Sari la conținut

În America au oamenii din auto un „studiu de piață” care se referă în exclusivitate la satisfacția clientului.
O treabă care este 100 subiectivă, dar în care am cel puțin tot atâta încredere precum am și în niște jurnaliști auto experimentați și corecți.

De ce?
Pentru că în folosirea zilnică a unei mașini te izbești de niște chestii pe care un jurnalist nu are timp să le dibuiască.
Așa că trec peste tendința aia tip „e bună pentru că am ales eu mașina asta, și eu sunt bun” și mă uit la argumentele folosite în a lăuda mașina.

Mai mult, pare că treaba asta cu satisfacția clientului funcționează, Și încă bine.

Sigur, nu mă omor neapărat după alegerile publicului american, dar sunt tare curios să aflu ce părere ai de mașina pe care o ai sau o conduci.

Deci… de ce e bună mașina ta. Ce face bine? Și ce face mai puțin bine?

(scrie aici pe blog, nu pe Facebook, că n-am cum să centralizez acolo) 

166 comentarii despre "Ce mașină ai și de ce e mișto?"
  1. Vlad

    Octvaia 3 1.6 dsg,usor de condus,spatioasa,ieftin de intretinut,dotari ok

    răspunde
    • Cristi Lupu
      Cristi Lupu

      Aceeași configurație am si eu. Spatioasa, ușor de condus, dotări decente (climatizare automată, senzori parcare față-spate, încălzire în scaune, navi mare cu android auto, 4 geamuri electrice), consum bun, dar cam plasticoasă.

    • Petrican Simona
      Petrican Simona

      Conduc masina familiei, Ford Ranger. Iti spun parerea unei mame care isi duce copii la scoala cu ea. Este spatioasa, greu sa gasesti loc de parcare, excelenta in vacantele cu cortul si off-road, poti dormi in bena la nevoie, consum mic pentru o masina 4×4, dezghetarea parbriz si oglinzi iarna este ideala, si e si automata! Noi o iubim!

    • Necșulescu Adrian
      Necșulescu Adrian

      Să nu râzi,dar conduc o Laguna II,diesel bineînțeles!
      Îmi place maxim că este foarte confortabilă, încă mai prinde aproape 200km/h și nu a trebuit să repar multe în decursul celor 10 ani de când este la mine
      Și pe deasupra mai sunt și sărac,iar mașina asta se „pretează” statutului meu!

  2. Daniel

    Scurt si la obiect:
    Skoda Octavia 3 combi, 2015, 1.6 TDI, 110 cp
    Pro:
    – spatiuuuuuu, in portbagaj, pentru ocupantii locurilor din spate
    – spatiu suficient pentru scaunul de copil
    – consum foarte bun, 5.2% extra urban cu masina plina
    – confortabila
    – comenzile la indemana
    – calitatea materialelor folosite la constructie

    răspunde
    • Sorana

      Buna,

      Seat Leon FR 1.4 122 cp benzina
      O revelatie in 2013 – schimbare mare de la Logan.
      Misto pentru ca e sigura, se lipeste de sosea si e foarte stabila in curbe.
      Confort maxim in scaunele sport (mai putin in spate pentru ca are suspensii dure)
      Service ok pe la Porche, nu am avut probleme cu ea, se tine inca bine – tocmai a facut 8 ani.
      Materialele au fost de buna calitate la modelul acesta.
      Consum bun la drum lung 5.3 si in oras e ok.
      Inca o iubesc … dar ma gandesc la modelul nou

    • Iulia

      Skoda octavia 2.0, diesel, 150cp
      -putere
      -foarte spatioasa
      -confortabila pentru sofer si pentru pasageri
      -consum bun
      -siguranta
      -sta pe sosea de n-ai vazut asa ceva
      -ieftina de intretinut

    • Marius

      Audi A3 140cp 2012.
      Masina de incredere, fara nicio problema in 7 ani.suficient spatiu pt 2 adulti +1 copil. Intretinere ieftina, fasneata in trafic, sta bine.pe sosea. Consum neasteptat de mic. La ultimul drum lung Bucuresti- Brasov-Sibiu- valea oltului Autostrada A1 4.5l%.
      Urmatoarea masina va fi sigur un A4.

    • Andrei

      Skoda a fost intotdeauna una dintre cele mai bune alegeri calitate/pret.

  3. Vasili Zaitev
    Vasili Zaitev

    Audi A6 Allroad C5. Motivele sunt evidente. Numele i-o spune.

    răspunde
    • Aida Fabian
      Aida Fabian

      Seat Ibiza FR 2017 1.5 150cv. E o masina usor de condus, lejera, nu consuma mult se poate adapta in mod ECO, sport, etc…

    • Alex Pavel

      Audi A4 B8 2.0D 143cp 320nm (egr+dpf off si soft 185cp 410nm) Din punctul meu de vedere este o mașină fiabilă, rezistentă si tine cu casa dacă este întreținută cum trebuie.Dotarile se mulează pe cerințele fiecăruia si sunt de bună calitate. După soft oferă si o mica parte de sportivitate si un consum mai mult decât modest pentru o talpă grea (8% mediu). O recomand cu încredere!

  4. Cristi

    Avensis t27, 1.8 cvt benzina. Comod de condus in bucuresti, fiabila si destul de silentioasa. Costuri nu prea mari la reviziile in toyota. Un consum bun si in exterior, desi e automata. Spatioasa af, probabil la nivelul A6. Super multumit. Nu as pleca de la toyota decat pt mercedes probabil ( sau evident mai sus ).

    răspunde
  5. Laurentiu

    Peugeot 207RC. O mașină relativ simpla, turbo cu care ți poți face treaba zi de zi. Foarte bună pt atunci când ai o zi proasta, te scoate din toate stările. O mașină fun, costuri de întreținere ok.

    răspunde
  6. Curea Maria
    Curea Maria

    Hello. Uite, eu am o toyota C-hr hybrid. Mi-a cumparat-o soțul meu pentru ca nu fac mulți kilometri și lui i s-a părut mașina potrivită pentru mine. Arată intr-un mare fel, are un design spectaculos, iar ca dotări, ținând cont că e prima varianta, are foarte multe chestii faine. Încă o mai descopăr, că o am doar de 3 luni, dar cred că n-aș mai putea conduce altceva.
    Și dacă tot punem accent pe emisii și poluare, cred că asta(hybrid )este mașina viitorului.

    răspunde
    • Anca

      Am un golf 5 din 2008 break ! Nu este masina de fitze, însă este practica , ieftina la piese și spatioasa ! Imi ia un consum undeva la 5,5 /6 maxim! O am de 4 ani ,prima proprietar pe Romania, luată din Germania ,am cărat cu ea si un porc de 250 de kg , (tăiat,spălat , dus pt făcut mezeluri ) si toate materialele odată pt sistemul de încălzire (8 calorifere ,cel mai mare de 1,80 m) si telescoapele sunt aproape noi ! Prea multe nu am schimbat la ea decât distribuția si un ruliment ( înafară de schimbul de ulei si tot ce include el ,facut periodic) ! Deci este o mașină practica si ușor de întreținut ! Recomand !

  7. beni h

    VW Golf Sportsvan pentru sotie, 1.6 DSG. Consum extrem de mic, simti ca circuli gratis cu ea, cutia de viteze e geniala, spatiu mult interior, usor de condus si de parcat.

    Kia Sorento pt sot, 2.2 CRDI AWD, excelenta la drumuri lungi, odihnitoare, foarte fiabila. Facut doar revizii in 100.000 km, fara niciun fel de problema de natura mecanica.

    răspunde
    • Coco

      Ford focus 2 break, mă duce mă aduce ,car cartofi și struguri toamna plus altele . Bun la toate

  8. Ciprian Bitica
    Ciprian Bitica

    Am un Renault Scenic.
    La categoria „Face bine” adaug câteva opțiuni care în ziua de azi le găsim subliniate și bolduite la alti producători.
    – Keyless entry și start. Nu scot niciodată cheia mașinii din buzunar. Închid, deschid, pornesc super simplu.
    – Frana de parcare automata. Oprești motorul, pac, cuplează frana. Pornești motorul, bagi in viteza, apeși accelerația și decuplează frana. Nu am niciodată grija ei. E cam nasol când mă urc in alte mașini că le las fară frana de parcare trasa.
    – Modularitatea. Rândul din spate are 3 scaune individuale, care se reglează in 4 direcții, individual. Se pot îndepărta individual la nevoie și păstrezi astfel cate scaune vrei sau pe care le vrei. Se poate scoate cel din mijloc și apropia cele laterale mai spre mijloc.
    – Alte chestii mici, mititele, dar care îmi fac viață ușoară și pe care nu le regăsești nici în 2021 la unii producători.

    La categoria „nu face bine”:
    – fluxul de aer al climatizării este scăzut.
    – greieri

    răspunde
  9. Albu Danut
    Albu Danut

    Salutare,Cabral! Conduc o KIA SPORTAGE GT LINE 2018. Are motor pe benzina,este fiabilă,silențioasă și când apeși pedala de acceleratie simți cum te bagă in scaun. Doar ca….săptămâna trecută in timp ce ma deplasam cu ea…mi-a ieșit roata de pe butuc. Bine,mi s-au rupt doua prezoane din cinci iar eu am reușit sa o opresc înainte sa se întâmple ceva nașpa. Uite-așa pur și simplu. Acum ma lupt cu cei de la CASCO sa le demonstrez/explic/conving ca exact așa s-au petrecut lucrurile și sa ma despăgubească adecvat. Per total mașina este ok. Are toate funcțiile posibile,mai puțin una…aceea de a deschide portbagajul mișcând piciorul pe sub mașină iar pentru asta am discuții interminabile cu nevasta-mea…ca de ce nu am luat și aceasta opțiune …hmm…In rest,toate bune. Ne vedem din nou in Octombrie la CSR, poate cu mai mult noroc de data asta. Te salut!

    răspunde
  10. Aldea Miki
    Aldea Miki

    Pai actuala masina, diesel, Mercedes, CLS 350. Prea mare pentru mine, dar calul de capatat nu se cauta la dinți, i-a ramas mica lui barbati-miu si mi-a dat-o mie.
    Anterior am avut un BMW cabrio, seria doi, super usor, asa usor, incat, la 220 pe autostrada se ridica de bot. Foarte misto mașina, o regret, sincer, usoara, foarte manevrabila.
    Inainte de asta, am avut unica Honda acord coupe fabricatie americana din Europa. Bijuterie de masina, benzina, manevrabila, ce mai, regretul vietii mele ca am dat-o. Aveam probleme ca e americana si la fiecare doi ani trebuia sa ma milogesc pt ITP.
    Anterior, am avut un Jeep grand Cherokee. Eram regina la volan, vizibilitate maxima, ce mai, foarte misto masina. Am indoit-o de vreo doua ori. Copiii mei si acum regreta masina aia. In rest, celelalte masini pe care le-am avut au avut la vremea lor utilitatea lor.

    răspunde
  11. Stefan

    VW Golf 7 hatchback , 1.6 tdi , 110 cai , manual.
    O masina robusta, nu am schimbat nimic in afara de filtre si ulei, acum ca am un bebe portbagajul pare un pic mic dar ma descurc.

    răspunde
  12. Andrei

    Salut,am un Opel Astra h din 2011 editie speciala, motor 1.7 110 cai,sint foarte mulțumit,este o masina pt omul de rând foarte buna, întreținerea este acceptabilă, consumul este ok

    răspunde
    • Ștefan

      Salut. Eu am un Volkswagen Passat din 2004 pe benzină. Îmi place pentru că de 3 veri încoace tot bat Europa cu ea spre România și nu m-a lăsat la greu.

  13. Iancu Chicinas
    Iancu Chicinas

    Bmw Z4 2.5i 2003. Roadster classic cu capota lunga, tractiune spate si un motor decent ca putere si destul de robust. Distributia greutatii de 50/50 o face foarte stabila si perfecta de condus pe drumuri serpuite de munte. Pentru mine e o placere de fiecare data cand ma urc la volan.

    răspunde
  14. Adina

    Eu conduc o Toyota Hilux… pentru că aveam nevoie de o utilitară nu prea mare, dar care să poată fi și mașină de oraș, de familie. Nu voiam să plătesc mai mult pentru marcă, deci mi s-a părut alegrea perfectă. Are cutie manuală deoarece dealer-ul nu a reușit să mă convingă să plătesc mai mult pentru o cutie automată, care ar fi consumat mai mult și ar fi avut și emisii de CO2 mai mari. Dotările sunt decente…zic eu și multe opțiuni nici nu le folosesc. Singura extravaganță ar fi pachetul sport care limitează într-un fel spațiul de depozitare.

    răspunde
    • Dan

      Toyota rav 4 2.2 turbo diesel automata. Este cca full option si te obisnuiesti foarte repede cu bunatatile. Eate absolut superba din toate punctele de vedere, dar consumul in oras se duce la o medie de 11-13l/100 km, iar piesele in reprezentanta au niste scoruri total aberante. Noroc ca masina abia are 73000 km si nu am avut nevoie de nimic de la ei.

  15. Vlad

    Audi A4 B8 quattro 2.0 diesel 170cp, am ales-o pentru aspect și cu speranța că e o mașină care sa nu îmi facă probleme, speranță care s-a adeverit a fi în mare mare parte bună. E o mașină foarte stabilă, nu prea mare astfel încât să te descurci bine cu ea prin oraș, de 2 ani mergem (eu , soția și câinele) cu ea și ne simțim foarte bine. În schimb spațiul de pe locurile din spate nu prea e confortabil pentru toată lumea și cam asta ar fi și motivul pentru care aș vrea să o schimbăm, mai ales ca speram sa apară și un nou membru în familie. A, încă un minus, fiindcă e quattro, consuma multicel.

    răspunde
  16. Angelica Lene
    Angelica Lene

    Mini Countryman SD – ideala de oras, suficient de spatioasa pentru mine (am doar 1.60) si cei doi copii, super confortabila. Minusuri: comenzile geamurilor pe consola, nu pe usi (la modele mai noi au remediat acest lucru), consum destul de mare!

    răspunde
  17. Karla

    Suzuki Vitara 2016, diesel, 73000 km cu ea. Am luat-o pentru că aveam nevoie de o mașină cu care să pot bate șoseaua, dar să pot intra și pe câmp (lucrez în agricultură, deci tracțiunea integrală, garda la sol și unghiul de atac bunicel sunt un must). N-am întâlnit situație din care să nu pot ieși cu ea – bine, aici contează și cauciucurile, dar am gume potrivite -, ține cu casa (uit să bag motorină, are consum 5-5.5 mediu), e confortabilă și suficient de mică încât să mă strecor cam în orice parcare. Din păcate, la capitolul spațiu pentru bagaje stă cam prost. A fost ok cât timp am fost doar eu și soțul, dar de când avem piticul (acum are 2 ani și 6 luni), concediile sunt cam cu cântec. Ne gândim serios să o schimbăm, dar numai din lipsă de spațiu. Altfel, mașina e jos pălăria.

    răspunde
  18. Florin Grigore
    Florin Grigore

    Hyundai Elantra 2018. Benzinar de 1.6 aspirat. Simplu și fiabil. Consum bun în afara orașului. În București nu vorbim. Masina e spațioasă, silențioasa, comoda la drumuri lungi, dotari ok pt nevoile mele. Singurul lucru ce îmi lipsește este Android auto pe unitatea media. În rest sunt foarte incantat de ea.

    răspunde
  19. Rally Cow

    Clio 3 RS
    Pro: sta intr un mare fel si impinge masini de mult mai multi bani ca el.
    Contra: materiale Renault

    răspunde
  20. Septimiu

    La a 3 -a generație de Mercedes E classe. Mi-a demonstrat fiabilitate , siguranța confort și sportivitate ! O sa ma duc pe aceiași clasa in continuare

    răspunde
  21. Graur Cristina
    Graur Cristina

    Din motive de buget, a trebuit să renunț la Toyota RAV 4 și am luat un Ford Focus Ghia, vechi, 1,8 benzină. Tabla super nașpa la Ford, slabă rău de tot, în rest sunt super mulțumită! Spațioasă, clima, comodă, silentioasa, consum, service ok… Sper totuși să nu fiu nevoita să o țin prea mult

    răspunde
  22. Costinel Mitrache
    Costinel Mitrache

    Am bicicleta, pentru ca ma pot deplasa când vreau cum vreau, fără sa am grija locurilor de parcare… În plus face bine la sănătate… Știu ca te-ai referit la ce mașini avem… Dar ce ar fi sa mai renuntam la ele?

    răspunde
    • Lucian M

      Eu am 3 biciclete. Una e in stadiu de reconstrucție. Așteaptă frâne noi și o vopsire profi, ca să se poată da pe dealuri dup-aia.
      Ai dreptate cu renunțatul la mașină, când este posibil asta. Eu fac piața doar pe biclă iar la muncă merg cu mașina doar dacă e vreme urâtă. Da’ urâtă cu spume, adică.

  23. Costin

    Tocmai mi am achiziționat o Mazda 3 de la reprezentanta 2018 1.5 benzina și am pus în kit gpl dedicat iar acum pot spune că sunt mulțumit de investiție . Plătesc cam 25 lei la 100km . Puține mărci își dezvoltă propriile motoare și de aceea am ales Mazda după lungi căutări in care am strâns informații despre motor, despre cutia lor care este f apreciata.

    răspunde
  24. Cosmin

    Eu am o Alfa 159 TBi. Nu mai zic de ce imi place :)). E una dintre cele mai frumoase masini facute in ultimii 30 de ani. Ce nu-mi place totusi: desi interiorul per total este foarte frumos, niste butoane puteau fi de o calitate mai buna. O chestie naspa si cu mocheta care s-a miscat putin, dar tind sa cred ca asta e vina ultimului proprietar care a umblat pe acolo, nu neaparat vina masinii.

    Si sfantul Logan 1.5 dci. Nu e al meu, e al iubitei, dar imi fac si eu treaba cu el destul de des. Saracul e rupt: aproape 400.000km, a fost taxi( tatal ei), accidente. Ideea e ca scartaie din toate alea, dar e foarte bun. E masina aia de care nu ti pare rau daca o atingi, si asta imi place :))

    răspunde
    • IulianaM

      Skoda Octavia 2 combi, 2011, diesel. Foarte spațioasă, atât în portbagaj, cât și pe locurile de pasageri. Este confortabila și are dotări decente. Are un consum mic, aprox 5% în afara orașului și este ușor și ieftin de întreținut. O iubim:)

  25. Denisa

    Audi A4 quattro S line 2017 2.0 si Fiat 500 1.2 benzina 2014

    Audi l-am luat pt ca calatoream des Uk-Italia si aveam nevoie de o masina buna, comfortabila si mare . E o masina usor de condus, nu consuma mult si perfecta pt noi. Probabil dupa ce va aparea si bebe 2 , al meu va incepe iar sa caute alta si mai mare. Cu fiatu mergem la munca , lucrand ture opuse mereu unu dintre noi era acasa fara masina si am decis sa nu mai folosim audi pt a merge la munca si sa luam o buburuza asa tragem de ea in sus si jos..

    răspunde
  26. Jo

    BMaw X1, 2l / 220 cp.
    pro-uri pentru mine – cutie hidramata de durata, frane senzationale, tinuta impecabila la viraje si in conditii mai putin propice de carosabil, demaraj decent, consum asemenea (eu ma cam dau la ea, asa ca nu pot sa comentez aiurea ca sare in 10-12%), reglaje volan+scaune multiple (femeile stiu ce zic eu aici), o clima foarte pe faza (adica obtin temperatura dorita rapid), loc in spate pt copii + caine mare, reglaje si butoane comanda asezate corect. Nu ma bag la partea cu intretinerea si costurile, ca-s in gradina Domnului grijile astea.
    Cons-uri pentru mine – portbagai mic mic (compar cu Passat ul de dinainte), putine locuri de depozitare chestii in jurul soferului, crle de pe usa fiind mai mult simbolice, cockpit putin inghesuit (dau cu cotul in usa, si nu-s chiar asa lata eu), servo putin mai greoi (!!) decat la Passat, reglaj insuficient centura (femeile stiu ce zic!)
    Nu am zis nimic de optiunile incluse in pachet desi da, sunt misto, dar pana la urma, (si) de aia am ales-o – sa am cald la spate, sa ascult muzica asa cum imi place, sa am asistenta la parcare/urcare/coborare, sa vorbesc la telefon cu mainile pe volan, sa nu mai caut cheia prin geanta, sa ma anunte daca una alta, sa aiba tractiune integrala.

    răspunde
  27. Mihai

    Suzuki Vitara. E suficient de mica să poată fi folosita urban, eu suficient de mare sa fie utila ca unica mașină pt o familie de 3, e suficient de allgrip să poți să te aventurezi puțin ici și colo, eu suficient de ușoară că să fie sprintenă pt cei 140cp din 1.4, e suficient de dotată să-ți faca viață decentă la bord. E suficientă. Cateodata în viața, suficientul e mișto.

    răspunde
  28. Seba

    O Alfa Romeo 147 1.9 JTDm din 2007. O am de şase ani şi mi-a demonstrat în repetate rânduri că lucrurile care se spun despre această marcă sunt doar zvonuri și glume proaste. Stă bine de tot pe drum, direcția e precisă și bine calibrată, motorul trage bine și pot să scot și un consum bun de tot (cel din carte, mi-a ieșit și mai jos) fără să opresc aerul condiționat sau să merg încet. E surprinzător de spațioasă pentru cât de mică este în raport cu o mașină din clasa ei fabricată mai recent.
    La capitolul ce face mai puțin bine, ar fi fost mișto dacă era mai bine antifonat motorul și mai bine antifonată la nivel general, nu e cea mai silențioasă mașină din acel an, iar unii prieteni care au mers cu mine pe distanțe mai lungi s-au plâns de banchetă și de scaune – au acuzat dureri de spate după drumuri de 4-5 ore.
    Evident, nu am cumpărat-o de nouă și nu am curaj să merg cu ea la dealerul mărcii (am fost de două ori cu alte două mașini și nu îmi mai trebuie).

    răspunde
  29. Cosmin

    Masina 1 – MINI Cooper S R56 (2008)
    Este foarte misto de condus (dooh, doar e MINI). Noua ne place si mult sa conducem si iubim road trip-urile, de mult ori, cand veneam de la munca si sunt cu MINI (asta inainte de pandemie cand mergeam la birou) preferam sa ocolesc sau sa mai prind un pic de trafic ca sa merg mai mult cu masina. In weekend sau seara, de mult ori iesim la o tura cu MINI de cativa zeci de km. Este o masina pe care am intretinut-o foarte bine, are aproape tot refacut complet si momentan merge foarte bine. Nu este o masina fiabila sau ieftina, dar cheltui cu foarte multa placere cand am ceva de facut la ea. O conducem si eu si prietena, cum apucam.
    Masina 2 – Lexus IS250 (2008).
    Este foarte comoda, silentioasa cand trebuie. Motorul V6 de 2.5 este superb. Pe langa faptul ca e robust si nu are nevoie de mai nimic, se simte incredibil si suna excelent. Este extrem de fiabila, este incredibil cum toate becurile (in afara de cele Xenon din faruri) sunt cele originale, nu au fost schimbate niciodata. Sistemul de sunte Mark Levinson te face audiofil dintr-un afon ce erai inainte. Este incredibil cum suna muzica cand ai un sistem bun. Stii cum e cand te duci cu masina la service si mecanicii de obicei sunt ceva de genul: „Aoolooo domne da prost e facuta piesa asta, ia uite si tu cum vine. Aoloo, da cum sunt prinse astea aici! Nu se mai fac domne masinile ca inainte!”? Ei bine, cand merg cu Lexus, e exact pe dos: „Domne, da bine sunt facute asta, ia uite ce solide sunt! Se vede domne ca e japoneza, n-are nici pe dracu!”. Ca dezavantaje, pe cate e de comoda, pe atat se vede ca e un pic cam veche. Desi e cam full si are destul dotari, se vede ca sunt tehnologii mai vechi si de multe ori simtim nevoie sa trecem la o masina mai noua. Probabil o vom vinde in curand si vom trece la full electric. De asemenea, o conducem amandoi, cum apucam.

    răspunde
  30. Robert

    Astra J. A 5a masina si pot spune ca e tot ce vreau. Are toate optiunile posibile de bun simt, spatii de depozitare, carlige pentru pungi in portbagaj, scaune confortabile de nu simt drumurile de multe ore, putere optima, navigatie ce merge fara cusur, fara lag si cel mai important am luat-o la 100k km si acum dupa inca 50k km nu am schimbat decat cauciucurile, nimic nu da semne de oboseala. In plus fiind diesel ma avertizeaza cand e filtrul plin ca sa il las in regenerare si sa nu il busesc. Sunt la primul opel si chiar mi-e frica sa mai trec pe altceva, e prima masina ce nu mi-a facut probleme :))

    răspunde
  31. Radu

    Salut, Kia Ceed SW GT Line 2016. Ne înțelegem bine, e suficient de mare pt nevoile mele, mor după design-ul ei și sta bine și la dotări. Are 200k km și mecanicul se minunează de fiecare dată ce fain merge.

    răspunde
  32. Nicu

    Corolla break hibrid.
    E frumoasa, economica (4-6l/100km in Bucuresti), suporta apple carplay, portbagaj mare si franeaza singura la parcare daca nu sunt atent

    răspunde
  33. Lucia

    Am o Toyota Yaris, automatica, de 6 ani! Ideala pentru condusul prin oras ( acum s-a redus la 30km/h in majoritatea strazilor din Bruxelles!!!) , ideala si pentru parcare, in conditiile in care orasul e supraaglomerat si greu gasesti un locsor ( iar aici nu se pune problema sa o lasi oriunde, in nici un caz pe trotuar, cum am vazut in Bucuresti, ca platesti de te ustura!). Cu camera de recul si GPS incorporat, e perfecta, nu as schimba-o pentru nimic in lume!

    răspunde
  34. Catalin

    Golf 7 2020 1.5 130cp

    Am avut de ales intre Golf si Corolla. Inclinam pentru corolla pt portbagaj mai mare, spatiu mai mult pt cei din spate si pozitionare mai buna a displayului si a usb-ului.
    Pana m-am hotarat, corolla nu mai era in stoc asa ca m-am dus la Golf. Sta bine pe asfalt, motorul e ce trebuie pt 2-3 persoane cu bagaje. Evident este peste corolla in oras pt ca e mai mica si gasesti mai multe spatii de parcare. Bucuresti – Salonic consum 5%.
    De 2-3 ori intr-un an m-am plans ca e portbagajul prea mic (iar in toate celelalte ocazii a fost suficient de mare). Dar nu m-am mai plans cand am luat brad si a incaput pentru ca am rebatat scaunele.
    E misto pt ca stiu ca o sa fie fiabila. E misto si pentru ca e rosie.

    răspunde
  35. Ioana

    Kia ceed din 2009 diesel, o masina super fiabila, in afara de reviziile periodice nu am avut nevoie de service. Consuma super putin, e spatioasa pentru o masina din clasa ei.

    răspunde
  36. Maifer

    Buna,
    Am un VOLVO XC60 mild-hybrid, de care m-am indragostit de la prima testare! Am testat o gramada de mașini (Audi A5, Range Rover Evoque, Wolksvagen Tiguan,Seat, Skoda.) ,dar am ramas la EA pt : eleganta,confort si, bineinteles, siguranta!

    răspunde
  37. Ana

    Ce super idee Cabral! :)
    Eu am o HONDA JAZZ.
    Cel mai mare pro il reprezinta MAGIC SEATS. Bancheta din spate se rabateaza si vertical si orizontal. Chiar daca e o masina mica poti sa cari o gramada cu ea. Inclusiv un brad de Craciun de 2m (in interior). E mica, fasneata, consuma putin, e excelenta pentru o masina de oras.
    Contra, cam zgomotoasa pe autostrada si poate suspensiile ar fi faine sa fie mai moi.

    răspunde
  38. Catalina

    Audi A3, motor mic 1,6, benzina. In patru usi, spatiu decent, portbagaj incapator, consum bunicel in oras, foarte bun in afara, frumusica. Imi lipsesc niste caluti in plus, asta e singurul motiv pentru care ma gandesc sa ne despartim. Visez insa tot la un Audi, la un RS3 Quattro . Voi munci mai mult, sa imi indeplinesc acest vis. Nu plec de la Audi nici moarta. Nu m-a dezamagit pana acum.

    răspunde
  39. Diana

    Mini John Cooper Works 2015. Este cea mai distractiva masina. Fiind modelul anterior 2018, inca are pops&bangs. Este stabila deci in trafic ma misc foarte usor cu ea. Interiorul este foarte customizabil, totul este la indemana si parca facut pentru a usura viata soferului. Este prima masina pe care o detin si la care ma uit zambind dupa ce o parchez.

    răspunde
  40. Victor

    VW Passat Combi 2019 DSG
    PRO
    – spatioasa atat pentru oameni ( eu avand 2m , in alte masini in spatele meu iti legi picioarele de gat) cat si pentru orice altceva in acel portbagaj in care incap 3 „cadavre” ( in sistem international)
    – cutia automata care este de neinlocuit in oras si nu numai
    – orice conectez la multimedia nu are nevoie de cablu + multitudinea de usb uri pe peste tot.
    – consum exceptional ( parerea mea) ptr motor de 2000- undeva la 6.8 mixt
    CON
    – antifonarea geamurilor.. de pe la 150.. incepe sa „tipe”
    – scaunele sport sunt mult prea mici in latime, dar eu sunt mare deci e posibil sa fiu extra subiectiv.

    răspunde
  41. carla
  42. Ionut

    Renault Kadjar, 1.2 Benzina.
    Consum bun, ieftin de întreținut, portbagaj ok, nu este o masina pretențioasă. Perfecta pentru traficul din RO. Ma țin lejer după băieții cu motoare de 3.0 la ce străzi avem

    răspunde
  43. Simona Bianca Omocea
    Simona Bianca Omocea

    O Skoda Kamiq 2020 ce are acum un pic peste 16500 de km. Este senzationala! Manevrabilitatea pe care mi-o ofera in traficul din Bucuresti este perfecta pentru nevoile mele. Confortul oferit de interior este notabil. Spatiul de portbagaj este mai mic decat la o Octavia de exemplu, insa este indeajuns de incapator sa sustina bagaje pentru o familie. De asemenea este indejuns de inalta incat pot sa ma sui cu ea pe coclauri (bine nu sa facem offroading), consumul este perfect, atat in oras cat si in afara. Este super stabila pe drum. In plus rezultatele obtinute la NCAP legate de siguranta, m-au facut sa fiu si mai multumita de alegerea facuta. Nu mai vorbesc de designul masinii, super slick.

    răspunde
  44. Daniel

    Salut. Am renuntat la masina acum 3 ani de zile si am ales sa-mi cumpar o motocicleta. Am avut un mercedes c class din 2004 pe care l-am avut de nou si l-am vandut cu motivul de a-mi cumpara modelul nou, insa am renuntat la idee pentru ca dupa ce mi-am facut un calcul, masina a stat parcata cam 80% din viata ei. Fiind si tanar(24 de ani), masina asta noua m-ar fi costat foarte multi bani pe care dpmdv nu i-ar merita. Suntem in 2021, acum pot inchiria masina de oriunde aproape (locuiesc in Bucuresti) imi fac treaba cu ea si dupa nu ma mai intereseaza. Cazul acesta se aplica doar iarna, vara circul cu motocicleta.

    răspunde
  45. Lucian

    Corolla, motorina, 2015. Super consum. 220k km – doar motorina, ulei si cauciucuri. super robusta si sigura. 2 accidente unde ceilalti au avut dauna totala dar ea doar contraaripa spate prima data si bloc lumini, aripa si bara fata a doua oara. Dotari: aer dual si setabil cum vrei tu, control electric al tuturor geamurilor, ecran tactil, hands free sistem, abs, airbags, camera spate etc. In ciuda marimii si a motorului de 1.4, 6 viteze, se misca bine, demaraj ok, viteza maxima undeva la 170. Merg constant cu 120-140 lejer, stabila, manevrabila.

    răspunde
    • Lucian M

      Asta cu „daună totală” e relativă. Mi-am luat de la asigurări „daună totală” pentru două zgârieturi pe aripă și bară…

  46. Mimi

    Octavia 2 vRS, 2012, 330cp.

    Calitate interior VAG, dotari full options pentru generatia ei (trapa, senzori parcare fata-spate, scaune si bancheta incalzite, sistem audio Premium, comenzi volan, xenon, etc).
    Si sunt fiert pe ea pentru ca fuuuuge nene, putina lume intalnesc pe drumurile tarii sa tina pasul cu mine. :)

    răspunde
  47. Alfred

    Daily folosesc un VW Golf, 1.6 tdi, pentru Bucuresti este o masina ideala, ai loc si de copil, daca vrei sa cari ceva lasi bancheta, nu este exagerat de mare cat sa te incurce, pe de alta parte motorul este puturos si la propriu si la figurat, are tot felul de probleme mecanice, injectoare, pompa inalte, egr, si astea sunt alea mari pana la 180k, luat de nou 9 ani impliniti, si bine de mentionat , nu consuma chiar asa putin cum se astepta unii de la un diesel mic.’
    Mai am un Toyota gt86 , exceptioal pentru gusturile mele, foarte stabil , putere decenta, te strecori usor, fun de condus si totusi suficient loc pt 2 parinti si un copil de 3 ani, pana la 100k absolut nici o pb, garantia si postgarantia la toyota exceptionala fata de competitie, tot 9 ani a implinit, no problem so farm in schimb consuma multicel pentru un uz daily in Bucuresti.

    răspunde
  48. Sorina

    Eu am un VW touran. Masina mare,de familie,dar ca sa zic sincer imi trebe una mai mare ca tot nu am loc suficient,desi sunt doar eu cu doi copii
    In rest numa de bine,confortabila la condus,decenta la consum.

    răspunde
    • Stefan

      Ford Ranger Raptor.
      Misto pt ca e foarte mare, duce la tavaleala, trage casa dupa ea pe orice drum.
      Si pt ca eu am 1.70 si sufar de sindromul piticului :))

  49. Marius Sandu
    Marius Sandu

    Ford Mondeo MK5 2015 1.5TCI, 8% in oraș, parca plutește, spațioasă și cu android auto. O am de 2 ani și în afara de 400 ron revizia anuala nu am investit un leu.

    răspunde
  50. Matt

    Am un Subaru Outback 2004 motor 3.0 H6 245hp, aspirat super fiabil, din păcate automat.
    Ce face bine?
    Păi e un Subaru așa că te bagi oriunde cu el fie vară sau iarnă, garda la sol și tracțiunea integrală simetrică îți oferă această posibilitate, îi plac mult drumurile șerpuite, se ține foarte bine de asfalt fără nici o problemă, chiar dacă are gardă de SUV centru de greutate este destul de jos datorită motorului boxer. E foarte spațios fiind break. Ca dotări are tot ce este nevoie de bază la o mașină fără lucruri inutile. Da nu are senzori de ploaie și lumini dar nu sunt un lucru fără de care să nu poți conduce. Are climă, comenzi pe volan, Cruise control, scaune de piele electrice și încălzite plus alte dotări. Pentru perioada ei este foarte bine dotată. Materiale de calitate care deși au o vârstă considerabilă s-au menținut foarte bine.
    Ce nu face bine?
    Hmm ar fi consumul (motor mare + cutie automată + tracțiune integrală permanentă nu fac cea mai bună combinație) dar la Subaru nu se întreabă cât consumă că nu este cazul :)) și ar mai fi că nu are AUX și sunt nevoit să ascult doar radio, CD și casete (dacă mai găsesc). În rest nimic de reproșat.

    răspunde
  51. Daniela

    Nimeni cu Logan pe aici? 1.4, benzina, 2005!
    Doar consumabile in peste 250.000 de km!
    E masina mea de suflet, isi face treaba cu brio.
    Ca mi-ar placea alta noua, daa, dar, deocamdata, e ce imi trebuie si e suficient pentru soferul din mine (care e un sofer de nevoie, nu neaparat de drag).
    Ah, si imi place gluma aia cu loganul si cu ferrari la semafor:
    Soferul loganului ii face semn celui din ferrari sa lase jos geamul:
    – Ia zi, boss, esti multumit? Ca vad ca nu prea isi ia lumea d-astea!

    răspunde
    • Andreea

      ✌️ Cum sa nu! Logan 1.4 benzina + GPL, moștenire de la tata și Sandero 1.6 benzina masina mea de suflet. Nu as schimba-o. Îmi place

  52. K

    Eu am un bmw X1, 25d, de care imi place ca are prea multi cai si se înfige oricand si oriunde, ca are niste super-frâne si ca are direcție de ma simt “una cu masina”. Si ca e si 4×4 si curbele sunt cumva mai misto. Contra? Am scaune sport, care sunt meh si ca trebuie sa fac diversele întrețineri care sunt scumpe ca naiba.

    răspunde
  53. Mugurel

    Citroen e-C4. 2021.
    Are de toate, dar spre deosebire de celelalte masini electrice din piata arata in mod obsnuit, este extrem de confortabila si are un ruliu foarte mic (deh…bateria si centrul de greutate).
    Mai precis nu atrage decat privirile curiosilor :)
    Partea negativa ramane autonomia. Ma gandesc de o saptamana daca sa ma duc cu ea la Bacau, sau sa iau dieselul vechi si cursiera pe plafon.

    răspunde
  54. Mihail

    Eu am o Skoda Superb DSG din 2017 de care sunt foarte mulțumit.
    O am de 8 luni și datorită pandemiei nu am pus pe ea decât 8500 km, mult sub media mea de condus.
    Minusuri ( până acum ) :
    – serviceul „idioților” de la care am luat-o pentru cele 2 mici probleme de mai jos
    – ușa șoferului se mai blochează când temperaturile sunt scăzute ( 0 erori când face asta )
    – un sunet când trec peste bumpere pe roata stânga ( cred că era un plastic desprins, momentan pare rezolvata treaba dar am fost de 2 ori în service cu ea și au dat din umeri)

    Plusuri:
    Consum mic
    Portbagaj uriaș
    Foarte confortabilă

    Inițial am vrut un Karoq 2L DSG 2018 insa nu am găsit să cumpăr unul în aproximativ 3 luni de căutare.

    răspunde
  55. Marius

    Astra K 2019, 1.6 CDTI 136CP
    Parti bune:
    – keyless entry, buton start-stop – a mai scris cineva, cheia ramane in buzunar permanent, urci, apesi pe buton, pleci
    – Android Auto – probabil cea mai buna inventie
    – diesel – fac naveta cam 40km/zi, in mare parte extraurban, consum mic
    – la momentul achizitiei, pret foarte bun in comparatie cu competitorii
    – scaune confortabile la drum lung
    – putere suficienta pentru a face o depasire in siguranta

    Contra:
    – pret maricel de intretinere
    – volumul portbagajului e invers proportional cu numarul de copii

    Probabil mai sunt parti bune si slabe, dar astea-mi vin in minte acum.

    răspunde
  56. Dan

    Hyundai Coupé, 2.0 , cutie automata. Alba, piele visinie, a fost o alegere neastepata si pentru mine, care visam un Citroen C5 cu suspensie hidractive.
    Design atemporal, arata bine si dupa 13 ani.
    Putin cam zgomotoasa si zgaltaie pe drumuri proaste, dar asta e pretul sportivitatii.
    Imi place mult sa lucrez la ea si acum este „imaginea” self-service-ului meu, Panda.

    răspunde
    • Bogdan

      2021 toyota camry hybrid se…
      Toyota nr 1 in hybrid.
      Spatioasa pt categoria sa .consum de 45mpg undeva la 5.5 l/100km
      Motor 2.5 benzina plus cel electric
      The best ! Pt ca e a mea :))

  57. Alexandra

    Buna, Cabral. Eu am un BMW Seria 1 din 2012. Imi place foarte mult masinuta asta si cred eu ca e potrivita pentru o fata. Are consumul destul de mic si are suficienti cai putere cat sa ma bag intr-o depasire fara emotii :).

    răspunde
  58. Adrian Ionescu
    Adrian Ionescu

    Honda Accord Tourer 2.4. Fiindcă nemtii nu mai stiu să facă masini.
    Ce face bine? Stie să fie masină. Din aia care te scoate din maro când ești prost.
    Ce nu face bine? Nu detectează radarele.

    răspunde
  59. Ana

    Bună! Conduc un BMW X5. Am ales-o pentru spațiul mare din interior și pentru portbagajul spațios, motivul fiind cei doi copii. Sistemul Isofix e un mare plus, consola din spate ajută mult, mai ales dacă e doar un părinte cu copiii. Îmi place că este automată, mă simt în siguranță pe șosele, mai ales la depășiri, consumă ok. Are toți senzorii aceia care te ajută la nevoie. E o mașină sigură. La polul opus, nu-mi place „reclama” pe care o face acestei mărci o parte dintre posesori. Nu suntem toți la fel. Mașina mea are și semnalizare, care chiar funcționează și pe care o folosesc , iar pe șinele de tramvai nu știu cum merge, că n-am încercat și nici nu voi încerca.

    răspunde
  60. liviu

    Kia Niro hibrid 2, 2018, 1.6 GDI, 139hp, are o multitudine de opțiuni, camera revers, apple/android auto, senzori, keep Lane assist, si mai special, consum în oraș 3-4 litri100km, și în afara 4.8-5.5/100km,pe autostrada unde nu prea are din ce reîncărcat bateria.

    răspunde
  61. Vlad

    Audi A4 B6 1.9 TDI, 74kw. Are 400.000 de km și uită să se mai strice :))
    O am de 10 ani, reparațiile au fost minime, în afară de consumabile.

    răspunde
  62. Bruasca

    Mazda 3 G150 hatchback.

    Pros: e sexy as fvck. :)
    Calitatea materialelor la interior.
    Confort, parca te imbraca scaunele si volanul e fix cum trebuie si unde trebuie.
    Motor de 2.0 aspirat.
    Desi are doar 150 cai, evacuarea 4-2-1 se aude frumos tare in ture.
    Chiar daca a fost mare scandal ca pe modelul asta s-a renuntat la suspensia independenta pe spate, ii place rau sa faca twerk pe serpentine.
    Cutia manuala e o placere.
    Dotarile pentru care la alte marci continentale consacrate tre’ sa bagi mana mult mai adanc in buzunar.
    Farurile LED adaptive facute cum trebuie.

    Cons: vizibilitatea la manevrele cu spatele e minima din cauza stalpului C si lunetei (compromis datorat faptului ca e sexy as fvck). Recomand oricui vrea sa achizitioneze acest model pachetul safety care contine camere 360 si rear cross traffic alert.

    Piano Black care se zgarie si daca te uiti la el. Really! Geniul care a zis ‘aaaaa ce interior dragut, uuu are si leatherette pe bord… stii ce ar merge asortat aici?! niste plastic negru lucios vai steaua lui!’ ar trebui schingiuit in piata victoriei pentru a fi dat ca exemplu generatiilor ce vor urma.

    Niste greierasi de care se discuta pe forumuri din 2019 de cand a fost lansat modelul, despre care Mazda știe si ii rezolva moka in reprezentanta, dar nu s-au sinchisit in 2 ani sa ii rezolve din fabrica.

    răspunde
  63. Adrian Bot
    Adrian Bot

    Am un Renault Captur din 2019, prima mea masina, cumparata noua, mare mandrie. Motor de ascutitoare, 900 cm3, 90 de cai. Ma duce la munte, ma duce la munca, ma duce in vizita la parinti.
    Singurul lucru pe care-l urasc e faptul ca nu-i pot adauga dotari… Dealer-ul m-a asigurat ca o pot face.

    răspunde
  64. Cezara

    Las si eu aici un comentariu pt ca vad ca se duce lipsa de vehicule autohtone: Dacia Duster II, 1.3 benzina. Nu te doare capul cu ea cu nimic, consum ft bun pentru un dulapior pe roti, sprintena tare, 0 probleme in 2 ani si fiind mai inalta nici nu iti lasa mai nimeni urme de usi pe ea
    Si a doua e eleganta suprema de buget: Renault Megane 4, 1.2 benzina. Frumoasa, dotata, chestii fancy folosite sau nu mai mult de 2 ori (magic trunk, parcare automata..). Confortabila si prea putin zgomotoasa la drum lung. O frumusete pe roti :)

    răspunde
    • Diana

      Bună! Noi avem o Skoda Superb break automata (2013) și este tot ce ne trebuie momentan. Mie cel mai mult îmi place ca este foarte spatioasa, cu 2 copii simt ca plec cu toata casa dupa mine cateodata si este foarte usor de condus chiar si prin oras. Sotul apreciaza alte lucruri : putere, consum, costuri de întreținere relativ ok etc

  65. Ramona

    Volvo Xc 90, cea mai sigura masina de familie( si nu o spun eu ci expertii), pentru ca siguranta familiei mele este pe primul loc

    răspunde
    • Adrian

      Imi pare rau sa o spun, dar nu ai dreptate.
      Sunt sigure, dar nu cele mai sigure. Daca te uiti pe euroncap, in 2016,2017,2018 sau 2019 nu gasesti nici un volvo la best in class.

  66. Teodor

    Honda Accord 2.4 – 2006 tourer

    Spatele e urat cu spume, seamana cu un dric, dar e family car. Este insuportabila de condus in oras, ca orice masina de peste 3,5m, dar in rest, un cruiser excelent.
    E mai masina de fel, adica n-ai nspe mii de gadget-uri, ai minimul de confort. Dar confortul ala de duce 16 ore fara dureri de spate la destinatie.

    Ford Fiesta 1.0 2020
    Foarte practica masina, pentru cineva care face 2 vacante pe an cu masina e ideala.
    In schimb eu nu am reusit sa gasesc o pozitie comoda in scaune.

    răspunde
  67. Cristi

    Seat Leon Xperience 2 l TDI ,150 cp
    Masina perfecta pentru
    jungla urbana
    Consum mediu 7,6 in oras si in extern.
    Desing 2015 cu linii indraznete
    ( skoda de anul trecut a avansat la acelasi design)
    Nu stau sa reduc viteza la orice linie de tramvai cum fac ,,donsori” cu jipane ca se strica bucsaraia – e gandita pt drum accidenta dar stabila pe orice drum si la viteza mare.

    răspunde
  68. Tomi

    Salut, conduc un Ford Focus benzina 1.6 din 2004. Prima mea mașina, are tot 4 roti plus rezerva, AC, are nevoie de un alt ambreiaj, de schimbat ceva pe la motor ca tremura când stau cu ea pe loc. În schimb este mașina mea, prima mea mașina. O iubesc și poate reușesc sa o fac. Ce are special? Este Ford…

    răspunde
  69. Gabriel Mazâlu
    Gabriel Mazâlu

    Volvo XC90 si Mini Countryman, ambele diesel.
    Pe prima o iubesc pentru siguranta, confort, spatiu si frumusetea simplitatii nordice, iar pe a doua pentru caracterul sportiv, unicitatea designului si senzatia de masina mare din interior si compacta din exterior.

    răspunde
  70. Pamfile Cosmin
    Pamfile Cosmin

    Deci stai sa îți zic. Am un Opel Astra J Break din 2013 cu motor diesel de 1,7 , 110cai. Pot spune ca nu as da mașina asta in viața. Sunt tânăr, am 20 de ani, am mașina de 1 an jumate și încă nu M-a dezamăgit niciodată. Știi cu suntem noi tinerii, toată ziua cu fundul in mașina. Am luat mașina cu 170.000km iar mâine o sa ajungă la 310.000km. Pur și simplu nu ma satur de ea. Inafara de pompa de frâna, distribuție și consumabile nu mi-a cerut nimic in plus. O revizie completa cu toate consumabilele inclusiv discurile costa undeva la 1200 de lei. Este un combi, o mașina imens de lunga de aproximativ 5 metrii in care încape orice, este o mașina de familie pentru ca nu se știe niciodată, dar este și un SportTourer, numai bun de mers in vacante cu ea. Știe sa meargă la consum (recordul meu personal este de 3,9 l/100km pe un drum de 400km). Oricât de brutal as merge cu ea, nu a avut niciodată consumul mai mare de 6,8 l/100km. Știe sa meargă și repede (viteza record pe care i-am obținut-o a fost undeva la 230 km/h). Prețul cu care am cumpărat-o a fost de 4500€, dar acum un model asemanator in Germania nu depășește 2500€ (știu, s-a devalorizat mult dar pot sa îmi iau alta la bani putini in caz de orice). Eu conduc sportiv, iar singurele dezavantaje pe care mi le oferă mașina din acest punct de vedere este stabilitatea in curbe la o viteza ridicată (Eu nu am, dar poate veni și cu opțiunea de buton sport care îți întărește suspensia și volanul, dar și când se strica vreun telescop, prețul de pornire al unui singur telescop este de 2000 de lei, ceea ce nu mi se pare foarte rentabil). Văd ca am scris cam mult și o sa ma opresc aici. Dacă m-as pune sa spun tot despre aceasta mașina nu cred ca as termina vreodată. Este mașina perfecta pentru un începător, o familie, dar și pentru un tătic “sport”.

    răspunde
  71. Alex

    Bmw 328i x Drive
    Placerea de a conduce si “ ochii “ – la faruri ma refer evident ( iti dau cu frig pe sira spinarii cand ii vezi ) . Are semnalizari care si functioneaza la nevoie , are si cai multi si consum mic – 8.5 media cred ca e foarte bine pentru 245 HP… este masina pe care mi-am dorit-o de foarte mult timp iar din martie ma bucur cu adevarat de ea .
    Calitatea germana la cel mai inalt nivel . Carcotasii de la noi doar i-au stricat sau schimbat imaginea , oriunde in lume este o masina premium si tratata ca atare !

    răspunde
  72. Alex L.

    VW Golf 1! Masina ideala: esti ca in cocie( te zgaltaie bine adica!), consuma aproape deloc(cam cat bea apa un cal grabit- vreo 4-5 la suta), mergi ca in decapotabila( cu geamurile jos, ca sa nu te sufoci!), se strica greu si rar( la dotarile pe care le are, nu prea e ce sa se strice!), piese de schimb ieftine( si aproape cimposibil de gasit!), etc No, dar o iubesc!

    răspunde
  73. Mihai

    Tesla Model 3. De ce? Pentru ca e un Iphone cu 4 roti, electrica, rapida, si pentru ca doar zicand ca este “economica, nu polueaza” am reusit sa o conving pe nevasta-mea sa o iau :))

    răspunde
  74. Cojocaru Alexandru

    Ford Fiesta MK7, 1.5tdci.
    Pro: e mica si te misti repede prin oras, tinuta de drum decenta si un cuplu mai mult de cat decent, revizii si consumabile ieftine, consum super ok ( nu e de golf 4 ALH dar e bun)
    Contra: portbagaj mic, scaune ca proaste ( la drumuri lungi cobori cocosat din ea )

    răspunde
  75. Madalina

    VW golf 7 model lounge, spațioasă, ușor de condus și de întreținut, consum mic.

    răspunde
  76. Nicoleta Rotaru
    Nicoleta Rotaru

    Buna! Noi avem un VW golf Electric din 2017. Super rezistenta si dotari ok. Deloc costisitoare pentru tara unde locuim, avem statii de incarcare la fiecare pas si locuri speciale in parcari cu acces la priza.
    Foarte avantajoasa pentru oras, dar nu si pentru un drum foarte lung.

    răspunde
  77. Who

    Masina mea Kia Ceed e misto pentru că are saișpe butoane pe volan (le-am numărat), e mai mare înăuntru decât afară plus că e albastră. Am botezat-o Tardis, pentru cunoscători ;)

    răspunde
  78. Cosmin

    Skoda Octavia 3, 1.4 TSI 2015

    răspunde
  79. Simona

    Salut!
    Eu am un Duster Prestige, SCE 1.6, 4×4 din 2019, full option. Merge fără probleme și pe câmp, și prin pădure, și în vacanta. Nu face nazuri, nu e pretențioasă. Am trecut zilele astea, fără probleme, de revizia la 2 ani, cu 40000 km.

    răspunde
  80. Adrian

    Mercedes-Benz C-Class 250 4 matic T-Modell (w205) – pentru mine masina de familie cu o atitudine usor sportiva. Ca plusuri as spune: ca se poate seta masina in diverse moduri de condus, 4×4, cutia automata (nu e preferata mea dar la traficul din Romania nu ai cum sa preferi altceva), suspensia pneumatica cu posibilitatea de setare a inaltimii, siguranta si confortul la condus (aici poti include toate acele optiuni care fac timpul petrecut la volan mai placut si mai sigur).

    răspunde
  81. Radu

    Ford S-Max, 2014, 2.0 TDCi, diesel, 163 CP, cutie automată, 5 locuri.

    PRO:
    1. Deși la exterior nu este foarte mare, la interior încap 5 adulți „serioși” sau orice combinație de adulți + copii în scaune de copii (poți pune liniștit 2 adulți în față și orice combinație de 3 scaune de copii, 2 scaune + 1 adult, 2 adulți + 1 scaun sau 3 adulți). Scaunele din spate glisează și se rabatează. Portbagajul este mai mult decât suficient.
    2. Motorul trage bine, cutia schimbă impecabil, consumul este absolut decent (7 – 8% în oraș și 5% în afară).
    3. Reviziile sunt decente, inclusiv în rețeaua de service Ford – chiar n-am simțit nevoie să apelez la service-urile de cartier.

    CONTRA:
    1. Se înfundă filtrul de particule … o boală a Ford-urilor pe motorină și a diesel-urilor în general.
    2. Apoi, fiind versiunea mai sport a lui Galaxy, este cam rigidă pe suspensii – dar compensează la ținuta de drum în viraje și mers mai sportiv.
    3. Iar în al 3-lea rând, ar fi fost loc de o izolare fonică mai bună.

    Următoarea mașină: Ford S-Max – generație 2017/2018. :)

    răspunde
  82. Calarasanu Andrei
    Calarasanu Andrei

    Skoda superb!
    De ce? Sunt inalt + 2 copii :) Si tu esti inalt, iti recomand DAR as alege daca as avea posibilitati MERCEDES GLS (singura masina in care m-am simtit ca in skoda ca si spatiu in interior). Plus ca asa cum suntem noi inalti, e bine totusi un SUV (nu te mai doare spatele de la ridicat de pe scaun mereu).

    Calitate pret ok
    Sistemul audio e un must
    Automata
    Fiabila
    Spatioasa
    Frumoasa
    4×4
    Puternica 270CP :)

    Succes

    răspunde
  83. Mihai

    Renault Zoe ZE50 R135 CCS 2020. Foarte mulțumit de ea. Atât de mulțumit încât de un an de zile este mașina unică a familiei. Care apropo, stă la bloc, nu la casă, deci nu avem posibilitatea de a o încărca acasă, și din păcate, nici la serviciu. Dar aceste detalii nu au știrbit cu nimic experiența avută cu ea. Este prima mașină electrică a noastră, și suntem îndrăgostiți de ea. De ce este bună ? Păi, să vedem: pentru că-mi oferă liniștea generală la condus, lucru de care aveam mare nevoie, într-un oraș ca București, cu un trafic infernal. Acesta a și fost motivul principal pentru care mi-am îndreptat atenția către mașină electrică. Este foarte ușor și facil de condus (aproape că merge singură), condusul este foarte lin și fluent, iar faptul că nu mai ai zgomot și vibrații este un bonus. Nu mai zic de faptul că nu emite noxe. Asta o încadrăm la ce face bine. Îți permite să stai 20 min pe loc, în coloană, fără să scoți fum pe țeava de eșapament. Ceea ce este bine pentru toți. Este bună din multe motive, face bine multe lucruri. Ce nu face bine ? Îți dă dependență. De a o conduce cât mai des și cât mai mult ! PS: întreb și eu: tu vrei să ne spui ceva și nu ști cum ? Ști la ce mă refer (cabluri electrice trase, chestii montate pe pereții exteriori, poze cu Enyaq). Nu-ți fie teamă, poți să ieși din „dulap”. Te primim în rândul electromobiliștilor cu mare drag !!!

    răspunde
  84. AlexB

    Mazda 6 break AWD pentru ca am jurat sa nu mai cumpar decat masini japoneze! Foarte confortabila si spatioasa, calitate/pret peste cele europene

    răspunde
  85. Gabriela

    Ford Mondeo, 2016, motor 2.0 diesel, spatioasa, consuma putin, sta „țeapănă” pe strada la viteza, nu leșin la revizii este accesibilă. Eu o iubesc!

    răspunde
  86. Lucian M

    Hon-daaa….
    Civic 2004, 1.6 benzină. 110 cp, manuală.
    Ce face bine:
    Încăpătoare și în față și în spate și confortabilă (pentru șofer, celelalte locuri nu le-am incercat).
    Motorul ăla care sună într-un mare fel la 6000 de ture.
    Destul de economică pentru stilul meu de condus.
    Ce nu face bine: ca orice japoneză care îmbătrânește, capătă rugină.
    Iar dacă iese la vânătoare de căprioare, mult succes cu căutatul pieselor!

    răspunde
  87. Oana

    Slaut, Cabral!
    Am un VW Touran din 2010, cu 7 locuri, pentru ca suntem mulți și când plecăm la drum, e super ok. Nu e automată, însă are motor 1.9 diesel(cea mai bună motorizare din generația lui) și „se bagă” atunci când ai nevoie. Având in vedere că înainte am avut un logan din 2005 1.4…să mai zic? In fine, comenzi pe volan, navigație, Ac, tot ce trebuie. Asta e la categoria „bine”. La categoria „nu e bine”, dacă ridic ultimele două scaune, mai rămâne loc de un penar in spate. Deocamdată, nu a fost cazul sa mergem la drum chiar toți din casă, chiar si așa rămâne un scaun nefolosit, însă daca va fi, exista varianta cu Thule, sus pe plafon.
    Numai bine!

    răspunde
  88. Oana

    Salut, Cabral!
    Am un VW Touran din 2010, cu 7 locuri, pentru ca suntem mulți și când plecăm la drum, e super ok. Nu e automată, însă are motor 1.9 diesel(cea mai bună motorizare din generația lui) și „se bagă” atunci când ai nevoie. Având in vedere că înainte am avut un logan din 2005 1.4…să mai zic? In fine, comenzi pe volan, navigație, Ac, tot ce trebuie. Asta e la categoria „bine”. La categoria „nu e bine”, dacă ridic ultimele două scaune, mai rămâne loc de un penar in spate. Deocamdată, nu a fost cazul sa mergem la drum chiar toți din casă, chiar si așa rămâne un scaun nefolosit, însă daca va fi, exista varianta cu Thule, sus pe plafon.
    Numai bine!

    răspunde
  89. Mihai

    A190 din 2004, e mica, puternica pt gabaritul ei si nu ti-e mila daca o zgarii :))

    răspunde
  90. Simona

    Eu conduc un Mercedes-Benz Vito 2018 cu dubla cabina, am 3 copii mici si ca spațiu e geniala, incap 3 scaune de copii lejer in spate iar in portbagaj bag lejer căruciorul deschis plus bița celui mare si plus bagaje cate vreau
    Când vor creste copiii si scap de scaune, merg tot pe marca Mercedes.

    răspunde
  91. Daniel

    Skoda Octavia II. Merge ca unsa. Întreținerea mică, consum relativ ok. Depinde de cât de grea ai talpa. In rest spațioasă și se potrivește drumurilor noastre.

    răspunde
  92. patrascu marius
    patrascu marius

    Logan 1.5 2006
    Ce face bine? Și ce face mai puțin bine?
    Face bine: merge bine, consum 4.3 vara / 6 iarna

    Ce nu face bine: dupa 16 ani aerul canditionat da rateuri, cam scartaie usile, turbina da semne de oboseala, rugina incepe voioasa sa apara.

    răspunde
  93. Daniela

    Audi A4 Sline spațioasă o ador mare spațioasă 177 cai putere

    răspunde
  94. Adrian

    Salut Cabral!
    Ma bag si eu in seama cu un Citroen c5 break 2.0 HDI automat din 2011 cu suspensie hidraulica. De ce e misto? Pentru ca are 5 stele la testele euroncap, pentru ca are vreo 10-12 airbaguri ca dotari standard (pentru impact frontal are la fata si genunchi iar pentru impact lateral are la cap, piept si pelvis), pentru ca are rezultate foarte bune la moose test (locuiesc in Suedia) pentru ca recent a implinit 170.000 km si nu am bagat bani in ea, in afara de consumabile (uleiuri si filtre) am schimbat doar distributia si macaraua de la geamul soferului (a inceput sa scartaie si cea de la pasager). Frana de mana electrica este automata, opresti masina se actioneaza frana, pornesti masina si accelerezi putin si se va elibera frana. Pentru ca suspensia hidraulica face condusul foarte confortabil cand vine vorba de drumuri proaste. Consumul este relativ mic pentru o masina automata, 4,5-5% pe autostrada si cam 6-6,5% in oras.

    răspunde
    • E.

      Ummm… 5% la C5 automata?! Cum ai convins-o? Vreau si eu! :)
      Eu am C5 2010 diesel break automata 163cp. Si 7.8L/100 km la ultimii 9999 km :)
      Imi place masina, la 260K km se misca foarte bine, de acord cu cele deja mentionate de tine mai sus, spatiu, suspensie, design, fiabilitate. Ma bate un gand de acelasi model, din ultimul an de fabricatie, cu ceva mai multe optiuni.
      Drumuri bune tuturor! :)

  95. Cristian Adamiu
    Cristian Adamiu

    Salut. Eu conduc de 4 ani un Ford Focus 3 1.0 Ecoboost 125CP in echipare Titanium. Focus mi-au placut dintotdeauna si a fost ca un vis implinit cand l-am luat (nou, de la reprezentanta). Imi place mult ca e foarte stabila pe drum, foarte bine antifonata (dar s-a cam dus de vreun an; ar trebui s-o refac), foarte comoda la drum (la doua luni de la achizitionare am facut un mic tur al Europei, pana la Spa Francorchamps (da, fix la cursa de F1 ;P) si inapoi), dotari suficiente pentru mine:
    – clima in doua zone
    – scaune fata sport
    – pachet de iarna (parbriz, volan, scaune incalzite)
    – navigatie 8” cu Apple Carplay
    – sistem audio premium Sony
    – si altele cateva.
    La partile naspa … motorul cam neputincios pentru gustul meu, vizibilitate foarte slaba cu o gramada de unghiuri moarte din cauza stalpilor A si B (la trecerile de pietoni si intersectii imi face capul ca girofarul), iar acum vreo doua luni (cica normal la Ford) a crapat cilindrul de la pompa de ambreiaj.
    Intretinerea masinii nu este foarte scumpa (pana la incodentul cu cilindrul am facut toate interventiile la reprezentanta locala).
    Consumul este … de asteptat 8-10 l/100km in oras, 6-7 l/100km in extraurban, ~8 l/100km in regim de autostrada (130km/h). Recunosc ca nu am condus niciodata economic.

    răspunde
  96. Camelia

    Am un Opel Corsa de 20 de anisori. E masina perfecta pt oras, consuma putin, cei de la ITP se chinuie sa ii gaseasca defecte si nu reusesc (ma rog, tb sa treci cu vederea vopseaua oarecum decolorata pe alocuri). Ce nu face bine masina asta? Nu are sofer inclus, sa nu fiu eu nevoita sa fac infarct prin trafic. Cd o sa fiu eu milionara jur ca mi angajez sofer. Pana atunci, injur si singura…

    răspunde
  97. Andrei Visan
    Andrei Visan

    VW Passat B8 variant (break adica), 2.0 tdi 150 cai, dsg2, fara adblue. Luata cand a venit baiatul nr2, pt ca in bmw seria 5 f10 berlina nu mai incapeau catrafusele.
    Pro: consum mic (am scos 3,9L cel mai putin, 110 pe pilot, dormeah copiii), spatiu mai mare interior fata de f10, spatiu 660L in portbagaj, am 3 trotinete mari, 2 mici, o bicicleta cu pedale, una fara, 2 motorete mici, 2 mingii, si altele, in permanenta. Si pot sa merg si la supermarket sa mai pun cumparaturi. Nu se strica, intretinuta la timp, inclusiv dsg. Tehnologie mult peste f10 (e si mai noua, are ceasuri lcd, apple carplay, cruise control adaptiv, etc). Super comode scaunele ergo la drum lung. Bancheta se rabateaza nefiresc, poti rabata oricare din cele 3 locuri, cat ai nevoie.
    Contra: la 1-2 luni trebuie sa ii fac plinul, dar mers omeneste la drum lung duce 1100-1200 km. In oras vreo 600

    răspunde
  98. George

    Peugeot 208 HDI 1.4 Manuala 5 uși.
    Pro : exagerat de econoamă , reviziile foarte ieftine ( 3 schimburi de ulei și filtre,cam 900 de lei ,toate 3 ) atât am schimbat în 3 ani.ușor de condus, direcție electrica ceea ce o face foarte ușor de manevrat.
    Contra : destul de mica pt o familie cu doi copii unde necesita scaune pt copii și un căruț in portbagaj.
    De asemenea la drumuri lungi fiind motor mic se aude motorul foarte turat,și cam face gălăgie .

    răspunde
  99. Lucian Breazu
    Lucian Breazu

    Mazda CX-5 2.2 AT diesel din 2016.
    Ce face bine? Te simți fabulos cand o conduci, cutia schimba perfect, fără sa te bruschețe, pe drum sta exact acolo unde vrei tu, nu cred ca am simțit vreodată sa derapeze. Are destulă rezerva de putere pentru o depășire atunci când este încărcată. Finisări interioare care duc spre premium. Un consum acceptabil, între 8% și 9%. Plus toate sisteme de siguranta moderne oferite.
    Ce nu ne place? Problema cu filtrul de particule și regenerări succesive datorate mersului în oraș. Și culoarea acea neagra, foarte frumoasă, dar care se zgârie la cea mai mica atingere.
    Dar uiți de toate problemele de mai sus când pleci la drum lung, în vacanta, și vezi cât de bine se așează pe drum.

    răspunde
  100. Adrian

    Opel Corsa 1.2 benzina, 85 cai. Nu sunt multumit de ea, o conduc de noua, are 6 ani, dar e destul de lenta pentru mine plus ca am avut ceva probleme de fiabilitate. La 40 de mii km (deci, dupa aprox 3 ani…) a murit bobina de inductie. Apoi, la cateva luni dupa, nu mai merge lumina in portbagaj, din cauza mânerului portbagajului (stupoare). Am avut de revopsit o usa, la reprezentanta, a iesit o nuanta diferita in functie de cum bate lumina.
    Urmatoarea masina va fi o Toyota Corolla Hybrid sau o Mazda 3, ambele mărci recunoscute pentru fiabilitate. Sper sa-mi iasă… :)

    răspunde
  101. andreea

    Am avut un A6, quatro, 2500cmc… o minunatie… dar a imbatranit. Sotul a zis ca e cazul sa ne luam o masina doar pentru noi doi, copiii au crescut si nu mai merg cu noi in vacanta. Zis si facut… Cautam noi pe la toate marcile si ne hotararam la un FORD KUGA … uitaram de patruledul din dotare, care are 30kg si nu sta neam pe bancheta din spate, asa ca luaram hardughia sa aiba cateaua unde dormi. Plusuri: dupa 50 de ani te cam dor genunchii si soldurile, greu cu masina joasa. Are niste scaune super confortabile, pana la Baia Mare nu m-a dutut spatele. Minus: n-are caii lu’ Audel, nu e nici hidramata, a bombanit al batran 100km dupa masinuta lui. Una peste alta, mie imi place.

    răspunde
  102. Sorin

    Audi A6 Allroad 3.0 TDI. E un mic tanc. Are 10 ani si sincer parca nu-i are. Puncte forte: confort, suspensie, motor, spatiu. Puncte slabe: imbatraneste si incep sa pice elementele de pe ea. De consum si impozit nu incep sa ma plang, pentru ca e totusi un 3.0. Asta e! Drumurile lungi sunt o binecuvantare in masina asta.

    răspunde
  103. Robert

    Spunea cineva că atunci cât îți cumperi o mașină, dacă nu întorci capul după ea când ai închis-o, înseamnă că ți-ai luat mașina greșită.
    Acum conduc un Mercedes Benz C250 T model din 2016. O mașină spațioasă, rapidă și poate cel mai sexy break din lume. Întorc capul după ea de fiecare dată, dar niciodată nu am să uit mașina mea de suflet. Fiat 500. O mașină după care nu întorceam doar capul, ci zâmbeam când o vedeam, nu mă plictiseam să o conduc și parcă avea personalitatea ei. Era ca un membru al familiei, inclusiv copilul de 5 ani ne spune că Mercedesul e frumos, dar când ne mai luăm un Fiat. Deci cea mai mișto mașină este cea care îți aduce zâmbetul pe buze de fiecare dată când te urci în ea sau când o închizi, iar cea mai bună este cea care nu se strică.

    răspunde
  104. sebanu

    Salut, conduc un Touareg 7l din 2005, motor 2.5l, Îmi place enorm, deși e veche, are dotări decente, un comfort super ok, am spațiu suficient pentru cărucior plus bagaje, fiind o mașina grea sta foarte bine pe strada, și ca mașina de familie pentru mine este perfecta!

    răspunde
  105. Berechet Valentin
    Berechet Valentin

    Salut. Am un Chevrolet spark m300 2013 motor 1l. Mica, ușoară, numai buna de condus în București

    răspunde
  106. Mihai

    Honda Civic hatchback – fiabila în primul rand.. Nu am avut probleme și are 10 ani
    Mică dar spațioasă
    Sunetul motorului
    Sta bine în curbe
    Frumoasa
    Și are și minusuri, dar parca trebuia sa spunem ce ne place

    răspunde
  107. Dumitru Moldovan
    Dumitru Moldovan

    Volkswagen Passat B7 Break, 2.0 TDI DSG, 140 HP.
    Pro:
    – spatiu suficient pentru cărucior, scoică, bagaje pentru doi copii și doi părinți;
    – oferă stabilitate și confort;
    – plăcut la condus;
    – dotări Highline;
    – consum redus, putere suficientă pentru ce e destinată;
    – în general nu e o mașină problematica și nu te sperie gândul că rămâi în „pană” prin prizma faptului că e destul de comună și se cunosc toate problemele ce ar putea apărea.
    Contra:
    – garda la sol;
    – trebuie avut grija de întreținerea filtrului DPF;
    – întreținerea costisitoare a cutiei de viteze (comparând cu cea manuală).

    răspunde
  108. Gabor Cristiana
    Gabor Cristiana

    Volvo C30. Deși este „in vârstă” mașina mea, nu încetează sa ma uimească la capitolul design. Este la fel de frumoasa (în ochii mei) ca în prima zi când am mers cu ea. O mare bila alba – climatizarea automata face toți banii.

    răspunde
  109. Alexandru

    Audi Q5 2012 S-tronic, pot ajunge in toate locurile in care chiar am nevoie, pozitie de condus foarte buna, manevrabila, usor de parcat, iti ofera o senzatie de siguranta, comoda si pentru pasageri.
    BMW E91 Xdrive 2010 manual, foarte distractiva, destul de practica, poti conduce la fel in toate anotimpurile, sistemul Xdrive e foarte bun. Minusuri ar fi confortul pasagerilor din spate si garda la sol prea mica pentru ce am eu nevoie.

    răspunde
  110. GuestStar

    Renault Megane 3, 1.9 dci

    Bune: aveam nevoie de o mașină relativ urgent, am găsit una la 4500 anul trecut astfel încât să-mi permit să o plătesc relativ lejer. Bine întreținută, merge ok, suficientă putere cam pentru tot ce am nevoie, dotări mulțumitoare, euro 5, nu am emoții că o să se strice repede ținând cont de cât de bine a fost și este întreținută.

    Mai puțin bune: mi-aș fi dorit să pot conecta telefonul la ea (aș putea rezolva asta cu o navigație aftermarket) și, paradoxal, să fie pe benzină pentru a fi mai distractivă.

    răspunde
  111. Alin

    Volvo XC90 T-8 (plug-in hibrid, benzina 2.0l – 407 cai).

    Sa iti zic mai întâi de ce am ales-o in nici o ordine anume: spațioasă, 7 locuri din care cele din spate de tot permit și unui adult sa încapă bine (ca la sharanul de dinainte), pana in prezent nimeni nu a murit intr-un crash in xc90 conform multor statistici deci mega sigura, taxe mici (hibrid). Perfecta și când nu ai drumuri lungi de făcut, te miști electric de colo colo prin oras cu o masina de 2.5t :)

    De când am luat-o in febr și pana acum ne-am îndrăgostit toti iremediabil: sistemul audio e înnebunitor de placut și subtil in a reda toate tonurile fiecărui instrument individual (indiferent de volum). Se conduce ca și Tesla aproape singura, bine conform legii te mai pune sa pui mâinile pe volan, dar e o nimica toată condusul. Parchează singura (doamna e foarte fericita :p). Sunetul de rulare e aproape inexistent, f f bine insonorizata. Consumul mixt (bine dacă te mai interesează consumul când dai atâta căruță de bani pe o masina) este de 8.8% in cei 7000km cât am făcut de când am luat-o. Ai statistici in telefon cu tot ce tine de masina, drumuri, mentenanța. Interconectata cu toatele volvourile mai noi ce au sistemul și se anunța reciproc de eventuale probleme pe drum așa ca Navigația poată recalcula instant și evita problemele (un fel de Waze dar integrat și automat). Accelerația este ne neam prost pentru o masina de 2.5 tone :). 5.7s 0-100km/h.

    Ah, și are un albastru metalic de nu-l uiți ;)

    răspunde
  112. Roxana

    Octavia 2, 1.9 tdi. E foarte spațioasă, portbagajul e abisal. Are pachet de drumuri grele, e înaltă, consuma 4.2 extraurban. În oraș avem metrou .
    Ce îmi mai place la ea? Este ușor de întreținut, autonomie mare, deși se apropie de 200k km nu au cedat chestii, e fiabila.

    răspunde
  113. Stefan C

    Logan 1.4 mpi. La ce drumuri avem e pacat de alta masina.
    Piese de schimb ieftine.
    Consum mic.
    Fitness inclus daca nu ai servo.
    Sauna inclusa daca nu ai aer conditionat.

    răspunde
  114. Vio

    Duster, luat in pandemie in 2020. Cel mai mare avantaj: e inalta! Nu ma mai afecteaza gropile!

    răspunde
  115. Florin N

    Ford Focus Active cu un cinstit 1.0 ecoboost MHEV – se conduce exceptional pe sosea, poate sa faca si un usor offroad datorita modurilor de condus, tehnologiile din echipare sunt foarte misto.. si masina arata super-super bine. De anul trecut am devenit fan Ford :))

    răspunde
  116. Laurentiu

    Nissan Juke benzina 190 cp 4×4 cutie automata. Inalta (18cm garda de la sol), scurta (se parcheaza foarte usor), puternica (cand e in Sport), pentru 2 persoane foarte comoda (pentru 4 nu prea, 5 ce sa mai zic). Fiabila, usor manevrabila, consum mediu (1,6 si 190 cp de unde sa-i scoata daca nu din benzina…). Iarna e foarte sigura. 4×4 combinat cu cutia automata face minuni pe zapada. Singura problema care ma enerveaza e rezervorul mic (45 litri), in rest cea mai buna investitie pina acum.

    răspunde
  117. Alex

    Civic hatch 1.8 din 2008. Mi-am dorit-o, are magic seats, are multe suporturi de pahare (fata de fostul Astra h) un pic rigida, consum ok, distractiva dar sa nu-i arati dealul ca vrea pe rosu sa miste bine.

    Per total imi acopera nevoile bine. Se mai putea lucra la antifonare si la calitatea plasticelor.

    A mai cerut si bani (o telescop, o bucsa.. pe la roti in principal), la anul ii fac buletin. Ii place si uleiul, ii bag si ulei bun, probabil d-aia un litru intre schimburi face ce stie ea cu el.

    Dar cu mentenanta la timp, dupa atatia ani (la mine e de 4) inca am baza pe ea. Am vrut s-o fac hybdrid si a iesit chibrit, i-am pus gpl.

    Cele bune!

    răspunde
  118. Andrei

    Am un Hyundai Tucson care implineste 2 ani peste 10 zile (luat nou. Mi-am dorit o asiatica automata cu motor puternic pe benzina asa ca m-am ales cu bestia aceasta: 1,6 Turbo si 177 CP.
    Bune:
    – spatioasa
    – agila (chiar si in oras)
    – foarte confortabila
    – bine dotata chiar si in echiparea medie aleasa de mine (Style)
    Mentionez ca am luat-o mai mult cu gandul la drumuri lungi decat la zilnicul casa-birou-casa, lucru rezolvat si de pandemie (lucrez de acasa de mai bine de un an). Asadar, din cei aproximatix 24.000 de KM vreo 70% sunt facuti in afara sau intr-un Bucuresti cu reafic relaxat (week-end).
    Sigur ca sunt si lucruri mai putin placute sau de imbunatatit:
    – pe aceasta echipare lipsesc senzorii de parcare pe fata – mi-ar fi prins tare bine uneori)
    – desi este noua, la mai putin de un an (10.000 Km) a aparut o vibratie in volan care nu a disparut decat dupa ce mi-au schimbat cei de la reprezentanta caseta de directie
    – dupa 2 ani pare ca reactiile cutie de viteze au incetinit (voi verifica daca este vreo problema la revizia de 2 ani)

    Pentru carcotasi, consumul mediu pe cei 24.000 de Km este de 10,8 dar daca vrei masina cu consum mic nu-ti iei benzina de 177 CP ;)
    Ganduri de bine si km fara probleme tuturor!

    răspunde
  119. Alex

    Logan 1,4 MPI 2005

    E bună fiindcă e singura ce mi-o permit momentan
    Dacă pică ceva la ea știu că îmi permit să o repar
    E bună că e a mea
    Era și mai bună dacă avea servo și AC dar servodirecția parcă nu e o pierdere mare ținând cont că bate vara la ușă

    răspunde
  120. Geanina

    VW Golf 5 , anul 2004 cutie automata.Nu asi schimba-o pe nicio masina.O am de 4 ani , am investit niste bani la inceput sa schimb la ea ce trebuia si de atunci merg decat la schimbul de ulei si filtre!

    răspunde
  121. Lazar George

    Renault Megane 4 Bose Edition Hatchback, 1.5 Diesel, 110 CP, 2016.

    Am cumparat-o din Italia la 142.000km, in anul 2018 (Decembrie). Pana in prezent am mai adaugat eu ~50k, momentan stand pe la 195.000km.

    De ce imi place?

    – Interior superb, ceasuri de bord digitale, tableta mare pe centru (asemanatoare cu primele editii de Tesla) cum nu am mai vazut la nici o alta masina din perioada aia mai ales, lumini ambientale consola centrala, usi fata spate, aspect foarte clean per total si pot zice chiar minimalist, datorita faptului ca majoritatea functiilor masinii au fost incorporate in tableta, deci mai putin ebutoane. Scaunele combinatie intre textil si piele, foarte comode, masaj in scaunul soferului. Ca si functii sunt mai multe si nu stiu sa le enumar pe toate momentan: cruise control + limitator de viteza, moduri de condus: Eco/Neutru/Sport/Comfort, camera spate plus senzori fata, lateral, spate, parcheaza singura, lateral si cu spatele, are o camera in spatele oglinzii retrovizoare care citeste indicatoarele de pe drum si te avertizeaza in bord si pe Navigatie cand depasesti limita de viteza etc. Nu in ultimul rand, sistemul Bose, ii face dreptate. Daca nu esti vreun audiofil sau inginer audio, o sa te super multumeasca. Basul in portbagaj in locul roatei de rezerva insa poate fi o problema.

    – Exterior iarasi superb. Realizez ca ambele opinii (Interior/Exterior) sunt 100% subiective, insa chiar consider ca are un look deosebit, eu am versiunea pe Albastru Titan (un fel de gri-blue sobolan), si mi se pare ca arata bine bine de tot, comparat cu masini chiar mai noi. Am un amic si-a luat noul Seat Leon. Masina arata bine dar ca proportii, mi se pare mult mai sexy a mea. Daca ar fi sa le schimbam, iti zic sincer ca nu as da-o, chiar daca stiu ca iau mai multi bani pe Seat-ul acela. Imi place prea mult cum se prezinta. Iar LED-urile de pe fata de zi au fost senzatie in 2018, si inca sunt is in prezent. Au o forma interesanta, si sunt usor de distins intre alte masini.

    Ce nu imi place?

    N-as avea nimic de obiectat. In 2 ani si 50k, am schimbat doar un set de bielete, care aparent sunt boala lor. Acum insa, o sa fiu sincer si o sa adaug faptul ca (fiind pe grupul de Renault Romania) masinile noi sau cele facute in fabrica din Turcia (ptr. Europa de Est, cause double standard) au hibe, de care multi se plang. A mea fiind de Italia a fost facuta in Spania. Motiv ptr. care cred eu ca nu am intampinat nici o problema cu masinuta, cu toate ca am avut diverse evenimente cu ea. Unul dintre ele fiind: eram nou in Bucuresti, zi ploioasa, trebuia sa ajung la Parklake. Dandu-mi seama ca am trecut de el, ce zic eu: hai sa intorc in mijlocul strazii. La mine in Brasov, nu mai e tramvai, iar cand era oricum nu avea banda inaltata. Spre surprinderea mea, la Bucuresti da, asa ca am luat la 50km/h bordura aia de pe centru de am facut pana instant si am zis ca am rupt si masina, sau cel putin directia, in doua. Spre surprinderea mea, nu a avut nimic, inafara de senzorul care-mi indica ca am pana… Intr-un final. E o masina buna pe care o recomand cu placere. Merita uitat in directia asta, cel putin. Renault e cel mai reliable grup francez, din toate. Au si divizia de viteza cu care au setat recorduri la Nurnberg cu al lor Megane 4 Trophy. Parteneriat cu ELF de altfel… Sunt ce trebuie. Masini reliable.

    PS: Noptile celor Singuri EP. 2 WHEN?

    răspunde
  122. Nick

    Am un Ford Puma si un Ford Focus. Puma e prea mica pentru familie si călătorii mai lungi, e buna in oras, incomoda in spate dar se conduce ușor. Focus e mai spatios si in general merge bine dar al meu e lenes la deal cu 4 adulti in el. Mi-aș dori sa imi fac un upgrade la un SUV tot Ford. Am testat mai toate crossoverurile ( Captur, Kamiq, Kona) si nu am ramas impresionat de spatiul oferit la interior.

    răspunde
  123. Flo M

    Golf 4 – pentru naveta e fix ce trebuie si sotul are Audi A7.. Hmm…e frumoasa dar costa ma simt bine cand sunt in ea.

    răspunde
  124. Bogdan

    Mini Cooper S 2018, 5d, automata. Am plecat de la ideea ca vreau o masina noua, compacta cu motor de 2.000cc, benzina. Daca faci o cautare pe goagle ajungi la o singura varianta: Mini. As fi preferat motor aspirat, dar e ok si turbo. Am ales cu inima nu cu capul ca sa zic asa, pt ca din punct de vedere financiar nu este usor. Automata pt ca am zis ca o sa conduca si sotia (altfel ar fi fost manuala), dar nu s-a intamplat. Cutia cu dublu ambreiaj isi face treaba corect, dar daca vrei sa mergi corect sportiv o tii pe manual. Nu este o masina confortabila, adica daca pe motor dupa aprox 2h fac pauza, cu Mini fac la 3h, mai ales ca avem si un strunf de 2,5 ani care, oricat i-ar placea de titi “Mimi”, tot se plictiseste. Conteaza mai mult drumul, nu cat de repede ajungi. Cu un Mini se intampla amandoua, plus factorul coolness. Cheers!

    răspunde
  125. Silviu

    VW Tiguan din 2019. Pretul fost corect pentru ceea ce ofera. Masina ideala pentru 2 adulti, un catel, un kayak, o barca relativ micuta si 2 biclete. Ideala pentru iarna de aici (aproximativ 5 luni pe an de conditii grele). Minusuri: aerul conditionat nu face fatza vara. Efectiv nu se raceste cind e cald afara. Numai bine.

    răspunde
  126. Lacrimioara
    Lacrimioara

    Bună, conduc un ww touran cu 5 locuri, pentru mine e perfecta, e spațioasă, am loc pentru căruțul băiețelului(3la numar) mic (9 luni) aerul condiționat merge supper bine răcește ffoarte bine vara si încălzește iarna, nu am dat mult pe ea(doar 2 mi e) dar își face treaba foarte bine, nu ma lasat nici o data si următoarea care o voi cumpăra va fi tot ww, minusuri nu am găsit la ea.

    răspunde
  127. tedi

    octavia 3. 2.0 tdi. spatioasa, mai ieftina decat celelalte optiuni pentru aceste dimenisiuni. Fara probleme dupa 4 ani.

    răspunde
  128. Mihai

    BMW e92 320xd (vreo 210 cai), design, imi place caroseria asta de inebunesc, mi se pare cea mai reusita ca linii, aspect etc. Este o masina cu destul de multe dotari, dotari functionale nu pt impresii. Imi place sasiul si cum sta in curbe pe strada chiar daca merg un pic mai tare decat ar trebui cumulat cu ceva experienta de condus pe strada si circuit si directia hidraulica masina ofera o placere mai mult decat decenta de a conduce (nu este 335). Sistemul xdrive mi se pare genial daca stii sa-l folosesti, nu mi se pare un sistem pentru un utilizator de rand si fara experienta de condus. Am facut upgrade la interiorul de M3 pt ca imi place sa ma tine bine scaunul. Pentru moment masina ofera suficienta putere astfel incat sa nu ma plictiseasca dar are si un consum decent astfel incat pot face cateva mii de km fara sa duc grija consumului. Imi place ca toate functiile fac ceea ce te astepti sa faca si nu iti da nici o secunda feelingul acela de masina ieftina. In afara de cele de mai sus minusuri ar fi intretinerea scumpa(ma refer la tot ce inseamna intretinere nu doar filtre si ulei) pt o pers cu salariul mediu pe economie. overall super multumit.

    răspunde
  129. POPA RADU - LUIGI
    POPA RADU - LUIGI

    APARAT DE RADIO RIC
    Roland Ionescu Constructorul

    răspunde
  130. Răzvan

    Conduc un Fiat Bravo din 2009 un benzinar 1.4 cu 120 de cai si este o masina excelenta o recomand tuturor usor de condus, sportiva daca ii dai, consum 9 urban 7 extra, in 12 ani nu a dezamagit niciodata

    răspunde
  131. Monica Mihaes
    Monica Mihaes

    Acum conduc Renault Espace 2016 versiunea Inițiale Paris. Spațioasă, eleganta, high-tech, finisaje de calitate. Sunt mega mulțumită.

    răspunde
  132. Bipbip

    Octavia 3 Combi 2018, 2.0TDI DSG 4×4 184 cai. Optionale: ACC, Camera Marsarier, Senzori fata spate, Navigatie (pe asta mi-au bagat-o pe gat ca sa puna camera spate, nu am folosit-o niciodata), Android auto, parbriz incalzit, scaune incalzite fata-spate, priza de 220v.
    Agila, sta bine pe drum, spatioasa, ok si pentru vacanta pentru o familie de 4. Start-stopul cu radar, care porneste motorul cand s-a miscat masina din fata face experienta mai placuta, nu ma mai deranjeaza ca la Golful 7 de dinainte.
    Minusuri:
    -cine s-a gandit sa puna piano black-ul ala care se zgarie si daca se asaza o musca, ar trebui impuscat. La generatia anterioara, pe echiparile superioare, era o combinatie texturata pe argintiu care rezista mult mai bine in timp.
    -unitatea audio in combinatie cu smartphone-ul e plina de buguri, ba nu se initializeaza interfata de Android Auto, ba merge prost.
    -butoanele pe touch, care fac dificila interactiunea fara sa iti iei ochii de la drum (ai comenzi pe volan, dar nu poti schimba sursele din volan, de ex).
    -mi-am luat-o argintie, sperand ca nu se vede praful, dar tot se vede, cred ca mai bine luam un bej-cappucino.

    răspunde
  133. Alex

    Kia Ceed, 1.4, benzina, 2009. Luata in 2019, cu 3200 de euro, la vreo 68000 de km, masina foarte bine ingrijita.

    De ce e misto?
    Fiindca e A MEA si ma duce exact acolo unde si cand am nevoie, in siguranta :)

    răspunde
  134. Cristina

    Primul model de Kia Cee’d! Imi place pentru ca nu am bagat niciun ban in ea, in afara de benzina si schimb de ulei, de cand am luat-o (2015) si ce face mai putin bine..s-a marit familia, si ea e prea micavrem una mai mareDar ea e cea mai buna masina forever❤️

    răspunde
  135. Cosmin

    BMW 320 ed. 2013 – luat in 2017.
    Pro – merge perfect, 0 defecte, automata, cu multe dotari. O reala placere la condus.
    Contra – Scumpa intretinerea (de calitate), diesel in oras :/

    răspunde
  136. Cineva

    Alfa Romeo 2.4 – 2009. 210 cai, tractiune integrala. Luata pe la 50 de mii km, iar acum are undeva la 90 mii.
    Imbunatatiri: roti pe 21 si putin lasata (cca 5 cm, fata de stock), bara de rigiditate (motor), dusa in 250 cai cu soft, swirl si dpf anulate (m-am pisat pe natura).

    BUNA din toate punctele de vedere ! O masina, nu o tigaie.

    răspunde
  137. Gabriel Luminea
    Gabriel Luminea

    Dacia Logan 2 facelift…. prima masina cu credit la banca…. o masina cu consum bun, ok la pret (achizitie si intretinere) si pe care daca prinzi drag de ea o poti modifica fara costuri mari.

    Nu te poti astepta la mare confort sau prezenta pe sosea dar te duce din A in B si poti prinde microbul automobilistic si te face sa intelegi ce iti doresti ca si optiuni la urmatoarea masina

    Dotari la cumparare:

    1. Senzori parcare
    2. Daylight led
    3. Navigatie cu infotainment

    Dotari adaugate ulterior:

    1. Android Auto
    2. Scaune incalzite
    3. Cruise control
    4. Cotiera cu incarcare wireless
    5. Senzori unghi mort in oglinda

    răspunde
  138. carrera

    Citroen C4 Grand Picasso 2.0 HDI, o masina spatioasa cu 7 locuri, confortabila si economica la drumuri lungi in regim de autostrada.Motorul este indestructibil, unul dintre cele mai bune diesel-uri facute vreodata, motiv pentru care iti pare rau uneori atunci cand mai cade cate ceva la aceasta masina.

    răspunde
  139. Dan

    Nissan Qashqai, 2020, 1.3 benzina, 160 cp, cutie automata. O am din octombrie 2020. Este o placere sa o conduci, are suficiente putere la drum lung, are consum maricel in oras, dar e o masina mare, grea, era putin probabil sa consume prea putin. Este comoda la drum lung, este spatioasa, camere 360 ( mi-as fi dorit sa fie HD dar sunt ok si astea ), senzori parcare fata spate, senzor de banda ( chuie tare rau cand atingi banda fara sa semnalizezi ), franeaza singura in caz de obstacol, plafon panormic ( este ceva deosebit si de efect ). Daca o recomand? Sigur, oricui doreste o masina noua, la un pret ok raportat la dotari. Sigur, multi vor spune ca la 23000 ( la pretul asta am scos-o, pretul de lista e undeva la 27000 ) iti poti lua diferite masini SH, dar eu nu prea ma pricep la masini si nu m-am simtit confortabil sa risc atat de mult.

    răspunde
  140. Ionut

    Toyota Prius – e foarte misto, e hibrida, consuma putin, are putere, e spatioasa si comoda

    răspunde
  141. Soso

    Am un Ford Fiesta Trend, masina mica de oras, foarte buna pentru deplasarile urbane. Sunt foarte multumit de ea

    răspunde
  142. Alin

    Volvo XC70, din 2004. Motor D5 (5 cilindri), AWD (4×4), cutie automata. 350.000 km si mai duce inca atat.
    Plusuri:
    – confortabila – cele mai bune scaune pe care am stat in vreo masina.
    – cutie automata (nu m-as intoarce la manuala nici batut)
    – motor potent (163 CP, 350 NM) la o masina de 1700 kg
    – sigura – am lovit un mistret la 130km/h pe autostrada, pagube minore (radiatoarele si cadrul motor indoit).
    – spatioasa
    – AWD – merg mult pe coclauri, asa ca e must-have.
    Minusuri:
    – cutia automata are nevoie de intretinere des – inlocuit ulei la maxim 60.000 km sau 2 ani
    – piese scumpe pe original – si folosesc pe cat posibil originale.
    – revizie scumpa – intra mult ulei :))
    – daca o folosesti mult in offroad – suspensii si bucsi schimbate des.
    – Consumul – pe ultimii 50.000 km este 9.6 l/100 km mixt.

    Urmatoarea masina va fi tot un 4×4, daro japoneza probabil hybrid sau benzina.

    răspunde
  143. Ioana

    Logan, cel mai bun pt RO :))

    răspunde
  144. George

    Dodge Challenger 6.4L HEMI
    500 cai. E buna ca pot sa iau curbele stand pe loc :)

    răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.