Sari la conținut

Românul ce-a făcut parte din echipa de management care a creat aplicațiile StarTaxi și apoi MondoTaxi s-a apucat din nou de treabă.

De data asta este vorba de o repetiție în zona de mâncare, prima reușită în zona asta fiind Berestroika, pentru cei care-și aduc aminte.

Individul a pus acum la cale un startup foarte interesant: un food delivery cu mâncare premium. I-aș spune fine-dining, dar nu vreau să alunecăm în vreo polemică…

Poate este cea mai bun delivery din București… dar iar nu vreau să alunecăm în vreo polemică… plus că aștept feedback de la cei care apucă să comande. Poate nu vor fi așa de fericiți…

Ideea este simplă: mâncarea care se livrează poate fi ceva special, gustos și atractiv vizual.

Așa că după o investiție de peste 200.000 euro, mai mulți chefi (un bucătar / doi bucătari – un chef / doi… chefi?) cooptați permanent în echipă, echipamente de ultimă oră și ingrediente premium… au reușit asta:

Yellow.menu salata de rata

… și asta:

yellow.menu Tiramisu

… și asta:

yellow.menu - somon

Astea sunt trei dintre fotografiile meniului de ieri, când am făcut capturile de ecran de mai sus. Azi ați ratat alte feluri…

Da, ideea este că meniul se schimbă zilnic.

Prima chestie nasoală: fiind la început nu asigură decât prânzul.

A doua chestie nasoală: nu gătesc zilnic decât 50 de porții din fiecare fel. Dacă nu ai apucat să comanzi la timp… s-au dus.

A treia chestie nasoală… nu livrează decât pe o arie relativ restrânsă, nordul Bucureștiului. Ei spun că la un moment dat vor mări aria…

A, să vă spun și numele trebii ăsteia: yellow.menu. Site aici.

Dacă mai știi un delivery cu mâncare bună… scrie cu curaj într-un comentariu, chiar sunt curios…

Later edit: pentru o imagine cât mai clară citește neapărat și comentariile. ;)

23 comentarii despre "Cel mai interesant ”startup de food” din România"
  1. Andrei

    Tocmai am dat o comanda, in ideea ca merita incurajate startupurile.
    Astept sa vad cum e mancarea (Spare ribs, 4 portii).
    Ca feedback: Nu accepta decat plata prin card. Campul de bacsis pentru sofer nu e usor vizibil si l-am ratat, urmand sa am 2 optiuni: ori ii dau omului bacsis cash, ori nu ma uit in ochii lui cand primesc mancarea.
    Preturile nu ar fi mari, daca si calitatea e pe masura. Decat sa mananci o porcarie la pranz de 20-25 lei, mai bine mai pui putin pentru ceva de calitate.

    Revin cu alte impresii dupa ce gust.

    răspunde
    • Andrei

      Mda, soo
      Coastele ok-ish. Cartofii banali. Portia mica. Din 4 meniuri, unul nu avea sos.
      In nici un caz nu face 33 lei un asemenea meniu.
      Le-am dat si astora o sansa, insa e singura.

    • Cabral Ibacka

      Mersi pentru feed-back, le-am transmis și lor.
      Te rog, dacă ai timp și chef spune-le direct în aplicație feed-back-ul tău.
      Mersi.

      p.s. Sincer îți spun, îmi pare rău că experiența ta nu a fost la nivelul așteptărilor (și ale mele, recunosc).
      Îmi place ca atunci când recomand ceva oamenii să-mi mulțumească.
      Sigur, dacă era un advertorial, o chestie plătită, acum mi-aș fi dat cu toate tigăile din casă în cap.
      Dar chiar și dacă nu e… tot nu mă simt bine.

      Eu îți mulțumesc pentru încredere.

  2. Andrei

    Nu ma intelege gresi, n-a fost o experienta neplacuta overall, dar cand mancarea se vrea a fi gatita de un chef, nu de un bucatar de cantina, ai niste asteptari.

    M-a sunat Florin de la ei, sunt foarte ok oamenii la capitolul asta.

    Mersi de recomandari oricum. Incercarile le face fiecare pe barba si banii lui.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Aha. Deci n-a fost neplăcut. Asta e bine, că mă simțeam vinovat.
      Mă bucur că te-a sunat Florin, el este omul despre care vorbeam în debutul articolului.

      Și… da, ai dreptate, încercările le face fiecare pe barba lui.
      Dar atunci când recomandarea vine de la mine… îmi place să știu că omul îmi zice ”Mersi, Cabral!”… nu altceva. :)

  3. Florin

    Andrei, iti multumim pentru feedback si il tratam ca atare, ne asumam greseala si vom incerca sa nu se mai repete.
    In acelasi timp, echipa noastra de Customer Care, te va contacta in cel mai scurt timp pentru a indrepta situatia si a intelege mai bine ceea ce s-a intamplat. Parerile clientilor sunt foarte importante pentru noi si ne vor ajuta sa devenim un reper in aceasta industrie. Iti multumim si iti stam la dispozitie cu alte pareri.

    răspunde
  4. Andrei

    Hehe, am anuntat colegii de feedback si bineinteles de voucher si au fost incantati.
    Asa ca ne auzim de luni pentru noi incercari culinare :)

    răspunde
  5. Teodora

    In poze arata mai mult decat interesant si decat sa dau 25 de lei pe o mancare (in cel mai bun caz) mediocra, prefer o experienta pasionanta de vreo 30 lei. Sper sa fie pasionanta asa cum promit pozele si contrar experientei lui Andrei. Revin! :D

    răspunde
  6. Mihai

    Eu am incercat sector gurmand si ii recomand; nu prea sunt fan delivery, in principal pentru ca nu gasesc altceva decat paste, pizza sau aceleasi sarmalute cu mamaliga, dar pe ei in recomand tocmai pentru ca sunt pe acelasi principiu ca cei despre care vorbesti tu – mancare buna, alte feluri in fiecare zi, oamenii de la customer service sunt suuper faini si din ce vad sunt mai iefitni decat yellow. asta e site-ul http://www.sectorgurmand.ro. pe cei de la yellow nu i-am incercat, dar mi-ai dat o idee. una peste alta, ma bucur ca incep sa apara alternative la paste si pizza, thumbs up. partea proasta e ca creeza dependenta :)))

    răspunde
  7. Aurel

    Salut Cabral,

    Mai sunt si altii cu food startup cum ar fi https://www.sectorgurmand.ro/. Cred ca sunt lansati cu ceva timp inaintea celor prezentati de tine. Stiu ca au investit si ei ceva bani in business-ul asta plus multa pasiune.

    răspunde
  8. Mihai

    Salut,

    Am comandat urmatoarele:

    Supa crema de sfecla rosie cu smantana
    Rasol de vita alla Ungherese
    Supa crema de naut cu butterfish picant
    Quiche Lorraine

    Prezentarea si site-ul sunt perfecte, nu am avut probleme cu livrarea ( ne-au livrat toate produsele + tacamurile), timpul de asteptare a fost relativ mare ( 40min ) in conditiile in care mancarea era deja facuta, dar tinand cont ca sunt la inceput…trecem cu vederea :D ).
    Am avut asteptari cam mari si am fost usor dezamagit, dar per total mancarea a fost decenta (nu a avut „sclipirea” pe care o asteptam , tinand cont ca mancarea a fost gatita de un chef).
    Raportat la ce am comandat, consider ca pretul este destul de piperat, dar o sa incerc si alte feluri de mancare.
    De apreciat voucher-ul ( reducere de 10% ) pentru urmatoarea comanda.

    Big up pentru idee, sunt curios unde vor ajunge :D

    răspunde
  9. tanya

    https://www.facebook.com/latinpizza – pizza lor e chiar fine food cu ingrediente premium – it’s not your ordinary pizza; iar performanta de a livra la Balotesti in 40 min dupa preluarea comenzii si toate cele opt frumuseti sa fie inca fierbinti – e de sci-fi. din cate stiu eu, e unicul loc unde se face coca fermentata, cine stie Pizzarium a celebrului Bonci de la Roma inteleg diferenta :).
    celor de la yellow ii doresc o dezvoltare frumoasa, cei buni trebuie promovati intens, astfel ‘buruienile’ vor disparea in mod organic :).
    am si eu un prieten care face ceva asemanator in Franta, Paris https://www.foodcheri.com/ – e rupt de oboseala, dar ii merge foarte bine si a reusit sa se extinda cu mult peste asteptarile initiale.

    in rest, sanatate la toata lumea :)

    răspunde
  10. Madalin

    Am comandat si eu de la ei.
    Mi-a placut in primul rand experienta cu site-ul, e simplu de comandat, si pozele arata bestial. Chiar eram curios daca si preparatele vor arata la fel de bine. Si nu am avut surprize neplacute la capitolul asta, se vede ca baietii au lucrat la capitolul aspect.
    Mancarea gustoasa, portiile decente, livrarea in timp. Chiar m-am simtit aproape ca la restaurant.
    Eu zic ca merita banii si sunt curios ce pregatesc luni.
    Mersi de recomandare! :)

    răspunde
  11. tanya

    iar aici gasiti cele mai bune tarte si quiches – https://www.facebook.com/media/set/?set=a.502684506458317.1073741833.494251533968281&type=3
    mai multe restaurante din Bucuresti folosesc operele de arta de aici, dar preturile difera :).

    răspunde
  12. Ana

    Testat, gustat, perfect!
    Incerc yellow de cateva zile bune si nu am decat cuvinte de lauda, desi unele preparate nu au fost mereu pe gustul meu. Dar nu din vina lor ci doar combinatiile pe care nu le-am mai gustat pana acum. Este limpede calitatea ingredientelor, ambalare, prezentare. Un proiect pe care il vreau mult timp langa mine de acum inainte si il recomand la toti prietenii.

    răspunde
  13. Bogdan N

    In poze arata super bine si m-ai facut sa incerc, insa din cate am vazut NU livreaza in Colentina :( Personal comand de la San Marino ( http://www.pizza-sanmarino.ro/ ) – sunt la inceput pe zona de livrari in sectorul 2, insa au retete diverse si „alceva” ( Muschi de vita cu affine,Pui cu ierburi aromatice,Creveţi Diavola ) chiar daca accentul il au pe pizza si paste.

    răspunde
    • Florin

      Salut Bogdan N. Ne pot spune adresa care te intereseaza, verificam si incercam o rezolvare. Sunt zone din Colentina unde livram, deci nu cred ca va fi un impediment sa adaugam si adresa ta. Multumesc,

  14. Alin (Yellow Driver)
    Alin (Yellow Driver)

    Salutare tuturor si respectele mele pentru clientii Yellow. Ca delivery guy am fost abordat de oameni amabili si mai putin amabili dar acest lucru nu a fost niciodata un impediment pentru noi. De ce? Pentru ca fata de alte companii de catering/pizza, noi, soferii din firma Yellow avem un foarte mare grad de respect fata de clienti. Noi nu ne uitam urat la client si nu il condamnam daca a uitat sau daca nu a vrut sa lase tips (bacșiș) pentru ca noi avem un prestigiu si un bun-simt iesit din comun (comparativ cu alti soferi de catering/pizza etc). Promisiunea noastra ramane mereu ca vom incerca sa aducem mancarea in cele mai bune conditii, calda si in timpul alocat. Mereu veti avea din partea noastra un zambet pe fata si „un pofta buna”. Desi nu mereu ajungem chiar la timp (timpul urat si traficul nu tin de noi pentru ca nu putem face asta), mereu ne vom cere scuzele de rigoare si promisiunea ca vom incerca sa ajungem mai repede next time. Intradevar, au fost si cateva probleme pe care le-am intampinat dar speram ca nu va vom dezamagi pe viitor. Credeti-ne ca facem tot posibilul (atat cat se poate, pentru ca nu ne putem arunca in fata masinilor pentru 2 – 3 minute castigate) sa fim pe placul dumneavoastra. In rest, gusturile sunt discutabile de la o persoana la alta si speram ca echipa noasta va rezolva orice problema pentru ca in primul rand respectam clientii dar si pe noi ca firma. Alin, one of the Yellow Drivers.

    răspunde
  15. Bogdan

    Eu va mai recomand si Teodora Catering. Sunt tot start-up si au inceput de cateva luni. Din ce am vazut pe aici sunt de departe cei mai convenabili la pret desi livrarea dureaza cam 45min. Livreaza cam in toata zona centrala. Ii gasiti aici: https://www.facebook.com/cateringteodora

    răspunde
  16. Ciprian

    Salut.
    Ma numesc Ciprian Curt și cred că am și eu un start-up
    Intră, te rog, și pe site-ul meu http://www.mangalialadomiciliu.ro și dă-ți o părere, chiar dă-mi un sfat.
    Sunt din Mangalia și vreau să vin cu o idee nouă de livrari de la mai multe restaurante la un loc.
    Așteapt cu mult drag un sfat, o părere, un gând, o critică pe adresa [email protected]

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.