Sari la conținut

Pentru confirmarea unei plati apasati tasta 2.

{apas 2}

Pentru a intra in legatura telefonica cu un operator Vodafone tastati 1.

Aveti de asteptat 10 secunde.

{apas 1}

Va multumim pentru intelegere. Va rugam asteptati pentru a va pastra prioritatea in preluarea apelului.

{am auzit asta cu pastrarea prioritatii, si in romana si in engleza de vreo 374 de ori. Eu astept. Telefonul imi zice ca astept de vreo 18 minute, mama ei de prioritate! N-am de gand sa inchid, chiar sunt curios cat dureaza 10 secunde pentru Vodafone. Va tin la curent.}

Cat de multumit esti de serviciile oferite de operatorul tau de telefonie mobila?

Ce folosesti?

  • Vodafone (39%, 1.120 Votes)
  • Orange (36%, 1.046 Votes)
  • Cosmote (22%, 621 Votes)
  • altceva (2%, 50 Votes)
  • Zapp (1%, 35 Votes)

Total Voters: 2.413

Loading ... Loading ...

L.E. – S-au facut 21 de minute. And rising…

L.E. 2 – S-au implinit 30 de minute. And rising…

L.E. 3 – 40 de minute. And rising… Si nu, nu ma las, nu stiu cat m-o tine bateria dar cat ma tine raman pe linie, nici nu raspund la alte telefoane, astept cuminte ca un client ce sunt, sa aflu raspunsul…

L.E. 4 – 50 de minute! Si inca astept…

L.E. 5 – 1h si 10 minute

Raspuns: 10 secunde la Vodafone dureaza 71 de minute.

Multumesc Vodafone, multumesc mamei mele, multumesc fanilor!

125 comentarii despre "Cat dureaza 10 secunde la Vodafone?"
  1. saphire

    La Orange dureaza ceva mai putin , pana in 5 minute :p

    răspunde
  2. Bogdan

    Nu cred ca in ziua de azi mai are importanta la care dintre cei 3 mari esti, cum ar zice englezu: same difference.

    @Cabral: Am un abonament business absolut normal, dar cand sun sa vorbesc cu un „consultant” nu ma baga prin nici un meniu ci direct sa vorbesc cu „consultantu” si e foarte rapid. Si chiar sunt foarte ok oamenii, dar am intalnit si exceptii.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Business… la cine? Ca la ce spui inlcin sa cred ca Orange. Nu?

    • kooKooL

      Yep, si eu am fost anuntat ca sunt client „Business Gold” la Protocalii si sunt prioritar si chiar imi raspund instant !

    • Bogdan

      Nu, eu la Vodafone.
      In general chiar raspund foarte repede.
      Anul trecut in vara au reusit sa ma enerveze foarte tare intr-un magazin al lor, dar cei de la relatii cu clientii au fost foarte draguti si au salvat intreaga situatie.

    • Bogdan

      Ah, am uitat sa precizez ca acum 2 ani parca m-au contactat ei si m-au trecut pe suport prioritar business dupa ce am completat nu stiu ce formular. Again, nu am vreun cont monstru, ci unul absolut normal cu cateva numere amarate.

    • kooKooL

      da, si la mine este un cont decent. cand mi-au trimis „instintarea” ca am devenit client Gold era vorba de ceva de genu 700Euro / ultimele 10 luni …

  3. pass

    N-am probleme cu telefonia, e ok si cu fatuca ce raspunde la serv clienti si cu reprezentanta cu care am incheit contractul…imi pare rau pentru tine, si astept sa vad cata rabdare ai ;)

    răspunde
  4. Raluca Hritcu

    Is la Orange si cu parere de rau zic ca am si depasit 40 de minute, desi in ultima vreme serviciile is livrate ceva mai prompt.

    Ma termina psihic telefoanele pe care le dau la servicii clienti. Cel mai frumos e can povestesti unuia exact ce problema ai, apoi ala isi da seama ca nu e de competenta lui si te paseaza altuia, zici povestea de la capat, apoi eventual si-al doilea e putin depasit si iti sugereaza sa suni la alt numar.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Da, da, stiu cum e si cu asta!
      Ultima oara l-am rugat sa-l sune pe cel care i-a dat legatura si sa-l intrebe pe el, caci io nu mai aveam saliva in gura de la cat explicasem… pana la urma m-am dus la magazinul lor pe Mosilor.

  5. m

    am facut si eu o data asa, sunand din roaming, si dupa 45 de minute am cedat si am inchis. Am vorbit apoi la ei si mi-au zis ca din greseala fusesem transferat pe o linie gresita unde puteam sa astept oricat ca nu imi raspundea nimeni.

    Vezi ca e si riscul asta, sa nu astepti degeaba….

    răspunde
  6. franciska

    aveam nevoie de o imputernicire de la porche leasing si am sunat la ei la call center. am stat 2 ore si 17 minute la telefon adica de la iesirea sin brasov pana la baneasca si am asteptat sa-mi raspunda cineva. am lasat tel pe handsfree o casca in ureche si mi-am vazut de drum. nu mi-a raspuns nimeni .
    folosesc cosmote-ul si sunt super multumita.

    răspunde
  7. Etherfast
  8. YODA

    Vodafone este una dintre companiile ( cică şi multinaţionala) cu cele mai proaste servicii.

    răspunde
  9. somnulescu

    hai ma nu fiti carcotasi, poate erau si ei in pauza de cafea…
    Bestie, dar tu de ce suni la Orange asa pe nepusa masa, crezi ca ei nu stiu ca-i suna Cabral? au emotii toti si nu stiu care sa-ti raspunda

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Nu Orange bre, VODAFONE!
      Si sun pentru ca sunt o bestie de client care plateste la timp prin internet banking iar astia nu stiu sa vada de unde si cand le vin banii.

    • somnulescu

      iarta-mi neglijenta all mighty one, m-am gandit la mine cand vorbeam de orange…

      am avut si pe vodAFON abonament dar m-am lecuit repede :D

    • Bogdan Popescu

      2 secunde clicku pentru plata, 1 ora si 10 asteptat la telefon, 2 minute vorbit la tel si confirmat = 1 ora si 15 minute rotunjit … pai in 1 ora si 15 cred ca plateai aproximativ 100 de facturi la orange, la ghiseu :)

  10. Anne

    Sunt de acord cu yoda..serviciile VOdafone lasa de dorit..cele de la cosmote sunt mai okay

    răspunde
  11. Asterix

    Eu le-am spus ca nu sint multumit de tarifele pe care le am in comparatie cu cei nou veniti in retea. Imediat, pe loc, mi-au propus o noua tarifare. Era mai inrobitoare decit prima. :lol: Mai am o luna si termin contractul cu ei. Ma duc la altii. De Vodafone vorbeam.

    răspunde
  12. Anca

    Sunt pe Orange si pot sa zic ca au servicii destul de bune. Si de azi sunt si mai mulutimta de ei pentru ca am fost sa platesc factura cuiva la Vodafone si am ramas dezamagita de atitudinea angajatilor din magazin, erau foarte plictisiti, desi erau doi, unul singur facea totul (si plati si reclamatii si mai incheia si contracte). Am stat destul de mult sa astept in timp ce colega lui se rastea la toata lumea care intra in magazin.
    La Orange esti mult mai bine tratat, mai prompt.

    răspunde
  13. Mor de frumoasa ce sint !!
    Mor de frumoasa ce sint !!

    mai, mie-mi place !!! cel mai mult imi place cand imi raspunde un nene robot „Salut! aici Vodafone ! ” zici ca-ti pune pistolul in spate ! asteptatul la relatii clienti a fost de cacao mereu…

    răspunde
  14. Raluca Hritcu

    Sa ne spui, te rog, in cat timp te contacteaza cineva de la Vodafone, ca sa te convinga sa stergi postul

    răspunde
  15. Zozo

    Record Cabral :)) ehhh ce credeti ca numai vodafone face asa ceva…. orange m-a tinut 50 si ceva de minute cu melodia lor iar cand am ajuns la rand si eu dupa 2-3 min de conversatie am ramas fara baterie….

    răspunde
  16. jim

    vodafone au dat afara 30% din lucratorii de la call center asadar se explica asteptarea

    răspunde
  17. Sadd

    Eu la Cosmote am avut oarece probleme…pana am ajuns sa vorbesc cu un omuletz de la ei…nu mi-a mai trebuit nimic.

    răspunde
  18. Bibliotecaru

    :)
    Era zi sau noapte… Poate că au răspuns dar nu au văzut pe nimeni fiind lumina stinsă…

    Trecând peste glumă (cam nereuşită, recunosc), există nişte numere directe către operator, atât de Vodafone cât şi de romtelecom. :)
    Evident, nu le spune nimeni, sunt numai pentru „cunoscători”, altfel ar fi o coadă de aşteptare şi acolo şi degeaba ar fi directe. :D

    Pe de altă parte, există un telefon direct şi la protecţia consumatorului, pentru cei care nu au nevoie neapărat de telefon mobil.

    răspunde
  19. Taina

    E grav, măcar la Orange 10 secunde durează sub 1 minut, ţâc ţâc :P

    răspunde
  20. sosolino

    daca 10 secunde dureaza 71 de minute la vodafone, la tine, suma procentelor utilizatorilor da retea mobila trece binisor de 100% :))

    Vodafone (50.0%, 94 Votes)
    Orange (45.0%, 85 Votes)
    Cosmote (21.0%, 40 Votes)
    altceva (4.0%, 7 Votes)
    Zapp (1.0%, 2 Votes)

    o, da! nirvana OTV-ista loveste din nou :))

    răspunde
  21. Bogdan Popescu

    Pentru un astfel de motiv am renuntat la Vodafone, acum pe orange stau bine :) max 5 minute pana raspunde cineva ( 2-3 minute le petrec prin meniu pana descopar ce sa tastez sa intru in vb cu cineva )

    răspunde
  22. Dragos

    Acelasi lucru se intampla si la Romtelecom,in cazul in care doresti sa te consulti cu aia in privinta unei probleme…same shit,different service provider

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Aici te contrazic, ieri am sunat si am stat de vorba cu niste doamne, amabile toate, au rezolvat problema in 10 minute.
      cat despre asteptare… zero.

      Bine, momente si momente, patanii si intamplari

  23. koma

    la vodafone respectul se castiga platind. cu cat ai abonament mai gras, cu atat esti mai in fata la coada. se intampla in toata lumea, nu-i o noutate. dar cand fac inginerii de genul „conex cent” … treaba devine urata.
    RDS incepe sa le ia privelistea la toti. Nu-s nici ei tinere fecioare, dar lucreaza la preturi mult mai decente.

    răspunde
  24. chris

    La orange aveam probleme cu serviciile de date pe telefon si am sunat la servicii cu clientii sa vad ce se intimpla.Dupa ce am fost invitat sa tot apas taste dupa taste,am fost anuntat:”continuarea apelului se va tarifa cu 0.5 eurocenti pe minut!” In fine,dupa ce am acceptat,aveam nevoie sa-mi mearga serviciul asta,3 minute am fost intrebat de o fatuca de setari,la la la,pina la urma a zis ca o sa faca o reclamatie in numele meu si eu am fost trimis la reprezentanta pentru rezolvare… :(

    răspunde
  25. roland

    @Cabral : from intel inside , orice operator de telefonie (mobila sau fixa) are limita de 1 ora pentru o convorbire dupa care se deconecteaza deci 71 de minute nu prea iese decat daca au scos ei limita voluntar pentru apelurile de support.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      intel inside failed… in primul rand ca am trecut eu de limita de 60 de minute, in al doilea rand pentru ca au scris mai multi in comentarii ca au trecut si ei cu succes de limita asta.

      Cred ca intel merita update ;)

  26. Ala care este

    Auzi? Dar intrebarea „cat de multumit esti de servicii?” face parte din sondaj ? Ca-s asa, aproape una de alta si ma gandeam ca intrebi in sondaj cat de multumit sunt, iar raspunsurile sunt niste operatori.

    Oricum, am vdf, orng si … Digi mobil. Hah, weren’t expecting that, were you ? (din lipsa de respect fata de respectivele multinationale, refuz sa le scriu numele complet).

    răspunde
  27. Littlemirela
    Littlemirela

    Am asteptat si eu la orange la un momnt dat tot vreo ora si ceva.. doar ca eu mi-am vazut de treaba dupa vreo 15 minute, lasand telefonul deoparte si vazandu-mi de treaba.. dupa o ora si ceva.. tot cu curiozitatea daca imi raspunde cineva am ramas… am inchis din proprie vointa, ca aveam de dat un telefon. Dar am fost si placut surpinsa cand alta data dupa ce mi s-a rapsuns prompt si cerand anularea unor optiuni, iar apoi alte informatii operatorul nu a mai stiut daca trebuiesc anulate sau nu si m-a sunat din nou sa ma intrebe.

    P.s. Uite procentele: Vodafone (50.0% Orange (46.0% Cosmote (20.0%, altceva (4.0%, Zapp (1.0%, Il intreci pe Dan Diaconescu :)) si tie-ti da peste 100% bun asa

    răspunde
  28. Simache

    Eu am abonament Vodafone de cand a aparut prima daca Connex in Romania , si stiti ce bonus am de la ei de fidelitate??
    30 de minute … 30 de minute pentru mii de euro cat bag in curu lor , 30 de minute pentru ca sunt client fidel si mereu platesc facturile la timp. bataie de joc , o sa renunt la ei pentru ca sincer nu stiu sa se poarte cu cei care i-au tratat frumos. Plus ca in toti acesti ani o singura data s-a intamplat sa nu il platesc in limita telefonul pentru ca nu eram in tara si am uitat si am fost sunat de un copil si imi spune ” cand aveti de gand sa platiti telefonul? ” vreau sa stiu si eu daca e normal asa.

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Normal?! Cine a spus ca e normal.

      Eu am 3 abonamente la Vodafone, toate cu 0722, de la inceputuri, la fel ca si tine. Si de curand am facut o comparatie cu niste prieteni care si-au luat alte abonamente recent. Am tras scurt concluzia: cea mai buna varianta este sa schimbi abonamentul de pe o retea la alta dupa fiecare an de contract.

    • Simache

      Diseara sun la Vdf si fac mare scandal , gata m-am enervat !

      Multumesc Cabral pentru motivare , daca ma intreaba de ce doresc sa termin la ei abonamentu o sa le zic simplu pentru ca m-ai motivat tu.

      O sa imi fie dor de cele 500 de minute cu cent :(

  29. Roxana

    …suuuuuper ce pot sa zic, esti ambitios…eu n-as fi stat o ora si 10 min pe tel ever…curiozitatea mea este, nu le-ai zis nimic de dulce???nu i-ai intrebat de ce te-au tinut atata?…

    răspunde
  30. Vanda

    @Cabral
    Sa inteleg ca si tu iti platisei factura dar iti restrictionasera astia de la Vodafone accesul dupa vreo 2 sapt de cand platisei, pe motiv ca n-au vazut ca au intrat banii? Eu asa am patit. Si dupa ce m-am certat cu ei juma de ora si le-am explicat ca eu platisem factura si ca ei l-au intrerupt degeaba, vocea simpatica de la telefon ma anunta ca daca nu imi e ok data de facturare si nu pot plati in ziua respectiva, ei o pot modifica. Sa nu-ti vina sa le zici vreo doua?

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Exact, platesc prin internet banking, si cu toate ca dau toate datele de identificare in op… ei nu-l identifica.
      Si apoi imi dau sms ca „pentru a evita restirctionarea…”… si normal ca te apuca spumitele si cand vrei sa-i suni si sa le explici… astepti 10 secunde si… inca 10… si inca 10…

    • teresa

      nici cu upc-ul nu imi e rusine…mi-au trecut o amarata de factura restanta vreo 4 luni, si de fapt o platisem in avans…asa e in romania.
      si, ca fapt divers, un avion care trebuia sa ajunga in budapesta, a facut azi „un mic popas” in cluj, sa ia pe nush-cine, ca doar restul pasagerilor nu aveau nici o alta cursa de prins din budapesta in alte directii…

  31. steiul

    @vanda: din aceeasi situatia ieri m-au dat astia de la vodafone (ex connex) in judecata

    @cabral: orange folosesc insa e ok…10 sec nu sunt 71min. Cel mai mult am asteptat vreo 3 min cred. Anyway…toate’s de rahat, ca sa nu mai zic de „ofertele” lor de telefoane.
    Ca tot romanul folosesc si un al doile tel pe DIGI (nu stiu daca se foloseste si in Bucuresti asa mult ca aici) insa e super ok. Am nelimitat in retea si tarifele cele mai mici din tara. Partea proasta e ca nu am cost control dar oricum platesc prea putin :p

    răspunde
    • Vanda

      what? dat in judecata?

    • steiul

      exact. Mi se inchisese abonamentul, a venit factura cu intarziere. Am platit factura dupa ce imi inchisese, apoi a venit un fel de duplicat de factura, nici eu nu stiu ce era..pe care cik trebuia sa il platesc. Desigur ca am refuzat sa platesc din moment ce nu avusesem serviciu. Uite asa…au trecut anii. Cu ceva timp in urma ma suna unul de la Top Factoring cum ca vodafone a cesionat factura catre ei si din ziua in care dosarul a venit la ei eu trebuie sa platesc peste 300 de lei (factura era de vreo 90 lei cu tot cu penalitatile pe 2 ani). Le-am zis sa se duca undeva, ca trebuiau sa ma instiinteze, cum sa faci factura asa dintr-o data 300. In fine…nici eu nu stiam ce sa le mai zic. Si iata ca m-au dat in judecata ieri (dupa cum au zis la tel, sa speram ca nu se joaca cu mizilicuri din astea) pentru ca indata implinesc 3 ani si dupa cum probabil stiti orice factura se anuleaza dupa 3 ani.
      so….caca maca….nu stiu ce sa zic..asta e

    • Cabral Ibacka

      Steiule, dar vad ca te distrezi… nu gluma.

    • steiul

      @ cabral . Sigur. Cand voi o sa va plimbati cu bicicletele prin parc sa va uitati la oamenii aia care strang frunzele. Probabil voi fi printre ei ca nu am de gand sa le platesc…:P

  32. ottilia

    Folosesc Orange. Cand am platit facturile, mi-au spus sa vin si cu celelalte hartii ale facturilor ca sa vada cate telefoane am si ce tipuri de abonament, ca sa vada sa-mi ofere si niste reduceri (desi nu cerusem reduceri).

    răspunde
  33. Raluca Ea

    Mie Vodafone mi se pare extrem de agasant de la o vreme. Primesc zilnic mesaje de la ei cu fel si fel de oferte si mai ales la ore destul de nepotrivite. La 6-7 dimineata ei chiar cred ca se gandeste cineva la super promotiile lor?

    răspunde
    • Cabral Ibacka

      Pe-asta am rezolvat-o, i-am sunat si am cerut cu „seful-sefilor”.
      Dupa ce i-am explicat i-am spus omului ca-i reclam pentru spam.

      Am facut la fel si la Orange.

      De atunci ma lasa in pace.

  34. lumi

    Mie mi se par reclamele lor ca fiind mincinoase.A fost la un moment dat o oferta prin care instiinta cetateanul ca atunci cand isi activeaza optiunea respectiva, o luna primeste gratuit.Nu am inteles in ce luna, an.Acum vad o noua propunere, sa te restrictioneze cand ai depasit costul propus.Ma opresc cand am depasit cu cat, cu 500 de euro???
    Tot vorbind de reclame, am mai vazut una tare „acum fara E-uri”, pai da don’le , pana acum mi-ai dat otrava si acum vrei sa te cred ca imi dai natural?????

    răspunde
  35. Alfa

    Cand ti-au raspuns dupa 71 de minute au inceput asa:

    „-Cabral, scuze ca te-am facut sa astepti atat… ”

    Corect? :))

    răspunde
  36. evergreen

    ai avut rabdare :) 71 de minute. eu nu trec de 10 :)))

    la orange nu este chiar asa. dureaza, dar niciodata peste 10 minute.

    răspunde
  37. me_stranger
    me_stranger

    Mai,eu am avut abonament de la inceput pe vodafone,orange,zapp,cam pe toate le-am incercat.Dar de 3 ani folosesc abonamentul de la Cosmote,e super cheap,am minute garla peste tot(nu le termin nici pe alea natinale) si acum mi-au facut o oferta mai misto,tre sa merg la ei sa discut.
    Pe bune,daca m-au suparat cu ceva ! Ptiu sa nu fie de deochi
    A si cu call-center stau bne (la abonamente),adica sunt super prompti.Stiu ca multa lume se plange pt cartele..

    răspunde
  38. bgd

    Eu la cosmote mai mult de 10 secunde n-am stat niciodata pana a raspuns cineva. Problema la cosmote e ca nu gasesti in meniu ce taste sa apesi sa stai de vorba cu cineva. Adica a trebuit sa caut pe google ce taste sa apas sa stau de vorba cu un operator. :)

    răspunde
  39. mace

    adevarat ce citeam mai sus, ca nu se merita sa tii abonamentul decat in perioada de contract, fidelitatea e aproape zero, noii clienti beneficiaza de oferte mai tari. Eu le fac plata tot prin internet banking, ii scutesc de a imi trimite factura acasa… ma aleg cu vreun bonus ceva la treaba asta?… nu! ma gandesc ca e mult mai rentabil pe cartela, si asta e valabil pt toate retelele.

    răspunde
    • Vanda

      cartela? la tarife de 40 de centi in alte retele? eu sunt de parere ca oricate magarii ar face, tot e mai bine cu abonament. Cand aveam cartela, incarcam 40 de euro pe luna lejer. Acum am abonament… vorbesc mult mai mult decat vorbeam inainte si platesc max 25 de euro pe luna

    • mace

      avand in vedere extraoptiunile curente la cartela, daca as avea 3 telefoane (cate unul penru fiecare retea: orange, cosmote, vodafone… oricum multi dintre noi avem cate doua deja) as avea pt 12.5 euro fara tva toate trei cartelele incarcate lunar 1325 minute. vodafone si orange au aceeasi oferta 400 in retea si 20 nationale- 4 euro si cosmote 425 in retea si 60 nationale- 4.5 euro

    • Vanda

      decat sa umblu cu 3 telefoane dupa mine, prefer un abonament cu multe minute incluse in toate retelele :D e adevarat ca din cand in cand domnii de la vodafone ma fac sa platesc pentru asta, dar asta e… si cu burta plina si cu slanina-n pod nu merge in Romania

  40. Redefined

    Uram cartelele pentru ca ti se termina creditul/perioada de valabilitate a lui cand iti era lumea mai draga… Au incercat sa rezolve problema asta (treaba cu suna-ma si un fel de imprumut bl). Nu stiu daca chiar au rezolvat-o dar ma rog… gestul conteaza.
    Uram abonamentele ca trebui sa ma duc sa le platesc… urasc birocratia…
    Am gasit combinatia fantastica: Abonament + ING home bank Mandat Direct Debit.
    Vodafone isi ia banii din contul meu… nu mai primesc sms-uri.. am renuntat la factura in plic… am scapat de birocratie.
    Inca mai sunt oarecum socat ca se poate face asta. Partea cea mai proasta este ca intr-o perioada credeam ca au implementat si in alte parti minunatia… eh… NU! A trebuit sa ma duc la posta sa cumpar un timbru fiscal de un leu. Evident am cumparat 5… cine stie cand iti mai trebuie. :)

    răspunde
  41. karmapolice

    vodafone e nashpa,dar asta stie toata lumea.baga-te pe orange

    răspunde
  42. mima

    Mie mi se pare un abuz faptul ca mi s-a oferit internet pe mobil gratuit de la vodafone pentru doua luni. N-ar fi nimic in neregula in asta dar (there’s a trick).. daca nu sun in doua luni sa ii atentionez ca nu doresc ca aceasta optiune sa devina permanenta (si probabil sunt multi care au lucruri mai importante pe cap si nu se gandesc la asta sau nu au de gand sa piarda 71 de minute la telefon) ei considera ca mi-am dat acceptul si incep sa imi treaca extra-optiunea pe factura. How cute :)

    răspunde
  43. Madalin

    Serviciile oferite de zapp este un big caca. Am avut contract cu ei pe 2 ani, dupa 2 ani contractul a expirat. Acum cei de la zapp mi-au prelungit contractul inca 1 an. Ca asa vor muschii lor. Zapp urmeaza sa fie preluat de cosmote si pentru cativa banuti in plus le ofera si clienti, fortat.

    răspunde
  44. LUIGY

    …folosesc vodafone la abonament şi orange pe cartelă ! Ăştia sînt vorbiţi între ei !! :roll:

    răspunde
  45. PussyCat

    neseriosi ;) treci pe orange :)

    răspunde
  46. Helen

    Daca esti persoana fizica si ai de-a face cu *222 asa patesti. La *221 totul e mult mai rapid ( persoane juridice ).

    răspunde
  47. pitik77

    Iar la Romtelecom aceleasi 10 secunde dureaza o ora si 45 de minute,iar la numarul pt urgente la Electrica mult mai mult,dar intre timp a revenit curentul electric :)

    răspunde
  48. fLn

    Acest e sistemul Romaniei, cu rabdarea treci si marea!

    răspunde
  49. daniel v.

    cea mai mare hotie a operatorilor de telelfonie mobila din ro este taxarea la secunda abia din minutul 2. in primul minut, indiferent cate secunde vorbesti, ei tazeaza minutul intreg, deci 60 de sec. adica platim o marfa pe care nu o luam , nu o folosim.
    in europa s-au castigat procese de asociatii civice de protectia consumatorului pe tema asta impotriva ‘mogulilor’ din telefonia mobila.

    răspunde
  50. iosif

    Hehehe, asa mi s-a intamplat mie(si mi se mai intampla) la RDS…

    răspunde
  51. emarian

    Eu am abonament la orange dar nu am probleme de genul asta.

    răspunde
  52. stelistul07
    stelistul07

    eu am orange de 5 ani si sunt foarte multumit

    răspunde
  53. Madame Lenoir

    AM pe ORANGE Am patit EXACT la fel 2 ore de sunat in disperare!!! trebuia sa-mi blochez cartela ….telefon furat….2ore 2 …2…2 am incercat la serviciul clienti…aia pe corporate, sanchi, au raspuns imediat!nu va putem ajuta….

    răspunde
  54. Romina

    Vineri au venit la mine in liceu cei de la orange cu o oferta la cartela ” oferta young” si ne-au dat cartele orange gratis cu 4 euro si ne-au spus ca daca trimitem un mesaj cu textul „da” la 321 primim 800 de minute si sms-uri in retea si 50 de minute nationale si internationale. Dupa ce am trimis acel mesaj mi s-a spus ca trebuie sa astept un mesaj de confirmare care nici pana astazi nu l-am primit. Si am sunat la relatii cu clientii la orange si dupa ce am asteptat cam 20 de minute mi s-a spus ca este reteaua supraincarcata si ca trebuie sa astept … dar de unde este o mare teapa … si-au batut joc de noi ca nici colegilor mei nu le-a mers ca isi activeze acea optiune. Oricum la orice retea de telefonie mobila daca ai nevoie sa suni la relatii cu clientii astepti ceva timp. Ar trebuii sa gaseasca o modalitate sa numai stam atata sa asteptam … totusi 71 de minute?! cred ca inebuneam de nervi!

    răspunde
  55. Andra

    Fanii te sustin!

    …ca intotdeauna! >:-)

    răspunde
    • Andra

      A! Vodafone sucks pana si la Mobile Internet (si nu doar eu am patit-o). Au multe site-uri (vezi: twitter) pe care le blocheaza si carora le dau drumul asa cu.. taraita.
      M-au cam dezamagit, mai ales de cand sunt pe abonament, asa ca astept in iarna sa expire si ma transfer pe cartela. Poate trec cartela de pe Orange pe abonament. Pare mai ok acolo, desi si la astia portocalii am patit „sa uite” sa-mi adauge minutele pe cartela, desi mi-au spus ca optiunea trebuie activata o singura data si trebuie sa ai pe cartela cel putin 4E.

  56. spiri

    Daca te consoleaza cu ceva ,si aici in spania astia de la vodafone au acelasi sistem naspa. am asteptat 45 de minute pentru preluarea apelului facut de mine catre departamentu cu care aveam treaba :P.in rest toate bune si frumoase ,semnalu e bun ,conxiunea la net e buna si asta lasand la o parte faptu ca sunt mai hoti ca al de Nastase :P

    răspunde
  57. Razvan

    Servicii mizerabile la Vodafone, bine ca nu am de-a face cu ei :). Acum vreo doua saptamani au incercat sa ii bage pe gat unui prieten un modem USB, ii spuneau ca e de proba 10 zile si apoi il poate returna .. bineitneles ca in contract nu scria asa ceva, doar ca se obliga sa il plateasca timp de 2 ani.

    răspunde
  58. TiBi

    ce rabdare ai avut. e recesiune. ce vrei????? nu sunt prea multi operatori. e de inteles.

    răspunde
  59. Vali

    Folosesc Cosmote, abonamentul Full Option 200 de 18 EUR (cu tot cu TVA). Atata timp cat nu ceri nimic de la ei (ci doar ceea ce au zis ca ofera) este OK. Pot suna si trimite SMS-uri nelimitat in Cosmote, am 200 de minute in afara retelei (oriunde, inclusiv pe fix in afara tarii). Singura chestie naspa este ca nu am NICIUN SMS in alta retea decat Cosmote. Dar nu e chiar scump: 5 eurocenti/SMS
    In schimb, mi se pare o mare magarie ceea ce face romtelecomu’: daca ti se strica fixu’ si nu ai cum sa-l reclami DECAT de pe mobil, ai pus-o !! Te taxeaza cu 0.3 EUR/minut si operatoru’ raspunde in minim 15 minute !!! Asta-i FURT pe fata !!

    răspunde
  60. Andy

    Ma mir ca ai avut rabdare si baterie 71 de minute :) Eu daca trebuia sa astept atata cand raspundea operatorul ii ziceam ca vreau reziliere.

    răspunde
  61. Cristina

    hmm.. da, felicitari pt rabdare :D adevarul e ca sunt f putini operatori in comparatie cu cate apeluri au.. zic asta pt ca am lucrat in call center si stiu cum e sa iti tipe omul de la capatul firului ca a stat pe hold o vesnicie..

    răspunde
  62. ShArKuS

    Nu ţi-a băgat şi vreo piesă de-a lu Puya pe fundal, ca să te relaxeze aşa, să nu-ţi mai vină să dai cu cheia pe vopseaua maşinilor. :))

    răspunde
  63. maddy

    bine ca ai asteptat atata.
    eu sunt pe orange, cartela. nu am avut niciodata treaba cu serviciul clienti. sunt nemultumita ca primesc zilnic mesaje promotionale de la orange care nu ma intereseaza pentru ca nu vreau sa primesc 500 de minute pentru 5 euro! nu vreau nimik, doar ceea ce am platit, sa ma lase in pace :)

    răspunde
  64. bieka

    si eu am patit asa de cateva ori pana am inchis si am sunat inca odata, si au raspuns imediat…

    răspunde
  65. Colonelu

    fratioru meu negru, la mine recordul a fost de fix 2 ore cand (SURPRIZA!) nu a raspuns nimeni ci mi-a taiat centrala apelul (orice apel nu poate dura mai mult de 2 ore, este oprit automat de centrala ca masura de siguranta pentru cazurile in care apelezi din greseala).

    răspunde
  66. mussic.info

    de necrezut .
    sub deviza „Alatura-te celei mai tari retele de telefonie” .

    răspunde
  67. sorin

    Din pacate cam atat dureaza in vremurile bune. Cred c-ai nimerit in perioada „pauza de masa”:)

    răspunde
  68. Mirela

    fii fericit,se mai intampla sa iti si inchida la un moment dat si atunci trebuie sa reiei procedeul ;)

    răspunde
  69. CLeO

    daca aveai abonament pe firma de sute de euro iti raspundeau imediat … sau mai bine, ai un angajat special numai pt tine care iti rezolva cam ce vrei tu in timp record :)

    răspunde
  70. Marin Vasile

    Eu folosesc Orange Prepay. In mare sunt multumit. Ma enerveaza ca trimit multe mesaje in care ma informeaza in legatura cu campaniile lor, cu optiunile lor, etc. Adica fac spam. In rest, imi place Orange!

    răspunde
  71. Gogu Fenta

    Eu lucrez la alt operator de telefonie decat Vodafone, din fericire nu la relatii cu clientii ca imi taiam venele de mult. Oricum o mica completare, pe langa ca astepti de iti creste barba si operatorii sunt, de obicei, niste petarde, cel putin astia de la Cosmote. Am contact zilnic cu ei, si cea mai mare parte sunt prosti rau. Nu va doresc a avea de a face cu serviciul de relatii cu clientii, nici la Vodafone nici la Cosmote(Orange nu am avut, deci nu stiu ce e pe acolo).

    răspunde
  72. Gabriela

    Bun….pe viitor foloseste *222 si pt confirmarea platii (lasa *224).
    Si ca un fost insider iti recomand #2222 si scapi de robot.

    răspunde

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.