Crezi sau nu crezi în Black Friday… nu contează! Ar fi bine, totuși, să verifici ofertele… [P]

Anul ăsta am refuzat vreo șapte propuneri de promovare de Black Friday pentru diferite branduri.

Motivul e unul foarte simplu: mulți dintre cei care fac oferte de BF… nu fac oferte de BF.
Mint cu un tupeu fantastic, cei mai mulți prin metoda clasică:

Ia uite cum s-a scumpit din întâmplare fix înainte de blecfraidei, dar noi îl reducem cu 30%… de ajung la prețul inițial! Wow! Ce bine! Iupiii!

Motiv de multe hatereală pe subiectul ăsta, de multe ori cu motiv.

Așa că, decât să mă trezesc cu toate neamurile pomenite, am preferat să declin toate propunerile.

Mai puțin una, care vine de la cineva care până acum n-a făcut decât lucruri frumoase de Black Friday: Vodafone.

Ideea este simplă: aruncă un ochi aici. Scrie repede mailul și de pe 14 vor începe să apară bucuriile.

Oamenii promit mare frumusețe… și – la cum îi cunosc – se vor ține de cuvânt.

Revin mâine și cu o surpriză suplimentară pe tema asta. 😀

#blackfridayvodafone 🙂

Comentarii

Lasă un comentariu la acest articol...
  • Catalin Zălog
    publicitate

    Colaborez cu cabral de prin 2014. Îmi place pentru că apreciază serviciile mele.

  • calin
    • 19.12.2019

    In mare parte BF e o vrajeala. Mai sunt si expceptii, dar intaresc regula.

    răspunde-i
  • DC
    • 17.11.2019

    La genul asta de oferte e simplu, platesti telefonul prin abonament, ca e pe doi ani. Ceea ce ofera acum abonamentul ala deja nu te da peste cap. Peste un an aceleasi servicii vor fi sensibil mai ieftine, deci diferenta de pret e in contul telefonului. In concluzie apreciez abilitatile tale de impachetare a mesajului, dar nu ma arunc la cumparat.

    răspunde-i
  • Claudiu
    • 16.11.2019

    Deja toata treaba cu BF a devenit avantajoasa doar pentru comercianti … cumparatorii nu prea mai au deloc de “profitat” de pe urma asta pentru ca nimeni nu miscoreaza in mod real preturile ..

    răspunde-i
  • Loading...

Acest web site folosește cookie-uri pentru a furniza serviciile și pentru a analiza traficul, detalii.