunde-i
  • Cristi
    • 01.10.2012

    ia uite la ce e bun Facebook-ul 🙂
    http://youtu.be/F7pYHN9iC9I

    răspunde-i
  • Florin Haragas
    • 01.10.2012

    eu am primit o invitatie la nunta scanata si atasata la un PM trimis pe fB… dupa 2 zile, si telefonul de confirmare si citire a mesajului…

    • bogdan
      • 01.10.2012

      Invitatie la nunta trimisa prin Facebook? Imi e tare greu sa cred ca erau de o asa comoditate, daca nici la nunta ta nu te mai duci sa imparti invitatii personal. Dar de … doar avem net ce basca noastra! Romanu tot fudul ramane si cu wc-u in spatele curtii.

    • klaude
      • 01.10.2012

      Si….te-ai dus?

    răspunde-i
  • bogdan
    • 01.10.2012

    Facebook-ul trebuia sa ramana la statutul de retea de socializare si atat. Nu evenimente, nu publicitate platita, nu spam si etc.

    • Stefan
      • 02.10.2012

      Daca nu publicitate si nu spam, atunci crezi ca ar mai exista facebook?:)

    răspunde-i
  • Marian S
    • 01.10.2012

    DA, da, da si iar DA.

    răspunde-i
  • tudor CeMerita
    • 01.10.2012

    acum vreo 2 ani invitatiile pe mail erau privite cu ochi critici…

    răspunde-i
  • Andrei
    • 01.10.2012

    Adică un fel de PR? Nu e chestia aia pe care o fac modelele și dansatoarele după ce sunt date afară și Mariana Moculescu?

    • Daniel
      • 01.10.2012

      Tare exprimarea! Andrei, sa te faci PR! 🙂

    • Cabral Ibacka
      • 01.10.2012

      Nu se intelege ce vrei sa spui.

    răspunde-i
  • Loading...