Sari la conținut

aviatorFilmul de mai jos este facut (adica produs, montat, ma intelegeti, ma refer la partile tehnice) de prietenul meu Mihai Harpalete Dobre. El e un ametit, asa ca atunci cand mi-a trimis video-ul ma gandeam ca e o vreo dilaila dintr-ale lui.

Dar am dat [play], si m-am simtit transpus in viata altcuiva, luand parte la un eveniment important din viata lui, m-am lasat impresionat de o poveste spusa simplu dar incredibil de puternic. O poveste despre pilotul Constantin Manolache .

Am vrut sa fac o introducere puternica acestui film. Dar mi-am dat seama ca oricum cele patru minute si ceva de video si audio vor fi peste ce as scrie eu.

Asa ca… de ce ne-am lungi cu cuvinte? :)

Mie mi-a facut pielea arici (daca as fi fost cantareata as fi zis ca de gaina). Cum e filmul, am avut dreptate?

15 comentarii despre "Clipe importante. Suflete. Lacrimi si zambete. Oameni."
  1. dush

    frumoasa si nobila meserie. multa responsabilitate pe niste umeri mici…sa aiba o pensie linistita!
    ps. nu mi-am imaginat niciodata ca si ei au centuri de siguranta similare celor din locurile normale :)

    răspunde
  2. vasilescumihaela

    Emotionant. Pentru cateva clipe parca m-am simtit si eu ca tinand mansa acelui avion.:) Trebuie sa fie greu sa renunti la o astfel de pasiune, fiindca meserie e putin spus. E multa daruire acolo, multa grija, multa dragoste… Si daca e sa pleci, ramai cu zborul in suflet… pentru totdeauna… Eu asa cred. Pensie lunga cu multa sanatate si bucurii! Salutam cu tot respectul oamenii mari care ne duc mai aproape de cer si cu mult drag pe toti cei ce fac si au facut sa ne simtim in siguranta in calatoriile noastre spre alte lumi, mai cu seama pe… tata… :)

    răspunde
  3. A.

    Eu am plans asa, nitel.. Primul meu zbor l-am facut cu capitanul Manolache pe aceeasi ruta, anul trecut, tot in septembrie, si fiind asa un eveniment important l-am tinut minte. In plus, mi se pare extraordinar sa iti petreci anii de om al „muncii” facand ceea ce iti place, iar meseria de pilot nu o poti face fara o mare pasiune.

    răspunde
  4. alipety

    emotionant! nu credeam ca voi fi chiar asa de impresionata…dar pana la urma mi-au dat lacrimile, mai ales vazandu-l si pe comandant stergandu-si ochii. ce meserie, ce pasiune frumoasa! felicitari! si o pensie linistita!

    răspunde
  5. Erich

    Merci Cabral! Intr-adevar de arici. orice cuvant e de prisos

    răspunde
  6. Bea

    Oau! Emotionant e putin spus. Cred ca e tare greu sa ts opresti din ceea ce ai facut cu placere o viat! Felicitari!

    răspunde
  7. Miere Sabadus

    Putini intelegem ce inseamna daruire in munca pe care o facem.
    Mai mult decat frumos. Piesa ajuta mult in asemenea filmulete.

    răspunde
  8. mihai

    Ce-o o fi fost in sufletul lui , numai el stie.
    Barvo lui si respectele mele.S-a vazut pe chipul lui ca a fost mandru de ceea ce a facut o viata

    Respect !!!!

    răspunde
  9. Mutari Mobila

    Foarte emotionant si placut in acelasi timp ;)
    Toata stima.

    răspunde
  10. Ciprian

    R E S P E C T !!!
    Intradevar si dupa 5 minute de la vizionare am pielea arici !

    răspunde
  11. lucian

    Sa ii dea Dumnezeu sanatate si pensie cat mai lunga.

    răspunde
  12. Bogdan

    Cu ce ti-a gresit Andra? :)

    răspunde
  13. Adrian

    Nu gasesc cuvintele si-mi este greu sa cred, sa accept.
    Colegul nostru COSTICA MANOLACHE, s-a stins astazi 26 martie 2016.
    Va fi depus maine, duminica, dupa ora 12 la Biserica Sfantul Nicolae din Otopeni.
    Inmormantarea va avea loc Marti, 29 martie 2016.

    Intrand la Boboc in 1976, a zburat pana in 2012, peste 36 de ani de zbor pe diferite tipuri de avioane.
    A muncit enorm la stabilirea drepturilor statutarea ale personalului navigant civil, rezultatul materializandu-se prin lege in 2007.
    A reusit infiintarea si functionarea Asociatiei Nationale a Aviatorilor Pensionari in 2010, asociatie cu care a reusit sa restabileasca drepturile aviatorilor.

    Dumnezeu să-l odihnească în pace!

    răspunde
  14. Silviu Serban
    Silviu Serban

    In septembrie 2013 se retragea din meseria care l-a onorat si careia a reusit sa-i faca atata si atata cinste timp de mai bine de 35 de ani.
    Fire puternica si altruista, se remarca inca din perioada de inceput a carierei sale ca unui dintre cei mai buni piloti ai aviatiei sportive romane, ajungand in scurt timp intre filele publicatiei „Istoria Aviatiei Romane”.
    Ulterior, ajunge in cadrul aviatiei comerciale unde se desavarseste ca pilot la compania Tarom, dobandind rand pe rand toate gradele profesionale, de la secund la pilot comandant instructor.
    Ajunge in cele din urma la compania Blue Air, unde isi incheie cariera.
    In paralel cu activitatea profesionala, se remarca drept o personalitate pregnanta in randul aviatorilor, reusind sa le reprezinte si sa le promoveze cu succes interesele, mai intai in 2007, iar mai apoi in 2015, prin impunerea unui proiect legislativ numit „Statutul personalului aeronautic civil navigant profesionist din aviaţia civilă din România”, cunoscut drept „legea Manolache”, primul act normativ menit a reglementa si proteja profesia de aviator.
    La exact 2 ani si jumatate de la momentul retragerii din activitate, ieri, pe 26 martie 2016, cerul si l-a vrut inapoi…
    A practicat o meserie nobila care nu primeste in sanul ei decat supusi cu har, insa pe care odata primiti, se pare ca nu si-i lasa din brate.
    Din pacate, nici pilotul comandant Constantin Manolache nu a reusit sa faca exceptie, lasand linistea pensionarii pentru a-si reintalni icarii sai, acolo, sus.
    Domnule, nu pleci decat fizic!
    Ai fost prea mare sa poti disparea din memoria celor care te-au cunoscut.
    Ai lasat atatea in urma ta incat vei fii cunoscut si peste ani de cei ce vor veni.
    La pensie nu s-a putut…. sper ca macar acolo sus sa te poti odihni in liniste.

    Cu mana la chipiu, ca forma de etern salut !

    răspunde
  15. Nedelea

    In 1984-85 a fost instructorul meu la aeroclubul din Pitesti.

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.